Cornelis Kitchen & Bar

Stadhuisplein 3 3012 AR Rotterdam Nederland Kaart
31-107920005

Over het restaurant Cornelis Kitchen & Bar

Restaurant Cornelis in Rotterdam staat voor lachen, leven en genieten van de kleine dingen. Je geniet hier van een warm welkom in het ‘central district’ van Rotterdam met rijke geuren van Bourgondische vis- & vleesgerechten, diverse speciaal bieren én prachtig geselecteerde wijnen. Schuif aan voor een rijk diner in Cornelis’ sfeervolle Kitchen of bezoek Cornelis’ Bar en geniet van het ‘shared dining’ concept met kleinere hapjes om te delen. Dansen? Ook daar is Cornelis niet vies van. Gedurende het weekend wordt hier gezorgd voor het perfecte sfeertje met de tunes van de betere Rotterdamse DJ’s.

----------------------------------------

Restaurant Cornelis in Rotterdam is all about laughter, living and appreciating of the small things in life. Enjoy a warm welcome to the ’central district’ of Rotterdam with rich aromas of Burgundian fish and meat dishes, various specialty beers and a handpicked selection of marvelous wines. Indulge in a rich dinner in Cornelis' atmospheric Kitchen or visit Cornelis' Bar and enjoy the shared dining concept with smaller snacks to share. Fond of dancing? At Cornelis you can. In the weekendd, the perfect atmosphere is created with tunes of the best DJ’s Rotterdam has to offer.

Meer informatie over restaurant Cornelis Kitchen & Bar

9,1

Jouw recensie over het restaurant Cornelis Kitchen & Bar

Ben V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heel leuke ontvangst. Zwarte brigade heeft het goed naar z’n zin. Goed gegeten en kwaliteit zeer okay. Prijs loopt wel wat op maar het totaalplaatje klopt wel.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Vooraf een broodje met smeersel is prima, maar het hoofdgerecht kwam wel erg snel. Dat maakt voor een volgende keer het brood vooraf overbodig. Want om €6.50 te betalen voor brood waar je maar de helft van op kunt eten is wel jammer.
Eefje A.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
vreselijk personeel! veel te amigaal en houden niet op. duur eten en kleine porties.
Rebecca .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Super gezellige zaak en wat een Goede bediening erg vriendelijk en gezelllig. Eten was top en ook geen lange wachttijd dat je eten op tafel staat. Ga er zeker nog eens terug.
Jaap H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Afgelopen zaterdag hier met 4 man gegeten. Eerste en laatste keer. Hoge prijzen voor wat je krijgt, veel personeel dat rondloopt maar niet kijkt. Al met al zonde, want aankleding is mooi, hoewel de foto’s duidelijk voor een mannelijk publiek zijn bedoeld.
V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
We waren met de familie op bezoek in Rotterdam. Leuke, vriendelijke ontvangst en heel lekkere diner in een mooi kader. Iedereen van het gezelschap was zeer tevreden!
Ronald R.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
A la cart en dan toch zelf je bijgerecht en saus kunnen kiezen. We hebben er weer van genoten. We komen snel weer genieten.
cor S.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Op 30 mei met 4 man wezen eten, geholpen door Frans een wat oudere ober. Frans maakte van een standaard etentje een geweldig etentje, service uitstekend, kennis van wat er op de kaart stond uitstekend, humor geweldig loopt de hele tijd met een smile rond en genoot echt van zijn werk.Cornelis eten we wel vaker en is gewoon goed maar Frans maakt het helemaal geweldig. Wees zuinig op zo’n ober en voor zijn collega’s Frans is champions league.
Patricia M.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Waren de lunch gewend. Nu diner. Moesten een paar keer om bepaalde (bij) gerechten/drankjes vragen, omdat ze dit niet brachten terwijl het wel besteld was. Een cocktail door bedienend personeel laten vallen, mijn twee nichtjes waren nat. Niet goed op ingespeeld door het personeel. Was heel erg druk maar personeel was niet alert en als je eenmaal besteld had lieten ze je verder aan je lot over. Was heel teleurstellend, komen terug voor de lunch maar niet voor het diner. Ben beter gewend bij Cornelis en misschien daardoor een beetje verpest.
D C.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
het ontvangst was onpersoonlijk. We hadden ruim een week geleden een tafel gereserveerd. Men vroeg of we buiten wilde eten of binnen. Met 25 graden eten wij natuurlijk graag buiten. we kregen een leuk tafeltje. Echter veel tafels om ons heen waren voorzien van linnen. maar die van ons niet. Mij viel op dat veel van die gasten alleen een hamburger aten (zag er overigens goed uit) en na een kopje koffie weggingen. Wij gingen voor 3 gangen, alles erop en eraan. Ook werd de tafel later niet ingedekt. helaas. Wijnkaart ansich prima, wel hier en daar aan de prijzige kant. diner kaart leuk! ook echt lekker gegeten en gedronken. Het is natuurlijk wel een bepaald concept. Dus hippe obers, jonge meiden in erg korte rokjes als runners en popiejopie kelners die wanneer ze hun vriendin zin alles laten vallen om lekker bij ze op de leuning te gaan zitten en te gaan vozen. Dit stelt mij erg teleur als vakman. qua eten: complimenten leuke gerechten!
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Hier beleef je echte hospitality in een fraaie omgeving in hartje Rotterdam. Ontvangst door Sjaak als altijd met flair en humor, eten prima en wijn en limongerso (Rotterdamse limoncello) top!
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Zeer ervaren bediening met de juiste aandacht. Tafeltje alvast in de schaduw gezet voor de lunch. Heerlijk gegeten, ook speciale wensen perfect ingezet. Aanrader midden in de stad, die meer publiek verdient dan het krijgt. Waarschijnlijk verwacht niemand deze kwaliteit op het Stadhuisplein.
Suzanne J.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Ik ben zeer tevreden over Cornelis. Met name voor zakelijke diners een perfecte lokatie. Prijs-/kwaliteitverhouding is goed, service en bediening zeer attent, mooie wijnkaart, wachttijd zeer goed, mooie inrichting. Kortom, favoriet!
H.ugo D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Lekker gegeten en zeer vriendelijk personeel, we komen zeker terug.
Ingeborg R.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Goed maar prijzig.
Arnoud D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Verder geen op of aanmerking gewoon goed gegeten, hoewel niet echt goedkoop.Maar kwaliteit moet ook betaald worden, verder geen problemen mee
R.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
we hebben gisteren met 10 dames heerlijk gegeten. De prijs is wat aan de hoge kant, maar de kwaliteit van de gerechten is super! Echt een aanrader.
Jan .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Gegeten van de nieuwe kaart , prima gerechten tegen een billijke prijs. Cornelis is zeker een aanrader , zeker voor Rotterdammers die graag naar het balkon kijken van het stadhuis.
Annemieke D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Wat een fantastische tent is dit! De locatie is prachtig, het personeel zeer klantvriendelijk en zien er lekker fris uit in hun mooie witte overhemden, en het eten was heerlijk, echt een super avond gehad!
Marielle1987 .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Wat een strak en net gekleed personeel! Super vriendelijk. Mooie menukaart en prijs/kwaliteit is heel mooi op elkaar afgestemd. Inrichting is stoer, netjes, en schoon. De openslaande ramen zijn helemaal super! Heb je toch het gevoel dat je lekker buiten zit op de eerste mooie lente dag van april (7 april). Schone toiletten is ook een groot pluspunt. Het enige wat ik (mijn mening) jammer vond was dat er te veel truffel over de carpaccio zat. Maar verder wij komen. Snel terug!!!