CostaRozzi

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Uitmuntend
9,1
9,1

Jouw recensie over het restaurant CostaRozzi

garmt .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten, traditionele gerechten met een modern tintje. Vriendelijke, vlotte service. Het restaurant zat behoorlijk vol, toch werd er tijd gemaakt voor persoonlijke aandacht. Sfeervolle aankleding, waarin de clichématige standbeelden en "Griekse" lettertypes prettig aanwezig zijn.
Cynthia A.
Hans A.
J D D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het is een gezellig resultaat om te eten fantastisch
Een fijn personeel en vriendelijk.
Bedankt voor de gezellig avondje
Adry V.
Siebe V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Gewoon top!
Joop M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Mick 7.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We zijn hier al eens eerder te gast geweest maar was wegens de live-muziek en de grote drukte ons minder goed bevallen. Na overleg met de eigenaar zijn we op een reguliere zaterdagavond terug gegaan.
We werden met open armen zijn ontvangen, hebben deze avond heerlijk gegeten. Heerlijk kunnen ontspannen en op ons gemak zaten te eten.
We werden al enorm verwend met de voorgerechten; gebakken champignons met pesto en feta, 4 soorten feta uit de oven met tomaat en feta-dip met vers brood. Supervers en vol van smaak.
De verwachtingen van het voorgerecht werden overtroffen en we werden zeer nieuwsgierig naar het hoofdgerecht. We kregen een malse stifado, een ossenhaas, lamskoteletjes, kalfsvlees in tomatensaus en gyros. Met patat, rijst, salade(s) en bonen in tomatensaus, een heus koningsmaal.
Tijdens het eten kregen we het idee dat we terug waren op vakantie op Rhodos, en beseften we dat dit toch echt onze lievelingskeuken is. Alsof dit nog niet genoeg was, kregen we baklava met ijs en een ander heerlijk dessert waardoor we nu echt vol zaten.

Jij en je staf hebben ons verwend, gastvrij en culinair gezien. Niets was je zaterdag teveel. Het eten was perfect van smaak (onze smaak), goed gekruid, en heerlijk mals. Je hebt onze credits verdiend, en je zult ons vaker terugzien in jullie mooie restaurant. Hopen dat we nog lang van je gastvrijheid mogen genieten.
Baris K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Hele snelle en goede service
Jannie D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Prima restaurant! Het eten is heel goed en het personeel is vriendelijk. In het weekend druk bezocht en daardoor nogal rumoerig.
Christi M.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Prima kok in die keuken! En erg aardig mensen in de bediening. We hebben heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar.
alyde-t .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Het was erg lawaaiig. Wellicht kan er toch iets aan gedaan worden door het gebruik van meer stof (gordijnen, tapijt, stoffen wandbekleding) Ik vond het namelijk wel storend en dat is erg jammer want het restaurant is verder fantatisch!!!
Sander P.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Voor een actie "2e 3-gangenmenu gratis" vond ik het matig. Je betaalt nog €40,- voor twee personen en de gerechten zelf waren niet geweldig. Je kreeg dan ook een aparte menukaart ipv de standaard menukaart. Jammer, want het was een eerste kennismaking met dit restaurant en die is daardoor niet heel positief.
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Super gegeten, goede bediening, grote porties (te veel voor ons kleine eters) altijd gezellige sfeer. Kortom een 10 waard!
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Dit was de tweede keer dat we hebben mogen genieten in dit restaurant. Het personeel is attent, vlot en bijzonder vriendelijk. Wij kozen dit keer voor de schotel van de kok ( 2 personen ) en dat was verassend lekker.
Kortom een heerlijk avondje lekker eten.

Peter
Mechteld V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten! we hadden een hele gegrilde dorade, die was supervers en zeer smakelijk.Er zat een lekkere coulis bij, salade en wat frietjes, dat is prima. De voorgerechten waren ook lekker, de een had gepaneerde champignons met tzatziki en de ander champignons met feta/pesto dip. Al met al kon er geen toetje meer bij.
Jacko D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Voor de eerste keer restaurant CostaRozzi bezocht. Goede sfeer, goede en aardige bediening. Denkt met je mee. Eten was uitstekend.
monique L.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Erg lekker Grieks restaurant. Leuk welkom: een gratis glaasje ouzo van de zaak. Eten was prima, alleen een beetje veel. Ik begrijp de frietjes niet -die heb ik in Griekenland nooit ergens bij gekregen- maar de tzatziki was goddelijk, de yoghurt ook, en de stifado was helemaal om te smullen. Aanrader!
Anniek W.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Vanavond met de AH-bon bij dit restaurant gegeten. Het personeel is vriendelijk, vlotte bediening (ondanks dat het helemaal vol zat)en ruim voldoende keuze op de kaart dus voor ieder wat wils. De hoeveelheid eten die opgediend wordt is meer dan genoeg.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Gezellige avond met life muziek, wel wat hard voor zzo'n kleine ruimte wat conversatie moeilijk maakte. Aangepaste menu van AH actie vond ik ook wat minder. Vaker hier gegeten kan je dan beter doen ook tov prijs