Corso Eten en Drinken - Gesloten

Dorpsstraat 66A 1901 EM Castricum Nederland Kaart

Over restaurant Corso Eten en Drinken - Gesloten

Bijzonder BBQ’en

Behalve á la carte is het bij Corso ook mogelijk om een BBQ op je eigen tafel te bestellen! Naast vlees en vis is er ook een onbeperkte saladbar beschikbaar. Aan de kinderen wordt ook gedacht, want met een uitgebreide speelhoek zullen ze zich prima vermaken.
Het restaurant is verder goed bereikbaar, want het ligt op loopafstand van het station en er zijn gratis parkeerplekken in de buurt.

Meer informatie over restaurant Corso Eten en Drinken - Gesloten

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00
Munnikhuis .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Boven verwachting erg goed. Hadden onze twijfels want wij dachten een snelle hap i.v.m. bioscoop. Het eten wat heel erg lekker, de dames die het restaurant draaiende hielden waren erg aardig. Het zag er binnen ookleuk uit. Gezellig omdat het kleinschalig is.
Zeker de moeite waard. Wij komen beslist terug!
Omanshanden24 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Het eten was heerlijk, de bediening perfect en de entourage smaakvol.
Fijn en lekker gegeten en gezeten. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
P.vreeker .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Het eten was heerlijk.De bediening was ook prima en het decor vonden wij wel rustig.
Alles jammer dat dit restaurant gaat sluiten,wij zouden er graag nog eens buiten de AH actie ook willen eten.
P.Vreeker met zijn 3 vriendinnen.
Gina H.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
eten was lekker,voorgerecht was goed verzorgt [iets te veel sla] ,varkenshaasje was goed ijs was iets te simpel .zaak gaat dicht als was op.
Tj.rossem .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Eten via actie van albertheijn hebben wij heerlijk gegeten, het zoeken naar restaurant Corso liepen we zo voorbij
( de naam zou wel wat meer mogen opvallen.) verder was de bediening prima, het voorgerecht was carpattio de Botervis met oestersaus was heerlijk berijd. het eten kregen we netjes optijd en het nagerecht in overleg, wegens dat we even konden uitbuiten.
Het dessert was meer dan genoeg Tiramisu, erg lekker en cappuccino toe.
Kortom we zijn erg postitief, en raden zeker andere mensen dit leuke restaurant aan ! Bedankt.
Spjvalkering .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
We hebben gezellig gezeten maar het is dat we een AH bon hadden anders vonden wij persoonlijk het eten niet zoveel geld waard.
Cj67 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Met vier personen het AHmenu gegeten, er was keuze uit 3 verschillende voor, hoofd, en nagerechten. Alle gerechten smaakten erg goed. E.e.a werd op n nette en gezellige manier geserveerd. Wij hebben een gezellige avond gehad en erg lekker gegeten.
A.P. V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Het is een sfeervol restaurant, niet te groot en dat vonden wij erg gezellig
Aardige meisjes die daar werken en het eten zag er niet alleen leuk uit maar smaakte ook prima. Misschien gaan we eind van de week nog een keertje,
nou dat zegt toch genoeg!
Alleen een advies : iets vaker kijken of de klanten nog wat willen drinken
Yeliz E.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
al met al hebben wij het idee dat wij niet echt een voordeel hadden met het door hen samengestelde AH-menu, als wij naar de prijzen vd afzonderlijke gerechten kijken. Niet echt carpaccio van een goede slager. Veel te zware tiramisu.. Geen aanrader..
NiCh .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Met de AH-IENS actie gegeten bij Corso. Er was een selectie van verschillende voor-/hoofd- en nagerechten gemaakt waar je uit kon kiezen. Wij hebben gekozen: AL CARPACCIO (Dungesneden ossenhaas met balsamico-pestodressing, rucola, pijnboompitjes en Pecorino) en de BIETHOVEN CARPACCIO (Bietencarpaccio met balsamicodressing, rucola, pijnboompitjes en Pecorino). Was heerlijk! Als hoofdgerecht hadden we allebei JURASSIC PORK (Varkenshaasje in katenspek gewikkeld, gemarineerd met oestersaus) was ook heerlijk! Als toetje de Notre Dame Blanche. Top!
We hadden een kleintje van 15 mndn mee, daar was een kinderstoel voor en er is een leuke speelhoek voor kinderen. De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam.
De sfeer is ongedwongen en gezellig.
Marianbosgrandiek .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
dit was de tweede keer bij corso
je word er vriendelijk geholpen en ze vraagt of alles naar wens is
lekker gegeten we hadden dit keer de tomatensoep
vis patat en salade en ijs toe erg lekker
knus en gezellig eettentje
Ted C.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Erg leuk interieur. Natuurlijk gebaseerd op de Corso bioscoop vanwaar je gelijk met het eten een kaartje kan bestellen. Eten was lekker en voldoende. Kleine hint misschien om op de achtergrond filmmuziek te draaien in plaats van de hele avond Adele. Verder alle complimenten.
Henkkroon109 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Heerlijk gegeten bij Corso.
Voorgerecht tomatensoep was lekker. Hoofdgerecht tagliatelle met roomsaus was heerlijk. Het nagerecht tiramisu was ook erg lekker. Het eten leek weinig qua porties, maar ik plofte bijna uit elkaar.
Vooraf gelezen dat het interieur tegenviel, maar dat viel (misschien daardoor) erg mee. Een vrij eenvoudige inrichting, maar wel warm.
Alledam .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Leuk restaurant, verrassend lekker gegeten al was het sausje over de kip echt veel te zout. Daar werd overigens attent op gereageerd.
Vleesspecialist .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Heerlijk gegeten bij Corso eten&drinken.
Met de AH Spaaractie: voorgerecht hadden wij: Carpacchio.
Hoofdgerecht: Varkenshaas gerold in katenspek,heerlijk patat en salade erbij.
Nagerecht: Dame blanche en tiramisu taart.(samen gedeeld,was te lekker! ) haha
Kortom echt een aanrader om hier te eten!!

