Corsica!

Markt 31 5995 BC Kessel Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Corsica!

Maandag 17:00 - 20:00
Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag en Vrijdag 17:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Ernstanneke .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Twee achtereenvolgende avonden hier heerlijk gegeten en gedronken. Heel lekkere kleine gerechten en goed advies welke combinatie van gerechten het beste past. Hartelijke eigenaren, bijzonder concept, sfeervol restaurant. De gerechten zijn gebaseerd op hun vakantie ervaringen en daar wordt ook wat over verteld. Heel Leuk!
Slangenkruis .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Weer een pareltje ontdekt. Toepassing van eersteklas ingrediënten, vakkundig bereid, voor een alleszins redelijke prijs. Je bestelt wat je lekker vindt van een uitgebreide menukaart, en deelt dat vervolgens met je tafelgenoten. Een lovenswaardige formule! Gevolg is een waar smulfestijn van lekkere hapjes. Een nieuwe dimensie toegevoegd aan het begrip "gourmetten". Dus op naar Kessel, waar een hartelijke ontvangst en attente bediening wacht.
Nou vooruit, een minpuntje: er is geen airco. Bij een buitentemperatuur van > 30 graden een gemis. Maar ja, wie in het mediterrane gebied wel eens heeft gegeten weet dat dergelijke temperaturen er bij kunnen horen....
Evert R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Heerlijk gegeten goede prijs / kwaliteit verhouding, goed personeel zeer attent.
Welkomstdrankje en kok kwam praatje maken of alles naar wens was geweest, echte aanrander !
A. D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Het eten was heerlijk! Bediening vriendelijk en vertelde graag over de gerechten.
Waar we dachten voor een pizza te gaan werden we verrast door een heerlijke variaties aan gerechtjes en verschillende smaken.
Cilfa N.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Tijdens onze vakantie hebben we hier gegeten met twee volwassenen en twee kinderen.
Het idee van kleine mediterrane gerechten sprak ons erg aan. Vergis je niet: klein betekent niet klein als in tapas/mezze, maar net iets groter.
De entourage is mooi: heel simpel en huiselijk, erg prettig. Het was niet druk toen we er waren, maar de bediening is verschrikkelijk langzaam. Dat is wel een minpunt, zeker wanneer je daar zit met een kind van anderhalf. Er zat veel te veel tijd tussen de gerechten en de bediening (eigenaresse?) reageerde daar eigenlijk, achter onze rug om, wat ik merkte toen ik onverwachts weer binnenkwam, niet prettig op. Dat mag wel verbeteren.
Maar de kwaliteit van het eten is subliem. Nog nooit heb ik zo'n heerlijke couscous en chocolademousse gegeten! Alles smaakt vers en wordt in de open keuken bereid.
Zoek je een kindvriendelijk restaurant, dan kan je dit beter links laten liggen. Maar mochten we weer een keer in de buurt zijn en oppas voor de kinderen hebben, dan komen we zeker terug om de overige gerechten te proeven!
Jonas D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Heel lekker gegeten en uitstekende prijs kwaliteitsverhouding. Superattente bediening. Inktivisjes, zalm en konijn allemaal even lekker. Ook voor de kinderen.
Isy V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Heerlijke kleine gerechten. Corsicaans taartje, de sardines met knoflook uit de oven, lamskebab. Toetjes, sorbetijs met limoncello en als topper de eigengemaakte chocolademousse.
Fijn terras voor aperitiefje in de avondzon, prettig restaurant, vriendelijke en soepele bediening.
Het was de fietstocht naar Kessel meer dan waard!!
Annaverrijt .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Heerlijk eten ,goede prijs kwaliteitverhouding.
De eigenaren proberen nu en in de toekomst zoveel mogelijk lokaal in te kopen.
Dat is een grote plus.
Dus boeren, burgers buitenlui ,op naar Kessel naar restaurant Corsica
Anna en Han Bussum
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Wat een heerlijke gerechten allemaal. Vlees, vis, groenten, alles is met passie bereid in een gezellige open keuken. Heerlijk vers, en zo afwisselend. Gerechtjes die je met z'n drieën kunt delen. Voor echt redelijke prijzen. Echt een aanrader voor fijnproevers. We aten hier met onze kleine van 5 die hier ook 2 dagen achter elkaar heerlijk gegeten heeft.
