Meer informatie over restaurant CornelisZ

Maandag t/m Donderdag 09:00 - 00:00
Vrijdag 09:00 - 01:00
Zaterdag en Zondag 09:00 - 00:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,2
Lang
Frans K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Mooie zaak op mooie locatie in Huizen. De bediening is evenwel hopeloos. Tijdens lunch op 23 oktober waren er enkele tafels bezet op terras terwijl in de bediening 4-5 jongens/meisjes werkzaam waren. Duurde lang voor er iemand aan onze tafel kwam, nadat hij daarvoor steeds een tafel per keer kon opnemen en door andere werd gevraagd de bestelling op te nemen. Na elke bestelling eerst naar binnen om deze door te geven, zonder gelijk vuil servies van de tafels mee te nemen. De bestelling werd gebracht door een andere collega, die niet wist bij welke tafel hij/zij moest zijn. De taart werd 15 minuten na de koffie gebracht nadat daarom opnieuw was gevraagd. Om te betalen maar naar binnen gelopen. Bedrijfsleider die als enige mocht afrekenen, verontschuldigde zich weliswaar maar of ze de feedback heeft begrepen betwijfel ik.
Jeroen T.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
na regelmatig hier voor het diner geweest te zijn eens een keertje geluncht bij Cornelisz. En omdat het mooi weer was lekker buiten aan het water gezeten. De broodjes zijn hier prima. Wij hadden een broodje tonijnsalade en een broodje brie. Beide broodjes waren prima en ook de prijs was netjes. Al met al een prima plek om te lunchen
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Driegangenmenu gegeten bij Cornelisz. Prima bediening, uitstekend eten en een restaurant waarvan je je afvraagt hoe ze het als nieuwbouw er zo ouderwets en authentiek hebben kunnen laten uitzien. Bovendien staan de tafels ver genoeg weg van elkaar voor voldoende privacy (fijn voor de aanwezige Ron-Bommetje-Boszhard) en is de akoestiek heerlijk. Nu even niet zo'n industrieel restaurant met een enorme nagalm waardoor je je tafelgenoot niet verstaat.
De bediening is vlot en vriendelijk. Het eten is pri-ma en komt in een goed tempo door. Enige minpuntje, en daarom geen 10, is dat de punt van bijna alle kleurpotloden (voor de kinderen) afgebroken waren. Maar verder niets dan complimenten. Bij Cornelisz komen we graag terug.
Dune27 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Vanavond gedineerd bij CornelisZ. Vriendelijk ontvangen door het personeel. Helaas duurde het erg lang voordat tussen de gangen door de borden werden opgehaald. Wij hadden erg het gevoel dat we in een vergetelhoekje zaten, uit het zicht, achter een enorme bloempot met nep bloemen. Als voorgerecht aten wij de thaise salade en de antipasti. In te thaise salade was het enige thaise de taugé. De antipasti was prima. Als hoofdgerecht aten wij de kogelbiefstuk en de ravioli. Kogelbiefstuk was te rauw, te pittig en de frietjes waren te hard. De ravioli was daarintegen prima. Vervolgens duurde het zo'n 45 minuten voordat de borden werden opgehaald. Toetje was niet bijzonder en de koffie kwam als mosterd na de maaltijd.
Keepet .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Gisteren wezen lunchen bij Cornelizs. Terras aan het haventje erg warm dus terras aan de binnenzijde gekozen. Plek genoeg, mochten zelf een plaatsje kiezen. Drankjes snel op tafel.
Prima keuze, zoonlief hamburger met heerlijke frites, ik zelf broodplank antipasti, rosétje erbij, heerlijk allemaal.
Plank zag er mooi uit, heerlijke keuze uit brood, vleeswaren, sla, olijfjes, olijfolie sn foomboter.
Heerlijk. Bediening vriendelijk en gerechten werden, ondanks dat het best goed bezet was, snel gebracht. We komen terug!
Bart-René T.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Ondanks de vele slechte recensies een vorkje geprikt bij CornelisZ. Wellicht komt het dat de verwachtingen laag waren, maar we hebben lekker gegeten op een gezellig druk terras; ook de bediening was op orde. Vooraf had ik de doperwtensoep (goed op smaak, beetje veel) en als hoofdgerecht de gevulde ravioli met mozzarella in tomatensaus (saus was goed, pasta ook maar de inhoud een beetje droog). De witte huiswijn was niets bijzonders (beetje hoog alcoholgehalte naar mijn smaak). Alleen de rekening: ruim 70 euro voor twee voorgerechten en hoofdgerechten en een broodmandje + 3 huiswijntjes en een 7up is mij wat te gortig. Kwaliteit van het eten ten opzichte van de kwantiteit aan euro's klopt niet helemaal.