Topsy .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Het eten was goed maar de soep was niet warm genoeg en het tagliatelle ook niet. Verder was alles prima en we hebben een leuke avond gehad.
Anouk K.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
De kaart was speciaal voor de AH actie samen gesteld. Daarop voldoende keuze. We hebben kunnen genieten van carpaccio, varkenshaas en een van ons had heerlijk vis en een zeer smaakvol dessert. Conclusie: prima kok en zeer vriendelijke bediening!
Inekederwig .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Hebben heerlijk gegeten voorgerecht rundercarpaccio met percorino balsamicodressing en pijnboompitjes.
Hoofdgerecht varkenshaasje in katenspek gewikkeld marinade oestersaus, ook erg lekker klein puntje: saus iets te overheersend kan iets afgezwakt worden wat mij betreft.
Nagerecht vanilleijs met chocolade saus en slagroom/huisgemaakte tiramisu met slagroom:beide erg lekker hebben van elkaar geproeft die combi is ook niet verkeerd.Ontzettend vriendelijk personeel.
De entourage warm en sfeervol en prettige muziek op de achtergrond.
Echt een aanrader komen zeker weer terug .

Carina.schreuder.hakvoort .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
De bediening was erg vriendelijk . Door het slechte weer waren wij er al om 5 uur ipv kwart voor zes. Het driegangenmenu waar wij uit konden kiezen was prima. De carpaccio was heerlijk, de botervis met sla en frietjes prima van smaak en het toetje ook.Alleen wat jammer was dat er later mensen gingen gourmetten wat een nare lucht door de hele ruimte verspreidde , wij waren blij dat wij toen al gegeten hadden.De afzuiging moet daar dan vlak boven zitten anders voor de andere gasten niet prettig!.Wij kenden Corso niet als eetgelegenheid maar gaan zeker nog een keer terug. De ambiance was gezellig.
Wica .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Met de AH actie bij Corso terechtgekomen, nieuwsgierig wat ze te bieden hadden. Culinair stelt het eten niet zoveel voor, een eenvoudige eetcafé-maaltijd. De prijs € 34,50 stond absoluut niet in verhouding met het gebodene. Als je op deze manier wilt profileren, werkt dit averechts.
In 't restaurant werd ook gebarbecued door 1 tafel, zonder afzuiging. Het hele restaurant rook ernaar, ook je kleren. Niet lekker als je nog ergens anders heen gaat. De dames in de bediening waren wel uiterst vriendelijk en konden er ook niets aan doen dat de sla en patat pas 10 minuten na het hoofdgerecht arriveerden.