Cornelis Kitchen & Bar

Stadhuisplein 3 3012 AR Rotterdam Nederland Kaart
31-107920005

Over het restaurant Cornelis Kitchen & Bar

Restaurant Cornelis in Rotterdam staat voor lachen, leven en genieten van de kleine dingen. Je geniet hier van een warm welkom in het ‘central district’ van Rotterdam met rijke geuren van Bourgondische vis- & vleesgerechten, diverse speciaal bieren én prachtig geselecteerde wijnen. Schuif aan voor een rijk diner in Cornelis’ sfeervolle Kitchen of bezoek Cornelis’ Bar en geniet van het ‘shared dining’ concept met kleinere hapjes om te delen. Dansen? Ook daar is Cornelis niet vies van. Gedurende het weekend wordt hier gezorgd voor het perfecte sfeertje met de tunes van de betere Rotterdamse DJ’s.

----------------------------------------

Restaurant Cornelis in Rotterdam is all about laughter, living and appreciating of the small things in life. Enjoy a warm welcome to the ’central district’ of Rotterdam with rich aromas of Burgundian fish and meat dishes, various specialty beers and a handpicked selection of marvelous wines. Indulge in a rich dinner in Cornelis' atmospheric Kitchen or visit Cornelis' Bar and enjoy the shared dining concept with smaller snacks to share. Fond of dancing? At Cornelis you can. In the weekendd, the perfect atmosphere is created with tunes of the best DJ’s Rotterdam has to offer.

Meer informatie over restaurant Cornelis Kitchen & Bar

Jouw recensie over het restaurant Cornelis Kitchen & Bar

D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Ik had gereserveerd voor kitchen.
Eerst wat gedronken in het bar gedeelte. Vervolgens naar boven gegaan om te eten. Het eten was heerlijk. Het vlees smolt op mijn tong en met de kip waren ze niet bang om je smaakpapillen aan het werk te zetten. Zeker van genoten. De prijzen waren redelijk voor het eten misschien net iets aan de duren kant maar het stelt je zeker niet teleur!
R.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Goede sfeer met een mooie inrichting.
Het eten is van hoge kwaliteit gezamenlijk met de deskundigheid van het personeel. Cornelis is zeker een aanrader.
Sarita C.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
Zeker een van de beste restaurants van Rotterdam. Het eten is heel goed en het personeel is echt super. Heerlijke wijn gedronken. Beneden nog geborreld. Leuke mensen en wat een mooie zaak. Wederom zeer tevreden!
Natasja A.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Heel lekker vlees. Wel prijzig.
Mariella H.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Lekker eten, goede bediening en gezellige inrichting!
Esz F.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2018
De bediening was niet erg vriendelijk en het eten was ook niet hoe we hadden verwacht. Kortom ik kom hier helaas niet meer terug
B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Goed geholpen, heerlijk eten en fijn personeel. Bij een misverstand met het kerstmenu toch tegemoet gekomen. Erg fijn!!!
Martine D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Heerlijk (van de kaart) gegeten met Kerst; gastvrij personeel en goede sfeer en feestelijke aankleding. De tonijn tatami, carpaccio, truffelsoep en de ossenhaas en de dorade met linguini smaakten perfect. Enige minpuntje: het bleke zachte broodje vooraf (van Jordy’s Bakery) was niet bijzonder van smaak. Dat kan knapperiger en veel smakelijker.
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Wat een fijne avond hebben wij gehad.top bediening die weet wat gastvrijheid is.Gerechten zijn overheerlijk.
Met grote groep hier gegeten en allemaal erg naar ons zin gehad.
Komen hier zeker weer snel terug.
Ellis .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Samen met mijn vader een heerlijke culinaire avond gehad. Het eten was perfect bereid. De rare bestelde bavette was ook echt rare. Advies voor de wijn was prettig maar we vonden het ook fijn dat we zelf nog even konden kijken! Cornelis is de plek voor mensen die wat betreft lekker eten een beetje verwend zijn! Bedankt voor de goede zorgen????????????????
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Goede zaak ziet er sfeervol uit. Bediening prima. Goede wijn, heerlijk eten van goede kwaliteit . Geen straf om hier te eten, gaan zeker terug.
Enige minpuntje vind ik, dat je alle bijgerechten apart moet betalen en dat de prijs hiervan vrij hoog is voor hetgeen je krijgt.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Lekker gegeten in een gezellige en ongedwongen sfeer. De bediening is prima. Voor herhaling vatbaar.
V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Top service & lekker eten voor herhaling vatbaar. Jammer dat de kaart niet heel uitgebreid is maar het eten was zeer goed. Dessert-tip : de kus van Cornelis!
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Onlangs weer eens even geluncht bij Cornelis het blijft van een heerlijk niveau qua keuken/bediening. Het plaatje klopt naar onze mening, ga zo door.
B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Erg prijzig ten opzichte van de gerechten. De kwaliteit was goed, echter je moet alle bijgerechten los bestellen en ook zie zijn erg kostbaar. Een kommetje friet voor €4? Voordeligste glas wijn op de kaart €6? Het lijkt er op dat ze een hoog segment klanten willen trekken met de hoge prijzen, maar daar is het zeker niet goed genoeg voor. Bij het voorgerecht "BURRATA" ( paddestoelen, truffel, aarappelpopcorn, truffeldressing op een grote bol Mozarella), was de mozzerella steen koud en de rest lauwwarm. Dat was echt zonde van de smaak. Als feedback meegegeven aan de kok, maar daar kwam geen enkele reactie op terug. Jammer. Wanneer de Mozzerella op kamer temperatuur of ook lauwwarm was geweest, was het een veel beter gerecht. Ik ken betere restaurants met lagere prijzen. Sfeer in het restaurant is goed. Personeel komt professioneel over en weet wat ze verkopen.
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Wilde graag als verrassing een speciaal biertje ( door ons geïmporteerd uit IJsland) als cadeau uit laten delen aan een van mijn vrienden dmv een van de gastheren of gastvrouwen, helaas wilde men daar niet aan meewerken. Dat voelde als domper op een verder geslaagde avond.
O.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Op een doordeweekse avond met collega's hier gegeten ter afsluiting van het jaar. Het serveren van de gerechten ging in het juiste tempo. De sfeervolle inrichting, de vriendelijke service en de kwaliteit zorgde voor een mooi avond. Wij komen hier zeker nog eens terug.
V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Kwaliteit goed. maar hoeveelheid was niet in lijn met de prijs.
Friet 4euro en vervolgens 10 frietjes krijgen..
Service was wel zeer goed!
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Met 3 personen voor een avondje theater lekker gegeten. De ober was redelijk gestressd , hetgeen niet nodig was aan het begin van de avond. De te hoge waarderingen blijken veelal te zijn van mensen die eenmalig een recentie hebben geschreven , is niet gebaseerd op benchmarking met soortgelijke restaurantst. Prijs kwaliteit verhouding is echt niet goed omdat er geheel geen aankleding bij het hoofdgerecht wordt geserveerd. Alle bijgerechten appart bestellen en betalen! Vlees en vis goed bereid en op smaak, met uitzondering van de sucade welke na de langzame garing echt botermals dient te zijn. Wel een prettige locatie qua aankleding. Hopelijk wordt iets gedaan aan de vermelde adviezen.
L.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Eten was prima en de service ook.
Gezellig en prima sfeer
De prijs is aan de hoge kant.
Ik zal dit niet snel adviseren aan vrienden vanwege de prijs !

Fred