Corso Como

Strawinskylaan 77 1077 Amsterdam Nederland Kaart
31-208813131

Over restaurant Corso Como

Italiaans op de Zuidas

Op zoek naar een restaurant waar je na een dag hard werken direct een heerlijke avond kunt gaan dineren? Corso Como is dé Italiaanse trattoria op de Zuidas. Ze serveren hier verse Italiaanse gerechten en ook de klassieke Italiaanse drankjes zoals Grappa en Limoncello ontbreken niet. Voor de mensen die vaak tot laat op werk zijn heeft Corso Como ook heerlijke gerechten to go.

Meer informatie over restaurant Corso Como

Zaterdag en Zondag Gesloten

7,2
Benenwen .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Was het de airco of de tocht? Ondanks dat wij van tafeltje wisselden, bleef het oncomfortabel. De gerechten waren niet Italiaans. Te vet. Te veel toevoegingen. Op een pizza horen geen zongedroogde tomaatjes en geen pesto. De Italiaanse keuken is vers en met haar ingrediënten en kruiden verfijnd en gedoseerd. Bij Corso Como zijn de ingrediënten wel vers. Maar voor de rest herken ik weinig van de Italiaanse keuken.
Voor wat betreft de service: een glimlach is gratis. En de beloofde gorgonzola heb ik niet teruggevonden.
claudia06 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Het AH-samengestelde menu was erg lekker, alsnog keuzes kunnen maken. Het eten was erg lekker, beetje grote porties. Bediening was snel en erg vriendelijk. Leuke sfeer in het restaurant, vooral mensen die net uit hun werk komen.
0000000000 V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Voor mensen van "buiten" moeilijk te vinden en voor oudere erg veel lawaai!
Vriendelijke en voorkomende bediening. Helaas alleen keus uit pizza of pasta als hoofdgerecht. Beiden gekozen voor pasta die overheerlijk was.
Voor dit eenvoudige drie gangen menu vonden wij € 27,50 aan de hoge kant; maar dankzij AH zegels toch goedkoop en smakelijk gegeten.
Aline13 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Wij hebben heerlijk gegeten. Verse ingrediënten en en verrassende combinaties. Een echte Italiaanse sfeer met Italiaanse producten. Vriendelijk personeel. Er wordt ook naar je verzoekje gekeken wat je bij de reservering kunt doorgeven. Wij hebben om een specifieke tafel gevraagd met de vermelding dat er een jarige die dag bij zou zijn. Geweldig.. er lagen slingers op de gevraagde tafel. Als dat geen service is.
A.parlevliet .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Heel erg donker, je kon niet goed zien wat er op je bord lag. De menukaart amper lezen. Per ongeluk ook daardoor zout in de koffie gedaan. Gelukkig kregen we een nieuwe kop!
W.overdevest .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2015
Het is te donker. De menukaart is amper te lezen. Het eten was goed. De papadelle met formaggio was heerlijk. Het restaurant is moeilijk te bereiken als je niet goed ter been bent.
Parkeren is rampzalig.Een prima restaurant als je in het WTC werkt.
In het begin van de AH-aktie gebeld en naar de prijs gevraagd. Euro 22.50 per menu.
Nu blijkt gisteravond dat het verhoogd is naar 27.50. Dit lijkt me niet een juiste policy!
Na het eerste bericht, hoefde ik dit bij reservering toch niet ergens te controleren?
Larissagroen .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Al het eten was vers en dit proefde je dan ook zeker. Wij waren zelf met de AH actie en het menu aangeboden door Corso Coma was niet heel erg uitgebreid, maar er stond genoeg lekkers op.
Channa O.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Wij hadden het AH menu, een kleine keuze. Het eten is voldoende, niet slecht maar ook niet bijzonder. De bediening was matig, de heer was niet geïnteresseerd, de dame deed haar best maar bracht het ook niet over het voetlicht. Het is een restaurant in het zakengebied van Amsterdam, makkelijk om een hapje te eten, het voldoet, meer niet. Door mee aandacht te besteden aan een oprecht vriendelijke bediening en iets meer aandacht te geven aan het eten zou het echt aantrekkelijk kunnen zijn. Voor ons was het niet aantrekkelijk genoeg om het nog een kans te geven.
