Cosy By Mandy

• Airconditioning , Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Cosy By Mandy

Anna V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Leuke vrouw met een gezellige lunchroom! We kwamen met een wonderbox ticket en kregen daarvoor een heerlijke onbeperkte brunch.
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Klein maar gezellig restaurantje met zeer vriendelijke bediening. De high tea was prima verzorgd, we komen graag nog een keertje terug
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Wij hebben hier een lunch gehad via een bon Gift for you.
Het was echt TOP!!!! Zo uitgebreid en heerlijk, echt een aanrader.
Veronique B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Ik had gereserveerd voor een zondagmiddag waarbij ik had aangegeven dat ik een waardebon voor een high tea zou verzilveren. Bij aankomst in het restaurant werd ons medegedeeld dat ze in het weekend geen bonnen accepteren. Als Mandy dit nu even n.a.v. mijn reservering had gemeld, was ik niet voor niets gekomen. Wellicht had ik dan alsnog een doordeweekse dag gekozen en had ik mijn beoordeling op meer dan enkel de beroerde ontvangst kunnen baseren. Jammer hoor.
Remco En Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Gezellig en knus, erg leuke bediening en heerlijk gegeten. Bedankt dames. Zeker een aanrader!!!!
Groetjes, Sonja en Mandy
Andries E.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Profs
Juliët B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
High Tea samen met een vriendin, heerlijke zoete en hartige verwennerij met afsluitend ook nog lekker toetje. Mandy is een gezellige, enthousiaste gastvrouw, de sfeer heel ontspannen. Een aanrader en zeker weer door ons bezocht in de toekomst!
Franca M.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heel vriendelijk personnel en goede service, sfeer en coffee , maar het eten was echt teleurgestellend, we hebben bijna niks gegeten: de worsjes van de "full English breakfast" waren knakworstje uit een blik denk ik.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Zo enthousiast is Mandy. Wij voelden ons zo welkom in haar tearoom. Wij kijken uit naar de volgende keer wanneer het weer warm is zodat wij buiten kunnen zitten!
Jacirm .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Klein maar zeer gezellig. Zeer lekkere brunch gehad en veel. Komen zeer zeker terug. Aardig en gezellig personeel. Het was even druk maar heeft het personeel goed opgevangen.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Zeer leuke plek voor een high tea. Service is perfect. Eten was super. Het enigste min puntje was het lange wachten op het eten.
marja V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Erg klantvriendelijk, lekkere lunch, goed verzorgd en meer dan genoeg, heerlijk.
Aardige dames
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Gezellige plek,
High tea was top en heel lekker.
Zag er goed vezorgt uit.
Makkelijk te doen als lunch
Leuke bediening, geintreseerd in de klanten.
Zeker een aanrader voor een gezellig middagje met vriendinnen/vrienden
Imke V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Klein en Cosy restaurant. We hebben er een heerlijk ontbijt op, grote porties en er was veel aandacht aan besteed. Mandy is erg vriendelijk en echt Amsterdams.
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Een heerlijk en ook uitgebreide high tea. Zeer persoonlijke benadering en een gezellige locatie. Met passie gemaakt en alles vers. Een aanrader!
Jean Paul V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Naar de Pathe met mijn 2 dochters ,daarvoor een hapje gedaan by Cosy by Mandy.Nog nooit geweest.Maar wat een leuk en vooral mooi tentje.
Saté was heerlijk! Hiervoor kom ik snel terug . Mijn dochters een pannenkoek aardbei met slagroom en ijs en de ander een fish and chips Zag er allemaal goed uit en smaakte nog beter. Ruime porties en mooie opmaak.
Het was heerlijk.
Complimenten voor de keuken en Mandy.
tot snel!
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Erg jammer dat wij hier zijn gaan eten.
Koud binnen, geluidsoverlast van en tv boven onze tafel.
Leuk het journaal tijdens het eten.
Wij wilde eigenlijk hamburgers eten maar die waren op.
Fish and chips genomen.
Fish was erg droog te lang in de frituur.
Pataat kant en klaar. Niet lekker.
Kortom erg ongezellig eetcafe.
Jean Paul V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
High tea in Amsterdam.
Het mooie zaakje zat nagenoeg vol maar mijn vriendin had gereserveerd We waren voor de eerste keer maar komen snel weer.
Boven verwachting wat goed!
Prijs kwaliteit uitstekend en divers
Cosy by Mandy kan ik iedereen aanraden. ????
Tot snel Mandy!
Michelle B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten en leuke plek
Sjoera V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Via Social Deal een last minute reservering om lekker te eten voordat we naar het theater in Nieuwe delaMar gingen. Heerlijke saté voor mij en de carpaccio salade voor mijn vrouw - overheerlijk. Gezellige sfeer met een attente gastvrouw. Bedankt Mandy, het was erg gezellig!