Over het restaurant Cosa cucina & winebar

Bij Cosa Cucina & Winebar geniet je van alles wat de Italiaanse keuken te bieden heeft en meer. Kom proeven van heerlijke antipasti en kies uit meer dan 30 verschillende Italiaanse wijnen. Maak je eigen keuze van de kaart of doe aan ‘share-dining’: deel verschillende gerechten met je familie of vrienden en maak kennis met Italië. Dineren wordt zo niets meer of minder dan een heuse proeverij. Eentje om volop van te genieten.

Glas champagne

• Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Cosa cucina & winebar

Willem N.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Heerlijk gegeten alhoewel aan de prijzige kant. Een negatief punt bij het bestellen van een glas rose werd er zonder te vragen een glas rose neergezet dat € 7,50 kostte terwijl er ook een huisrose wordt geschonken van € 3,75 per glas. Hier kwamen we pas achter bij het presenteren van de rekening. Algehele indruk positief.
Annemijn B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijke avond gehad bij Cosa. Al een aantal keren gegeten bij dit gezellige restaurant. De bediening is altijd even vriendelijk en hartelijk. Het concept van kleine italiaanse gerechten is erg orgineel en van zeer goede kwaliteit. Al met al een heerlijk avondje uit. Hier komen wij zeker vaker terug.
Beste mevrouw B,

Hartelijk dank voor uw bezoek en genomen tijd voor deze fijne recensie.
Deze lezen wij graag, maar natuurlijk vinden we het nog leuker u snel terug te zien.
Tot snel bij Cosa!

Desire N.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Druk, veel lawaai, tafeltjes erg dicht op elkaar. Als je een fatsoenlijk gesprek wilt voeren met enige privacy, moet je niet hier naar toe gaan. Tussen de tafels zit ongeveer 50 cm, je luistert letterlijk elk woord mee van je buren. Ik vond de risotto te waterig voor mijn smaak. Het voorgerecht - bruchetta met vis - was vooral erg veel, had minder gemogen.
De wijn was lekker, de bediening vriendelijk
Beste mevrouw Nijsters,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan ons restaurant en uw genomen tijd voor een recensie.
Wat betreft de drukte, ik kan me voorstellen dat dit een goed gesprek niet altijd ten goede komt. Mocht u nog een keer willen komen zou ik u willen adviseren een tafel op onze verhoging te reserveren. Deze bieden net wat meer ruimte en daarmee ook praat-comfort. Wat betreft de feedback op gerechten, deze bespreek ik vanzelfsprekend met mijn keukencollega's zodat we hiernaar kunnen kijken.
Nogmaals hartelijk dank voor uw bezoek en genomen tijd, wij hopen u nog een keer te mogen verwelkomen.

nikki S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening!
Kletskoek .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Afgelopen zaterdag hier gegeten! Wat een heerlijke zaak blijft het toch! Het personeel is de laatste maanden echt vooruit gegaan! Attent en gezellig. Ik kom snel weer terug! Bedankt team Cosa
Moniek V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Wanneer je voor het eten gaat dan is dit restaurant een aanrader. Op ons toetje hebben we ipv de vermelde 15 minuten, minstens 25 min. gewacht. De lauwwarme chocoladetaart met ijs was het wachten meer dan waard. Waar dit restaurant min punten op scoort is de bediening. Enkele voorbeelden van deze avond: Aan het begin van de avond ging er door onze schuld een fles water om. Hierdoor waren een placemat en twee servetten nat. Toen we om nieuwe vroegen kregen we niet de kans om aan te geven wat er vervangen mocht worden (geen rust in de bediening en zo nat was de placemat toch niet) dus dan nog maar een keer gevraagd om een tweede servet. Vervolgens hebben we erg ons best moeten doen om een wijntje te bestellen. Werden we genegeerd? Ook het rondje drinken daarna kon met moeite besteld worden, de dame leek al weg te zijn voor we uitgesproken waren. Aan het eind werd de bediening iets vriendelijker. Gemiste kans om nog koffie te vragen bij het inzetten van het desert. Op het gebied van gastheerschap valt er nog genoeg te verbeteren.
Beste mevrouw van D,

Excuus voor de late reactie op deze recensie maar vanzelfsprekend wilde ik hier wel even op terug komen.
Jammer dat de gerechten wel goed in de smaak vielen maar begrijpelijk de service niet.
Een goed balans tussen deze 2 aspecten zorgt voor de beste ervaringen maar helaas hebben we hieraan niet voldaan tijdens jullie verblijf bij ons terwijl we dit natuurlijk wel willen voor onze gasten.
We kunnen helaas de avond niet opnieuw doen maar natuurlijk wel leren van gedeelde ervaringen en daarvoor zullen we uw recensie ook gebruiken. Wij hopen dat als we u nog een keer mogen verwelkomen u de ervaring krijgt die we willen voor onze gasten.

