Cornelis

- Ontbijt 09:00 - 17:00
- Ontbijt 10:00 - 17:00

Eefje D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Hier intussen een aantal keer een cappuccino gedronken: die is fantastisch! Daarnaast hebben ze er ook altijd iets lekkers bij: kokosmakroon, of koek van Cornelis.
Ook de zaak zelf is erg sfeervol: heel relaxt, mooie kleuren en aankleding.
Daarnaast zijn er ook enkele schappen met producten die je kunt kopen, mooie kwaliteitsspullen!
Claudia R.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Het is vlakbij mijn huis dus ik ben er minstens 1x per maand, laatste tijd zelfs iets vaker. Omdat ik freelancer ben is het een fijne plek om soms even te zitten werken, en ook heb ik er regelmatig koffie-afspraken (zowel prive als zakelijk), omdat de koffie gewoon erg lekker is en het is een mooie lichte ruimte is /stijlvol ingericht. Aardige en meedenkende eigenaren die heel relaxt overkomen. Voelt bijna als een soort tweede huiskamer. Afgelopen zaterdag lekker geluncht: tonijnsalade (op heerlijk bruin brood) en een stukje worteltaart. Mmm! Leuk om Cornelis in mijn wijk te hebben.
Susanne M.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Ik kom hier inmiddels tenminste een keer per week. De koffie is heerlijk (en de chai latte ook), mijn man en de kinderen eten dan altijd een stukje brownie of plaatkoek, maar ik ga liever voor een heerlijk vers biologisch broodje met tonijnsalade of hummus. Het is hier zo gezellig, je komt altijd wat mensen tegen en de eigenaren zijn super aardig. Iedereen kan zich hier thuis voelen, er is zelf wat speelgoed voor de kinderen, maar niet overheersend.
Toen Cornelis nog niet bestond zei ik altijd dat dit pand perfect zou zijn voor een koffie tentje. Het was dus een geweldige verassing toen ik op een dag er langs fietste en zag dat Cornelis was geopend. Dank jullie wel, Bas en Dave!
Hanna .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2015
Wat een fijne plek! en past perfect in deze buurt. Een prettige, ontspannen combinatie van lekkere koffie, heerlijke zoete hapjes (plaattaart vers uit de oven is een aanrader) of lunch, wifi en relaxte jazz op de achtergrond om van de krant te genieten of een tijdje te gaan zitten werken. Off the beaten track, maar dat heeft zijn charme. De loslopende hond leek van de eigenaren - vind ik gezellig maar kan misschien niet iedereen waarderen.
Steefdus .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Inderdaad een prachtig gerenoveerde locatie met vriendelijk bedienend personeel. De kaart is niet veel bijzonders, biologische boterhammen met salades of mini quiches, maar eerlijk gezegd, nauwelijks genoeg. Je betaalt veel voor wat je krijgt en in een stad als Utrecht die veel lunchplekken te bieden heeft, kom je hier eigenlijk niet mee weg als horeca. Een tip zou zijn om ook de tafeltjes meer naar voren te halen want je zit in het donker.
SBmeister .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Wat een fijne plek! De prachtige gevel, grote ramen en sfeervolle verlichting nodigen direct uit om naar binnen te gaan. En ze hebben wifi! Een perfect plekje om aan de leestafel te werken of een koffietje te doen met vrienden. Goede koffie, verschillende verse thee, lekkere broodjes en heerlijke zoetigheden. Ik kom hier zeker terug!
Lieke D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Een prachtige zaak die vooral heel erg past in de buurt. Wat wil je als de functie van zo'n mooi oud pand in ere wordt hersteld. De perfecte plek voor een kop koffie, een lekkere biologische lunch of een stijlvolle overnachting. Een echte aanwinst!
Martijn M.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
De plaatkoek is echt een aanrader hier! De sfeer is ook heerlijk, een tweede huiskamer met gezellige jongens achter de bar die prima koffie kunnen maken en je kunnen voorzien van een lekker broodje of stuk taart. Prima plek en een super toevoeging aan de buurt!
Hofs .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Gisteren voor het eerst bij Cornelis geweest op de Maliestraat. Wat een aanwinst voor de buurt. heerlijke koffie gedronken van Bocca, maar bovenal de lekkerste brownie ever gegeten!