Over het restaurant CornelisZ

Een restaurant in Huizen waar de hele familie zich thuis zal voelen. Er is hier altijd iets te beleven en er worden volop evenementen en speciale acties georganiseerd. Leuke thema’s en aanbiedingen en altijd vers en smaakvolle gerechten. Dat is uiteindelijk waar het om draait: smaak en volop genieten! En of dit nu een kop koffie, een lunch, diner of borrel is, hier doen ze altijd hun uiterste best om het jou naar de zin te maken!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant CornelisZ

Maandag t/m donderdag 09:00 - 00:00
Vrijdag 09:00 - 01:00
Zaterdag en zondag 09:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant CornelisZ

J. W.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Prima geluncht en gezellig bediening
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Leuke locatie aan de haven met veel ramen, dus een mooi uitzicht. Het café gedeelte eist redelijk veel aandacht van het bedienend personeel, wat ten koste kan gaan van de aandacht voor het restaurant.
Mieke F.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
De lunch kaart is ontzettend leuk met die twee 12uurtjes.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Nette bediening en uitstekend eten, echter er miste 2 escargots in de schelpen!
margot V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Ik heb ze zelf al aangegeven dat ondanks de reservering het glutenvrije aanbod erg summier was en de bediening het niet snapte.
John V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Bediening is slecht met name als het druk is .
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een mooie ambiance. Ik kom hier graag nog eens terug.
Alphonse V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
De entree deur bleef open wat een frisse luchtstroom veroorzaakte.
Mariska K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Goed voor lunch en heerlijk voor de avond. Entourage top en personeel zeer vriendelijk en super ontvangst! En ook nog eens een hele mooie locatie. Zeer de moeite waars dus
wouter K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten, leuke en gezellige bediening en een heerlijk terras, een echte aanrader!!! Het eten is van hoge kwaliteit. En de bediening heeft een giede kennis !
wouter K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Wij hebben hier met ze 2en heerlijk gedineerd, een heel fijn terras en binnen een prachtig decor. Leuke en gezellige bediening. Zeer lekker en hoogwaardig eten. Zeker een aanrader!
FritsFrits .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Afgelopen zondag een bezoekje aan cornelisz gebracht. Aangenaam verrast goede service van het bedienend personeel en ook verrassend lekker eten. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar
Patrick M.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Prima restaurant altijd goed vertoeven hier.
Vriendelijke bediening en eten is ook prima je merkt wel dat er een andere eigenaar is en is eerder iets negatiever dan positief.
Jean B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
We kwamen vaak bij Cornelisz eten. Super was het altijd. Zeer verzorgde gerechten, borden prachtig opgemaakt. Prima uitgebreide kaart. Kwalitatief goed eten en goed bereid. Tijdje niet geweest. Van vrienden gehoord dat sinds de nieuwe eigenaar er is het eten tegen viel.
Eerst maar eens zelf uitvinden. En helaas maar waar, wat altijd een feestje was qua eten was nu zeer teleurstellend.
Dure gerechten, weinig op je bord en wat er op je bord was viel zeer tegen.
Voorgerecht proeferij van vis: garnalen in knoflook en koriander: darmpjes nog aanwezig, garnalen gewoon in chilisaus? Beetje makreel en wat plakjes zalm wat zo uit de supermarkt leek te komen, een groot blad sla met enorme nerf. Zeer slecht opgemaakt en dat voor 11,50 euro.
Asperges met zalm. Hele dunne slappe asperges (uit een potje?) met wat plakken zalm en rucola.
Vegetarisch gerecht: tajine van geroosterde groenten met couscous en ras el hanoutsaus. Geroosterde groenten waren gekookt. Paprika zat vol met zaadjes. Serveerster erbij gehaald: dit hoort zo, in paprika zitten zaadjes. Gezegd dat ik dit niet accepteer en dat de kok ze er voor me uit mag halen. Dat heeft hij gedaan. Heel veel couscous weinig groente. Ras el hanoutsaus was gewoon kerriesaus (uit potje?) heel veel saus en echt niet lekker. Geen kruiden geproefd alleen overheersende kerrie.
Zeer teleurstellend.
Bediening zag je niet zitten, ruziënd met elkaar, niet gevraagd of alles naar wens was. Zelfs niet toen de rekening kwam. Kom hier voorlopig niet weer.
Jammer zo'n prachtige locatie en prachtig restaurant. Hopelijk gaat de eigenaar naar vele klachten zoals ik lees achter zijn oren krabben. Tijd voor verandering!!
Els E.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Met een groep van 12 volwassenen geluncht op een zondag, netjes van te voren gereserveerd. De bediening is chaotisch en er was weinig aandacht, we moesten constant de aandacht trekken om nog een drankje te bestellen. Het was ook druk, maar speel daar op in. Ik had landbrood van Menno met huis gerookte zalm met mierikswortelcrème, kappertjes en rode ui besteld. Uiteindelijk werd er een bord voor mij neer gezet waar 2 witte casino boterhammen waar wat gerookte zalm en rode ui op was gegooid. Werkelijk beschamend voor de € 10,50 die er voor wordt gevraagd! Zeer matig.
Onno B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Met een groep van zes volwassenen en een kind onlangs geluncht bij Cornelisz in Huizen. De kaart is niet heel uitgebreid, maar bevat wel alle standaard dingen die je van een lunchkaart mag verwachten, met een proeverij van vis (Vissersdorp Huizen) als specialiteit.