Thea B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Met 8 personen gegeten. De 3 planken, een Italiaans, een vega en een vis. Moesten bijbestellen, was te weinig. Geen opscheplepels. Geen lepels bij de soep. Personeel vriendelijk, maar moeilijk contact mee te krijgen. Prijzen vrij hoog voor wat je krijgt. Geen schone bordjes tussendoor. Geen botermesjes. Dat gaf op een gegeven moment wat irritatie.
Ik denk niet dat we terug komen, jammer want het is een schitterend restaurant . Maar met entourage alleen, kom je er niet.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Eten bij CornelisZ gaf een wisselend gevoel. Was het slecht? Nee. Komen we nog een keer terug. Nee. Uitleg is moeilijk. Kogelbiefstuk werd te snel opgediend. Hoort even na te garen en dat was merkbaar. Frites was slap, dus had te lang gestaan. Personeel maakte op ons een heel positieve indruk, ondanks vakantietijd en -krachten. De theedoos om eigen keus te maken stelde niets voor/was onzorgvuldig samengesteld.
Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Weer een keertje gegeten (dit keer geluncht) bij cornelisz, alleen minder enthousiast dan de vorige keer.
We hadden beide een carpaccio. De dressing was heerlijk, evenals de broodjes met smeersels die wel wat te laat kwamen omdat de vrouw in de bediening ze was vergeten. Het enige (wel grote! vandaar het lage cijfer) minpunt was dat de carpaccio veel te dik gesneden was. We hebben hier een opmerking over gemaakt en de bediening was het hier mee eens maar er werd vervolgens niets mee gedaan. Ik heb hem daardoor ook niet opgegeten. Jammer.
Wel een prachtige locatie!
Daphne .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Bij ontvangst werd ons verteld dat de ronde tafel die telefonisch was besproken helaas al vergeven was. De bediening liet lang op zich wachten: we moesten zelf om de kaart vragen na 15 minuten. Zwaar contrast in personeel. bij 1 van ons werd het voorgerecht vergeten en 10 minuten later werd het verkeerde voorgerecht alsnog voorgeschoteld. Deze hebben ze vervolgens terug genomen en toen iedereen klaar was met zijn voorgerecht werd de juiste pas geserveerd. Tussen het voorgerecht en hoofdgerecht zat een periode van 45-60 minuten. In die tussentijd kregen we een mandje brood omdat deze verkeerd was geserveerd bij ons (andere gasten hadden dit besteld). Na 2 uur hadden wij ons voorgerecht en hoofdgerecht op en besloten elders het dessert te eten. Verhouding voorgerecht (vrij veel) was niet in verhouding met het hoofdgerecht. Het eten smaakte overigens prima, al was de algehele beleving niet in verhouding met de prijs (50,- pp incl consumpties excl dessert).
MClayton .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Met familie gegeten bij Cornelisz, mooie locatie aan de haven. Restaurant is van binnen ook mooi aangekleed. Het eten vond ik niet zo denderend. Ceasarsalade met dikke plakken spek en een hard gekookt ei erop, niet mijn smaak en ook niet wat ik verwacht als dat bestel. Verder de biefstuk is niet zo mals als deze moet zijn, wordt geserveerd met een flinke plaat kruidenboter. Volgens mij rechtstreeks uit een pakje van de Hocras. (Deze 2 bedrijven vallen onder dezelfde eigenaar...) Bediening is klantgericht en vriendelijk.
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Rommelige onbegrijpelijke kaart, die uitnodigt om met de afrekening te rommelen. Wat dus ook gebeurd door de restaurateur, die verder voor geen reden vatbaar is.
Verder redelijk goed eten, wijn acceptabel, vlotte vriendelijke bediening, goed tempe van uitserveren.
Droz V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
We hebben heel leuk geluncht bij CornelisZ op het terras met mooi uitzicht op een oude kalkoven en de haven. Het pand is vrij nieuw, maar heeft een gezellige authentieke uitstraling.

