Costa Smeralda

7,2
7,1
Lentiformis .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Eten is prima. Goede porties, goed belegde pizza's. Inderdaad wat vet en soppig in het midden. Kritiekpunt is de te uitgebreide kaart wat mij betreft. Lijkt mij makkelijker om goede kwaliteit te bieden als je jezelf iets beperkt in de keuze. Service was goed. Het was druk en toch stonden ze steeds snel voor je klaar.
In G.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Meerdere keren hier gegeten. Grote porties pasta's en risotto voor weinig geld. Smaakt altijd goed. Risotto mag iets smeuïger.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Meerdere keren gegeten bij Costa Smeralda. De bediening (en zeker bij afhalen) is soms wat kortaf en kan bot overkomen. De pizza's die ik had waren te vettig, het doordrenkte de pizza. De pasta's zijn prima.
Jerry1973 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2014
Samen met mijn vrouw heerlijk gegeten...een pareltje midden in de grijze droevenis die Den Helder heet. Wat een geweldige pizza (Al Capone) en heerlijke steak. On-nederlands lekker.

De atmosfeer is heel ontspannen en de bediening rent voor je. Je kunt de entourage gedateerd vinden, maar het is eigenlijk gewoon gezellig. Met houten scheidingswanden voor meer privacy en intimiteit. Heerlijk ongecompliceerd, de factuur wordt met de hand geschreven, net als 30 jaar geleden. Wat een heerlijke verademing.

Je kunt zien dat het oudere Italiaanse echtpaar ouderwets harde werkers zijn met een passie voor hun product.

De menukaart is enorm uitgebreid...meer dan 50 soorten pizza's, vlees gerechten, vis, rijst...wow.

En dan de prijs: we waren 38 Euro kwijt...zie je Horeca, het kan heus wel!! Natuurlijk is de salade eenvoudig...maar geweldig puur en fris van smaak. Het is VERS. Gewoon lekker,

Complimenten!
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2013
We wilden gewoon weer eens pizza eten en kwamen dit voor ons onbekende restaurant tegen op onze zoektocht door Den Helder centrum. Dus niet vooraf op Iens gekeken. Wij waren echt tevreden over de lekkere pizza's. De ijscoupes gingen er ook goed in en de bediening (o.a. een oudere Italiaanse mevrouw maakte een gezellig praatje), het tempo en het prijsniveau was netjes. De entourage is wat oubollig, maar het ging ons om een lekkere hap zonder poespas en die hebben we gehad.
LvandenB .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2012
Twee keer hier gegeten voor een schouwburgbezoek. De bediening is zeer wisselend, sommige mensen zij attent, andere moeten ongeveer naar de tafel gefloten worden...het eten was goed, inderdaad te weinig tomatensaus op de pizza. Dat kan beter. Al met al niet echt slecht, maar niet geschikt voor een luxe avondje uit.
E-roberts .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2012
Als je Italiaans eten wilt moet je een ander restaurant bezoeken. De pizza's zijn behoorlijk slecht: de bodem is wel goed, verder zijn de zijkanten veel te droog en in het midden ligt een berg topping waardoor de pizza's in het midden juist weer veel te nat zijn. Door de pasta's lijken blikjes schelpdieren op zuur te zijn gebruikt, brrr!

De bediening is veel te jong en onervaren. We moesten lang wachten en vaak aandacht trekken om een drankje te kunnen bestellen. Italiaans spreken ze niet maar dat had ik verder niet verwacht en neem ik ze ook niet kwalijk. Verder wel schoon en netjes.
Echoes .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
Wij eten hier regelmatig met het werk.
De bediening van de jongere meiden is niet zo best, van de familie zelf goed.
De pizza neem ik echt niet, het vet druipt er vanaf maar de kip en vlees gerechten vind ik erg lekker, vooral de kipfilet in rosesaus!