Corfu

Passage 6 5801 BR Venray Nederland Kaart

Over restaurant Corfu

Grieks genieten in Venray

Voor verrukkelijk Grieks eten hoef je niet in het vliegtuig te stappen, een trip naar Venray is genoeg. Want bij Corfu eet je de meest verrukkelijke gerechten, zoals ze die ook serveren in Griekenland. De heerlijkheden op de menukaart vinden hun oorsprong in de tradities van de Griekse keuken. Hier koken ze authentiek Griekse recepten met een eigentijdse twist en een knipoog naar de mediterrane keuken.

Meer informatie over restaurant Corfu

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
G P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Aartsen.1 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Hebben heerlijk gegeten, vrije keuze van menu met AH actie, ruime portie voor een aangename prijs, erg prettige bediening hebben echt enkele uren gezellig gezeten en heerlijk gegeten echt een aanrader, ook zonde AH actie ga ik zeker terug.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Hier samen met partner heerlijk gegegeten. Gebruik gemaakt van AH actie. Vriendelijk personeel. Eten van prima kwaliteit. Een aanrader.
Renatebuchner .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Lekker gegeten met de AH actie. We konden kiezen uit hele kaart. Erg lekker en mals vlees. Vriendelijke bediening. Er stond alleen geen muziekje op, dit had nog gemogen.
RLowes .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Positief dat je gewoon vanaf de kaart kunt bestellen het goedkoopste gerecht is dan gratis met de AH-zegels. Wellicht dat de prijs kwaliteit verhouding toch scheef is. Vond achteraf de rekening toch tegenvallen (bijna € 90,-- met vier man wetende dat het tweede gerecht 'gratis' is en niet veel erbij gedronken).
Over de gerechten geen klachten.
Kim L.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Wij zijn hier geweest met de restaurant actie van AH. Heerlijk gegeten. Grote porties. Zeer vriendelijke gastheer.
Een echte aanrader!
Laura.groot .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij Corfu. Het vlees was heel mals. Je krijgt waar voor je geld! :) Als wij in de buurt zijn, komen wij zeker terug!
Janet- .
Het eten was super mals
Mooi opgedient
Lekker zoet toetje
De verrassingssaus was heerlijk pittig
Goed personeel
Ons zien ze zeker terug

P.berkmortel2 .
restaurant Corfu is top
heerlijk geeten (grieks)
en een hele fijne en vriendelijke bediening
is voor herhaling vatbaar !!!
Rochelle D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Wij hebben met 2 personen hier heerlijk gegeten met de AH Actie, je krijgt echt genoeg, geen halve porties, onze buikjes zaten propvol!
We gaan zeker vaker hier eten!
Service is ook super! Erg vriendelijk!
Inge274 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij Corfu. Het voorgerecht met spinazie en feta was heerlijk. De zalm van het hoofdgerecht heerlijk sappig en goed gekruid. Het nagerecht: griekse yoghurt met honing en noten was wat veel maar ook lekker. De bediening een meisje wat er net werkte erg vriendelijk en behulpzaam. Al met al heerlijk gegeten.
Ted C.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Geweldige ervaring bij dit Griekse restaurant. Het eten was zeer verrassend en lekker. Dit is zeker een aanrader voor iedereen. Wij komen zeker weer eens terug
Eekhoornvenray .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
we hebben heerlijk gegeten en gedronken in een prettige sfeer, met een attente gastheer.
Heerlijk dat je gewoon zelf een keuze kan maken uit alle gerechten.

Een aanrader
Josengerdie1 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Gisteren gegeten met 4 personen,de uitleg voor de aktie van AH spaarkaart is duidelijk.Voor-hoofd en nagerecht was super.Geweldig gegeten en alles was vers.Een echte aanrader.
Pietsmits .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wij komen hier geregeld en hebben weer lekker gegeten.
Gebruik gemaakt van AH-restaurantactie.
Leuke bediening, staan open voor een praatje.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Goede ontvangst en bediening was netjes en correct en hielden de tafels goed in de gaten. Eten was goed en voldoende qua prijs en kwaliteit.
Henwvanbeveren .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Het eten was voldoende. Bediening of keuken maakte een foutje. Bij het hoofdgerecht bleek 1 bestelling niet te kloppen. Er werd een bord met 3 stukken kipfilet neergezet, terwijl ik kip in het pannetje had besteld. De rest van ons gezelschap had inmiddels hun hoofdgerecht voor zich staan en het foute gerecht ging terug naar de keuken. Ik heb ongeveer 8 a 10 minuten zitten wachten op mijn nieuwe (juist bestelde) gerecht. Er werd door de bediening gezegd ja sorry is iets mis gegaan, maar deden voorkomen dat het niet lang zou duren om te wachten op het juiste gerecht en na mijn opmerking van dat mijn tafelgenoten dan bijna klaar zouden zijn werd een beetje de schouders opgehaald. Jammer! Biedt dan evt. nog een drankje aan.

De toetjes naar ons idee te weinig voor teveel geld. Fruitsalade was klein bakje met wat appel, watermeloen en vruchtjes uit blik en met in drie kleine bakjes een toefje slagroom en dat voor ruim Euro 6,00. Dame blanche 3 bolletjes ijs met wat streepjes chocoladesaus (hier hoort een bakje met warme saus apart te worden geserveerd).

Paul200966 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Corfu, vriendelijke bediening met goede uitleg en advies.
Met 4 personen, voor, hoofd en nagerecht. De mixed grill goed en veel konden het niet op.
Pluto.audio.products .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
De bediening en Service was zeer goed .
Het eten was smaakvol en goed warm.
de kwaliteit van het eten was en is goed dus prima.
Freddehoog .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Lekker gegeten bij Corfu, leuk zitten en aardige eigenaar. We waren met zijn drieën en hadden allen een 3 gangenmenu. Komen zeker nog een keer terug.