CostaRozzi

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Uitmuntend
9,1
9,1

Jouw recensie over het restaurant CostaRozzi

Bri G.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Restaurant zoals het overal zou moeten zijn. Gastvrij en verrukkelijke gerechten. Goede timing tussen voor- en hoofdgerecht.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Gisteren bij deze restaurant weer gaan eten.het was weer gezellig.er was nog een kertstsfeer nog.dat maakte alles nog mooier.we komen hier nog vaker terug.ga zo door
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Restaurant bezocht met ons vieren. Bediening vlot en heel vriendelijk. Smaak van gerechten was redelijk tot goed. Alleen was de Giros speciaal teleurstellend. Het vlees was goed, maar de geroerbakte groenten zat vol olie, en smaakte helaas ook vrij zoet. Dat was jammer. De grootte van de porties zijn wat aan de magere kant. Er werd wel gevraagd om bij te bestellen, maar dat geldt alleen voor de bijgerechten (friet+saus).
Corina K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Nog nooit zó lekker Grieks gegeten! Zalig mals, sappig vlees. Heerlijk gekruid en vers.
Jelka L.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Heerlijk gegeten!
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Prettige sfeer vriendelijk personeel het eten was lekker en de service was redelijk snel ik zou het aanraden de zaak was mooi aangekleed met kerst decoraties
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
We waren alle 4 zeer tevreden over het restaurant. We houden ook allemaal van Grieks eten. Door de zware sneeuwval was het rustig in het restaurant.(wij konden er lopend komen).
Zeker voor herhaling vatbaar.
Joost W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Wat je van een Griek verwacht maar nog zelden vindt. Zeer vriendelijke en accurate bediening.
Wouter B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Vlees was smakelijk. De lamskoteletjes waren heerlijk. Er had iets meer friet en tzatziki bij gemogen.
Hilfra H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten,niet van die hele volle borden,het personeel is heel vriendelijk en het tempo waarmee werd opgediend was lekker relaxed. Wij gaan er zeker nog eens eten.
Irma K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
We waren uiteindelijk met 4 personen in plaats van 5 personen, maar ik kon dat in de bevestiging van Iens niet aanpassen.

Heerlijk gegeten, goede bediening. Zeer klantvriendelijk.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Een GRIEKS restaurant met hoofdletters. De menukaart lijkt op de meeste Griekse restaurants maar het is net even anders. Er wordt met verse ingrediënten gewerkt en dat proef je. Het voorgerecht met inktvis was heerlijk en de bijpassende bloemkool en broccoli was zo vers dat het leek of het naast je bord was klaar gemaakt. Als hoofdgerecht kozen we de schotel van de kok en uiteraard is het dan een combinatie van diverse vleessoorten maar de verschillende smaken bleven gewoon behouden en het vlees was heerlijk mals. We kozen de huiswijnen die in grappige bolle flesjes werden geserveerd van een halve liter. Dat is een mooi formaat bij een diner voor twee. Een witte bij het voorgerecht en een rode bij het hoofdgerecht. De bediening was vlot en zorgzaam. Als je alle Griekse restaurant al gehad hebt is dit een absolute aanrader.
vincent V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Leuke eigenaar en goed eten. zeker restaurant om keer terug te komen of aan te raden in Zeist. Restaurant heeft een uitgebreide Griekse kaart dus er is ook altijd iets wat je past en zeker ook kleine kinderen.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Hsjhdhdhshdhshdhdhdhdhdhhsjsjdjdjsjsndndjdjdnjdndjdjdjdjdjdjjdjdjdjdjdjdnjdjdjdjdjdjdjdjdjndjdjdjdjdjdndndndndnndndndndndnd
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Wik zijn hier nog en keer terug gekomen met een geoep van 10 personen.wij hebben een menu gevracht en ons laten verassen.als de voorgerechten en de hoofdgerechten waren met 1 wordt 'top'.wij komen hier zeker terug.
Arjan P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Lekker eten in een ongedwongen en gezellige sfeer.
Zeer vriendelijke, attente en gastvrije medewerkers.
Vassilis en Purdy bedankt voor de zoveelste fijne en gezellige avond!
Kèren H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Erg gastvriendelijke hardwerkende man met liefde voor zijn restaurant/vak.
Heerlijk gegeten en fijn gezeten.
Niels C.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en zeer warme ontvangst en service. Helaas lieten de gerechten erg lang op zich wachten (misschien had dit met de drukte te maken).
Jeroen E.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Dit restaurant is aan iedereen aan te bevelen.
Walter S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het ontvangst, de bediening en het 3 gangen menu waren meer dan goed. We hebben heerlijk gegeten en genoten van alles. Ook de prijs kwaliteit was top en echte aanrader voor anderen.