I. K.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Goed concept, vers bereid, goede smaak en kwaliteit, gratis karaf water, attente bediening
Jan-Joost B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Afgelopen weekend met vrouw en kinderen wezen eten in dit sfeervolle restaurant voor de verjaardag van onze zoon. We deden aan ‘share-dining’, het concept van dit restaurant, wat keurig werd uitgelegd aan tafel door de bediening. Na toch wat getwijfel over de keuze van de hoeveelheid gerechten die we zouden bestellen, werd samen met de bediening een keuze gemaakt waardoor wij van alles wat kregen, denk aan antipasti plank, vis, vlees, pasta en daarbij passende bijgerechten. Mijn vrouw en ik kregen bij alle gangen een andere lekkere, door bediening gekozen, wijn voorgeschoteld. Als afsluiter van de avond een lekker dessert met vuurwerk voor onze zoon, zonder iets over zijn verjaardag te hebben aangegeven. Dat was een leuke verrassing! Al met al een super avond gehad, zeker een aanrader en we komen absoluut terug!
Beste meneer B,

Hartelijk dank voor jullie bezoek aan Cosa en de leuke recensie.
Fijn dat wij mochten bijdragen aan jullie feestelijke avond, welke dus geslaagd is geweest.
Hopelijk zien we u snel weer bij ons, dan maken we er gewoon weer een feestje van.

Y. M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heerlijk eten, vooral de kroketten waren erg lekker. De pizza viel mij wat tegen maar mijn vriendin vond hem wel lekker. Jammer dat de stoelen allemaal plastic kuipstoelen zijn, daar past niet iedereen in / op. Ikzelf kan er niet op zitten, dus zit ik altijd op de bank. Verder zijn de prijzen wat aan de hoge kant . Al met al lekker geluncht.
Maarten K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Heerlijk gegeten, vooral leuk als je met een gezelschap bent. Lekker allemaal iets bestellen en samen delen. Ook een aanrader voor lunch!
Anna W.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Wederom een fantastische avond gehad. Heerlijke echte authentieke Italiaanse gerechtjes in een super gezellige sfeer. En er wordt wel op een erg ludieke manier aan een jarige gedacht. Het voltallige personeel kwam aan tafel zingen! Wat een feest tot snel.
Michael W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Weer heerlijk gegeten, truffelrisotto was fantastisch!
Natasha D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Cosa heeft heerlijke kleine gerechtjes voor shared dining. De Risotto al Tartufo is voortreffelijk en een echte aanrader! De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. We komen hier regelmatig voor het heerlijke eten en goede service!
Iem B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Als je geen voorstellen hebt tot verbetering dan verdien je een tien! Heerlijke avond gehad waarbij wij ons hebben laten adviseren door de gastvrouw en allemaal verschillende gerechten samen hebben gedeeld. Steeds kregen wij weer een ander typisch Italiaanse lekkernij. Als voorafje (honger!) hadden we 4 verschillende kroketjes (crocchette miste) met 4 sausen. Daarna antipasti deluxe (ziet er net zo mooi uit als het smaakt). Vervolgens overheerlijke risotto, Linquine, mini-pizzaatjes, diverse vleesgerechten en het dessert paste er gewoon bijna niet meer bij. Top avond dus. Tip: lekker als aperatief: Vodka Mule!
Marieke G.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Goede beoordeling op tripadvisor
, maar tegenvallende smaken
Jennifer T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Alles was heerlijk, alleen de porties waren wel erg klein.. De risotto was een babyhapje. We komen zeker terug. Geef gewoon iets meer, niet zo zuinig doen.
Fabian V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
super gegeten alleen het concept is niet uitgelegd waardoor je heel lang moet wachten voordat de volgende gang komt. En dat is jammer ambiance is leuk alleen wel heel rumoerig maar dat is italie
Michael W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Eten was erg lekker, we kregen alleen de voorgerechten na het hoofdgerecht, vandaar voor service geen 10. Bediening was erg vriendelijk en het was er gezellig druk.
Babette R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Lekker gegeten. Zelfs de hond kreeg een bak water aangeboden.
Milou D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Leuke avond gehad! Eten was erg lekker... Bediening heeft ons super geholpen! We hebben ervan genoten, echt een aanrader.