Cornelis Kitchen & Bar

Stadhuisplein 3 3012 AR Rotterdam Nederland Kaart
31-107920005

Over het restaurant Cornelis Kitchen & Bar

Restaurant Cornelis in Rotterdam staat voor lachen, leven en genieten van de kleine dingen. Je geniet hier van een warm welkom in het ‘central district’ van Rotterdam met rijke geuren van Bourgondische vis- & vleesgerechten, diverse speciaal bieren én prachtig geselecteerde wijnen. Schuif aan voor een rijk diner in Cornelis’ sfeervolle Kitchen of bezoek Cornelis’ Bar en geniet van het ‘shared dining’ concept met kleinere hapjes om te delen. Dansen? Ook daar is Cornelis niet vies van. Gedurende het weekend wordt hier gezorgd voor het perfecte sfeertje met de tunes van de betere Rotterdamse DJ’s.

----------------------------------------

Restaurant Cornelis in Rotterdam is all about laughter, living and appreciating of the small things in life. Enjoy a warm welcome to the ’central district’ of Rotterdam with rich aromas of Burgundian fish and meat dishes, various specialty beers and a handpicked selection of marvelous wines. Indulge in a rich dinner in Cornelis' atmospheric Kitchen or visit Cornelis' Bar and enjoy the shared dining concept with smaller snacks to share. Fond of dancing? At Cornelis you can. In the weekendd, the perfect atmosphere is created with tunes of the best DJ’s Rotterdam has to offer.

Meer informatie over restaurant Cornelis Kitchen & Bar

9,2

Jouw recensie over het restaurant Cornelis Kitchen & Bar

maasdijker .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Heerlijk gegeten in een goede ambiance. We werden vriendelijk en gastvrij ontvangen.
Een aanrader voor iedereen die gezellig en lekker wil eten!
Wijnand B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Goede nieuwjaarsreceptie gehad afgelopen zondag bij julli.
Mooie locatie....goede sfeer....goede uitstraling...top
Komen zeker nog eenkeer eten.
Arienne N.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
We hadden gereserveerd en waren vroeg, de eerste klanten, maar kregen een minder goed gelegen tafel toegewezen. En dat kon niet gewijzigd. We waren ook weer vroeg vertrokken ivm filmbezoek en er waren nog steeds niet veel gasten. Een betere tafel had dus wel degelijk gekund.

Het eten was lekker, maar de BQQ special was bepaald niet special. De huissalade was veel te simpel. Zat weinig smaak aan.
Bas L.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Supergoede zaak, op alle fronten. Als je echt een minpuntje moét noemen, dan zou dat de temperatuur zijn: Het was fris in het restaurant. Maar van de kwaliteit van de gerechten tot en met de presentatie een hele positieve ervaring. Met een extra pluspuntje voor de service!
Tineke P.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Was weer een heerlijke avond. Heel gezellig. Vind de inrichting van de zaak echt super en het personeel is heeeeeel erg vriendelijk. En het eten was heerlijk
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Mooi restaurant. Bediening wel oke maar te zakelijk. Goed en smaakvol eten maar helaas in verhouding veel te duur. Wel aan te raden qua eten maar je moet wel diep in de buidel tasten.
Priscilla M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk gegeten! Toffe bediening en een mooie zaak
Danielle A.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Lekker gegeten met uitzicht op de kerstboom voor het stadhuis. Leuk ingericht, fijne stoelen. Aardig personeel.
Manu D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk eten, leuke bediening in een fijne ambiance. Echt een aanrader!
Mady R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
heerlijk gegeten! ik had de sliptong. zaten wel beetje veel graten in maar goed dat is nou eenmaal zo. verder was de bediening super en de patat ook
Monique F.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
ik vond de prijs/kwaliteit en met name hoeveelheid teleurstellen. Daarnaast was de bediening enerzijds traag en anderzijds te snel. Er werd ons gevraagd of we het hoofdgerecht gelijk wilde hebben of even wilde wachten. We kozen voor het laatste. Maar kregen toch binnen 5 minuten het gerecht. De wijn kregen we pas, toen het gerecht op was. Die communicatie was dus niet zo best. Groot potentieel dit restaurant, maar dan wel met betere prijs/hoeveelheid en scherpere bediening.
Malou L.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Lekker gegeten. Leuke inrichting, gezellig.
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Mooie tent geworden. Kende het nog van Big Ben, maar dit is wel even een paar treden beter. Goed eten, fijne sfeer, vriendelijk personeel.
Patriche K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk gegeten, toptent! Goede bediening, ontvangst etc. Restaurant zelf ziet er ook top uit. Mooie open keuken, maar gelukkig wel 'dicht' met glas, zodat je niet helemaal ruikt naar de keuken op het einde van de avond.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk gegeten! Vooraf aangegeven dat we op tijd de voorstelling in het Luxor moesten halen en hier werd goed mee omgegaan, alles was perfect op tijd en toen bleek dat we tijd genoeg hadden werd daar ook op ingespeeld.
Wij gaan hier zeker nog een keer terugkomen en zullen het anderen zeer aanbevelen!
Vivian V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heel gezellig plekje om uit te gaan eten, midden in hartje Rotterdam, eten en drankje doen in het zelfde pand! Mooi ingericht, maakt het grote pand heel gezellig, eten is fantastisch , echt heerlijk van vis tot vlees, van starter naar toetje! We komen zeker snel weer terug! Voor de kinderen tussen 12 en 15 ook een prima plekje...lekker dat ze naar buiten op Stadhuisplein kunnen na het eten!
Han K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Prima eten wel een bevreemdende side dish systeem maar goede kwaliteit service prima en aanbevelings waardig voor ook een leuke lunch
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk gegeten met de familie : Bouillabaisse,Zalm ,Carpaccio,Mozzarella,Entrecote,Iberico-wangen,Schol,Lady steak.
Natuurlijk mooie wijn BOLLA CRESO. Ook de service was optimaal.
Een ware aanraderT binnen het Rotterdamsche.
Curry's (Goudsesingel) B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Mooie zaak heerlijk eten en perfecte service.
De gerechten zijn mooi op smaak.
Dit is een terechte aanwinst binnen het Rotterdamsche.
AanraderT
Rutger D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Fijn restaurant, de bediening mag alleen wat scherper zijn op de drankjes en lege borden.