Corsica!

Markt 31 5995 BC Kessel Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Corsica!

Maandag 17:00 - 20:00
Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag en Vrijdag 17:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag 17:00 - 22:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Corsica!

Martijn H.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Afgelopen vrijdag voor het eerst hier gegeten tijdens een weekend weg in Baarlo. Ongedwongen en hartelijke ambiance. Zo lekker gegeten dat we besloten er zaterdag weer naar toe te gaan. Gelukkig konden we het laatste tafeltje nog reserveren. Het is verstandig om dus om van te voren even te bellen om te reserveren. Zaterdag was helemaal een feest, de frittata maar ook de heerlijke risotto met pompoen! Stuk voor stuk met liefde bereide gerechten, het voelt als even op vakantie. Een echte aanrader!
Ernstanneke D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Twee achtereenvolgende avonden hier heerlijk gegeten en gedronken. Heel lekkere kleine gerechten en goed advies welke combinatie van gerechten het beste past. Hartelijke eigenaren, bijzonder concept, sfeervol restaurant. De gerechten zijn gebaseerd op hun vakantie ervaringen en daar wordt ook wat over verteld. Heel Leuk!
Slangenkruis B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Weer een pareltje ontdekt. Toepassing van eersteklas ingrediënten, vakkundig bereid, voor een alleszins redelijke prijs. Je bestelt wat je lekker vindt van een uitgebreide menukaart, en deelt dat vervolgens met je tafelgenoten. Een lovenswaardige formule! Gevolg is een waar smulfestijn van lekkere hapjes. Een nieuwe dimensie toegevoegd aan het begrip "gourmetten". Dus op naar Kessel, waar een hartelijke ontvangst en attente bediening wacht.
Nou vooruit, een minpuntje: er is geen airco. Bij een buitentemperatuur van > 30 graden een gemis. Maar ja, wie in het mediterrane gebied wel eens heeft gegeten weet dat dergelijke temperaturen er bij kunnen horen....
Evert R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Heerlijk gegeten goede prijs / kwaliteit verhouding, goed personeel zeer attent.
Welkomstdrankje en kok kwam praatje maken of alles naar wens was geweest, echte aanrander !
A. D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Het eten was heerlijk! Bediening vriendelijk en vertelde graag over de gerechten.
Waar we dachten voor een pizza te gaan werden we verrast door een heerlijke variaties aan gerechtjes en verschillende smaken.
Cilfa N.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Tijdens onze vakantie hebben we hier gegeten met twee volwassenen en twee kinderen.
Het idee van kleine mediterrane gerechten sprak ons erg aan. Vergis je niet: klein betekent niet klein als in tapas/mezze, maar net iets groter.
De entourage is mooi: heel simpel en huiselijk, erg prettig. Het was niet druk toen we er waren, maar de bediening is verschrikkelijk langzaam. Dat is wel een minpunt, zeker wanneer je daar zit met een kind van anderhalf. Er zat veel te veel tijd tussen de gerechten en de bediening (eigenaresse?) reageerde daar eigenlijk, achter onze rug om, wat ik merkte toen ik onverwachts weer binnenkwam, niet prettig op. Dat mag wel verbeteren.
Maar de kwaliteit van het eten is subliem. Nog nooit heb ik zo'n heerlijke couscous en chocolademousse gegeten! Alles smaakt vers en wordt in de open keuken bereid.
Zoek je een kindvriendelijk restaurant, dan kan je dit beter links laten liggen. Maar mochten we weer een keer in de buurt zijn en oppas voor de kinderen hebben, dan komen we zeker terug om de overige gerechten te proeven!
Jonas D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Heel lekker gegeten en uitstekende prijs kwaliteitsverhouding. Superattente bediening. Inktivisjes, zalm en konijn allemaal even lekker. Ook voor de kinderen.
Isy V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Heerlijke kleine gerechten. Corsicaans taartje, de sardines met knoflook uit de oven, lamskebab. Toetjes, sorbetijs met limoncello en als topper de eigengemaakte chocolademousse.
Fijn terras voor aperitiefje in de avondzon, prettig restaurant, vriendelijke en soepele bediening.
Het was de fietstocht naar Kessel meer dan waard!!
annaverrijt .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Heerlijk eten ,goede prijs kwaliteitverhouding.
De eigenaren proberen nu en in de toekomst zoveel mogelijk lokaal in te kopen.
Dat is een grote plus.
Dus boeren, burgers buitenlui ,op naar Kessel naar restaurant Corsica
Anna en Han Bussum
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Wat een heerlijke gerechten allemaal. Vlees, vis, groenten, alles is met passie bereid in een gezellige open keuken. Heerlijk vers, en zo afwisselend. Gerechtjes die je met z'n drieën kunt delen. Voor echt redelijke prijzen. Echt een aanrader voor fijnproevers. We aten hier met onze kleine van 5 die hier ook 2 dagen achter elkaar heerlijk gegeten heeft.
IJsbrand M.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Onze laatste dag vakantie met zijn 4tjes in Limburg wilden we goed, lekker en apart eindigen.
Dat is zeker gelukt bij Corsica!
Het was super lekker, vers en mooi/leuk/(h)eerlijk voorgeschoteld.
Beetje jammer dat ik door mijn zwangerschap geen rose vis/vlees mag, want de zalm en tonijn waren door wat langer door te garen wat droog....
Als we weer eens in de buurt zijn met z'n 5en zullen we zeker weer een keertje langs komen!!
jullie zijn van harte welkom, met z'n vijven!
Philip P.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Leuk en gezellig restaurant. Kleinere gerechten die allemaal vers worden gemaakt. Leuk om meerdere gerechten met elkaar te delen. Kom niet met kinderen die alleen friet en appelmoes eten want dat is er niet. Lekkere wijnen zorgvuldig door het eigenaren stel geselecteerd
tonvanhove .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Zo hoort een restaurant te zijn!
Samen met mijn vrouw heb ik 1e Pinksterdag heerlijk gegeten en gedronken bij Corsica. Allerlei kleine gerechtjes, de een nog lekkerder dan de ander. Samen met de prettige persoonlijke bediening en de heerlijke wijnen was het een uitstekende afsluiting van een lange fietsdag.
Jammer dat restaurant Corsica niet in Utrecht is begonnen. Dan ging ik vanavond weer langs!
Veel succes verder.
Ton van Hove, Coby Potze
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Heerlijk gegeten. Allerlei verschillende tapas. In een heerlijk ongedwonge sfeer. Leuke inkijk in de keuken. Eigenaren doe ontzettend hun best om het helemaal naar je zin temaken. Pim en Clair succes met jullie droom. Als we in de buurt zijn komen we zeker weer eens aanwaaien.