CostaRozzi

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
mikida .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het eten was prima mijn man vond de stifado zelfs de lekkerste die hij tot nu toe gegeten had. Maar de bediening heeft weinig tijd ze zijn erg gehaast.
Dat vond ik niet echt klantvriendelijk. Hier door hadden wij niet het complete plaatje wat je hoort te hebben als je een avond lekker uit eten gaat met z'n 2.
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk eten, supervriendelijke mensen. Niets is te veel, alles is mogelijk. Het voelt echt alsof je bij familie komt eten. Deze mensen zijn geboren voor de horeca! Wij komen zeker terug!
René H.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
We hebben hier afgelopen zondag met z'n viertjes gegeten via een Groupon actie en het was super! Het eten was heerlijk en de mensen in de bediening waren erg vriendelijk en behulpzaam. Dit restaurant is geweldig en we komen er zeker nog eens terug!
Olga M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Geen opmerking helemaal Top
Anny V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
wij zijn gisteren daar wezen eten. Wij zijn zeer tevreden over dit restaurant. Alles was erg goed en ook alles goed vers. Dit restaurant is een aanrader voor iedereen. De bediening was erg goed, vriendelijk personeel en erg behulpzaam. Het is echt voor een ieder aan te raden en wij gaan er zeker weer eten. Het terras is zomers ook erg gezellig om er te eten. Het is een goed grieks restaurant in zeist.
Dineke D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten in het kader van de AH-restaurant-actie. Dit was een goede eerste kennismaking. Voor herhaling vatbaar!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Met zes personen hier zijn eten.vlees en vus gekozen voor 6 personen.alles leek en was vers.we komen hier zeker terug.mooi en groot terras. Bediening was vriendelijk en vlot.
Elisabeth B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Gisteren echt heerlijk en gezellig hier op het terras gezeten en heerlijk gegeten met 4 vriendinnen.
Het gaf ons echt het gevoel of we op vakantie waren in Griekenland .
De gerechten van Costarozzi zijn echt geweldig je proeft gewoon het verse er van af!
Er is ook voor ieder wat wils.
De instelling van hun vind ik ook geweldig... liever 100x extra bij brengen dan 1x weggooien !
Het personeel en de eigenaren zijn ook allemaal super gastvrij en vriendelijk net of je ze al jaren kent.
Echt top Costarozzi... Klein Griekenland in Zeist!
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Wat een misser!
Veel te duur voor de kwaliteit en hoeveelheid, mooie avond maar waardeloos eten! Gerechten niet warm genoeg, paar - diepvries- taaie frietjes voor 4 personen , nauwelijks sla verder geen groente bij de gerechten, beter zelf koken!
Iris N.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Prima restaurant. Het eten is erg lekker. Naast de typisch Griekse gerechten zijn er ook een aantal moderne versies. Personeel is vriendelijk. Wanneer het druk is kan het zijn dat je wat langer moet wachten af en toe
Dorien V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk gegeten in leuke gezellige sfeer. Wij vonden de bediening goed. Er werd goed opgelet. Zeker nogmaals een aanrader om daar te gaan dineren.
nilima B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Het was druk, gelukkig wel gereserveerd. Zelf maar aan de bar gaan zitten, want ons tafeltje moest even schoongemaakt worden. Toen ik het zat was en vroeg of meneer ons vergeten was, werden we opgehaald. Meneer kwam handen tekort. Tja...Lamskoteletten en varkenshaas waren lekker. Gyros pannetje peper bleek slechte kapsalon, erg zonde. Toetje (kwarktaart) wel lekker. Kregen tot slot iets van het huis, dat was erg gastvrij!
R B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Wij waren met zijn tweetjes, lekker aan een klein tafeltje, aan het raam .....er waren nog gasten op het terras buiten, maar het werd na achten snel kouder..
Gezellige ontvangst door de eigenaar en zijn vrouw....
Heerlijk gegeten en gedronken..
Complimenten voor de kok
Ruudmarion .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Gisterenavond heerlijk gegeten met de AH-restaurantactie. Vriendelijk ontvangst door de eigenaar, en we mochten zelf een plaats uitzoeken. Vooraf bestelde mijn man en ik de keftedakia. Lekker gekruid gehakt met een tomatensaus en ambachtelijk brood. Als hoofdgerecht namen we de Costaschotel met gegrilde kipfilet, soevlaki, gehakt en giro's . Daarbij apart geserveerd een salade, tzaziki en een tomatensaus.
Alles was super lekker, verfijnd gekruid en kraakvers.
Als toetje nam mijn man de baklava en ik de jaourti. Dit maakte het gewoon helemaal af. Tel daarbij op de vriendelijke eigenaar en de professionele bediening, dan kom je tot een geslaagde avond. Dit is een "parel" in Zeist en daarom echt de moeite waard.
jw V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Goede service, Heerlijk Grieks eten en dus niet het standaard Griekse eten. Service uitstekend gastheer en gastvrouw geven je echt het gevoel dat je gast bent. Een aanrader.
Boi .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Zeer hartelijke ontvangst. Mooi AH actie menu met prima selectie uit het reguliere menu. Gezellige bediening. Lekker gegeten in goede atmosfeer. Kortom wederom een geslaagde avond bij CostaRozzi
Carla L.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Het was zoals altijd super lekker
Alles was goed verzorgd
De bediening was goed
En alle alle gerechten er heel verzorgd
uit
tessa.de.jong .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Ongelooflijk lieve en leuke dame in de bediening. Goed gegeten, geen liflafjes maar gewoon lekker en in de perfecte hoeveelheid. Lekker buiten op het terras gezeten. Al met al niks mis mee en voor 'zomaar' een dinsdagavond een aanrader.
ingebode .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
CostaRozzi is ons favoriete Griekse restaurant. Zeer hartelijke eigenaren en vriendelijk personeel in de bediening. De gerechten zijn helemaal TOP! Kortom een aanwinst voor Zeist.
Mick 7.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
We hadden weer eens zin in een gezellige Griekse avond, en toevallig bleek deze avond voorzien te zijn van een Grieks duo met live-muziek.
Werden ontvangen, maar bleven een beetje in de deuropening staan, ondanks dat we gereserveerd hadden was er voor 2 personen nog geen vrije tafel. Dus liet men ons wachten in de entree... Beetje slordig, zou zelf dan gasten plaats laten nemen aan de bar voorzien van een welkomstdrankje of Ouzo (of naar keuze buiten op het terras (was nog fris). Niet laten darren in de zaak... Opvallend hoe gastvrij de eigenaar zijn gasten uitzwaaide (heel uitbundig, daarover later meer).

