Corfu

Passage 6 5801 BR Venray Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Corfu

Grieks genieten in Venray

Voor verrukkelijk Grieks eten hoef je niet in het vliegtuig te stappen, een trip naar Venray is genoeg. Want bij Corfu eet je de meest verrukkelijke gerechten, zoals ze die ook serveren in Griekenland. De heerlijkheden op de menukaart vinden hun oorsprong in de tradities van de Griekse keuken. Hier koken ze authentiek Griekse recepten met een eigentijdse twist en een knipoog naar de mediterrane keuken.

Meer informatie over restaurant Corfu

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Corfu

Miranda H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Prima avondje gehad. In het begin snel bediend en prima tijden tussen drank en eten. Na het voorgerecht nam deze tijd steeds meer toe en zaten we bijna een half uur zonder drinken. Dit maakte vrij duidelijk dat er geen tafelverdeling was. Verder was het eten erg lekker. Mogelijk gaan we terug op een doordeweekse avond.
André G.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Betere stoelen zou een verwelkoming zijn. Het eten was prima.
Patricia J.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Hebben hier met 4 personen gegeten met de AH-actie. Een groot voordeel van dit restaurant is dat je uit de hele kaart mag kiezen. Het eten is gewoon goed. We hebben alle vier prima gegeten. Grote porties. Wij kregen het niet op. De service is ook goed. Het interieur en het buitenaanzicht van het restaurant zijn allebei heel eenvoudig. Daar valt nog flink wat te winnen. Dat is ook van invloed op de sfeer in het restaurant. Maar je gaat voor het eten en daar was niets op aan te merken.
Wilma G.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Personeel is erg vriendelijk, het eten wordt snel uitgeserveerd. Hele grote portie's, dat mag wat minder ik heb lang niet alles opgegeten. Wel lekker en ook volop keus.
Christel P.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Met de ah actie hier geserveerd. Je kunt kiezen uit de hele kaart wat op zich wel fijn is. Bediening had iets alerter mogen zijn op lege glazen. Vlees bij hoofdgerecht heerlijk mals en goed op smaak.
Nagerecht : fruit uit blik . . .?? Ongeveer 10 stukjes met honing en 3 toefjes slagroom uit een spuitbus was het geld niet waard.
Ik zou terug gaan voor het hoofdgerecht
maar geen toetje nemen. Ijs bij anderen was lekker.
Gertie M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten.
Dory B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Gastvrij, lekker en voldoende eten. Zeker ook met kinderen voor herhaling vatbaar. Voor hen was het kindermenu een leuke kennismaking met de Griekse keuken
Tiny U.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Het heeft bijna 2 uur geduurd voor we ons eten kregen.....!
Het voorgerecht was keihard en niet lekker. Hoofdgerecht en irish coffee was prima
Maxime V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Lekker op het terras gezeten. Het eten was heerlijk, snel en veel. Top bediening! Een aanrader! Prijs/ kwaliteit helemaal prima!
Piet C.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Super mals vlees.
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heerlijk gegeten en leuke ontvangst.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heerlijk avondje gehad
Eten was heerlijk
Een aanrader
31simo .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Tijdens een vakantieweek in Merselo aten we weer een keer bij dit restaurant (voor de derde keer nu) en ook deze keer was 't weer een succes.Prettige zaak,vriendelijke eigenaar en personeel en een uitstekende keuken.We hebben genoten van de kip tiganaki en de tiganaki vodino,.Daarbij een goed glas wijn en onze avond was zeer geslaagd.Als we weer in de buurt zijn komen we zeker terug. Fam. Simons te Zwijndrecht
Margo V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Om 17.05 besproken via Hallmark. We waren om 17.25 uur daar en hadden om 17. 45 uur ons Hoofdgerercht.
Iedereen wordt netjes bij de deur ontvangen en hebben de keuze aan welke tafel ze willen zitten. Komen ook geregeld vragen of alles naar wens is. Gaan we zeker vaker eten.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Was gezellig alleen duurde wat lang bediening kan beter we wilden meer drinken ,
Maar er kwam niemand wat vragen .
Zijn dus maar gegaan .
Caroline W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Eten was heerlijk, prijzen waren in het hogere segment.

Interieur sober, toilet verouderd, papieren servetten. gezeliger interieur zou niet misstaan.
wenshoed H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
De wachttijd was erg lang. Na precies 1 uur werd de soep pas geserveerd,
met de andere gerechten ging het iets sneller. Verder was de bediening
prima en ook vriendelijk.
siny C.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
we hebben heerlijk gegeten bij Corfu!!!
Het eten was smakelijk en van goede kwaliteit en we mochten kiezen uit de gehele kaart!
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Ondanks de AH restaurantactie kun je uit de hele kaart kiezen. Het smaakt allemaal erg lekker. Vriendelijk personeel en gezellig druk.
Lianne S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017