Cornelis Kitchen & Bar

Stadhuisplein 3 3012 AR Rotterdam Nederland Kaart
31-107920005

Over het restaurant Cornelis Kitchen & Bar

Restaurant Cornelis in Rotterdam staat voor lachen, leven en genieten van de kleine dingen. Je geniet hier van een warm welkom in het ‘central district’ van Rotterdam met rijke geuren van Bourgondische vis- & vleesgerechten, diverse speciaal bieren én prachtig geselecteerde wijnen. Schuif aan voor een rijk diner in Cornelis’ sfeervolle Kitchen of bezoek Cornelis’ Bar en geniet van het ‘shared dining’ concept met kleinere hapjes om te delen. Dansen? Ook daar is Cornelis niet vies van. Gedurende het weekend wordt hier gezorgd voor het perfecte sfeertje met de tunes van de betere Rotterdamse DJ’s.

----------------------------------------

Restaurant Cornelis in Rotterdam is all about laughter, living and appreciating of the small things in life. Enjoy a warm welcome to the ’central district’ of Rotterdam with rich aromas of Burgundian fish and meat dishes, various specialty beers and a handpicked selection of marvelous wines. Indulge in a rich dinner in Cornelis' atmospheric Kitchen or visit Cornelis' Bar and enjoy the shared dining concept with smaller snacks to share. Fond of dancing? At Cornelis you can. In the weekendd, the perfect atmosphere is created with tunes of the best DJ’s Rotterdam has to offer.

Meer informatie over restaurant Cornelis Kitchen & Bar

Jouw recensie over het restaurant Cornelis Kitchen & Bar

Laurie D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant.
Echter viel de bediening tegen. Niet klantvriendelijk. Lege glazen bij het hoofdgerecht. Bij navraag besteld maar werd niet uitgeserveerd tijdens het eten. Bij het ophalen van de borden aan herinnert daarna kwamen de drankjes pas.
claudia L.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
prima locatie, leuke sfeer, zeer behulpzame bediening , ook erg vriendelijk , lekker eten met veel keus. Waarom we prijs/kwaliteit iets minder beoordelen is omdat alles apart berekend wordt, lijkt niet superduur in eerste instantie maar omdat bv sausjes ed apart betaald moeten worden, valt de rekening stuk duurder uit dan dat je denkt.
V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Gevarieerde kaart, prima kwaliteit eten, goede bediening in een prettige ambiance.
Restaurant modern maar sfeervol ingericht. Hoger prijssegment.
Marc K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Met uitzicht op Stadhuis. Mooie inrichting van restaurant midden in stad. Tafels met veel ruimte, goede stoelen. Adequaat personeel. Uitmuntende grill. Super Porterhouse Steak. Goede groenten. Mooie wijnkaart.
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Een prachtige zaak. Geweldige bediening en heerlijk eten. Fantastische avond gehad.
B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Met een hartelijke ontvangst begon een warme avond met verrassende gerechten en wijnen aan een mooie tafel met heerlijke stoelen. De bediening is correct, informatief en attent. Voor ons is Cornelis een aanrader!
A.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heel lekker eten, en goede service in totaal. Er zijn precies genoege keuzen (niet te veel of te weinig), en de kwaleteit is on point. Ook waren de obers heel knap. Misschien kan de interieur aantrekkelijker worden gemaakt zodat het meer als een steakhouse lijkt.
Cora E.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
De gerechten en drankjes zijn prijzig maar zeker de moeite waard! We zijn best kritisch maar zowel het eten als de service waren perfect! Drankjes kwamen snel, er liepen genoeg serveersters/serveerders rond. Het is alleen niet geschikt voor jonge kinderen en invaliden ivm de hoge tafels waar wij aan zaten en de trap die je op moet.
Wij komen zeker nog een keer eten????
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Uitgebreide kaart. Vriendelijk personeel. Mooie aankleding. Top dus! Een aanrader. Kom zeker weer een keer terug!
Mariëlle W.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
We hebben hier een heerlijke avond gehad. Ondanks dat we geen tijd hadden voor een uitgebreid diner, hebben we zeker genoten. Heerlijk eten, zeer vriendelijk personeel en lekkere wijn. Wij komen zeker terug
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Fantastische ontvangst met prive rondleiding in de wijn'kelder' goed begin en zeer leuk personeel daarna met onze vrienden aan tafel in het smaakvolle restaurant boven. Daar gezellige avond gehad. We moesten een beetje lang wachten op onze hoofdgerechten maar de sfeer en de bediening maakten het zeer acceptabel.
Jacqueline S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Afgelopen zondag bij de zondagmiddagbrunch/borrel geweest, heerlijk gegeten en gedronken. De gezelligheid van de artiesten erbij maakte het een topmiddag. Voor herhaling vatbaar!
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Mooie sfeervolle zaak met een zeer uitgebreide menukaart.
Voor ieder wat wils.
Een aanrader ik kom hier zeker weer terug ..
Victorz .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Restaurant met kwalitatief zeer goede gerechten, zowel qua vlees (grootste deel van de kaart) als qua overige gerechten. Ondanks de drukte op een zaterdagavond vlotte service met ruim voldoende persoonlijke aandacht. Zeker een aanrader!
Roelof E.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
We hebben prima geluncht. Portie (hoeveelheid van het lunchgerecht) had iets groter gekund. Bediening was netjes en snel. Kwaliteit van het eten was uitstekend. verder ook alles OK
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Een vreselijk gezellige lokatie, super personeel en heerlijk eten. Wel redelijk aan de hoge kant. Ik zou he,m wel aanbevelen aan iedereen om een keer naar toe te gaan.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Ter gelegenheid van ons 5 jarig huwelijk gisterenavond heerlijk gegeten. Ook de eerste dag dat de nieuwe kaart werd geïntroduceerd. Zeer vriendelijke bediening en het eten was er heerlijk. Je betaald wel iets meer dan gemiddeld maar je krijgt er top kwaliteit voor terug. Enige minpuntje was tot grote teleurstelling van mijn vrouw dat de burger op was. Anders hadden jullie van mij een 10 gekregen.
Lili B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Alles was perfect!
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Per 1 okt nog maar eens gaan. Dan hebben ze weer een nieuwe kaart.
Marijn V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Gisteren uiteten geweest bij Cornelis. Het eten was erg lekker. Maar de bediening liet echt te wensen over. Aardig personeel, maar pas nadat ik 3x had gevraagd waar mijn drinken bleef kreeg ik uiteindelijk mijn eerste biertje nadat ik mijn voorgerecht inmiddels op had en mijn hoofdgerecht al geserveerd had gekregen. Ik had het dan ook wel netjes gevonden als ze het biertje niet op de rekening hadden gezet.