Corfu

Plesmanlaan 184 2497 CC Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Corfu

Conny V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wat een tegenvaller. Taramosalata smaakte teveel naar aardappel. Droog vlees, witte wijn niet te drinken. Garides (garnalen) veel te klein, Zelfs het dessert ( dame blanche) was niet echt lekker.
Bediening niet alert en langzaam. En dat terwijl wij hier toch al heel vaak lekker gegeten hebben.
Iloon1980 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Gisteren avond heerlijk gegeten. De porties waren groot en goed van smaak. Het toilet was ook blinkend schoon. Wat ik erg belangrijk vind in een horeca gelegenheid. Er staan echt mega veel gerechten op de kaart. Dit maakte het voor sommige mensen moeilijk kiezen. En ik vond het aan de prijzige kant. Maar goed dat is niet ergals je zo lekker gegeten hebt.
John C.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Gisteren gegeten bij corfu met 21 man, iedereen vond het eten verrukkelijk .voorgerecht was heerlijk ! En er was ruim voldoende vlees wat ook heerlijk van smaak was, wij raden dan ook iedereen aan die van Grieks eten houd hier te gaan eten,verder wil ik fati en zijn personeel bedanken voor deze fantastische avond mvg John en petra
Uiteten29 .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Ons kwartaal etentje vond plaats bij Corfu. Leden van ons kwartet hadden hier ervaring en ik moet zeggen dat ik mij kan scharen in de rij van tevreden mensen. Het eten zag er verrukkelijk uit. Als enige had ik zalm besteld. Het komt nog weleens voor dat ik mijn bedenkingen heb over de hoeveelheid maar daar was hier geen sprake van. De zalm smaakte voortreffelijk, mijn tafelgenoten zaten eveneens te genieten.
Op de bediening was niets aan te merken, vlot en met aandacht. Een aanrader.
Bryvon .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Deze week weer langs gegaan bij onze vaste Griek omdat hij niet alleen in de buurt zit maar ook omdat het hier altijd smakelijk/goed eten is. Regelmatig als wij zelf "even" geen zin hebben om te koken kiezen wij graag voor een bezoek aan dit restaurant. Ook omdat het personeel altijd zo vriendelijk is en niets teveel is als je een verzoek hebt. Klantvriendelijkheid staat zeer hoog in het vaandel !
Het decor is gewoon zoals je bij een Griek kunt verwachten. Het feit dat het bij deze Griek altijd redelijk druk tot volledig bezet is wijst gewoon erop dat het hier wel goed zit. En dat maakt dat deze zaak al jaren een goed bestaan heeft ook al zit hij in een wijkwinkelcentrum. Gewoonweg knap. Voor een ieder een aanrader.
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Gister weer een geslaagde avond bij Corfu gehad. Het eten is altijd prima in orde, maar waardoor wij eigenlijk altijd terug blijven komen is toch vooral de persoonlijke aandacht, altijd gezellig en je voelt je echt een gewaardeerde klant. Zo wisten ze nog precies welke fles wijn wij het liefst bestellen bij het eten, leuke bijkomstigheid.
Dit keer wilde ik graag wat griekse aardappeltjes bij mijn hoofdschotel alleen stond in de menu kaart dat er friet bij zou zitten, dit was geen enkel probleem en ik kreeg de heerlijke aardappeltjes erbij. Voorgerecht met garnalen, was het geld zeker waard, en hele schaal vol met garnalen in een lekkere saus.
Het vlees van het hoofdgerecht was gewoon goed. Plek voor een toetje was er niet meer maar we verlaten nooit de zaak zonder een lekkere kop koffie met een ruim geschonken Koum Kouat Corfu Likeur. Wij komen hier ongeveer 5 keer per jaar en dat gaan we in 2016 zeker weer doen.
DGABos .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Gisteravond voor het eerst sinds tijden hier weer gegeten. We hadden niet gereserveerd, en de zaak zat bomvol. Maar we konden even wachten en na 10 minuten konden we aan tafel. De door ons bestelde drankjes kwamen niet, dus daar hebben we nog een keer om gevraagd en toen kwamen ze met excuus voor het wachten, ze waren vergeten ze aan te slaan, en dan worden ze niet gezien. Gezien de drukte geen enkel probleem, je zit tenslotte warm en droog, denk ik maar, en de bediening vloog door de zaak.
Mijn tafelheren namen een vleesschotel, en ik de calimari. Geen voorgerechten want we weten uit ervaring dat de porties groot zijn. De vleesschotels waren nog steeds groot, maar gelukkig iets minder groot dan voorheen, waardoor de borden nu dan ook bijna leeg gingen. De salade en tzaziki was apart geserveerd. Vooral de witte koolsalade was erg lekker. Knapperig ook, dus niet iets wat al helemaal zacht was geworden door lang in het zuur gelegen te hebben, evenals de rode kool.
Mijn calimari was iets te lang in het vet geweest, en daardoor wat donkerder dan ik gehoopt had, en er kwam ook behoorlijk wat vet nog vanaf op mijn bord. Dat was jammer. De knoflooksaus was heerlijk.
Het personeel was weer vriendelijk als altijd. Deze mensen hebben gastvrijheid hoog in het vaandel staan, voor iedereen een vriendelijk woord, ook de zeer jonge serveersters al, dus dat geeft aan hoe de eigenaar ze opleid, denk ik zo.
De kwaliteit van het eten is ok, het zou iets zorgvuldiger kunnen ( calimari), maar het was ook echt helemaal vol, dus dan kan er iets tussendoor schieten.
Voor een buurtrestaurant een prima zaak. Geen hoogstaande keuken, maar gewoon prima eten voor een prima prijs.
LiekeO .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Komen regelmatig bij Corfu omdat dit een van de weinig plekken bij ons in de buurt is waar je gewoon lekker kan eten. Hoewel we niet zulke vleeseters zijn, is het vlees bij Corfu gewoon goed. Niet speciaal, de standaard gerechten staan op de kaart, maar gewoon een goede griek dus. Personeel is vriendelijk. Decor is standaard grieks restaurant. Jammer alleen dat de baklava vaak niet vers is, dus dat nemen we niet meer.
Raimond F.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Eten afgehaald. Kon kiezen tussen kleine portie giros van € 9,95 of een grote schotel voor € 15,95. Verschil in prijs vond ik nogal groot dus koos de kleine schotel. Positief: flink portie, zeker genoeg voor 1 persoon. Negatief: giros was smakeloos (alsof er geen kruiden op zaten), patat was te hard gebakken, knoflooksaus was zurig en zo weggegooid en ik mis hier toch de tzatziki. Viel dus best tegen en vorige keer bij afhalen ook al (toen was de giros erg vettig/rare stukjes) Lang geleden in het restaurant gegeten en dat was wel heerlijk. Groot verschil in kwaliteit met afhalen. Zoals bij veel restaurants helaas. Jammer.
EagleForce_Rene .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
Ik bezoek Corfu al vanaf de dag van opening en dat is denk ik nu al zo'n jaar of 9.
Vanaf de 1e dag tot heden heb ik nooit een diner gehad wat tegenviel, en dat is een prestatie vind ik.
Diverse schotels en allemaal even lekker, grote porties voor weinig geld. Top!
Eigenaar Fathi is zeer klantvriendelijk en zie je nooit chagrijnig! Dat hoort in de Horeca, maar je komt het maar zelden tegen.
ook het overige personeel is zeer vriendelijk, daar selecteert de eigenaar dus heel goed op, dat is duidelijk.
Ik blijf hier zeker nog vele jaren komen!