We aten de Broodplank Zee & Meer, met plakjes zalm, makreelmousse en verschillende soorten brood en garnalen. Het is heerlijk, divers en ruim voldoende voor een lunch.

De bediening was aardig en geduldig. Toen ze wat koffie op het schoteltje geknoeid hadden boden ze direct aan om nieuwe koffie te halen. (Wat we niet echt nodig vonden, maar wel een sympathiek gebaar.)

Het is een prima plek om een middagje in de zon te zitten, bij te praten en te genieten.
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
CornelisZ is een mooie zaak in een 'nieuw' stukje Huizen. Het was op zaterdagavond afgeladen vol. Daar hebben we in het tempo van de gerechten niets van gemerkt. Het liep op rolletjes. De recensie over slecht personeel vind ik dan ook erg negatief benaderd. De hoofdbediende van onze tafel was gewoon goed en het jongere personeel in ieder geval van heel goede wil. Dat er wel eens iets fout gaat, mag van mij ook. De gerechten waren zonder uitzondering lekker en vers. De entourage is prima. Een leuke zaak voor een etentje met zijn tweeen of met vrienden.
Vredebest .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Op dit mooie plekje gisteravond gegeten, prijs/kwaliteit verhouding is goed, we hebben hier heerlijk gegeten, mooie entourage, maar voor het totale plaatje is toch meer nodig, het personeel is aardig maar beneden niveau, er was voldoende personeel, maar m.i. ongetraind, diverse keren werd er heen en weer gelopen, maar niet effectief! We hebben veel moeten wachten, lege glazen, borden werden traag afgeruimd, geïrriteerde gasten om ons heen. Een oudere manager, die de boel ferm aanstuurt, zal dit restaurant veel goed doen, want het is een waanzinnig mooi restaurant op een schitterende plek met, moet ook gezegd , ruime parkeergelegenheid, ook prettig!
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Ondanks dat het niet druk was afgelopen zondag en er voldoende bediening door de zaak liep, had de bediening kennelijk andere priorteiten. Het duurde te lang voor er iemand aan de tafel kwam. We kwamen eigenlijk alleen voor koffie, maar aangezien ik op de kaart "verse appeltaart, rijk gevuld met appels en rozijnen" zag staan, was ik verkocht en bestelde deze.

Koffie werd geserveerd, met een leeg schoteltje erbij. Toen de koffie bijna op was heb ik toch maar even een serveerster aangeschoten met de vraag of ik de taart er zelf bij moest verzinnen? Gelukkig stond deze al klaar, dus kon ik alsnog genieten van mijn verse appeltaart, rijkelijk gevuld met appels en roz.... Oh sorry, dat was de omschrijving op de kaart!

In werkelijkheid kon ik beginnen aan de waterige fabrieks-taart uit de koelkast, waarin welgeteld 1 hele rozijn te vinden was. De korst (lees: karton) heb ik laten liggen.

Bij het melden hiervan tijdens het afrekenen was de reactie flauwtjes 'oh, excuses... Dat is dan € 9,40'.

Eerste en laatste keer bij CornelisZ.
M S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Superlocatie in het Nautisch Kwartier! Ook buiten op het terras is het goed toeven als er een zonnetje staat! Bediening is op zich vriendelijk, maar moet beter ingewerkt worden (de starters, de ervarenen zijn prima). Aankomen met de drankjes na het eten (tot 2x toe, zowel de wijn bij het hoofdgerecht kwam toen het al op was, als de koffie, maar die kwam juist te vroeg; we moesten wachten op het bestelde taartje. Dat wil je graag gelijktijdig). Toch komen we hier graag terug.
Sandravra .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Eten was zoals altijd prima. Niet bovengemiddeld, maar gewoon goed. Bediening prima, zeer attent. Ambiance is heel leuk, pas op met de koudere zitplaatsen aan het raam.
Lianne B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Verrassende lunchkaart met veel aparte, bijzondere gerechten of combinaties. Ook smakelijk en leuk gepresenteerd. Bediening is echter beneden niveau. Ongeïnteresseerd en onattent; hoog leerling-gehalte. Lokatie is goed, interieur gezellig en warm.
Robbert B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Geluncht. Prima service, attent. Leuke lunchkaart met niet alledaagse veelal home made gerechten. Gezellige entourage met uitzicht op het water.