Cotazur by Rosso

9,6

Jouw recensie over het restaurant Cotazur by Rosso

Werner K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Genoten tot en met verrassende gerechten, prachtige en ongebruikelijke wijnen uit originele wijnstreken. Alles hoog op smaak en ongelofelijk lekker zou maken dat je elke week wilt terugkomen.
Adel H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Echt ontzettend lekker gegeten en gedronken ook het wijnarrangement bestond uit hele bijzondere wijnen en de ambiance was ook super. Absoluut een aanrader
Amanda W.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Verrassend lekkere lunch genoten bij. Cotazur. Mooie tent met veel sfeer en uitstraling. Attente bediening met leuke eet en wijn adviezen en we hebben ons laten verwennen. Hier wil ik wel vaker heen.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
Kwaliteit prima maar wel een lichte lunch, die net voldoende was.
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
Zo gaaf. Als dit niet de nieuwe hotspot in Rotterdam wordt weet ik het ook niet meer. Voorheen het bekende café Boerengat nu helemaal gerestyled tot een zeer mooi en vooral gezellige tent. De kaart is verrassend met veel lekkere originele gerechten voor een zeer schappelijke prijs. Ook de wijnen zijn goed en betaalbaar. Ik had voor de lunch een poke bowl en die was amazing. Hartstikke leuke tent.
Mariska G.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
Zalige aanwinst voor Rotterdam vooral de salade van gamba en de caroaccio waren goddelijk. Leuke gezellige tent met heel veel potentie. Wij komen zeker terug al is het maar vanwege de heerlijke viognier en de leuke bediening
Laura B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
Wat een prestatie om zo’n geweldig restaurant neer te zetten wat tot in detail klopt! Meer dan uitstekende prijs kwaliteit verhouding
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
Super gegeten in dit restaurant van hans. Eten top , wijnen top en bediening top. Kom zeker terug voor de steak tartaar en de primitivio
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
Gisteren voor het eerst kunnen proeven bij Cotazur by Rosso heerlijke hammen, steaktartaar en coquilles met een perfecte cuisson. Op deze nieuwe locatie in Kralingen met deze kwaliteit moet het een succes worden.
Karel V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Fantastische. Nieuwe hotspot in Rotterdam Kralingen.. wat sen supergetechten op de kaart . We hebben ons laten verwennen met 4 gangen menu en het was gewoonweg ster waardig! Menu kostte slechts 49,50!! Bediening is goed en attent. En de zaak is heel mooi ingericht. Complimenten!
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Wij kwamen al bij Rosso toen ze in wht zaten maar dit is zoveel beter. Wat een schitterend pand met al die ramen en mooie inrichting. Het sprankelt echt. De gerechten zijn zeer smaakvol en mooi opgemaakt tegen zeer schappelijke prijzen we hebben er heel de middag gezeten en we hebben genoten. Wij komen zeker snel terug,
Marcel T.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Heerlijke lunch gehad , ik had zalige kabeljauwfilet in een ongelofelijk lekker limoen achtingen saus en mijn vriendin had de lekkerste biefstuk ooit vertelde ze me. Gezellige zaak met leuk publiek.
Ken S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Wat een grote aanwinst voor Rotterdam , heerlijke bistro achtige hippe tent waar je de hele dag kan eten/ borrelen en gezelligheid. Het eten is daar ecbt van hoog niveau zonder al te gekke prijzen. Ik nam de bouiilabaise en daarna mooi stuk rund. Gastheer hans doet t geweldig en de zaak zal he-le-maal tot de nok toe vol. Echt geweldig.
Broodjegezondheid .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Gisteren met collega's gaan lunchen bij Cotazur waar wij toast met zalm namen en een broodje cotazur . dit laatste was het beste broodje bieftsuk wat ik ooit gegeten heb. Wat was dat mooi klaargemaakt!
Hele gezeliige laagdrempelige zaak en leuke bediening.
Charlie96 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Mooi pand. Leuke originele kaart voor de lunch. perfecte POKE BOWL. en leuke mensen die er werken en het was lekker druk.
witte viognier / chardonnay was zalig. Ik kom snel weer hans
Dinerpad .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
TOP! Gisteren bij het Nieuwe Rosso geweest en wat een mooie zaak is dat geworden. De gerechten zijn zoals we gewend waren van de keukenbrigade. Heerlijke bouillabaise en de coquilles waren heerlijk vers. Mooie wijnen en alerte bediening.
Gerardros .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Gezellige avond gehad bij het “nieuwe” rosso Cotazur op een prachtlocatie op de oostzeedijk. Goeie bistroachtige look and feel en de gerechten zijn van hoge kwaliteit tegen goeie prijzen. Echt een meet plek zoals vroeger het boerengat was. Steak tartaar zoals steak tartaar moet zijn.
Maddyberg B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Prima prijs/kwaliteitverhouding. We namen het verassingsmenu van 39,95 en kregen een heerlijks stukje vis en vlees ( malsste biefstuk everrrrrrr) en een overheerlijke bouillabaisse. Bediening is prima, hebben veel verstand van goede wijn/spijs combinaties, het mag alleen soms wel wat sneller. We hadden helaas oppas tot half 10 dus en moesten op het laatst heel erg haasten. Wel heel mooi ingerichte Bistro stijl
ETOPY Z.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
Leuke sfeervolle zaak met uitstekende betaalbare menukaart. We zaten met vrienden in het bargedeelte te genieten van lekkere visgerechten ( kabeljauw op zijn mooist) en overheerlijke malse biefstuk De wijn was heerlijk en bediening heel spontaan. Het is een zaak met heerlijke vibe en stijlvol ingericht.
Miquela1982 D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
Een nieuw restaurant in Kralingen is geopend en ik ben met mijn vriend daar gaan lunchen. het ie een erg fijn en gezellig restaurant met prachtige menukaart. we hadden toast met zalm en gravlax, een fantastische truffelsoep en mooi stukje vis. De bediening is erg attent en de prijzen vallen heel erg mee gezien de zeer goede kwaliteit.
Dit is een echte aanwinst voor de buurt