Cornelis

Donderdag t/m Zondag 10:00 - 00:00

Duur
Booby T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Goede ondernemer hier: precies het goede restaurant in de goede plaats. Hoewel het zeker niet geweldig is, is dit restaurant desondanks een aanwinst in Epe. Goed aangevoeld. Ook bijzonder knap is dat het personeel goed is geinstrueerd. Hier kijkt het personeel of ze nog wat kunnen betekenen voor de klant (en dus ook voor de omzet), prima! Het 3 gangenmenu is smakelijk, maar niet bijzonder. Wel te duur. De ingredienten zijn het net niet, het vlees bestaat uit kleinere gesneden stukken om te verhullen dat het net niet mals genoeg is. Het dessert met frambozen en bramen bevatte enkele halve (!) frambozen en halve bramen waardoor het nogal armetierig over komt. Als je hier toch 29 euro voor weet te vragen en te krijgen, de zaak zat vol, dat heb ik vooral bewondering voor het ondernemerschap. Klaarblijkelijk helpt dat toch ook bij de beleving, die zeker niet negatief is. Lekkere slobberwijnen per glas te bestellen.
Hanny D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Lekker en relaxed in gezellige sfeer alles top ambiance eten bediening niet alleen bij ons maar kijk om je heen geen ontevreden klanten en oplettende snelle bediening
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Op een zondagmiddag op het terras van Cornelis gegeten. Een tagliatelle spinazie met, naast spinazie ook pijnboompitten, geitenkaas en pancetta. Het gerecht was prima en aan de grote kant. Mijn gezelschap heeft de fish & chips gegeten. Lekker gebakken vis met dus friet. Eenvoudig en goed. De bediening was zeer vriendelijk. Het terras aan het plein is een aanwinst voor Epe
LauraMensingh .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Wat fijn dat Cornelis in Epe is neergestreken! De combinatie eten/service/decor is echt top :-) Minimaal 1x pw drink ik daar wat en 1x twee weken eet ik er. De pizza's zijn zalig; ik ben een fan van Ome Cor's gehaktbal; de specials van de week zijn altijd top; de carrot cake yummie; de crew is heel sympathiek; de entourage mogen ze ook bij mij thuis neerzetten. Je kunt er in je uppie komen, met vrienden en familie, met kids, en zakelijk. Op alle tijden van de dag heb je een ander sfeertje, en altijd fijn. De moeite waard om een blokje voor om te rijden!
Githa V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Donderdag voor een snel hapje bij Cornelis geweest. 3x pizza, was erg lekker en smaakvol. Bediening vriendelijk en vlot. Niks op aan te merken!
Stefanie V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Prachtige locatie en super vriendelijke bediening! Heerlijk gegeten, pizza zoals je ze ook in Italië zou krijgen. Afgesloten met een verfrissende Gin Tonic, goed op smaak. Al met al een top avond gehad!
Jboom .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Samen met mijn oma heb ik genoten van een heerlijke kop thee en plankje lekkernijen. Het personeel is vriendelijk en attent, het duurde echter wel erg lang voor wij onze thee kregen (meer dan 20 minuten), het plankje met lekkers liet nog langer op zich wachten. Onze bon bleek in de keuken verloren/gevallen te zijn, wat natuurlijk een keer kan gebeuren. Nu maakte dat voor dit moment niet zo veel uit omdat we heerlijk in de zon op het terras konden genieten. Wellicht dat als we onze thee sneller hadden gekregen we nog een kop hadden genomen. Het was erg leuk om te kunnen kiezen uit de verschillende thee soorten, dit werd erg leuk gepresenteerd.
Het eten en drinken was heerlijk. De hapjes waren huisgemaakt door de voortreffelijke chef.
Hoewel het eten en drinken wat langer op zich liet wachten komen wij hier zeker terug.
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Helaas dit keer iets minder:
- kindergericht 1 grote visstick minder dan normaal
- carpaccio zeker 1/3 kleiner!
- vlees was niet medium maar rauw
- tot 2 x toe pizza calzone koud van binnen

Wel goed opgelost, hoofdgerechten gratis, maar lol is er dan wel al een beetje af.
Nancy G.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
We hebben vorige week bij Cornelis geluncht. Cornelis is een mooie ingericht Grand Café in het hartje van Epe. Ik ben mee eens met andere recensies - akoestiek kan zeker beter. Maar een mooie grand café spreekt mij altijd aan, en was juist de reden dat we spontaan binnen deze café liep. Het heeft zeker een gezellige sfeer. Onze broodjes waren lekker, en de wijn ook. Service was ook prima. Helaas hadden we gelegenheid niet om de pizza's te proeven. Als we ooit weer in Epe zijn kom ik zeker terug.
Brigitte_Harald V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Leuk restaurant in hartje Epe. Vooral de houtovenpizza pizza's zijn fantastisch. Vorig jaar hier veel gegeten.

