CostaRozzi

bus
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Gerda J.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We zijn hier al meerdere keren geweest, dus tevreden klanten. We vonden een deel van de bediening wel erg jong en onzeker, verder prima! We komen zeker terug, en dan mag de kaart wel wat minder uitgebreid, moeilijk om een keuze te maken.
Jw D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Goed eten, leuk en attent personeel, ambience zoal je van een Grieks restaurant mag verwachten. Achtergrondmuziek wel behoorlijk aanwezig, beetje te. De kok houdt wel van een uitje of meer, maar over het geheel wel tevreden.
Danielle_G .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij zijn hier op een zaterdagavond met vrienden wezen eten. Beste Griekse restaurant ever!! Heerlijk eten van uitstekende kwaliteit, goede service, leuke ambiance. Eigenaar is een super aardige man. Aanrader!
Raisa V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Het restaurant was nog zeer leeg toen we binnen kwamen (om 18.30). Dat deed ons in eerste instantie een beetje afschrikken, maar dat bleek later nergens voor nodig. Het restaurant liep vlak na ons vol en ondanks dat bleef de service zeer goed.
We hebben zeer lekker gegeten en het gerecht van mijn vriend (de Lamskotelet) stak er wat ons betreft bovenuit. Wij gaan zeker een keer terug!
Rogier M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Erg lekker gegeten, prettige sfeer en ontvangst. Gegrilde octopus vooraf is een aanrader
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij costarozzi. Alles was super lekker. We hebben ons laten verrassen door de kok. Heerlijk gegrild vlees. Het pittige pepersausje was niet nodig op het vlees en was juist zonde want dan was de grillsmaak weg.
Porties ruim voldoende. Dessert de brownie kreeg ik niet op en heb ik mee naar huis gekregen.
Fam_spelt .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Voor het eerst met ons gezin bij restaurant CostaRozzi gegeten. Ontvangst en service waren erg goed,
We hebben erg lekker gegeten en niet lang hoeven te wachten op onze gerechten.
Lekkere, verschillende gerechten voor iedereen en vooral een verrassend lekkere nagerechten kaart...!
We komen hier zeker weer een keer terecht
Pamopower .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Heerlijk eerlijk eten. Lamshaas om te smullen en salade krakend vers. Na 18.00u gratis parkeren voor de deur.
Groot terras, gezellig. Eigenaar erg vriendelijk.
Schaaf V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
,het eten was ontzettend lekker,erg gezellig,mooie muziek en een schattige Costas.Fantastische bediening!We komen terug en dan met onze vrienden erbij!!!
Uitstekende kwaliteit van het Griekse eten.Eerst in het Westland, nu in Zeist... De gebruikelijke warme ontvangst en gastvrijheid,
Wat een aangename verrassing in Zeist. Geen doorsnee Grieks restaurant waar de grill gerechten van de lopende band komen, maar een restaurant waar met liefde voor eten en gasten wordt gewerkt.
Zeker een aanrader!
Andre P.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
ER was voor 10 personen, waaronder 5 kinderen gereserveerd; bij aankomst was de tafel gedekt. Het personeel was attent vriendelijk en speelde vlot op onze wensen in. We hebben a la carte gegeten (verschillende gerechten). We hebben genoten van het eten en de sfeer. Een geslaagde avond.
Wolf H.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Hartelijke ontvangst door baas en bediening. Erg lekker eten, goed gekruid en goed bereid vlees. Garnering ook goed en veel (en dat is bij een Griek érg belangrijk!). Drie gangen gegeten en alles wat lekker. Enige minpuntjes waren de wat te hard doorbakken friet en een grand dessert wat erg lekker was, maar waar ook een willekeurig in plakjes gesneden banaan bij zat. Iets meer creativiteit kan daar geen kwaad ;)
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Een oase van rust aan een sfeervolle winkelstraat. Vriendelijke eigenaars, een Grieks-Nederlands echtpaar. Als gast wordt je verwend met een ouzo vooraf, heerlijk eten, verrassende huiswijn (een "bolletje", oftewel een bolvormig wijnflesje), en een likeurtje bij de koffie toe. Eem aanrader.
R B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Vanavond op een mooie zaterdagavond hier heerlijk gegeten....zeer gastvrije eigenaar die nog van zijn vak houd.....was hier deze week al een keer eerder geweest met een zakenrelatie en nu met mijn vriendin (en de herkenning naar mij toe was er gewoon).....hij zette vanavond gewoon voor ons een tafeltje buiten......en ik kwam sowieso terug voor de top lamsbout uit de oven.......ook mijn vriendin heeft er smaakvol gegeten kipfilet met feta,pesto,pomadori etc...goede prijskwaliteit verhouding....aanrader voor een ieder
Emma V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Een heel mooie avond gehad. In de heerlijke avondzon op het terras zaten we heerlijk. We werden verwelkomt met een ouzo en het eten was voortreffelijk. Leuke service 'op z'n grieks'. Echte aanrader!
JurgenB .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Lekker gegeten. Aardige en leuke bediening. Porties zijn wel wat aan de grote kant waardoor je het gerecht niet op krijgt, zeker i.c.m. een driegangen menu.
Joscorstjens .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Heel vriendelijke en gastvrije bediening! Uitstekend eten!! Fijne sfeer!! Een aanrader!! Een ouzo als afsluiter was ook bijzonder.
Akis K.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Bij deze restaurant met 6 Personen kommen eten. Hebben de 3 gangen keuzen menu genommen. Alles was Smakenvol.de Vegetarich Schotel was heel lekker. Net als de mixgrill. Als desser Hebben we baklava genommen. Was ok heel goed voorbereid en lekker Vers. Hier komen we zeker terug.
Wiltine S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Vandaag heerlijk gegeten met mijn tweeling van 13 die erg gek zijn op Grieks eten en erg kieskeurig zijn maar hier vinden ze het altijd heerlijk goede sfeer iedereen doet zijn best om het de gasten erg naar de zin te maken ga zo door .
Tommmm .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016

Echt lekker gegeten in een nieuw leuk restaurant, de bediening was goed. Zowel de voorgerechten als de hoofdgerechten waren heerlijk.onze hoofdgerecht was mixgrill en zeebaars alle 2 waren vers en goed gegrild.we komen hier zeker terug.een aanwinst voor zeist.
Simone_dB .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Hartelijke ontvangst met glaasje ouzo. Lekker gegeten, op het terras. Daar was het goed toeven. De gevulde kip was erg mals. Leuke bediening. Omdat weg geen drankje bij de rekening wilden, kregen we een flesje wijn mee.