Corneille

Deltaplein 423 2554 GG Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Corneille

Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Eenvoudig adres met een ruime keus op de kaart. Na wat winkelen stapten wij hier binnen voor een lichte lunch. De keus viel op tosti's met gember. Daar hoef je geen spijt van te hebben , verrassend lekker.
Vriendelijke bediening.
Baltie .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Bediening vriendelijk, eenvoudige kaart, lekker eten en uitstekende poffertjes. Kabeljauw en schol lekker in de boter gebakken. Voor de warmere dagen een gezellig terras.
Pientje83 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2013
Zeer slechte beniening, constant moeten we een gil geven. Borden die geserveerd waren, daar zaten nog etens resten op. Bestelling werd verkeerd bezorgd, en we hadden poffertjes die niet gaar waren. Ze waren niet bereid om nieuwe te maken omdat ze bijna dicht waren :s En wat we daarna kregen was ook matig. Ga er nooit meer heen, dat is 1 ding wat zeker is.
M.E. I.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
Ter gelegenheid van de verjaardag van mijn vrouw hier gegeten. Hadden we het maar niet gedaan! We gingen voor het 4-gangen menu. De carpaccio met eendenleverkrullen was erg vlak van smaak en echt anders dan gewend. Voor de overige gangen gold hetzelfde. De bediening ging wel. De prijs-kwaliteit verhouding was niet optimaal te noemen. Alles bij elkaar een teleurstelling.
Ik heb beloofd om snel ergens anders te gaan eten voor de verjaardag van mijn vrouw!