Cornelis Kitchen & Bar

Stadhuisplein 3 3012 AR Rotterdam Nederland Kaart
31-107920005

Over het restaurant Cornelis Kitchen & Bar

Restaurant Cornelis in Rotterdam staat voor lachen, leven en genieten van de kleine dingen. Je geniet hier van een warm welkom in het ‘central district’ van Rotterdam met rijke geuren van Bourgondische vis- & vleesgerechten, diverse speciaal bieren én prachtig geselecteerde wijnen. Schuif aan voor een rijk diner in Cornelis’ sfeervolle Kitchen of bezoek Cornelis’ Bar en geniet van het ‘shared dining’ concept met kleinere hapjes om te delen. Dansen? Ook daar is Cornelis niet vies van. Gedurende het weekend wordt hier gezorgd voor het perfecte sfeertje met de tunes van de betere Rotterdamse DJ’s.

----------------------------------------

Restaurant Cornelis in Rotterdam is all about laughter, living and appreciating of the small things in life. Enjoy a warm welcome to the ’central district’ of Rotterdam with rich aromas of Burgundian fish and meat dishes, various specialty beers and a handpicked selection of marvelous wines. Indulge in a rich dinner in Cornelis' atmospheric Kitchen or visit Cornelis' Bar and enjoy the shared dining concept with smaller snacks to share. Fond of dancing? At Cornelis you can. In the weekendd, the perfect atmosphere is created with tunes of the best DJ’s Rotterdam has to offer.

Meer informatie over restaurant Cornelis Kitchen & Bar

Jouw recensie over het restaurant Cornelis Kitchen & Bar

Ali S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Prima service, goede bediening,eten kwam snel,kwaliteit goed. Er mag alleen wat meer verschillende gerechten op de kaart.
Rachid T.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Super lekker, heel gezellig en sfeervol. Service ook perfect!
C B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Het eten in combinatie van wijn is heerlijk alleen jammer dat de bijgerechten prijzig zijn en je het er extra bij kan nemen voor een voldaan gevoel te hebben.
Cornelis B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heel mooi restaurant, mooi ingericht. Smaak van het eten was goed maar Het is alleen jammer dat je de saus , meelspijs en de groenten apart moet bestellen en betalen. Je mag dit zeker verwachten voor deze prijzen. In idergeval de saus bij het vlees.
Sommige berijdingswijze kwamen niet overeen met wat er op de kaart stond. 6 uur vlees garen en nog geen zacht vlees hebben, dat klopt niet. Hier mag zeker aandacht aan worden besteed. Voor de rest is er wijnig keuze in vegatarische hoofdgerechten. De bediening was top , aardig , snel en vriendelijk we hadden een super gezellig avond. Als ze het concept van het eten iets aanpassen en severen wat ze schrijven,kom ik graag nog een keer terug.
V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
leuke zaak om klanten te ontvangen vanuit het buiten en goed gelegen om na het eten nog wat te drinken op het stadhuisplein
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Lekker, toegankelijk en perfecte service. Een prima restaurant voor een gezellige en ontspannen avond. Goede wijnselectie en ook een flexibele bediening/keuken. Dessert origineel (verschillende bereidingen van kokos) maar ook erg lekker. Kortom, boven verwachting.
Sebas T.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijk avond gehad; eten goed, service nog veel beter, buitengewoon vriendelijke en behulpzame kelner en visitekaartje voor Cornelis!
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Voor wat je betaald was het eten karig
Sara S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
We hebben ontzettend lekker gegeten. Ons laten verrassen door de chef. Dat is gelukt! Erg goed en een lust voor het oog. Heerlijke avond. Vriendelijk prersoneel. Een aanrader.
Marcel M.
Mooi restaurant waanzinnige bediening
Kwaliteit top en ik kom hier zeker nog
Terg
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Een supermooi restaurant met erg vriendelijk personeel. Hartelijk ontvangen en bediend. Betaalbaar eten van een hele goede kwaliteit. Top!
Boris D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Mooi aangekleed restaurant. Het eten wordt in een hoog tempo geserveerd, niet echt een leuke tent als je een gezellige avond wil tafelen. Moet je nog ergens heen en snel wil eten dan is het prima! Prijzen van de gerechten liggen echt hoog tov wat je krijgt!
Satish K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Goed eten. Geen super porties maar net genoeg.
B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Tweede keer dat we bij Cornelis zijn wezen eten. Het restaurant heeft een erg mooie aankleding en het personeel is erg vriendelijk. Het eten is erg goed bereid, mooi geserveerd en hele goede combinatie van smaken bij elkaar. Wij komen zeker nog een 3e keer terug.
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Erg leuke en hippe lokatie. Eerst even op het terras een drankje gedaan daarna binnen lekker gegeten. Erg attente en gezellige ober. Uitgebreide kaart. Mijn tafelgenote ging voor het menu en ik koos a la carte. Gerechten waren goed en de wijnen lekker al vind ik meer dan 8 € voor een glas Malbec wat aan de prijzige kant. Enfin, lekker gegeten en prima service.
Ogier S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Het vlees was lekker, maar wel een beetje jammer dat je de rest van je maaltijd erbij moet kopen. En er wordt ongevraagd water op tafel geserveerd, wat wel in rekening wordt gebracht. Ik vind het horen bij de etiquette dat voor alles wat je op de rekening zet, daar expliciet om gevraagd moet worden.
Dennie V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Betaald wel wat meer als bij het hele rijtje buren wat er naast zit ..

Maar je krijgt waar voor je geld .

Super goed eten heerlijke wijn

Fijnproevers kunnen hier hun passie vinden
Mario I.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Allemaal bedankt voor de fijne avond! We hadden een vrijgezellenavond met een verrassingsmenu.
Alle gerechten waren top! Zeker de truffelrisotto als tussengerecht was bijzonder goed.
Bediening: Bedankt voor de informele maar correcte bediening
Ivanka: Bedankt voor het leuke contact omtrent de reservering
Tot snel!
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Mooi restaurant met prima gerechten en bediening die weet wat de gasten wensen.
Kom hier zeker terug.En zal dit ook zeker doorgeven aan mijn kennissen en vrienden....
Beste meneer Maan, Bedankt voor de complimenten. Wij kijken er naar uit om uw kennissen en vrienden te ontvangen!
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Fijne zaak met goede wijn, prijzen in orde voor de locatie. Kwaliteit was zeer goed te noemen. Enkel was de rundsbavette aan de kleine kant. Portie te klein voor een manspersoon. Ribbetjes waren precies goed voor de vrouw.
Zeer goeie en aangename bediening.
Vriendelijk bedankt voor uw recensie. De volgende keer zullen wij u de Tomahawk steak serveren, een kilo écht mannenvlees! Goede wijn erbij en lekker genieten samen met uw vrouw.