Over het restaurant CornelisZ

Een restaurant in Huizen waar de hele familie zich thuis zal voelen. Er is hier altijd iets te beleven en er worden volop evenementen en speciale acties georganiseerd. Leuke thema’s en aanbiedingen en altijd vers en smaakvolle gerechten. Dat is uiteindelijk waar het om draait: smaak en volop genieten! En of dit nu een kop koffie, een lunch, diner of borrel is, hier doen ze altijd hun uiterste best om het jou naar de zin te maken!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant CornelisZ

Maandag t/m donderdag 11:00 - 00:00
Vrijdag 11:00 - 01:00
Zaterdag en zondag 11:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant CornelisZ

Hilda V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Zeer goed en nette bediening, per abuis verkeerde bestelling geleverd bij partner, maar ook zeer netjes weer opgelost met een heerlijk toetje en koffie na. Zeker een pluim waard.
Rik A.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Goedwillende maar weinig professionele bediening. We waren duidelijk uitgegeten maar de lege borden werden niet meegenomen. Ondanks het feit dat ze vele malen met lege handen langs liepen.. Een van ons 2 had alleen een hoofdgerecht maar dat wordt met het voorgerecht van de ander ingezet. Op zich smaakte eten goed maar wel bijv grapefruit bovenop zalm waardoor je zalm niet meer proeft. Geen achtergrondmuziek waardoor gesprekken op andere tafels wel erg goed te volgen waren.
Annelies K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Rustig een smakelijke lunch genoten, op zondagochtend. In de loop van ons bezoek werd het wat voller, zo rond twee uur. Ambiance, uitzicht op water helemaal goed. Eten was lekker. Bediening kan beter.
veronica S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
bediening vriendelijk maar liet iets te wensen over. gerechten en drankjes niet gelijkertijd bezorgd.
slordigheden:
Gin tonic: verkeerde variatie
hoofdgerecht met vis: wordt geserveerd zonder de vis
thee : heet water zonder thee doos

Werd wel hersteld maar werd nogal nonchalant over gedaan. Advies: fouten kunnen, biedt een kopje koffie o.i.d. aan , dan kun je dit soort foutjes een positieve draai geven
Serena L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Bij de ontvangstbalie duurde het even voordat een medewerker naar ons toe kwam. De bediening was zeer vriendelijk en gastvrij. De gerechten waren heerlijk en ook de hoeveelheden waren precies goed. Echt een aanrader.
J. W.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Prima geluncht en gezellig bediening
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Leuke locatie aan de haven met veel ramen, dus een mooi uitzicht. Het café gedeelte eist redelijk veel aandacht van het bedienend personeel, wat ten koste kan gaan van de aandacht voor het restaurant.
Mieke F.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
De lunch kaart is ontzettend leuk met die twee 12uurtjes.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Nette bediening en uitstekend eten, echter er miste 2 escargots in de schelpen!
margot V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Ik heb ze zelf al aangegeven dat ondanks de reservering het glutenvrije aanbod erg summier was en de bediening het niet snapte.
John V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Bediening is slecht met name als het druk is .
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een mooie ambiance. Ik kom hier graag nog eens terug.
Alphonse V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
De entree deur bleef open wat een frisse luchtstroom veroorzaakte.
Mariska K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Goed voor lunch en heerlijk voor de avond. Entourage top en personeel zeer vriendelijk en super ontvangst! En ook nog eens een hele mooie locatie. Zeer de moeite waars dus
wouter K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Wij hebben hier met ze 2en heerlijk gedineerd, een heel fijn terras en binnen een prachtig decor. Leuke en gezellige bediening. Zeer lekker en hoogwaardig eten. Zeker een aanrader!
wouter K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten, leuke en gezellige bediening en een heerlijk terras, een echte aanrader!!! Het eten is van hoge kwaliteit. En de bediening heeft een giede kennis !
FritsFrits .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Afgelopen zondag een bezoekje aan cornelisz gebracht. Aangenaam verrast goede service van het bedienend personeel en ook verrassend lekker eten. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar
Jos K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Prima restaurant altijd goed vertoeven hier.
Vriendelijke bediening en eten is ook prima je merkt wel dat er een andere eigenaar is en is eerder iets negatiever dan positief.
Jean B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
We kwamen vaak bij Cornelisz eten. Super was het altijd. Zeer verzorgde gerechten, borden prachtig opgemaakt. Prima uitgebreide kaart. Kwalitatief goed eten en goed bereid. Tijdje niet geweest. Van vrienden gehoord dat sinds de nieuwe eigenaar er is het eten tegen viel.
Eerst maar eens zelf uitvinden. En helaas maar waar, wat altijd een feestje was qua eten was nu zeer teleurstellend.
Dure gerechten, weinig op je bord en wat er op je bord was viel zeer tegen.
Voorgerecht proeferij van vis: garnalen in knoflook en koriander: darmpjes nog aanwezig, garnalen gewoon in chilisaus? Beetje makreel en wat plakjes zalm wat zo uit de supermarkt leek te komen, een groot blad sla met enorme nerf. Zeer slecht opgemaakt en dat voor 11,50 euro.
Asperges met zalm. Hele dunne slappe asperges (uit een potje?) met wat plakken zalm en rucola.
Vegetarisch gerecht: tajine van geroosterde groenten met couscous en ras el hanoutsaus. Geroosterde groenten waren gekookt. Paprika zat vol met zaadjes. Serveerster erbij gehaald: dit hoort zo, in paprika zitten zaadjes. Gezegd dat ik dit niet accepteer en dat de kok ze er voor me uit mag halen. Dat heeft hij gedaan. Heel veel couscous weinig groente. Ras el hanoutsaus was gewoon kerriesaus (uit potje?) heel veel saus en echt niet lekker. Geen kruiden geproefd alleen overheersende kerrie.
Zeer teleurstellend.
Bediening zag je niet zitten, ruziënd met elkaar, niet gevraagd of alles naar wens was. Zelfs niet toen de rekening kwam. Kom hier voorlopig niet weer.
Jammer zo'n prachtige locatie en prachtig restaurant. Hopelijk gaat de eigenaar naar vele klachten zoals ik lees achter zijn oren krabben. Tijd voor verandering!!
Els E.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Met een groep van 12 volwassenen geluncht op een zondag, netjes van te voren gereserveerd. De bediening is chaotisch en er was weinig aandacht, we moesten constant de aandacht trekken om nog een drankje te bestellen. Het was ook druk, maar speel daar op in. Ik had landbrood van Menno met huis gerookte zalm met mierikswortelcrème, kappertjes en rode ui besteld. Uiteindelijk werd er een bord voor mij neer gezet waar 2 witte casino boterhammen waar wat gerookte zalm en rode ui op was gegooid. Werkelijk beschamend voor de € 10,50 die er voor wordt gevraagd! Zeer matig.