Cornelis Kitchen & Bar

Bjorn J.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Top restaurant, heerlijk gegeten met een groep van 8 personen. Zeer vlotte bediening, heerlijke vlees gerechten en mooie ambiance. Komen zeker terug!
Sharon K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Ik vind het zelf té donker in het restaurant en ik zat op een plek waar de spot recht in mijn gezicht scheen, dat was niet zo prettig. Het eten was superlekker en een persoon van de bediening vind ik soms wat bijdehand en overdreven, maar hij was wel heel aardig. Ik had kurk in mijn wijn, ik kreeg een nieuwe en daar zat ook kurk in, maar de smaak van de wijn was wel uitmuntend.
marceldombo .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Prachtige zaak, mooie kaart met heerlijke gerechten. Goede, vriendelijke en correcte bediening. Zeker voor herhaling vatbaar. Ideaal ook dat je gebruik kan maken van valid parking.
Ejmdoorn .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Afgelopen vrijdag met een gezelschap van 7 personen heerlijk gegeten. Mooie zaak, vriendelijk personeel en goed eten. De sfeer is ongedwongen en laagdrempelig en voldoende keuze op de kaart.
Samantha W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Mooie toko, goed interieur. Grote porties. Bediening kan soms iets vlotter, maar verder keurig en klantvriendelijk. Voor herhaling vatbaar.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Geweldig zoals altijd! Cornelis is de plek in Rotterdam voor prachtig vlees, goede wijn en fantastische bediening! Hier wil je gezien worden!
ErwindeBoer .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker gegeten, vlotte en leuke, informele maar toch nette bediening. Cheescake is een aanrader evenals de chocolade ganache (desserts)!! Ook het hoofdgerecht (voor ons de Cornelis Hamburger) was erg lekker! Inrichting van de zaak: erg gezellig!!
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vlees was goed, stukje vis matig. Bediening was niet geweldig kwamen al vragen of we een keuze hadden gemaakt terwijl onze menukaart nog open lag.
Moesten heel lang op de koffie wachten
Bediening beneden is veel beter dan boven. Dus in het vervolg toch maar beneden wat eten.
H. van Deijk U.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Wij zijn heel tevreden over het diner van gisterenavond. De ontvangst in de bar was zeer vriendelijk, de bediening aan tafel was heel attent en er werd een goede uitleg over de gerechten gegeven. Het eten was heerlijk en de tijd tussen het serveren van de gangen was uitstekend. Ook het uitzicht op de keuken, waar naar ons idee zeer efficient gewerkt werd, is erg leuk!! Kortom, wij en onze gasten uit Duitsland, UK en Denemarken hebben een heerlijke avond gehad. U ziet ons vast en zeker nog eens terug!!!
JiskaTempelaar .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Afgelopen vrijdag zeer verrassend ontvangen door dit goede restaurant op Stadhuisplein. Fijn dat er zo'n goed restaurant in dit stuk van Rotterdam te vinden is. Zeer moderne uitstraling, echt van deze tijd! Vanwege onze verloving hebben de medewerkers in het restaurant echt uit kunnen pakken. Versierde tafel, ontvangst met prosecco van het huis en zeer vrolijke medewerkers die er voor ons een extra feestje van hebben gemaakt. De proeverij van de kaart is echt een aanrader, zeer creatief! Kies voor vlees want deze gerechten zijn zeer goed bereid door de chef. Met het dessert nog een keer verrast in feestelijke proeverij stijl. Medewerkers Sjaak en Ap, bedankt voor de geweldige avond!
Christian D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Hadden gereserveerd om 17:30, kwamen aan om 17:25 en werd ons verteld dat we nog even moesten wachten omdat het restaurant nog niet gereed was, dit was eventjes vervelend maar kan gebeuren. Werden netjes bediend verder, eten kwam redelijk snel op tafel en waren voor ons tweeën ongeveer €65,- kwijt. Mooie prijs voor een 'simpel' en 'rustig' avondje uiteten.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Mooie zaak, beneden erg leeg en koud. We moesten even zoeken naar iemand die ons kon helpen, doorverwezen naar collega die ons naar boven bracht, daar werden we weer doorverwezen. We kregen een hoge tafel, helaas klem tegen onze buren waardoor instappen een uitdaging was. Bediening had weinig aandacht, behalve wanneer er een nieuwe groep boven naast onze tafel stond, dan begonnen iedereen chaotisch te roepen. We moesten vragen om drankjes. Eten was prima, steak tartaar flauw met teveel creme fraiche, carpaccio lekker. Als hoofdgerecht lekkere entrecote, brisket was smaakvol maar erg vet. Friet was slap, ratatouille smaakloos. Geen dessert besteld.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Fantastische avond gehad in private dining gedeelte met heerlijk 4-gangen menu van de chef selectie en lekkere wijn. Dessert was kunstwerk op zich en het was iedere Euro waard. Bedankt Jorden voor de relaxte bediening en jullie keukenbrigade voor de culinaire hoogstandjes.
Daisy G.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Zaterdag avond hier met mijn vriend gegeten. Mooie tent, vriendelijke bediening, heerlijk gegeten! Zeker voor herhaling vatbaar
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Supervriendelijk personeel en heerlijk eten. Kortom compleet avondje uit! We komen hier zeker vaker en raden het iedereen aan.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Voor het eerst bij Cornelis op het terras gegeten heerlijke ribbetjes van de green-egg en daarna oesters met zeebaars en asperges Top !
Zeker een aanraderT.
gerdien95 .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Samen met 3 anderen heb ik hier gister heerlijk gegeten! Het brood wat wij vooraf kregen was heerlijk en een goede portie. De steaks bevielen goed! De smaak was heerlijk en de saus paste er perfect bij. De sliptong was ook erg lekker. De vis was makkelijk van de graat af te halen en de saus paste er goed bij. De frietjes die wij erbij hadden besteld waren ook lekker. Wel miste mij iets van groente op de borden. De toetjes waren ook heerlijk! Het eten was echt top! De service ook. Wij hadden een erg aardige meid als bediende,
Björn V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Heerlijk zitten geluncht met een goede vriendin, Hierbij een klein foutje met mijn salade met Burrata (deze zat er niet in) maar werd heel snel en vriendelijk opgepakt. Erg vriendelijk personeel wat tevens een rondleiding gaf aangezien wij heel nieuwsgierig waren. Als dessert een heerlijke huisgemaakte twix deze was erg goed gelukt. Het personeel is oplettend en aanwezig maar op gepaste wijze. Een heerlijke middag doorgebracht bij Cornelis Kitchen & Bar
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Op een vrijdag avond hier met z'n 2en gegeten. Bij de deur netjes ontvangen en naar boven gebracht naar het restaurant. Ik vind het een gave entourage! Heerlijk gegeten. Super mals vlees en het twix toetje vind ik een aanrader! Het bedienend personeel kwam telkens de wijn bijschenken. Maar op het einde werden we helaas even vergeten. Het voorgerecht kwam erg snel. We hebben hierna ook aangegeven dat ons hoofdgerecht wel even mocht wachten.. Na het eten nog gezellig na geborreld in de bar beneden.