CostaRozzi

bus
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

mc.hollander .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Vriendelijke ontvangst, heerlijk gegeten maar erg rumoerig. Zaten achter een tafel met 4 anderen die zeer luidruchtig waren. Wij konden elkaar niet verstaan. Zonder problemen andere tafel gekregen. Mensen die later de eerste tafel kregen zijn ook verkast.
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Afgelopen weekend op zondag j.l.hebben we ons laten verwennen bij de Griek in Zeist.
Leuke tafel aangeboden bij het raam werden we gastvrij ontvangen met een lekkere Ouzo die goed smaakte.
de Griekse sfeer en de uitgebreide menu kaart bracht ons in zeer goede aard.
De keuze was snel gemaakt de 3gangen menu van het huis vonden wij ook qua prijs zeer goed.na eerst mijn gebruikelijke witte port(Samos glas) en voor mijn vrouw een cola vooraf gedronken te hebben namen we als voorgerecht Bruschetta een gegrild broodje met pesto,tomaatje en feta ,het hoofdgerecht voor mijn vrouw de Hermes schotel van Sousouki ,souflaki,varkenshaas en gyros. Mijn hoofdgerecht was superlekker nl,Lamsbout uit de oven bereid met een boeket van verse kruiden en rode wijn en het nagerecht was de keuze de Baklava een gebak van filodeeg met honing,walnoten en vanilleroomijs en m'n vrouw liet haar keuze vallen op de bekende Dame Blance .Om het geheel langzaam weg te spoelen namen we een kan water en een fles Merlot Genesis. Top restaura
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Zeer gastvriendelijk, heerlijk eten, fijne gemoedelijke sfeer.
Aanrader!
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Super restaurant! Heel lekker eten en zeer vriendelijk personeel. We komen zeker terug!
Trijntje H.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
November hier gegeten met een vriendin,
Mooi restaurant, zeer goede bediening.
Prijs-kwaliteit verhouding goed, borden waren goed gevuld, voor ons was het teveel.
In de toekomst kom ik zeker nog een keer.
Constantijn S.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Wederom heerlijk!
Sylvia L.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Een leuk restaurant met een goede sfeer en gastheer. Het eten was zeer goed en erg lekker. Zeker aan te raden.
J.A. R.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Prima gerechten voor een acceptabele prijs. Bediening kan iets professioneler.
Constantijn S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Prettig, lekker en persoonlijk!
Gerda J.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We zijn hier al meerdere keren geweest, dus tevreden klanten. We vonden een deel van de bediening wel erg jong en onzeker, verder prima! We komen zeker terug, en dan mag de kaart wel wat minder uitgebreid, moeilijk om een keuze te maken.
Jw D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Goed eten, leuk en attent personeel, ambience zoal je van een Grieks restaurant mag verwachten. Achtergrondmuziek wel behoorlijk aanwezig, beetje te. De kok houdt wel van een uitje of meer, maar over het geheel wel tevreden.
Danielle_G .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij zijn hier op een zaterdagavond met vrienden wezen eten. Beste Griekse restaurant ever!! Heerlijk eten van uitstekende kwaliteit, goede service, leuke ambiance. Eigenaar is een super aardige man. Aanrader!
raisa V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Het restaurant was nog zeer leeg toen we binnen kwamen (om 18.30). Dat deed ons in eerste instantie een beetje afschrikken, maar dat bleek later nergens voor nodig. Het restaurant liep vlak na ons vol en ondanks dat bleef de service zeer goed.
We hebben zeer lekker gegeten en het gerecht van mijn vriend (de Lamskotelet) stak er wat ons betreft bovenuit. Wij gaan zeker een keer terug!
Rogier M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Erg lekker gegeten, prettige sfeer en ontvangst. Gegrilde octopus vooraf is een aanrader
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij costarozzi. Alles was super lekker. We hebben ons laten verrassen door de kok. Heerlijk gegrild vlees. Het pittige pepersausje was niet nodig op het vlees en was juist zonde want dan was de grillsmaak weg.
Porties ruim voldoende. Dessert de brownie kreeg ik niet op en heb ik mee naar huis gekregen.
fam_spelt .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Voor het eerst met ons gezin bij restaurant CostaRozzi gegeten. Ontvangst en service waren erg goed,
We hebben erg lekker gegeten en niet lang hoeven te wachten op onze gerechten.
Lekkere, verschillende gerechten voor iedereen en vooral een verrassend lekkere nagerechten kaart...!
We komen hier zeker weer een keer terecht
pamopower .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Heerlijk eerlijk eten. Lamshaas om te smullen en salade krakend vers. Na 18.00u gratis parkeren voor de deur.
Groot terras, gezellig. Eigenaar erg vriendelijk.
Vassilis R.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
,het eten was ontzettend lekker,erg gezellig,mooie muziek en een schattige Costas.Fantastische bediening!We komen terug en dan met onze vrienden erbij!!!
Uitstekende kwaliteit van het Griekse eten.Eerst in het Westland, nu in Zeist... De gebruikelijke warme ontvangst en gastvrijheid,
Wat een aangename verrassing in Zeist. Geen doorsnee Grieks restaurant waar de grill gerechten van de lopende band komen, maar een restaurant waar met liefde voor eten en gasten wordt gewerkt.
Zeker een aanrader!
Andre P.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
ER was voor 10 personen, waaronder 5 kinderen gereserveerd; bij aankomst was de tafel gedekt. Het personeel was attent vriendelijk en speelde vlot op onze wensen in. We hebben a la carte gegeten (verschillende gerechten). We hebben genoten van het eten en de sfeer. Een geslaagde avond.
Wolf H.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Hartelijke ontvangst door baas en bediening. Erg lekker eten, goed gekruid en goed bereid vlees. Garnering ook goed en veel (en dat is bij een Griek érg belangrijk!). Drie gangen gegeten en alles wat lekker. Enige minpuntjes waren de wat te hard doorbakken friet en een grand dessert wat erg lekker was, maar waar ook een willekeurig in plakjes gesneden banaan bij zat. Iets meer creativiteit kan daar geen kwaad ;)