Corfu

Passage 6 5801 BR Venray Nederland Kaart

Over het restaurant Corfu

Grieks genieten in Venray

Voor verrukkelijk Grieks eten hoef je niet in het vliegtuig te stappen, een trip naar Venray is genoeg. Want bij Corfu eet je de meest verrukkelijke gerechten, zoals ze die ook serveren in Griekenland. De heerlijkheden op de menukaart vinden hun oorsprong in de tradities van de Griekse keuken. Hier koken ze authentiek Griekse recepten met een eigentijdse twist en een knipoog naar de mediterrane keuken.

Meer informatie over restaurant Corfu

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Corfu

Joop V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Was gezellig alleen duurde wat lang bediening kan beter we wilden meer drinken ,
Maar er kwam niemand wat vragen .
Zijn dus maar gegaan .
Caroline W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Eten was heerlijk, prijzen waren in het hogere segment.

Interieur sober, toilet verouderd, papieren servetten. gezeliger interieur zou niet misstaan.
wenshoed H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
De wachttijd was erg lang. Na precies 1 uur werd de soep pas geserveerd,
met de andere gerechten ging het iets sneller. Verder was de bediening
prima en ook vriendelijk.
siny C.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
we hebben heerlijk gegeten bij Corfu!!!
Het eten was smakelijk en van goede kwaliteit en we mochten kiezen uit de gehele kaart!
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Ondanks de AH restaurantactie kun je uit de hele kaart kiezen. Het smaakt allemaal erg lekker. Vriendelijk personeel en gezellig druk.
Lianne S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Eten was erg lekker!
Ed T.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Heerlijk gegeten maar het had wat minder gekruid mogen zijn. Door ziekte was er maar 1ober die heen en weer rende maar wel heel vriendelijk bleef.
Anette V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Het eten bij restaurant Corfu was lekker, de sfeer gezellig en de bediening uitstekend. De serveerster was erg vriendelijk en attent.
Susan C.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk was het weer. Eten erg goed. Jammer dat sommige mensen altijd iets te klagen moeten hebben. Vlees was echt perfect bereid. En zaziki en feta ook weer super heerlijk????
Marleen R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Erg lekker gegeten. Prima kwaliteit van de producten, mooi opgediend. Waarschijnlijk gaan we, ondanks de afstand, wel nog terug.
Ko V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Tatziki was slecht, smakeloos.
Wim en Marian P.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Gezellig, gemoedelijk. Vlotte bediening,
Wij komen niet vaak in een restaurant met "buitenlands" eten, in dit geval Grieks, maar dit was echt voor herhaling vatbaar. V
dotjes .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Ontvangt en service was prima we waren met vrienden en alles was lekker snelle bediening alles was perfect niets op aan te merken
Annelies B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Kindvriendelijk en behulpzaam, eten was op goede temperatuur, prijs/kwaliteit is prima, bijna net zo lekker als onze Grieks restaurant in Almere.
Frits S.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
De bediening is goed en vriendelijk. Kiezen uit de volledige kaart. Het eten is gewoon goed en niet te vergeten erg lekker. De rekening is vooral doordat het 2e driegangenmenu gratis is zeer betaalbaar.
katinka D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Het eten was alles bij elkaar lekker maar wij gingen met de AH boekjes eten en dat viel heel erg tegen.
Niet zo als het hoort. Van de vier gerechten betaal je der twee dat was zo bij het voor hoofd en na gerecht.
geen menu of iets vrije keuze maar je betaalde van alles het duurste in plaats dat het de helft was van de rekening betaalde je uit eindelijk ruim de helft. Geen aanrader dus.
Veel geld kwijt en om te zeggen heel erg lekker nee ik ken beteren Griekse restaurants waar je nog minder betaald
vandenbrink1 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Gelukkig geen verplichting om dessert te nemen, koffie mocht ook. Wij hebben genoten!
dgruiters1 G.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Het eten was erg lekker en het was prettig dat je zelf je menu kon kiezen. Het personeel was heel gastvrij. We hebben een hele gezellige avond gehad
heervanstand .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Gegeten in het kader van ah-restaurantactie. Prima gegeten; wij komen hier vaker. Normaal volstaan we met alleen een hoofdgerecht en koffie na. Nu waren we verplicht ook een voorgerecht te nemen. Daardoor konden we niet alles op, want de porties zijn royaal. We konden het overblijvende vlees wel meekrijgen voor thuis.
Aanbevelenswaardig restaurant zonder pretenties.
Riekie K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Zeer goed restaurant en bediening is goed en vriendelijk en het eten is er super lekker. De prijs was goed redelijk. Voor herhaling vatbaar.