Côte Bar Bistro

Dinsdag t/m donderdag 11.00 tot 1.00 uur
Vrijdag & Zaterdag van 9.30 tot 2.00 uur
Zondag van 9.30 tot 1.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar , Doorlopende service , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Côte Bar Bistro

Theo P.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Woensdag 11 juli 2018 heerlijk gegeten met ons 4-tjes boj Côte. Voor ons een nieuwe bewoner in de Korte Putstraat maar zeer zeker de moeite waard. Een mooie kaart met voor elk wat wils tegen een zeer concurerende prijs! Komen zeker nog een keer terug ... ????????
Han V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Een fijne avond gehad, goede service en lekker gegeten. Mede ook door de achtergrondmuziek een Frans sfeertje gecreëerd. Prima!
Lisanne F.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Fijne plek, met lekker eten en een goede en hartelijke bediening! Ondanks dat het vooral buiten op het terras druk was en binnen wat rustiger, hing er ook binnen een prettige sfeer, oa door de sfeervolle inrichting en de Franse muziek. Zeker een plek om nog eens terug te komen!
Pascale F.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Het eten is belangrijk in een restaurant maar de bediening moet het ook maken.
Nou dat was vanmiddag zeker het geval. Wat een leuke en fijne jongenman op terras aan het werk.
Neemt tijd voor een gezellig praatje (niet te opdringend) keurig netjes echt top.
Zijn vrouwelijke collega was ook vriendelijk, in ieder geval hebben ze mijn gewone woensdagmiddag helemaal goed gemaakt.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Leuke plek. Mooi aangekleed binnen. Erg lekker gegeten. De macarons waren heerlijk. Mooie gerechte waar je uit kunt kiezen.
Arthur C.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Erg goed Frans restaurant , leuke bediening , zeer attend en vriendelijk
Stefanie K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Leuke sfeer, voorgerecht was lekker. Biefstuk was taai, echt jammer. Dessert was prima, maar niet bijzonder. Leuk avondje gehad want sfeer is goed. Eten kan zeker beter!
Ivo R.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
zeer vriendelijk personeel.
Walter D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Aangekleed interieur met keurige witgedekte tafels.
Bediening was jong en nog onervaren, maar attent en zeer vriendelijk.
Uitgebreide plank charcuterie vooraf met heerlijke paté en rilette!
Smakelijke hoofdgerechten uit de Franse keuken, goede porties.
De gekozen fles wijn was behoorlijk aan de prijs voor de geboden kwaliteit.
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
We hadden om 17:30 uur al afgesproken en werden buiten al opgevangen. Netjes naar de tafel gebracht.
Gezien er nog maar een paar bezoekers waren werden we aan diverse kanten benaderd door het personeel.
(Het restaurant is 3 maanden open dus nog een beetje gewenning waarschijnlijk)
Gezien de ruime keuze van de kaart (Niet volledig on-line te zien) hebben we een voorgerecht welke leuk geserveerd en heerlijk smaakte. De tafelgrootte geeft wel een probleem aangezien zelf bij het voorgerecht al enkele voorwerpen op de tafel ernaast gelegd moest worden (tafel was onbezet en bij een vol restaurant is dit toch wel een issue...
Hoofdgerecht was ook heerlijk alhoewel er wel iets te veel vet aan de entrecöte zat, maar smaakte goed. ook hier weer iets te krap om alles kwijt te kunnen op de tafel.
Nagerecht was ook heerlijk dus zeker de moeite waard om terug te komen.
Sylvana H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Het eten was lekker, wat je verwacht van een goede Franse bistro. Leuke en gezellige bediening, de één wel met wat meer ervaring dan de ander, maar ze deden allemaal hun best om er een leuke avond voor ons van te maken.
Luuk H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Dit restaurant is sinds nov '17 open. Dus alle begrip dat men nog niet helemaal 'lopende' is. Echter, enkele zaken kunnen vanaf dag 1 beter: de kleine ronde tafeltjes met grote poten zijn zo klein en lomp dat je amper kunt zitten.
Zeker met een groter gezelschap is dit erg onhandig. De menukaart is te uitgebreid, deze mag compacter.
Het hoofdmenu wordt te kaal geserveerd. Alleen een stuk vlees of vis op een bord, verder niets, dat kan niet.
Meer aandacht voor bijgerechten zou enorm helpen.
De inrichting is wel netjes en sfeervol, waar nog wat aandacht aan de rumoerigheid gegeven zou kunnen worden.
De bediening is wel prima, komen op tijd vragen of alles naar wens is. Wachttijden tussen de menu's zijn echter erg lang. Samengevat: een restaurant met potentie mits er enkele zaken echt anders georganiseerd gaan worden. Vooralsnog geen reden om terug te gaan.
Renate V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Prima service en lekker eten!
Sofie H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Hele fijne aanwinst voor Den Bosch. Frans eten zoals je in Frankrijk eet. We hebben vooral genoten van de Fruits de Mer en van de goede bediening. Ook de Salade César was naar wens, zoals in Parijs. Met een mooie selectie aan wijnen, bubbels Ports én Gin-Tonics. Niet te missen dus voor de Bourgondiërs en liefhebbers van de Franse keuken!
Dorthy V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Zeker een tip om aan vrienden door te geven.
Een aanwinst voor de Korte Putstraat.
Wij komen er zeker terug.
Tomage .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Cote is een mooi ogend restaurant in de toeristische Korte Putstraat. De bediening is vriendelijk en gastvrij. Dit is echter het enige positieve wat ik kan melden over dit restaurant.

