Cornelis

Meer informatie over restaurant Cornelis

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Jeff H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Paar daagjes weg naar Drenthe op een maandag avond tussen kerst en nieuwjaar bij Cornelis gegeten we kwamen rond 18:30 binnen de mevrouw in de zaak die bediende *(bleek de eigenaresse te zijn) zij vertelde ons gelijk dat eten nog wel kon maar omdat zij door de feestdagen geen personeel hadden alles gedaan werdt door haar man en haarzelf + de kok en dat we rond 20:00 er uit moesten :-). Daar er verder in Dalen geen een zaak op deze avond open was en wij erg veel trek hadden toch maar gebleven. Dit bleek een succes mijn vrouw haar Ossenhaas was top en ik zelf had een gegrilde zalm ook erg lekker. Hierbij werd geserveerd een ruime variatie van diverse verse groenten waar bij mijn vrouw het schorseneren heel erg lekker vondt. Verder ook gebakken aardappelen , patat en salades alles zeer ruim en onderhand werd er nog gevraagd of wij verder nog iets wilden of dat er meer groente en patat/aardappels bij moesten. Alles bij elkaar heerlijk gegeten en veel beter dan wij verwacht hadden.
Roel B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Roel. topproever

Verscheidene keren gegeten bij Cornelis. Was altijd heel goed nooit een tegenvaller. Kaart is beperkt maar wat men serveert is meer dan goed. Is 1 van de weinige adresjes waar ik met een gerust hart kalfslever bestel. Krijg het dan in ieder geval niet kapotgebakken en als een droge zeemleren lap. Ook de boerengroentesoep is altijd perfect van smaak. De bijlagen zijn altijd ruim voldoende en zo niet, kan men altijd bijbestellen. De rabarbermoes is in Dalen en omgeving een ware must to have. Hij moest het recept eens prijs willen geven. Kortom een uitstekende eetgelegenheid met een groot gevoel voor service en gezelligheid. Een dikke aanrader.
Nannedje .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
We hebben met vrienden bij Cornelis gegeten. Toen wij binnenkwamen zat het restaurant vol met alleen oude(re) mensen. En toen wij het eten geserveerd kregen was daar de smaak ook naar...de groenten waren tot pap gekookt, zat geen smaak meer aan en ook het vlees (varkenshaasje) was enorm doorbakken en droog. Je kon er met geen goed fatsoen doorheen komen met je mes en volgens mij was het ook verkeerd gesneden, het waren allemaal draden in de lengte en zo moest je hem ook snijden anders kreeg je er niets vanaf. De soep vooraf was zo dik als pudding en de lepels die erbij gegeven werden waren erg onhandig om van te eten. En als je dan ziet wat je af moet rekenenen dan was dit voor ons één keer maar nooit weer. Overigens wil ik nog wel even melden dat het bedienend personeel erg attent en vriendelijk was en dat is tegenwoordig geen vanzelfsprekendheid meer in de horeca...