Terras buiten is mooi gelegen, maar ook binnen is het mooi en modern

Dit jaar ook een paar keer gegeten, maar moet wel zeggen dat de kwaliteit dit jaar iets slechter is. Vooral de ciabatta zijn momenteel erg hard.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Wij hebben voor het eerst gegeten bij Cornelis en we hebben genoten. Het was erg druk en zaten beneden aan de hoge tafels. Mooi uitzicht op de keuken waar ze hard aan het werk waren.
Geweldig om te zien. Erg vriendelijke bediening die attent en gezellig bedienen.
Van het drie gangen menu besteld en dat was niet alleen erg lekker maar zag er ook top uit!
Lekker wijntje gedronken voor zeer redelijke prijs. Wij komen graag weer. Knap als de zaak zo vol zit dit niveau te halen.
Apeldoorn12321 .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Prachtig decor en erg vriendelijke bediening. Het eten was heerlijk en de tent zat tjok vol. Maar toch was er een smet op de avond. We hebben om 19:00 plaats genomen en ons eerste gerecht werd ons om 20:20 opgediend. Als je komt voor een snelle hap om de lekkere trek te stillen, is dit toch echt veel te lang.
Vreatert .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Ontvangst na reservering was prima. Tafel gekregen op de verdiepingsvloer. Hoge muren maken het zeer gehorig als er veel mensen zitten. Bediening laat lang op zich wachten. Heb een pasta genomen met garnalen. Weinig uitstraling en nog minder smaak. Deze niet verder gegeten en is van de rekening gehaald. Haal dit gerecht maar van de kaart gelet op meerdere klachten in deze rubriek. Verder biedt de kaart weinig keus. Krijg de indruk dat mensen elkaar naar de mond praten. Je "MOET" er zijn geweest. Eens maar niet meer.
Frank_en_Gerda .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Bediening onerveren maar wel vriendelijk. Pasta met garnalen: weinig smaak en pasta was te gaar.
Pizza was uitstekend. Wel erg lang moeten wachten voordat het eten werd geserveerd.
Wipi .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Wat een ontzettend mooi restaurant/grand cafe, een feestje om hier te zijn! Leuke borrelhapjes, maar ook een verrassende menukaart. Prijs/kwaliteit verhouding goed en de wijn heerlijk.
Absolute aanrader voor een leuke avond uit!!
Roberto59 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
2x gegeten hier. 1x top (pizza) en 1x flop (vleesgerecht. Lauw, veel te rood bij medium wens en meer dan een uur op gewacht).
Bediening vond het "jammer" dat het zo gelopen was.
Kom terug voor pizza. Andere gerechten zal wel even duren.
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
TOP!!! Erg lekker gegeten, vriendelijke bediening, hele eerlijke prijs. De locatie is echt schitterend! Mooi oud pand, super stijlvol verbouwd. Robuuste uitstraling, veel eikenhout, afgebikte muren, koperen leidingen, alles netjes en in stijl, echt TOP!
Chardonnée-Sophie P.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Eindelijk weer een bruisend, goed restaurant er bij in Epe, na veeeeele jaren.
Afgelopen tijd al een aantal maal wezen eten/drinken. Goede ontvangst, ook als het druk is. Bediening is snel en aardig. Kwaliteit van het eten is goed, wordt goed geluisterd naar speciale wensen van de klant. Prijs/kwaliteit erg goed als je ziet hoe mooi de gerechten er uit zien. Daarnaast voor ieder wat wils, van heel simpel tot uitgebreid.
Pand ziet er erg mooi uit, stoere bar, open keuken, genoeg te zien of van te genieten!
Wij blijven er zeker komen!
Cvae .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Voor ons nooit meer!!!! Mooi gebouw, mooie kaart. Bediening heeft geen verstand van zaken! Eten is niet zoals omschreven op de kaart. Erg lang wachten ( 2 uur) We hebben de helft laten staan en er werd niet gevraagd waarom....
Sinus .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Op aanraden van vrienden een bezoek gebracht. Wat viel dat tegen! Veel te lang moeten wachten op ons drankje. Super lang wachten op ons eten. Bleek bestelling niet doorgegeven te zijn. Geen excuus.. Eindelijk gegeten. Niet warm... Jammer! Bediening kwam tafel afruimen en daarna gelijk met de rekening. Kregen niet eens de gelegenheid om iets na te bestellen. Zijn maar weggegaan. Voor ons nooit meer!