De kaart is zeer uitgebreid. Ik vind dit een slecht teken. Mijn vrienden en ik kozen ervoor om geen regulier voorgerecht te nemen maar om wat hapjes te bestellen. We kozen voor oesters, een plankje ham en bitterballen. De oesters waren lekker. De ham was niet speciaal (AH kwaliteit) en de bitterballen leken afkomstig van een groothandel. Dit bleek bij navraag ook zo te zijn. Erg jammer.

Als hoofdgerecht koos ik voor de entrecote. Er werd niet gevraagd hoe ik hem wilde hebben maar ik kreeg hem uiteindelijk medium. Je moet er wel aan denken om bijgerechten te bestellen want de entrecote krijg je zonder enig bijgerecht op je bord. Erg karig en zonder enige fantasie van de kok. Zo kan ik het ook.

Over borden gesproken. Mijn vrienden en ik moesten erg lachen om de borden waarop het eten wordt gepresenteerd. Afschuwelijk. Ronde witte borden met een blauw randje en dan de naam van het restaurant erop. Nogmaals afschuwelijk. Alsof je in een slechte toeristische tent aan de Franse kust zit.

Het nagerecht was om te huilen. Ik had een soesje besteld met ijs en chocoladesaus. Ik kreeg geen gevulde soes met ijs maar eerder twee stukjes droog brood met daartussen supermarktijs en wat saus. Echt heel slecht. Ik zou dit zelf beter kunnen. Ze durven er nog wel 8,50 voor te vragen.

Al met al een enorme deceptie. Jammer dat dit restaurant in de plaats is gekomen voor de Sushi Lounge. Ik verwacht niet dat ze het lang gaan volhouden of er moet echt drastisch wat veranderen.

De eindrekening was 190 euro!!! En geloof me, zoveel hebben we niet gedronken (we waren met 3 man).

Geen aanrader helaas!
Vincent K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heel gezellig en lekker gegeten!
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk restaurant!!!! Als je van de Franse keuken houdt....lijkt alsof je in Parijs bent!
Miriam T.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Heerlijke lunch erg mooie zaak mooie uitstraling.
Top bediening komen zeker terug.
Mooie aanwinst voor Den Bosch.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Alles klopt! Nette service, lekker eten en alles met een Franse tint. C'est tres bien