Cornelis Kitchen & Bar

Stadhuisplein 3 3012 AR Rotterdam Nederland Kaart
31-107920005

Over het restaurant Cornelis Kitchen & Bar

Restaurant Cornelis in Rotterdam staat voor lachen, leven en genieten van de kleine dingen. Je geniet hier van een warm welkom in het ‘central district’ van Rotterdam met rijke geuren van Bourgondische vis- & vleesgerechten, diverse speciaal bieren én prachtig geselecteerde wijnen. Schuif aan voor een rijk diner in Cornelis’ sfeervolle Kitchen of bezoek Cornelis’ Bar en geniet van het ‘shared dining’ concept met kleinere hapjes om te delen. Dansen? Ook daar is Cornelis niet vies van. Gedurende het weekend wordt hier gezorgd voor het perfecte sfeertje met de tunes van de betere Rotterdamse DJ’s.

----------------------------------------

Restaurant Cornelis in Rotterdam is all about laughter, living and appreciating of the small things in life. Enjoy a warm welcome to the ’central district’ of Rotterdam with rich aromas of Burgundian fish and meat dishes, various specialty beers and a handpicked selection of marvelous wines. Indulge in a rich dinner in Cornelis' atmospheric Kitchen or visit Cornelis' Bar and enjoy the shared dining concept with smaller snacks to share. Fond of dancing? At Cornelis you can. In the weekendd, the perfect atmosphere is created with tunes of the best DJ’s Rotterdam has to offer.

Meer informatie over restaurant Cornelis Kitchen & Bar

9,2

Jouw recensie over het restaurant Cornelis Kitchen & Bar

Jan .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Gegeten van de nieuwe kaart , prima gerechten tegen een billijke prijs. Cornelis is zeker een aanrader , zeker voor Rotterdammers die graag naar het balkon kijken van het stadhuis.
Annemieke D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Wat een fantastische tent is dit! De locatie is prachtig, het personeel zeer klantvriendelijk en zien er lekker fris uit in hun mooie witte overhemden, en het eten was heerlijk, echt een super avond gehad!
Marielle1987 .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Wat een strak en net gekleed personeel! Super vriendelijk. Mooie menukaart en prijs/kwaliteit is heel mooi op elkaar afgestemd. Inrichting is stoer, netjes, en schoon. De openslaande ramen zijn helemaal super! Heb je toch het gevoel dat je lekker buiten zit op de eerste mooie lente dag van april (7 april). Schone toiletten is ook een groot pluspunt. Het enige wat ik (mijn mening) jammer vond was dat er te veel truffel over de carpaccio zat. Maar verder wij komen. Snel terug!!!
Iris S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Super lekker gegeten ! Onwijs leuke bediening (complimenten aan donny) en heerlijke wijn. Een echte aanrader als je houdt van net een beetje extra service. Nooit lege glazen, en het eten was snel op tafel ondanks de drukte. Dit zijn plekken die Rotterdam nodig heeft !
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Mput .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Geweldig.Heerlijk en heel gezellig gegeten. Top bediening. Mooi restaurant en bar. Leuk optreden van o.a replay.
We komen zeker terug
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Sfeer was super en gerechten heel erg lekker. Mooie zaak komen hier zeker weer terug echt een aanrader ..........
Iedereen was zeer tevreden
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Geweldige zaak, mooi interieur, we werden super gastvrij ontvangen door de gastvrouw.
De bediening was geweldig, deze zaak is een aanrader voor een ieder.
Cornelis ons ga je zeker terug zien, bedankt voor de geweldige avond.
Carola S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijke avond gehad... aanrader ????
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
De inrichting is heel erg gezellig !!
Het eten was heerlijk .
Wat een fijn personeel heel erg vriendelijk . Je voelt je daar echt
Welkom .
Wij gaan snel weer een keer terug
Christa L.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Sinds lange tijd weer eens gegeten bij Cornelis. Nieuwe heerlijke gerechten op de kaart en personeel ook beter dan voorheen. Wij hebben sinds lange tijd weer een gezellige avond gehad bij Cornelis.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
P.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Ik had de zalm sashimi en deze zou met drie smaakjes komen. Maar alles smaakte naar gerookte zalm. Als je sashimi besteld, wil je geen gerookte zalm.. Daarna de slibtong. Saaie presentatie en laffe smaak. Mijn vriendin had bavette en ook dit was niet mals. Bijgerechten komen er niet standaard bij en daar moet ook voor betaald worden. Dus voor wat groeten en patat ben je meteen 9 euro kwijt. Wij vonden de rekening en dus de prijzen van de gerechten qua prijs/kwaliteit echt te hoog!
Cornelis- B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
We namen een viergangendiner maar vonden de porties aan de kleine kant en de kwaliteit gemiddeld. Ook was de bediening wat rommelig en traag. Dat kan beter.
Brenda V.
Heerlijk gegeten!
Super bediening!
Mooie zaak.
V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Lekker gegeten, zeer vriendelijke bediening in een ontspannen ambience. Zeker een adres om aan te bevelen.
Vlees gerechten hadden iets warmer gemogen en duidelijke uitleg over het 3 en 4 gangen menu ontbrak op de kaart. Dit is een surprise menu en niet zelf samenstelbaar bleek uit de persoonlijke duidelijke uitleg.
Nanja D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Leuke avond gehad. Eerst lekker wat gedronken en toen lekker gaan eten. Ik had de steak tartare vooraf, mijn parther had de ribfingers. Allebei de gerechten waren goed op smaak. Voor het hoofdgerecht hadden we allebei de entrecôte die echt supermals was en misschien iets rauwer dan medium, maar echt heel lekker. Leuk was ook dat je iets anders als bijgerecht kon kiezen dan een salade. We hadden allebei de haricots verts en de combinatie met de entrecôte was pirima. De porties waren ruim voldoende en dus hadden we geen plek meer voor een toetje. De service was vriendelijk en attent.
Rowenia R.
Heerlijk gegeten, prachtige ambiance
liesbeth04 .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Schol besteld voor mijn vrouw, vis was weekig en er lag te veel olie op het bord.
De bavet daarentegen was zeer goed gebakken. In het algemeen voor het eten een ruim voldoende.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Zakelijk gedineerd. Lekker eten maar vooral goede vriendelijke service van een toekomstig sommelier.