Cosy Drinks & Bites

Houttil 46 1811 JN Alkmaar Nederland Kaart

Over het restaurant Cosy Drinks & Bites

Mediterraan avondje uit

Dagje Alkmaar en nog geen idee waar je vanavond wil gaan eten? Wij helpen je graag! Schuif gezellig aan bij Cosy Drinks & Bites aan de Houttil 46. Hier bereidt de chef de lekkerste mediterrane specialiteiten voor je en zorgt de bediening er bovendien voor dat je je helemaal thuis voelt. Dit is zo’n plekje waar je binnenkomt als vreemde en weggaat als een vriend.

Meer informatie over restaurant Cosy Drinks & Bites

Dinsdag t/m Zaterdag 09:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Cosy Drinks & Bites

Karen P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Er is veel zorg besteed aan het menu (met Albert Heijn bon), dat erg betaalbaar is. Voor ons was het helemaal in balans. Je bent niet aan het overeten en het is ook niet te weinig. Ook de verscheidenheid groente/vlees vonden wij prima. Wij hebben ervan genoten. De bediening zet je als klant centraal en timed heel goed het uitserveren van de verschillende gangen. Prettige omgeving, ambiance. Absoluut een aanrader.
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Als je een keer geen zin hebt in een traditioneel diner (voor-, hoofd-, nagerecht) dan is Cosy het juiste adres. In een aantal gangen krijg je allerlei kleine lekkere hapjes voorgeschoteld. Het enige ‘logische’ is dat de nagerechtjes als laatste worden geserveerd.
WvanZ .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Wij vinden het een leuk concept! Een hoeveelheid aan kleine hapjes. Weer eens wat anders dan een "gewoon" 3 gangen diner.
Dominique G.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Hele gezellige kokkin (Vanes) en heerlijk eten! Bedankt(:
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk shared dining met vriendinnen, erg gezellig. Er staan ook gespreksvragen op tafel die uitnodigen tot goede gesprekken. Voor 24,50 heb je een avondvullend 5 gangen-hapjes diner.
helgageerts .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Via AH restaurantactie hier gekomen.
Kregen dus het "shared diner". Heb hier ervaring mee in andere restaurants.
Vond het meer een hapjesbuffet. Voor ons wat te weinig, geen warme groenten, geen vullend gerechtje. Smaakte wel ok. Verder 4 euro voor een fles leidingwater. Vind dat ongepast als je drie glazen wijn hebt besteld.
Danny D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
We hebben nu voor de tweede keer heerlijk gegeten bij Cosy! De sfeer is goed en het eten zeker, top! Leuk dat je allemaal kleine dingetjes krijgt i.p.v grwoon drie gangen!
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Erg vriendelijke bediening. Waren erg verrast door de de kwaliteit en variatie van de maaltijd en het concept.
Aanrader!
SandraBdlv .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Alweer een tijdje geleden, op de avond voor koningsdag hebben wij hier gegeten.
Het restaurant ligt net voorbij het drukke Waagplein. Toen wij binnen kwamen mochten wij bij het raam plaatsnemen. Aangezien we erg dicht bij de deur zaten hebben wij een ander plekje uitgezocht. Een gezellig klein tafeltje, rustige muziek op de achtergrond en een goed glas wijn om mee te beginnen. We hebben een AH-driegangenmenu genuttigd. Allerlei kleine gerechtjes werden na elkaar geserveerd in een prettig tempo. Het eten was lekker. De kleine kroketjes in de minifrituurpan waren echt lekker! De pate met toast waren niet mijn smaak, maar mijn man heeft gesmuld. Er werd goed nagedacht over bijpassende wijn. De kok kwam uitleg geven. Ondanks dat het niet zo druk was was de sfeer goed. De eigenaresse is een rustige vrouw die haar vak verstaat. Wij komen zeker nog een keer terug.
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Er was heel weinig beleg en het had ook niet veel smaak,het brood was erg lekker.kortom het was voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Susanne-Somers .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Het eten smaakte uitstekend, originele aanpak. Prijs/kwaliteit uit balans. Grote van de porties krap. Serveerster wat nors
Muriel H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gezellig gegeten. Maar eten is net te gewoon. Niet spannend, geen bijzondere smaken of combinaties. Saai eigenlijk. Ze zijn voor mij niet onderscheidend of anders genoeg om, los van AH menu, nog een keer terug te komen.
gerwinrut .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Leuk, sfeervol restaurant in het centrum van Alkmaar. De service was prima en we zijn goed verzorgd. Qua eten viel het wel een beetje tegen. Via het AH Menu hadden we een 'Shared Dining', waarbij er verschillende hapjes per gang werden geserveerd. Dit was vrij karig, en je vroeg je soms af 'Komt er nog meer?'. Ook dekwaliteit van het eten kon beter, het meeste was volgens mij kant en klaar. Jammer, want het idee is leuk, maar er kan echt veel meer van gemaakt worden.
densuus .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Fijn klein restautrant en gezellig. Alleen staat achterin een paar hoge tafels en daar is de verlichting heel fel en de tafels zijn leeg en ongezellig. Er zat ook niemand maar waarschijnlijk was dat ook de bedoeling maar het zag er sfeerloos uit, jammer.
p.p.zevenhoven .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Erg lekker gegeten met goede en eerlijke producten met veel smaak. Voor deze prijs via de AH bonnenactie was
het erg goed.
Natascha V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Als je van kwaliteit en gezellig tafelen houdt? Dan moet je hier zeker eens heen gaan. Lekker een wijntje drinken, beetje babbelen en tussendoor heerlijke bites. Lekker samen delen en proeven. Wij zijn hier beland door de AH actie. Maar gaan zeker een keer terug om de rest van de kaart eens te proeven. Leuke bediening, gezellig sfeertje!
Christa L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Hapjes kwamen te snel achter elkaar. Wij vonden het eten wat zout en bestelden extra water, daar werd negatief op gereageerd.
Erika B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het eten was prima.
Lekkere kleine hapjes. En ondertussen konden we héérlijk tafelen en kletsen.
De variatie van de hapjes was lekker.
Minpuntje: we moesten zelf om nog een extra ronde drinken vragen.
En de deur van de keuken was open. Dit vond ik geen fraai gezicht. Het was nat op de grond en er lagen allemaal doeken op de grond. Ik ben bewust met mijn rug naar de keuken gaan zitten.
Verder hebben we hier een prima avond gehad, lekker gegeten, voor een goede prijs.
Stijn V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Bijna geen muziek, licht was te fel waardoor er weinig sfeer was. Met de restaurantactie van AH moesten we direct een keuze maken voor extra eten waar je voor moest bijbetalen (kipspiesjes a 5 euro pp). Je weet vantevoren natuurlijk niet of je daar trek in hebt. Erg vreemd dus.

Tijdens het eten konden we alle gesprekken meeluisteren omdat het zo stil was. Het personeel kwam onzeker en onprofessioneel over. Het eten duurde vaak lang voordat je wat kreeg. De sla had zelfs een dressing van water! Hoe verzin je het. En als klap op de vuurpijl moesten we 2 extra drankjes betalen die we nooit gekregen hadden. Tot mijn verbazing gingen ze een hele discussie aan wat eindigde op een welles, nietes verhaal.

We hebben betaald en zijn toen weggegaan. Klandizie staat blijkbaar niet in hun woordenboek. Ons advies, besteed je AH bon lekker bij een degelijk restaurant.
Wiekui .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten! Zo leuk, al die kleine gerechtjes. Met een zalig dessert als afsluiter! Bovendien een gezellige ambiance!