Mijne .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Onze laatste dag vakantie met zijn 4tjes in Limburg wilden we goed, lekker en apart eindigen.
Dat is zeker gelukt bij Corsica!
Het was super lekker, vers en mooi/leuk/(h)eerlijk voorgeschoteld.
Beetje jammer dat ik door mijn zwangerschap geen rose vis/vlees mag, want de zalm en tonijn waren door wat langer door te garen wat droog....
Als we weer eens in de buurt zijn met z'n 5en zullen we zeker weer een keertje langs komen!!
jullie zijn van harte welkom, met z'n vijven!
Philip P.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Leuk en gezellig restaurant. Kleinere gerechten die allemaal vers worden gemaakt. Leuk om meerdere gerechten met elkaar te delen. Kom niet met kinderen die alleen friet en appelmoes eten want dat is er niet. Lekkere wijnen zorgvuldig door het eigenaren stel geselecteerd
Tonvanhove .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Zo hoort een restaurant te zijn!
Samen met mijn vrouw heb ik 1e Pinksterdag heerlijk gegeten en gedronken bij Corsica. Allerlei kleine gerechtjes, de een nog lekkerder dan de ander. Samen met de prettige persoonlijke bediening en de heerlijke wijnen was het een uitstekende afsluiting van een lange fietsdag.
Jammer dat restaurant Corsica niet in Utrecht is begonnen. Dan ging ik vanavond weer langs!
Veel succes verder.
Ton van Hove, Coby Potze
Kafol .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
We hebben hier in het Pinksterweekend gegeten met vrienden. Een apart concept: kleine gerechten, zodat je veel kunt proberen en eventueel met elkaar kan delen. Dat is erg leuk, maar het belangrijkste is natuurlijk de kwaliteit. Nou, dat zit wel goed hier: we hebben echt heerlijk gegeten. Alles is vers en wordt duidelijk met liefde klaargemaakt. Allerlei Mediterrane gerechtjes uit verschillende landen, soms verassende combinaties, maar allemaal heerlijk.
Vergeleken met restaurants in de omgeving (toch vaak de geijkte gerechten) was dit echt bijzonder. En de prijs viel ook nog eens mee. Jammer dat we zo ver weg wonen, anders zouden we hier regelmatig terugkomen.
Bianca R.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Een aanrader, ook om even een stukje voor om te rijden! Een mooie eetbeleving met heerlijk verrassende gerechten met liefde samengesteld en bereid door de kok die je in z'n element aan het werk ziet. Persoonlijke vriendelijke bediening en ook een mooie drankenkaart met ook goede non-alcohol. Genieten.
Eter210 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Wat een heerlijk eten! Alles vers en duidelijk met liefde bereid. Je kunt zelf een verassende combinatie maken; Corsica biedt allerlei kleinre gerechten die bij elkaar passen. Leuk voor groepen en ook prima met kinderen. Prettige sfeer en leuke inrichting. Atente, persoonlijke bediening.
Fam_regulier .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2015
Voor de 4de week open bleek bij een hartelijk ontvangst aan de Markt op het plein.
Een etablissement met mediterrane keuken duidelijk geïnspireerd met azuurblauwe markiezen en een frisse even blauwe sfeer binnen.
Een diner ervaring gegoten in een tapas-achtige stijl maar dan van rondom de gehele Middellandse Zee.
Kebab, bruschetta, inktvisjes en gevulde dadels. Corsicaans taartje en getipt: gegrilde groentes, kip spiesjes en gegrild tonijn.
De chef maakt alles zelf en gebruikt verse kruiden begeleid met een aantrekkelijke doch bescheiden wijnkaart (check de huiswijnen).
SuzanJanssen .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2015
Net geopend. En wat een aanwinst voor Kessel! Heerlijke mediterrane hapjes om lekker lang te tafelen met elke keer nieuwe verrassende smaken: puur, vers en eerlijk eten. Door de inrichting, de sfeer en het eten waan je je in Corsica!.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Heerlijk gegeten. Allerlei verschillende tapas. In een heerlijk ongedwonge sfeer. Leuke inkijk in de keuken. Eigenaren doe ontzettend hun best om het helemaal naar je zin temaken. Pim en Clair succes met jullie droom. Als we in de buurt zijn komen we zeker weer eens aanwaaien.