De zaak is relatief nieuw en ligt aan het water met twee terrassen, voor en achter. Wij zaten aan het smalle terras aan het water, lekker in de zon, een prima plekje.

De bediening liet te wensen over, en maakte op ons een beetje een clueless indruk. Het duurde lang voor we iemand zagen die kwam vragen wat we wilden drinken, en daarna duurde het 25 minuten voordat de drankjes er waren. Toen om de kaart moeten vragen en na enig wachten gekregen.

Uiteindelijk kwam het eten, maar ontbrak er één couvert, waardoor een persoon moest wachten. De porties van de visproeverij varieerden erg van maat. Maar het eten was wel heel erg lekker, dus dat maakte veel goed.

Al met al een matige ervaring, de bediening maakt het verschil bij dit restaurant, even wachten is niet erg, maar het personeel had niet eens in de gaten dat het niet lekker liep. Voor ons een reden om hier niet nogmaals naar toe te gaan, ondanks het lekkere eten.
Jeroen T.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
onlangs weer bij cornelisz geweest en ik moet toch zeggen dat de nieuwe kaart geen verbetering is. Vooraf had ik de carpaccio, maar deze was te koud en totaal niet aangekleed. Beetje sla, wat dressing en een berg kaas. Verder gewoon niet. Ook een aantal voorgerechten van de tafelgenoten waren zeer klein en niet echt bijzonder. De hoofdgerechten waren allemaal aan de kleine kant en niet op smaak gebracht. Elk gerecht werd met het zelfde garnituur geserveerd, of dit er nou bij paste of niet. Het dessert was echt totaal niet de moeite waard. De kaneelmousse werd in een enorm klein bakje geserveerd, maar smaakte totaal niet naar caramel. En geen idee waar het witte chocolade ijs naar smaakte, maar het was zeker geen witte chocolade. Ook een aantal desserts van de tafelgenoten vielen in deze tegenvallende categorie.

De kwaliteit was deze keer dus echt een stuk minder, maar de prijs was nog gewoon op het oude niveau. Ik wil best betalen voor lekker eten, maar dan moet het wel de moeite waard zijn. Het was zelfs zo dat een aantal tafelgenoten die voorheen graag bij cornelisz gingen eten nu al aangegeven hebben hier voorlopig niet meer te gaan eten. En dat is echt zonde voor een restaurant dat beter kan.
Frans K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Mooie zaak op mooie locatie in Huizen. De bediening is evenwel hopeloos. Tijdens lunch op 23 oktober waren er enkele tafels bezet op terras terwijl in de bediening 4-5 jongens/meisjes werkzaam waren. Duurde lang voor er iemand aan onze tafel kwam, nadat hij daarvoor steeds een tafel per keer kon opnemen en door andere werd gevraagd de bestelling op te nemen. Na elke bestelling eerst naar binnen om deze door te geven, zonder gelijk vuil servies van de tafels mee te nemen. De bestelling werd gebracht door een andere collega, die niet wist bij welke tafel hij/zij moest zijn. De taart werd 15 minuten na de koffie gebracht nadat daarom opnieuw was gevraagd. Om te betalen maar naar binnen gelopen. Bedrijfsleider die als enige mocht afrekenen, verontschuldigde zich weliswaar maar of ze de feedback heeft begrepen betwijfel ik.
Jeroen T.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
na regelmatig hier voor het diner geweest te zijn eens een keertje geluncht bij Cornelisz. En omdat het mooi weer was lekker buiten aan het water gezeten. De broodjes zijn hier prima. Wij hadden een broodje tonijnsalade en een broodje brie. Beide broodjes waren prima en ook de prijs was netjes. Al met al een prima plek om te lunchen
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Driegangenmenu gegeten bij Cornelisz. Prima bediening, uitstekend eten en een restaurant waarvan je je afvraagt hoe ze het als nieuwbouw er zo ouderwets en authentiek hebben kunnen laten uitzien. Bovendien staan de tafels ver genoeg weg van elkaar voor voldoende privacy (fijn voor de aanwezige Ron-Bommetje-Boszhard) en is de akoestiek heerlijk. Nu even niet zo'n industrieel restaurant met een enorme nagalm waardoor je je tafelgenoot niet verstaat.
De bediening is vlot en vriendelijk. Het eten is pri-ma en komt in een goed tempo door. Enige minpuntje, en daarom geen 10, is dat de punt van bijna alle kleurpotloden (voor de kinderen) afgebroken waren. Maar verder niets dan complimenten. Bij Cornelisz komen we graag terug.