Wilma R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Een leuk en gezellig restaurant in het WTC gebouw.
Heerlijk gegeten en de service was prima.
Ik kom er zeker nog een keer terug
Putri M.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Vanavond (vrijdag 11/09) gegeten met de ah actie. We werden warm ontvangen en het menu had genoeg keuze. De bruschetta, pizza's, tiramisu en panna cotta waren heerlijk! Lekkere wijntjes voor een goede prijs, gezellige bediening (blonde dame met bril is voor mij al een reden om terug te komen, topper!) en mooie zaak! Veel mensen van kantoor, zoals te verwachten op de zuidas op vrijdagavond, dus voor ons totaal niet storend maar juist gezellig! Ik kom hier zeker terug!
I-vD .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
Op een dinsdagavond gegeten bij Corso Como met de ah-restaurant actie. Prima keuze in het driegangenmenu. Het eten was prima, maar niet overweldigend. Ik heb een pasta gegeten, die eigenlijk niet echt bijzonder was. Voorgerechten (bruschetta en antipasti), pizza en desserts van mij en vriendin waren wel goed. Voor de kwaliteit van het eten vond ik het niet goedkoop. Ambiance is erg leuk; zeker tussen alle kantoren heeft het restaurant een hele fijne en warme sfeer, het is met veel zorg aangekleed. Minpuntje: keuken sluit doordeweeks om 20:00uur en restaurant sluit om 22:00uur, dus je moet er wel op tijd bij zijn!
Hagar.t.k .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
Heel erg lekker gegeten. Voorgerechten waren heerlijk, de pizza hadden een prachtige knapperige bodem. Ik had een tonijn pizza besteld en kreeg geen tonijn uit een blikje zoals ik verwachtte maar verse tonijn, heerlijk! Ik kom zeker terug.
Lautjebautje .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Wij hebben heerlijk gegeten met de AH actie. We kregen een keuzemenu en alle gerechten die we op hebben, waren zeer smakelijk! Bovendien erg vriendelijke bediening, vragen op de juiste momenten of het smaakt en of je nog wat wil drinken. Echt een aanrader en wij komen zeker nog eens terug als we in de buurt zijn!
E.de.kleijn1 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. De penne in het hoofdmenu konden eenvoudig vervangen worden door spaghetti. Het was wel even zoeken naar het restaurant: zit in het WTC gebouw. Ga er zeker nog eens heen.
Francis Z.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Leuk restaurant, wel in zakelijk district, daardoor niet zo "knus" van sfeer, mooi ingericht, onze bediening was een beetje stug, niet echt een open gezellige ober, die iets toevoegt aan een etentje, eten wat prima, maar niet opvallend, zou zeker terug komen, maar meer voor lunch of borrel/niet speciaal etentje.
Elly G.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
met de ah actie daar gegeten, alles was prima verzorgd en we konden kiezen uit 3 ~Voor/`hoofd en `dessert gerechten. de lokatie is ook prima te bereiken, ligt precies aan het pleintje als je naar de station zuid gaat......echt een aanrader om eens te proberen..... elly
Degluut .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Eten was goed, bediening helaas niet helemaal op de hoogte van de eigen menukaart. Zo wisten ze niet veel over de wijnen of welke anti-pasti ze ons voorschotelden. Waarschijnlijk waren ze nieuw.
Larap .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Heerlijk gegeten en prima prijs kwaliteitverhouding voor het driegangenmenu. De dagelijks wisselende bruschetta vooraf was met name erg lekker. Goede bediening en fijne plek om met het OV vanuit verschillende steden af te spreken.
Jasper O.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Vandaag bij Corso Como gegeten. Heerlijke pizza prosciutto gehad. Prijs/kwaliteitsverhouding was erg goed voor deze verse ingrediënten en ook de sfeer was top.
Maarten T.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Eindelijk een sfeervol tentje op de zuidas met eerlijk en lekker eten, voor een goede prijs én goede service! Ik at een heerlijke salade met verse tonijn, terwijl je voor de prijs tonijn uit blik verwacht. Aankleding is ook leuk, met aandacht voor detail. Aanrader!