Gr,
René
Johanneke B.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Lekker gegeten bij Corfu. Grote porties en mooi opgemaakte borden. En alles smaakte heerlijk. De menukaart biedt uitgebreide keus.
vond het zelf wel wat aan de prijzige kant. 5,00 voor een klein mandje stokbrood met kruidenboter...
Ook bleek de rekening achteraf niet te kloppen: er was een hele fles wijn gerekend ipv èèn glas.
Bediening was wel heel vriendelijk en vlot.
Lion E.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2015
Even geen zin om te koken, dus maar snel naar de Griek.
Weer heerlijk gegeten helemaal vol als altijd. even stokbrood met tzaziekie bij het wachten.
Ik de vertrouwde aris schotel en mijn vrouw de ozo schotel, weer heerlijk 3 soorten vlees met te veel giros. Onze dochter een kindermenu, maar die pikt ook al mijn boord leeg. We komen al jaren top weer helemaal en fijne bediening.
Een restaurant waar we graag komen en niet zo veel kwijt zijn.
Olav A.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Dit was de tweede keer dat ik bij Corfu ging eten en ik herinnerde mij dat ik de eerste keer een prima indruk had opgedaan. Het eten nu? Voortreffelijk, een zeer uitgebreide kaart met voor elk wat wils. Niet te zout, niet te vet, verse ingrediënten! Service staat hoog in het vaandel, zonder opdringerig te zijn. De bediening is alert, ondanks de enorme drukte (geen enkele tafel vrij, waar zie je dat nog?). Prima huiswijn, kortom, aan aanrader. Alleen het decor is wat gedateerd, maar ja, het eten en de service maken alles goed. Houen zo!
EMBeZon .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2014
Wij komen al jaren bij Corfu. Uit eten gaan bij Corfu is elke keer weer een belevenis !

