CostaRozzi

Steynlaan 52 3701 EH Zeist Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Brood met huisgemaakte kruidenboter
      Tzatziki
      Tonijnsalade
      Carpaccio
      Tomatensoep
      Soep van de dag
      Spanakopita (Fetamet spinazie in bladerdeeg)
      Keftedakia (Kruidige gehaktballetjes in tomatensaus)
      Bougiourdi (Fetakaas uit de oven,tomaat,paprika,olijfen,uien)
      Mosselen (Gebakken mosselen met knoflook en peterselie)
  • Hoofdgerechten
    • Costarozzi voor 2 peronen (Laat u verrassen door onze keuken)
      Gyros speciaal (Gyros met gebakken uitjes, champignons en paprika)
      Gyros schotel (Gekruid,gesnipperd vlees)
      Gyros-pannetje (Gyros met paprika of peper-saus, gegratineerd met kaas)
      Costas schotel (Souflaki,sousouki,kipfilet en gyros)
      Souflaki (Twee spiesen van varkenshaas met gyros)
      Kotta sto Tigani (Gebakken stukjes kipfilet in champignonnenroomsaus)
      Vegatarische Mousaka (Ovenschotel van laagjes aubergine,courgete,aardappel en verse bechamelsaus)
      Gestoofd rundvlees met griekse pasta
      Zeebaars (Zeebaarsfilet klaargemaakt in de oven,met tomaatjes,uitjes,olijven en verse basilicum)
  • Nagerecht

Meer informatie over restaurant CostaRozzi

bus
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

9,1

Jouw recensie over het restaurant CostaRozzi

Bert B.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Liesbeth W.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Mals vlees! Prettige gastheer, we komen hier graag.
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Lekker gegeten, fijne ontvangst, leuke ruimte; Grieks-modern.
Sociennus .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Dit was de tweede en ook laatste keer dat we hier zijn gaan eten. De service is vriendelijk, de wachttijd beperkt, de ruimte niet onaardig, maar de kwaliteit van het eten is ver onder het te forse prijsniveau !
Een hoofdgerecht van € 24,50 [ Pannetje Costarozzi] mag je iets voor verwachten, maar is dit bedrag volstrekt niet waard, zo ook het andere hoofdgerecht. Ook voor de voorgerechten gold helaas een wanverhouding tussen prijs en kwaliteit. Het was allemaal niet goed genoeg en véél te duur voor wat geboden wordt. Spijtig van onze avond !
Beste Sosiennus
U heeft 1 van onze duurste hoofdgerechten uitgekozen,de prijs stond ook op de menukaart,bij de pannetje van COSTAROZZI krijgt U ossenhaas met varkenshaas in een panetje met een saus geserveerd.en daar naast krijgt salade, tsatsiki en verse frietjes die voldoende voor elke hoofdgerecht zijn.
met vr gr Costarozzi Zeist
Jojanneke V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk eten..en meer dan genoeg..mooi opgemaakte borden
Erg vriendelijk ontvangen in een gezellig restaurant!!
Cor M.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Geweldig fijne omgeving en lekker eten met een leuke stijlvolle bediening. Prijs t.o.v. kwaliteit redelijk.
Yesss .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk gegeten bij deze Griek in Zeist. Gezellige terras. Bediening vriendelijk. Gastheer maakt een praatje met zijn gasten. Giros lekker mals suvlaki idem
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
lekker gegeten bij deze restaurant.wijn zijn voor de eerste keer gekomen.maar we komen zeker terug.bedining was heel goed en eten ook.leuk avond gehad
Suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Waar ga je eten op een maandag in Zeist? Nou denk niet al te veel na want dit was een genot. Ik heb met een vriend van mij het verassings menu besteld en een flesje huiswijn. Het was heerlijk, bij elke hap dacht ik alleen maar wat gaat er nog meer komen? De eigenaresse zorgde voor een leuke sfeer en goede kwaliteit van de service.
Ik kom zeker snel terug!
Kees De Loosten L.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
lekker gegeten met 4 per.we komen hier voor de derde keer.maar het is altijd goed.personeel is vlot en gezellig.we komen zeker terug
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Heerlijk gegeten, heerlijke prosecco alleen aan de prijs tov rest van de kaart ( hadden we al besteld, voordat we de kaart hadden gezien ). Eigenaar haalde er als coulance een van de rekening. Prima service
Maarten Y.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Goede en fijne sfeer met een fijne en goede bediening!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Goed gegeten in dit sfeervol ingerichte restaurant. Een Griek 2.0. Traditionele gerechten in een nieuw jasje. Aanrader voor een lekker avondje uit.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Super restaurant. Gezellig, smaakvol, goede kwaliteit en sfeer. Kom hier graag en kan het iedereen aanraden om hier heen te gaan.
Monika M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Ontzettend gastvrij en vriendelijke mensen, ze behandelen je alsof je familie bent.
Het eten is er verrukkelijk en de porties zijn ruim. Wij eten er heel graag.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Het was een interessante ontdekkingstocht naar het Grieks Restaurant Costa Rozzi. We werden vriendelijk onthaald, doch spijtig op dat moment was het enorm druk zodat we de achtergrond muziek niet konden horen. Het personeel was heel behulpzaam en we werden op onze wenken bediend. Het eten was voortreffelijk lekker en het is zekere een aanrader!
Jose R.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Eten was vers en goed klaar gemaakt, maar niet erg bijzonder. Gewoon de standaard Griekse gerechten. De prijzen liggen boven gemiddeld. 4 euro voor een glas wijn! Voor een paar stukjes het brood met kruidenboter vooraf was 4.80 euro. Wel gezellig ingericht. Wel erg druk en rumoerig op zaterdagavond. Zo druk dat je elkaar nauwelijks kunt verstaan. Daardoor personeel erg gehaast, er kon nauwelijks een glimlach vanaf. Wel goede bediening en vlot geholpen. Met 1,5 uur stonden we weer buiten. Voor het eten zou ik nog eens terug gaan, maar niet meer op zaterdagavond.
Marga D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Gezellig, persoonlijke benadering,
B V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Op mens gerichte servive. Gewoon een gezellige avond zoals je wilt !! Terras was typisch grieks (en met een lekker warme heater)