Corfu

Passage 6 5801 BR Venray Nederland Kaart

Over het restaurant Corfu

Grieks genieten in Venray

Voor verrukkelijk Grieks eten hoef je niet in het vliegtuig te stappen, een trip naar Venray is genoeg. Want bij Corfu eet je de meest verrukkelijke gerechten, zoals ze die ook serveren in Griekenland. De heerlijkheden op de menukaart vinden hun oorsprong in de tradities van de Griekse keuken. Hier koken ze authentiek Griekse recepten met een eigentijdse twist en een knipoog naar de mediterrane keuken.

Meer informatie over restaurant Corfu

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

Riekie K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Zeer goed restaurant en bediening is goed en vriendelijk en het eten is er super lekker. De prijs was goed redelijk. Voor herhaling vatbaar.
Sharona R.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Reserveren via AH restaurantactie was gemakkelijk. Kregen nog een herinnering ook om de boekjes niet te vergeten. Dat is wel fijn, want ik ben iemand die ze anders zeker vergeet. Ontvangst en service is erg goed. Afrekenen met de actie ging ook vlekkeloos. Genoten van een smakelijk avondje.
Daysie .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Gezellig restaurant met zeer smakelijke gerechten, niet helemaal het tweede menu gratis omdat er steeds het goedkoopste gerecht van de prijs werd afgehaald. Dit hoort te zijn het tweede menu gratis.
Verder een prima restaurant waar we zeker nog een keer terugkomen als we in de buurt zijn
claar S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Lekker gegeten en de bediening was vriendelijk en attent.
We gaan hier bij gelegenheid zeker nog eens terug.
Deze keer geen irritatie dat we met de AH actie hebben gegeten, dus 1x 3-gangen menu was gratis!
Marianne E.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het eten is smakelijk en ondanks dat we echte vleeseters zijn, konden wij het met ons vieren niet voor elkaar krijgen alles op te eten. Ons werd gevraagd of we de rest mee wilden naar huis. Dit kennen wij niet en hebben er ook geen gebruik van gemaakt, maar om ons heen kijkend maakten veel mensen hier gebruik van.
We mochten ook met de AH actie kiezen van de kaart, het goedkoopste gerecht werd weggestreept.
Een van ons kreeg een niet het bestelde voorgezet, maar deze fout werd goed hersteld. Het duurde even voor het juiste gerecht was gemaakt, maar de smaak was het langere wachten waard.
Heerlijk gegeten en dit was ook zonder de AH actie zeker een goede prijs, hoeveelheid, kwaliteit verhouding. Zeker aan te bevelen om hier eens te gaan eten.
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Inrichting was goed. Sfeer was redelijk, mede omdat er bijna geen gasten waren. Wij waren wel laat daar door vertraging die wel wel vooraf gemeld hadden.
31simo .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Tijdens onze (korte) vakantie in Merselo aten we weer bij Grieks restaurant Corfu. We kenden dit adres van ons vorig bezoek in augustus 2015.Die kennismaking was ons prima bevallen. En ook nu hebben we er weer uitstekend gegeten. De moussaka was opperbest en de stifado botermals en heerlijk gekruid. De wijn paste er uitstekend bij. Ook de bediening verdient een pluim. We onthouden zeker dit adres en komen, als we weer in de buurt zijn beslist terug. Fam. Simons Zwijndrecht
pierot .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We vonden het allebei niet lekker. Het was VEEL te zout!!! Nadat iemand van het personeel geproefd had konden ze dit beamen. Ze hebben wel wat van de prijs afgedaan. Nee helaas niet voor herhaling vatbaar. Verder was wel de wijn goed en bediening vriendelijk.
Yoran V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Een heel goed Grieks restaurant! Wij hebben heerlijk gegeten, en alles van de mixgrill was super mals en sappig wat je niet vaak mee maakt in restaurants.
Bediening was vlot en vriendelijk.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Wilma P.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Voor de eerste keer gegeten en zeker voor herhaling vatbaar. Goede gerechten, rustige sfeer en erg leuke bediening. Er werd goed en vriendelijk geserveerd.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Lekker gegeten in een prima restaurant.
MinievD D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Via AH restaurantactie hier terecht gekomen. Een restaurant wat je moet weten te vinden maar het zoeken waard. Wij mochten van de kaart kiezen wat we wilden. Vooraf kozen we beide voor pikilia. Een heerlijk voorgerecht van 9 verschillende gerechtjes. Als hoofdgerecht kozen we de corfu schotel voor 2 personen en na frappe. Vlees was heerlijk van smaak, prima kruiden en sappig. Helaas konden we niet alle giros op en werd netjes gevraagd of we het mee wilde nemen. Kortom: aanrader
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Heerlijk eten, goede service. Het eten wordt goed en leuk opgediend. Alleen de stoelen mogen wel wat steviger. Voor de rest super!
Ben J.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het was erg druk.desondanks weinig wachttijd.Prima service,smakelijke gerechten en goed ogend.
Door de drukte erg tumoerig,het klinkt er erg hol.
Henk_en_Reina .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk eten voor een schappelijke prijs. Gezellig. Vriendelijke bediening. Het was even wachten op het eten maar het was het wachten waard. Als we weer in de buurt zijn komen we zeker terug.
Roswitha G.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel zeker een aanrader
Reserveren ging ook prima via iens en ook de reminder dat je gereserveerd had.
f.ots .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
TOP gegeten op AH zegels, een aanrader voor iedereen! Goede ontvangst, alle personeel zeer prettig en de maaltijden zijn heerlijk. Mocht je nog zegels van AH hebben, wij raden je aan hier heerlijk te gaan eten. Mag ook lekker alles van de kaart kiezen!
Edward H.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Heerlijk gegeten, vlees heerlijk mals en rose. Jammer dat niet alle wijnen van de wijnkaart leverbaar waren. We hadden de ah restaurant actie gebruikt en konden uit de gehele kaart kiezen, goedkoopste gerecht werd niet in rekening gebracht per gang. Voorwaarde was wel dat er 3 gangen moesten worden genomen, maar dit was geen probleem.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Het eten was heerlijk, de onvangst en bediening goed. De stoelen zijn een beetje hard maar verder was alles heel goed. Aanrader
Jack P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
.fijne ontvangst klantvriendelijk personeel en heerlijk gegeten. gezellig gezeten en alle tijd gehad om bij te praten. Personeel is heel attent en komt regelmatig vragen of alles naar wens is.