Cosa cucina & winebar

Amalialaan 1 3743 KE Baarn Nederland Kaart

Over het restaurant Cosa cucina & winebar

Bij Cosa Cucina & Winebar geniet je van alles wat de Italiaanse keuken te bieden heeft en meer. Kom proeven van heerlijke antipasti en kies uit meer dan 30 verschillende Italiaanse wijnen. Maak je eigen keuze van de kaart of doe aan ‘share-dining’: deel verschillende gerechten met je familie of vrienden en maak kennis met Italië. Dineren wordt zo niets meer of minder dan een heuse proeverij. Eentje om volop van te genieten.

Glas champagne

• Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Cosa cucina & winebar

L.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Voor het eerst in mijn leven meegemaakt: een serveerster die bij het ontvangen van het geld aan mij vraagt: : "En wat maakt u er van"? Kortom ze vroeg om een tip...... Best bijzonder....
Belle V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Het eten is per keer heel wisselend.
De ene keer heerlijk, alhoewel het wel wat prijzig is, voor de kleine gerechten.

De andere keer helemaal niet smaakvol en droog kipgehakt en niet lekker op smaak.
Wat ik vervelend vind is dat ik naast mijn ruime drank aankopen ( wijnen, mix-drank en koffie met likeur toe) om kraanwater vroeg.

Later op de rekening stond 2 x een karaf water a € 3.50. Dat vind ik wel heel gortig zonder dat het aan mij is verteld.

Laat dan weten dat er geen kraanwater wordt geschonken en reken niet voor een karaf van € 3.50, zonder te melden. Als ik weet heb ik nog een keuze. Nu dus niet.
En ik heb ook ruim drankjes etc. besteld, dus het is niet uit vervanging van andere drankjes geweest
S.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Bijzonder prettige bediening, heel attent, erg vriendelijk en heel zorgzaam. Goede sfeer!
Staan meteen voor je klaar om het gevraagde te halen.
H.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Uiterst tevreden, heerlijk gegeten, vriendelijk en behulpzaam personeel.
Eén min puntje en dat zijn de bankjes, die zijn echt aan vernieuwing toe, zijn erg doorgezakt en zitten erg vermoeiend.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken bij de cosa. Bediening vriendelijk en attent. Niets op aan te merken.
De gerechtjes zijn klein maar fijn. Aanrader idd om samen een paar gerechten te kiezen zodat je kunt delen en samen proeven.
Mirjan S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Heerlijk gegeten met zijn allen. Attente bediening en volop keuze van verschillende mooie gerechten. Wijn per fles een beetje scheef wat betreft prijs/kwaliteit.
Ilja V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Lekker gegeten & favoriet bij mijn kinderen.
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Veel leuke kleine gerechtjes.
Miek203 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Prettige sfeer en heerlijk eten ! Mooi terras en lekkere wijnen. Echt iets van deze tijd om kleine gerechtjes te gaan serveren. Ik kom snel terug !!!
Sirtaki .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Lekker eten, mooi verzorgd, leuk concept met "sharing". De drankjes lieten echter wat lang op zich wachten na het bestellen. Verder leuke oplossing voor onze jarige!
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
in 1 zin : value for money en handig die losse gerechtjes, die je kunt combineren. Voor de liefhebbers een groot terras.
theo en margreet
hansdebrouwer .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Gewoon op een vrijdagmiddag met vrienden lunchen. We waren over alle gerechten zeer tevreden. Het eten vroeg vanwege de kwaliteit de nodige aandacht. Het is een Italiaans restaurant in een beter segment met een mooie kaart. Wij waren meer dan tevreden en kunnen Cosa dan ook iedereen van harte aanraden.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Wat een goede sfeer hangt er in dit restaurant. Eten is lekker makkelijk en er is voor ieder wat wils. vooraf kozen we de bruschetta di Carne, di zijn diverse gegrilde broodjes belegd met vitello tonato en carpaccio. Ook leuk dat er veel open wijnen zijn waar je uit kunt kiezen. Vlotte, gezellige bediening. aanrader dus echt!
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Het eten was echt italiaans en heerlijk en de bediening vriendelijk. Op het terras in het zonnetje was het goed toeven. Een aanrader
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Wij zochten een Italiaans restaurant dat niet 15 pizza's, spaghetti bolognese en lasagne op de kaart heeft. Nee, liever een culinaire ontdekkingsreis door Italië. Bij Cosa waren we aan het goede adres. Heerlijke nieuwe gerechtjes geproefd afgewisseld met de klassiekers. Lekker gegeten en de rekening viel reuze mee. We komen zeker eens terug!
Iris M.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Super top tent! Iedereen werkt met plezier en maken er een feestje van! Ga zo door. Ook de keuken is constant in kwaliteit :)
Redney P.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Leuke tent, met leuke gerechten. De bediening is zeer vriendelijk. Ik was hier zakelijk maar zal hier zeker ook nog een keer prive komen.
Tim R.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Zeer genoten van een zakelijk diner helemaal achterin het restaurant. Deze ruimte was gereserveerd, vandaar dat het voor ons lekker rustig was.
De gerechten waren top en er was voldoende pauze tussen de gerechten.

Hier kom ik zeker nog een keer terug.
Wouter W.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Bij de jongeren onder het personeel kreeg ik het gevoel dat ze er helemaal geen zin in hadden.
Een lach op je gezicht heeft niemand ooit kwaad gedaan.
Annemijn B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Na een hoop positieve ervaringen bij dit restaurant helaas dit keer een mindere ervaring. Altijd geholpen door de vriendelijke gastheer Larbi, wat ons altijd enorm goed beviel. Dit keer was dit niet het geval, en dit zorgde voor een andere sfeer. De blonde dame die, naar ons idee, deze avond de leiding had kwam nerveus en gestrest over. Dit richtte zij af op het personeel, waardoor het voelbaar was voor ons als gast.
Het eten was zoals altijd heerlijk. Helaas was het dessert wat wijn bestelde op. Wat wij vooral vervelend vonden was dat wij bij het 3e glas wijn een totaal andere wijn kregen, zonder dat dit ons verteld was. Dit bleek, bij navragen, te zijn omdat de wijn die wij hadden op was. Vreemd! Hopelijk de volgende keer weer een prettige ervaring..