Corfu

Passage 6 5801 BR Venray Nederland Kaart

Over het restaurant Corfu

Grieks genieten in Venray

Voor verrukkelijk Grieks eten hoef je niet in het vliegtuig te stappen, een trip naar Venray is genoeg. Want bij Corfu eet je de meest verrukkelijke gerechten, zoals ze die ook serveren in Griekenland. De heerlijkheden op de menukaart vinden hun oorsprong in de tradities van de Griekse keuken. Hier koken ze authentiek Griekse recepten met een eigentijdse twist en een knipoog naar de mediterrane keuken.

Meer informatie over restaurant Corfu

Kees S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
MinievD D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Via AH restaurantactie hier terecht gekomen. Een restaurant wat je moet weten te vinden maar het zoeken waard. Wij mochten van de kaart kiezen wat we wilden. Vooraf kozen we beide voor pikilia. Een heerlijk voorgerecht van 9 verschillende gerechtjes. Als hoofdgerecht kozen we de corfu schotel voor 2 personen en na frappe. Vlees was heerlijk van smaak, prima kruiden en sappig. Helaas konden we niet alle giros op en werd netjes gevraagd of we het mee wilde nemen. Kortom: aanrader
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Heerlijk eten, goede service. Het eten wordt goed en leuk opgediend. Alleen de stoelen mogen wel wat steviger. Voor de rest super!
Ben J.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het was erg druk.desondanks weinig wachttijd.Prima service,smakelijke gerechten en goed ogend.
Door de drukte erg tumoerig,het klinkt er erg hol.
Henk_en_Reina .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk eten voor een schappelijke prijs. Gezellig. Vriendelijke bediening. Het was even wachten op het eten maar het was het wachten waard. Als we weer in de buurt zijn komen we zeker terug.
Roswitha G.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel zeker een aanrader
Reserveren ging ook prima via iens en ook de reminder dat je gereserveerd had.
f.ots .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
TOP gegeten op AH zegels, een aanrader voor iedereen! Goede ontvangst, alle personeel zeer prettig en de maaltijden zijn heerlijk. Mocht je nog zegels van AH hebben, wij raden je aan hier heerlijk te gaan eten. Mag ook lekker alles van de kaart kiezen!
Edward H.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Heerlijk gegeten, vlees heerlijk mals en rose. Jammer dat niet alle wijnen van de wijnkaart leverbaar waren. We hadden de ah restaurant actie gebruikt en konden uit de gehele kaart kiezen, goedkoopste gerecht werd niet in rekening gebracht per gang. Voorwaarde was wel dat er 3 gangen moesten worden genomen, maar dit was geen probleem.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Het eten was heerlijk, de onvangst en bediening goed. De stoelen zijn een beetje hard maar verder was alles heel goed. Aanrader
Jack P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
.fijne ontvangst klantvriendelijk personeel en heerlijk gegeten. gezellig gezeten en alle tijd gehad om bij te praten. Personeel is heel attent en komt regelmatig vragen of alles naar wens is.
Corina S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Prima serveersters, maar zwaar overpriced. We hadden zeer goede recensies op Iens gelezen maar delen deze meningen niet. De spanakopita, van filodeeg, maar waar was het filodeeg????, was keihard. De vorm was een taartpunt, erin snijden was onmogelijk. De inhoud, spinazie en feta droog, de feta bijna niet te vinden. Een misser, maar de rest van de voorgerechten was redelijk goed, dus maar laten zitten. De hoofdgerechten waren matig tot goed, de mosselen niet heel goed, de mixed grill dubieus qua garing van enkele stukken vlees. De ossenhaas Onassis was wel goed, mals zoals het hoort maar medium rare, waar niet iedereen van houdt. Dan de nagerechten; een Dame Blanche die zo echt niet zou mogen heten, een betere naam is vanille ijs met wat chocolade saus eroverheen gedruppeld. De bolletjes ijs op een maria biscuitje (serieus?). Dan de huisgemaakte baklava. Ook hier was er niet doorheen te komen. Baklava hoort gemaakt te zijn van knapperig filodeeg maar ook hier een taartpunt en keihard. De inhoud: nauwelijks noten te proeven, wel suikerkristallen! Het lijkt erop dat de baklava, samen met de spinakopita al héél lang stond te wachten om opgegeten te worden. We vroegen ons hardop af, in bijzijn van de serveerster, hoe lang deze baklava er al stond maar volgens haar was dit niet nog zo lang (serieus???). Ook aangegeven dat we dit echt niet op gingen eten. Ze zou het doorgeven. Kwam na 10 min terug om de borden op te halen en gaf aan dat de kok had gezegd dat de baklava inderdaad te hard was. Geen excuus, niet de vraag of we misschien iets anders wilden. Wel de opmerking dat we daar met de AH restaurant actie waren, dus dat deze twee gerechten toch gratis waren (serieus????) en dat we het verder met de eigenaar moesten bespreken. Dit gedaan, hij keek ons glazig aan, geen excuus, trok een paar euro van de rekening af en vroeg niet of we de bon mee wilden. Snel betaald en vertrokken. Wij komen niet uit de buurt, misschien durven ze daarom hun gasten op deze manier te behandelen, want we zullen geen reguliere gasten worden. Maar we zijn bang dat t daar niet aan ligt. Jammer is het wel.
G P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Snelle, vriendelijke bediening. Bestelde gerechten waren smakelijk bereid.
Voor ons zeker voor herhaling vatbaar................
aartsen.1 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Hebben heerlijk gegeten, vrije keuze van menu met AH actie, ruime portie voor een aangename prijs, erg prettige bediening hebben echt enkele uren gezellig gezeten en heerlijk gegeten echt een aanrader, ook zonde AH actie ga ik zeker terug.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Hier samen met partner heerlijk gegegeten. Gebruik gemaakt van AH actie. Vriendelijk personeel. Eten van prima kwaliteit. Een aanrader.
renatebuchner .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Lekker gegeten met de AH actie. We konden kiezen uit hele kaart. Erg lekker en mals vlees. Vriendelijke bediening. Er stond alleen geen muziekje op, dit had nog gemogen.
RLowes .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Positief dat je gewoon vanaf de kaart kunt bestellen het goedkoopste gerecht is dan gratis met de AH-zegels. Wellicht dat de prijs kwaliteit verhouding toch scheef is. Vond achteraf de rekening toch tegenvallen (bijna € 90,-- met vier man wetende dat het tweede gerecht 'gratis' is en niet veel erbij gedronken).
Over de gerechten geen klachten.
Kim L.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Wij zijn hier geweest met de restaurant actie van AH. Heerlijk gegeten. Grote porties. Zeer vriendelijke gastheer.
Een echte aanrader!
laura.groot .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij Corfu. Het vlees was heel mals. Je krijgt waar voor je geld! :) Als wij in de buurt zijn, komen wij zeker terug!
janet- .
Het eten was super mals
Mooi opgedient
Lekker zoet toetje
De verrassingssaus was heerlijk pittig
Goed personeel
Ons zien ze zeker terug

p.berkmortel2 .
restaurant Corfu is top
heerlijk geeten (grieks)
en een hele fijne en vriendelijke bediening
is voor herhaling vatbaar !!!