Bij binnenkomst krijg je steevast een Ouzo, en de kinderen een gelijk glaasje maar dan zonder alcohol. (Leuk dat hier aan gedacht wordt !)

De menukaart is misschien iets te uitgebreid, zeker als je weet dat het vaak combinaties zijn van dezelfde soorten vlees. Maar er is daardoor altijd wel iets van je gading om te eten.

De kwaliteit van het eten is tot nu toe altijd uitstekend geweest.

M.b.t. de service : die hebben ze bij Corfu heel hoog in het vaandel. Altijd vriendelijk, altijd even een praatje ...... Je merkt aan iedereen die bedient dat ze er lol in hebben.

Het viel ons op dat er ruime kennis over glutenvrij eten bij hun aanwezig is. Zelfs meer dan in de reguliere 'Nederlandse' restaurant. TOP in hoofdletters !!

Conclusie : woon je in de buurt (Ypenburg) en hou je van Grieks eten dan is Corfu echt 'the place to be !".
SabineKoster .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2013
Corfu biedt een zeer constante, goede kwaliteit. De bediening is altijd uiterst vriendelijk en snel, de gerechten zijn goed van smaak en het 3-gangen menu biedt veel keuze en mooie gerechten voor een zeer schappelijke prijs. De kaart biedt de standaard gerechten, maar ook zeker wat "luxere" opties. De inrichting is wellicht wat gedateerd en iets te typisch Grieks, maar dat geeft het ook weer wel een zekere charme.
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
de bediening is altijd even vriendelijk en gezellig, wij komen hier graag. Grote kaart en lekker eten, toch vind ik het jammer dat de porties zo enorm veel is. Ik vind het altijd leuk lang te tafelen met een voor- hoofd- en na gerecht maar dat lukt hier niet omdat alles zo veel is. Als ze de porties iets kleiner maken kan je wat langer tafelen en ook de heerlijke voorgerechten nemen zonder dat dan je halve hoofdgerecht terug naar de keuken gaat.
Mark Z.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2013
Wij komen regelmatig eten bij Corfu met de hele familie, met ons gezin en soms met zijn tweeen. Altijd vriendelijke bediening, eten is goed, ruime porties die je soms niet op krijgt. Altijd een gratis apperatief van het huis.
Bas G.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2012
Top restaurant, uitmuntende service, geweldig lekker eten en mooie presentatie en heerlijke sfeer.
Completer kan je niet verwend worden. Detail: Als iemand in ons gezin jarig is dan worden wij altijd in het bijzijn van gasten zeer leuk verrast! Zijn ook zo lief voor onze en andermans kinderen. Kortom een dikke 8!
Ci5ca .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2012
We zijn hier al een paar keer geweest. Gamba's & mixed visschotel zijn altijd onze favoriet. De ruimte zelf oogt wat krap, maar nog steeds gezellig.