CostaRozzi

• Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk eten!
Jaap R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Hier met de AH actie gegeten. Hadden daar een speciale menu kaart voor. Gewoon prima gegeten. Hele attente en vriendelijke bediening. Echt een aanrader.
Pieter M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten , een hele gezellige sfeer, vriendelijk personeel, de eigenaar had ook aandacht voor zijn klanten. We gaan hier zeker nog eens naar toe.
Sander P.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Inmiddels hier voor de derde keer gegeten. Het is gewoon een goed restaurant. Het eten is echt goed bereid. We hadden nu naast vlees ook de zeebaars besteld en die was echt super bereid. Service is bovengemiddeld goed. Ik kom hier zeker wel vaker terug.
jan K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Zeer goed eten.en.heel vriendelijk personeel. Echt top.
Kelly V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten, fantastische service: zelfs een fles wijn gekregen voor de jarige. We konden ook heerlijk buiten zitten onder de overkapping met de heater aan omdat het net wat frisser was maar dat was echt genieten. We komen zeker nog een keer terug!
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Eten was heerlijk en de bediening zeer alert.
Jammer dat de voet van de tafelpoot zo groot was dat ik mijn benen niet goed kwijt kon.
ElineUtrecht .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Wij waren naar CostaRozzi gekomen via de AH restaurantactie. We hadden dit restaurant uitgekozen naar aanleiding van de geweldige recensies. Het eten was prima, de ontvangst en service ook, maar spectaculair was het niet. Meer een 7 dan een 9, wat ons betreft. We vonden het ook een beetje raar dat voor 'gewone' gasten en menu dat erg leek op de onze 26 euro kostte en die van ons 39.50. Natuurlijk kregen we er 1 'gratis', maar dit voelde niet helemaal lekker.
carla L.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Een fantastisch restaurant. Heerlijk gegeten. Purdey is een fantastische, goede gastvrouw.
We missen je in Utrecht.
grtjes carla
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
gastvrije eigenaars, fijn en gezellig personeel
jpvanreenen .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
erg vriendelijke en gastvrije ontvangst en heerlijk eten in een gezellige, kindvriendelijke omgeving. Een absolute aanrader. Enige minpunt is het parkeren in de omgeving
Diet S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
De bediening is erg gastvrij en hartelijk, en doen er alles aan om het de klanten naar de zin te maken! We komen er graag terug!
marcel M.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie en kaart vindt ik prima er is van alles te kiezen . Porties zijn groot en vriendelijke bediening en sfeer prima.
Gaan zeker hier nog een keer terug om wat te eten.
Gea B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heel erg lekker gegeten. Porties zijn groot. De kaart voor de AH actie is beperkt maar ruim voldoende keuze.
Gaan zeker hier weer eten.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Lekker gegeten, mix grill en zeebaars genomen. Wij hebben genoten bij die mooi terras.wij komen hier zeker terug.de bediening van vlot en vriendelijk
rob B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Goed gegeten.de verassing schotel voor 4 personen genomen.alles was lekker.en zeker vers.was te merken.ga zo door costarozzi.
maritadamen .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Eten was erg lekker en de bediening van de dames uitermate vriendelijk. Ook goede gelegenheid om buiten te zitten. Het was ook niet moeilijk om te reserveren. Het loopt vast goed want op zondagavond was het bomvol.
Christi M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk gegeten, fijne sfeer, gastvrije eigenaren, die regelmatig kwamen vragen of alles naar wens was. Extra brood gevraagd, dat werd niet in rekening gebracht, evenals de fles water. Aardige details dat zoiets er blijkbaar 'bij hoort'. Leuk overdekt terras, waar je door de druivenstruiken die erlangs groeien een echt vakantiegevoel hebt. We gaan zéker nog eens terug, ook zonder AH-actie. Top.
Carel V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Super lekker gyros en leuk personeel! Het zijn ook best grote porties, dus pas op met wat je besteld. De lekkerste gyros die ik tot nu toe heb gegeten!
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Lekker gegeten, gastvrij en vriendelijke bediening. Men heeft aandacht voor zijn gasten en eten. Mooi terras open en overdekt.