Niet lang daarna kwamen er 2 tafels leeg, waarvan 1 voor ons.
Kregen toen een ouzo en de menukaart, zodat we snel een keuze konden maken. Nadat we een keuze hadden gemaakt duurde het vrij lang voordat onze bestelling werd opgenomen (ondanks dat er genoeg personeel rondliep).
Maar goed, het eten dan...
Wij kunnen nooit genoeg krijgen van de Keftedakia (gehaktballetjes met tomatensaus en Saganiki-mix (4 kazen uit de oven met tomaat). Leuk opgemaakt maar de balletjes niet heel erg gekruid en weinig tomatensaus (je kon je brood er niet meer indopen), en de gesmolten kazen kwamen niet met tomaat!
Hoofdmenu, een grillschotel Fotia voor 2 personen, en extra tomatenrijst. Duurde erg langs voordat het kwam, ondertussen wilde we ook wat drinken bestellen maar daar werd ook niet op gelet ondanks dat er met regelmaat iemand langs kwam lopen.
Na ruim een half uur kwam onze grillschotel op onze tafel, voorzien van een klein schaaltje patat (bestelde mayonaise), klein schaaltje salade en tzatziki, en een schaaltje met de tomatenrijst (3 koffielepels rijst). Het vlees smaakte goed, maar niet wat wij verwachtte bij een Griek. Een souvlaki, stuk ossehaas, kipfilet, een sousouki (gehakt) en gyros. Gewoonlijk ligt er best wat gyros op de schaal of op je bord, maar nu niet heel veel. Misschien 3 happen gyros, veel hele kleine stukjes vlees wat je bij de supermarkt ook kunt kopen. Voor mijn doen wat te droog. Kipfilet, de ossehaas, de souflaki en sousouki; goed van de grill maar ook hier vlak van smaak en niet echt Grieks gekruid met munt/oregano of knoflook. Hoeveelheid was prima door de grote van de schotel, ook al miste ik was gyros.
Geen toetje genomen omdat het al vrij laat was geworden.
Genoten van de muziek, die vlak achter ons speelde, maar was het was we ervan hadden verwacht. Helaas niet helemaal.

Zo hartverwarmend zoals de eigenaar de andere gasten uitzwaaide, zo koel deed ie bij ons (viel zelfs mijn partner op)... Wellicht dat de hoogte van de rekening hem tegenviel omdat we met een actievoucher van Groupon hier hadden gegeten?

An sich prima gegeten, maar voldoet niet aan onze verwachtingen van een Griek. Misschien een herkansing!