Costa Smeralda

Poelestraat 12 9712 KA Groningen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Costa Smeralda

Susanne D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Hier een keer pizza gegeten omdat we van de restaurant eigenaar gratis een barkruk hadden gekregen. Aardig personeel dus, maar meer is me ook niet blijven hangen.
Merel B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2015
Gisteravond hier voor de tweede keer gegeten met mijn vriend. De salade was simpel maar erg lekker naast de biefstuk. En de spaghetti pomodoro met basilica volle bak smaakte ook heel goed. Daarna lekker nagezeten met amaretto. De bediening is oplettend en houdt je goed in de gaten. Weten precies wanneer ze wel en niet kunnen 'storen'. Voor herhaling vatbaar!
Hennysmid .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2013
Een beetje oubollig maar nog steeds herkenbaar, net zoals vroeger uit mijn studie periode. Pizza duurde even maar was heerlijk, jammer dat de cola uit een grote fles kwam , er zat geen prik meer in. Toch leuk restaurant in hartje binnenstad
A_langebroek .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2013
Prima pizzeria. Pizza was belegd met verse ingredienten (is wat anders dan champignons en paprika uit blik)
Bediening mag wat professioneler. Verder wel correct behandeld.
Tja, de zaak mag wel ns wat ge re-styled worden...
wel sfeervol, maar niet helemaal meer van deze tijd.
Al met al zou ik t er nog wel n keertje op wagen!
Jos W.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2013
Geen aanrader. Te kleine stoeltjes te kleine tafeltjes en een te kleine ruimte waarin dit is geplaatst, matige studentikoze bediening, niet krijgen wat je hebt besteld. En dan ook nog slecht eten ook. In twee zinnen wat er gebeurd.
Een gegeven paard. Op uitnodiging gaan we naar deze pizzeria. Maar moet van dit voorval toch echt verslag doen. Al jaren is dit restaurant hier gevestigd. /- 25 jaar geleden wel eens goed gehgeten kan ik mij herinneren. Nu echt een stuk minder slecht onderhouden en minimaal 30 jaar oud zo schat ik na eerste opzet nooit weer iets gewijzigd.
Het is al moeilijk ons aan het aangewezen tafeltje te plaatsen maar het lukt toch, er zijn niet veel gasten maar we krijgen meteen na de ingang een tafel. Het past niet samen met gasten een tafel verder inschikken (ergernis van hun kant). We passen er niet tussen dus we passen de stoelschikking zelf maar zo aan dat we met ons drie?n wel aan deze vier persoontjes passen. In het gangpad dan maar. De bediening schijnt dit normaal te vinden en de uitbater / eigenaar tijdens het eten nog even komt kijken vindt dit ook normaal zo lijkt het. hij is zelfs nog zo na?ef dat hij in half Italiaans nog net doet of het wel heel geweldig is bij hem waarna hij met een collega net doet of de gasten ineens allemaal weg zijn en er andere zaken belangrijker zijn.
Bestelde dranken komen. Maar een frisdrank genomen daar er maar 1 biertype te verkrijgen is Pils en daar heb ik echt geen zin in. De gerechten worden opgenomen. Voorgerecht en hoofdgerecht in een keer. Na een minuut of 15 komt het eten al en wat schetst onze verbazing de bestelde pizzas. De voorgerechten worden maar overgeslagen. De studentikoze hautaine dame zegt dat het haar spijt maar het niet anders is.
De drie pizza%u2019s zijn echt van een slechte kwaliteit. Nog maar zelden een zo slechte pizza gehad. Zullen ze een diepvries pizza bij de supermarkt hebben gehaald of zo? Neen die is vele malen beter. Er zijn wel enkele verse ingredi?nten (wat is vers heier trouwens) op verwerkt. Maar helaas het is het niet groot deel laten staan.
Na het eerste drankje en de eerste gerechtenbestelling wordt er niet meer opgenomen. Dit betekend na een drankje de deur weer uit en drie kwartier later staan we weer op straat een illusie armer en een ervaring rijker. De prijs was er eigenlijk niet naar maar goed drie pizza%u2019s en drie drankjes (vergeten voorgerechten behoefden niet betaald te worden) dit alles voor 39,90 is eigenlijk te veel.
Rinco E.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2013
Alle gerechten op de kaart zijn (bijvoorbeeld) van € 22,95 voor € 12,95. Maar dan ook echt alles. Dat betekent dat óf de kwaliteit gekelderd is, óf dat de klant jarenlang is afgezet. Maar misschien gaat het gewoon slecht met de zaken, en dat laatste kan ik me voorstellen. 't Is niet echt fris meer, een beetje vergane glorie, verschoten tafelkleedjes met kringen en vlekken, een verfje en leukere verlichting zouden wonderen doen. Ook zou de "oude patron" beter niet stiekem kunnen roken achter zijn barretje "om de hoek" achter in de zaak, er is altijd iemand die het ziet of ruikt. De pizza is goed van formaat, wordt snel bezorgd en is goed warm. De smaak is vrij matig, ik ken zaken waar hetzelfde soort pizza veel uitgesprokener smaakt. Na de pizza willen mijn tafelgenoot en ik wel een nagerecht en vragen om de kaart. Die komt niet, het blijkt dat we geen nagerecht kunnen bestellen "want het ijs is niet binnengekomen"... Wat? In mijn beleving moet je dan iets anders regelen, als het ijs niet komt ga je het maar halen! Echter ben ik in een milde bui en we bestellen koffie met Sambuca. Die Sambuca wordt al ergens achter een bar aangestoken en de serveerster knoeit een beetje onderweg naar onze tafel zodat haar hele blad zowat in de hens staat, en ze weer terug naar de bar moet. Even later krijgen we een plakkerig glas met een hete rand. Al met al niet echt super meer dus, maar ach... in een studentenstad is er altijd wel iemand die het ok vindt... Helaas voor deze zaak ben ik geen student meer...
MwMertens .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2012
De pizza's waren smakeloos, zeer armetierig en rommelig belegd, met taaie 'karton'bodems. Fruitvliegjes in het restaurant(!), te harde en saaie muziek (B-merk Italo-pop), ongezellige ambiance. De beleefde bediening kon niets goedmaken. Absoluut geen aanrader, ik ga hier nooit weer eten!
Marlinde G.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Vorige week gegeten bij dit restaurant dat gelegen is in de Poelestraat, een belangrijke uitgaanslocatie in Groningen. Ook in het verleden heb ik er al vaker gegeten. Prima pizza, niet zo rijk belegd, maar zeker niet speciaal. Bediening is vriendelijk, mits je er niet komt op een heel drukke dag. Oké restaurantje als je er snel even een goedkope pizza wil pakken, maar niet bijzonder.
Ruurdje P.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2012
Het restaurant zat vol met studenten die net als wij op zoek waren naar een goedkope, prima pizza. Bediening was attent, pizza was niet bijzonder, wel prima en de prijs was laag. Een aanrader als je ergens wilt gaan zitten voor een simpele hap.