Over het restaurant Cosa cucina & winebar

Bij Cosa Cucina & Winebar geniet je van alles wat de Italiaanse keuken te bieden heeft en meer. Kom proeven van heerlijke antipasti en kies uit meer dan 30 verschillende Italiaanse wijnen. Maak je eigen keuze van de kaart of doe aan ‘share-dining’: deel verschillende gerechten met je familie of vrienden en maak kennis met Italië. Dineren wordt zo niets meer of minder dan een heuse proeverij. Eentje om volop van te genieten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Cosa cucina & winebar

Station Baarn zit op 5 minuten loopafstand

Maandag en Dinsdag vanaf 15:00 - voor borrel en diner
Woensdag t/m Zondag vanaf 12:00 - voor lunch, borrel en diner

Jouw recensie over het restaurant Cosa cucina & winebar

Jennifer T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Alles was heerlijk, alleen de porties waren wel erg klein.. De risotto was een babyhapje. We komen zeker terug. Geef gewoon iets meer, niet zo zuinig doen.
Fabian V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
super gegeten alleen het concept is niet uitgelegd waardoor je heel lang moet wachten voordat de volgende gang komt. En dat is jammer ambiance is leuk alleen wel heel rumoerig maar dat is italie
Michael W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Eten was erg lekker, we kregen alleen de voorgerechten na het hoofdgerecht, vandaar voor service geen 10. Bediening was erg vriendelijk en het was er gezellig druk.
Babette R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Lekker gegeten. Zelfs de hond kreeg een bak water aangeboden.
Milou D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Leuke avond gehad! Eten was erg lekker... Bediening heeft ons super geholpen! We hebben ervan genoten, echt een aanrader.
Karen H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Leuke tent, jammer dat je niet gewoon flesje kraanwater kunt krijgen ( met die 3,5 euro verdien je ze toch ook niet) maar eten en wijn waren heeerlijk
Gert C.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
prima ontvangst, lekkere wijnen en prima kwaliteit producten. De gerechten zijn mooi door eenvoud en kwaliteit
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Super gezellig en heerlijk gegeten ????????
Sirtaki .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Leuk concept -share dinner-, mooie gezellige ambiance, heerlijk terras, goede wijn lekkere hapjes, leuke bediening en voortreffelijk ijs.
Nan V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Lekker gegeten, mooi terras, prima bediening. Aanrader voor een zomerse avond
Anjesje0 N.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Buitengewoon teleurstellend. Smakeloze en slecht uitgevoerde gerechten. Hoofdgerecht was wel goed. Mooi stuk vlees dat perfect gebakken was. Overige gerechten ver onder de maat met zelfs asperges die niet gaar waren. Nadat die waren terug gestuurd kwamen ze verbrand terug op tafel. Ik kom hier zeker nooit meer.
victor K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Fijne Italiaanse gerechtjes, heerlijk klaar gemaakt met goede ingrediënten.
Asun R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Sfeervol restaurant in Baarn. Eten was goed, maar de wachttijden tussendoor waren te lang. Dat kwam omdat er veel jonge serveerders/sters rond liepen, maar alleen de baas de meeste handelingen moest doen. Dit hield erg op, terwijl het niet al te druk was.
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Eerlijk Italiaans eten super van smaak echt een aanrader en zeker als van kleine gerechte houd je en van een gezellige avond ????????????
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Leuke attente en vlotte bediening. Buiten op terras gezeten was heel gezellig. Lekkere wijnen, mooie kaart met allerlei kleine gerechten. Prijs viel best mee.
Debora G.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
De vitello tonato was onherkenbaar qua opmaak en smaak. 3,50 voor een fles kraanwater bij een fles wijn is wat overdreven. De risotto was ietwat crispy. Daarentegen was het kipgerecht erg goed.
Michiel R.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Leuk concept met de kleine Italiaanse gerechten met mooie ingredienten. Heerlijk op smaak en gezellige mooie ambiance. Rondom Baarn de plek met het meeste sfeer en lekkere gerechten.
I. K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Mooie ambience, leuk concept, goed eten, vriendelijke bediening.
Enige feedback: van ons mocht het eten wat warmer geserveerd worden.
Jorien O.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Na twee gerechtjes moesten we wel ons best doen om weer aandacht te krijgen (het was even druk). Maar dat is dan ook het enige verbeterpunt.
Mooie ambiance, lekkere muziek. En je kan gewoon kraanwater bestellen vind ik persoonlijk wel fijn naast de wijn. we komen zeker weer! En gratis parkeren in de straat (of parkeerschijf).
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heel gezellig restaurant met uitstekende service. De prijs is totaal niet overdreven, zelfs zeer goed betaalbaar. We hebben genoten van onze avond uit en gaan er zeker nog een keer heen.