Corfu

Passage 6 5801 BR Venray Nederland Kaart

Over het restaurant Corfu

Grieks genieten in Venray

Voor verrukkelijk Grieks eten hoef je niet in het vliegtuig te stappen, een trip naar Venray is genoeg. Want bij Corfu eet je de meest verrukkelijke gerechten, zoals ze die ook serveren in Griekenland. De heerlijkheden op de menukaart vinden hun oorsprong in de tradities van de Griekse keuken. Hier koken ze authentiek Griekse recepten met een eigentijdse twist en een knipoog naar de mediterrane keuken.

Meer informatie over restaurant Corfu

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Corfu

Anette V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Het eten bij restaurant Corfu was lekker, de sfeer gezellig en de bediening uitstekend. De serveerster was erg vriendelijk en attent.
Susan C.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk was het weer. Eten erg goed. Jammer dat sommige mensen altijd iets te klagen moeten hebben. Vlees was echt perfect bereid. En zaziki en feta ook weer super heerlijk????
Marleen R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Erg lekker gegeten. Prima kwaliteit van de producten, mooi opgediend. Waarschijnlijk gaan we, ondanks de afstand, wel nog terug.
Ko V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Tatziki was slecht, smakeloos.
Wim en Marian P.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Gezellig, gemoedelijk. Vlotte bediening,
Wij komen niet vaak in een restaurant met "buitenlands" eten, in dit geval Grieks, maar dit was echt voor herhaling vatbaar. V
dotjes .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Ontvangt en service was prima we waren met vrienden en alles was lekker snelle bediening alles was perfect niets op aan te merken
Annelies B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Kindvriendelijk en behulpzaam, eten was op goede temperatuur, prijs/kwaliteit is prima, bijna net zo lekker als onze Grieks restaurant in Almere.
Frits S.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
De bediening is goed en vriendelijk. Kiezen uit de volledige kaart. Het eten is gewoon goed en niet te vergeten erg lekker. De rekening is vooral doordat het 2e driegangenmenu gratis is zeer betaalbaar.
katinka D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Het eten was alles bij elkaar lekker maar wij gingen met de AH boekjes eten en dat viel heel erg tegen.
Niet zo als het hoort. Van de vier gerechten betaal je der twee dat was zo bij het voor hoofd en na gerecht.
geen menu of iets vrije keuze maar je betaalde van alles het duurste in plaats dat het de helft was van de rekening betaalde je uit eindelijk ruim de helft. Geen aanrader dus.
Veel geld kwijt en om te zeggen heel erg lekker nee ik ken beteren Griekse restaurants waar je nog minder betaald
vandenbrink1 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Gelukkig geen verplichting om dessert te nemen, koffie mocht ook. Wij hebben genoten!
dgruiters1 G.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Het eten was erg lekker en het was prettig dat je zelf je menu kon kiezen. Het personeel was heel gastvrij. We hebben een hele gezellige avond gehad
heervanstand .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Gegeten in het kader van ah-restaurantactie. Prima gegeten; wij komen hier vaker. Normaal volstaan we met alleen een hoofdgerecht en koffie na. Nu waren we verplicht ook een voorgerecht te nemen. Daardoor konden we niet alles op, want de porties zijn royaal. We konden het overblijvende vlees wel meekrijgen voor thuis.
Aanbevelenswaardig restaurant zonder pretenties.
Riekie K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Zeer goed restaurant en bediening is goed en vriendelijk en het eten is er super lekker. De prijs was goed redelijk. Voor herhaling vatbaar.
Sharona R.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Reserveren via AH restaurantactie was gemakkelijk. Kregen nog een herinnering ook om de boekjes niet te vergeten. Dat is wel fijn, want ik ben iemand die ze anders zeker vergeet. Ontvangst en service is erg goed. Afrekenen met de actie ging ook vlekkeloos. Genoten van een smakelijk avondje.
Daysie .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Gezellig restaurant met zeer smakelijke gerechten, niet helemaal het tweede menu gratis omdat er steeds het goedkoopste gerecht van de prijs werd afgehaald. Dit hoort te zijn het tweede menu gratis.
Verder een prima restaurant waar we zeker nog een keer terugkomen als we in de buurt zijn
claar S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Lekker gegeten en de bediening was vriendelijk en attent.
We gaan hier bij gelegenheid zeker nog eens terug.
Deze keer geen irritatie dat we met de AH actie hebben gegeten, dus 1x 3-gangen menu was gratis!
Marianne E.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het eten is smakelijk en ondanks dat we echte vleeseters zijn, konden wij het met ons vieren niet voor elkaar krijgen alles op te eten. Ons werd gevraagd of we de rest mee wilden naar huis. Dit kennen wij niet en hebben er ook geen gebruik van gemaakt, maar om ons heen kijkend maakten veel mensen hier gebruik van.
We mochten ook met de AH actie kiezen van de kaart, het goedkoopste gerecht werd weggestreept.
Een van ons kreeg een niet het bestelde voorgezet, maar deze fout werd goed hersteld. Het duurde even voor het juiste gerecht was gemaakt, maar de smaak was het langere wachten waard.
Heerlijk gegeten en dit was ook zonder de AH actie zeker een goede prijs, hoeveelheid, kwaliteit verhouding. Zeker aan te bevelen om hier eens te gaan eten.
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Inrichting was goed. Sfeer was redelijk, mede omdat er bijna geen gasten waren. Wij waren wel laat daar door vertraging die wel wel vooraf gemeld hadden.
31simo .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Tijdens onze (korte) vakantie in Merselo aten we weer bij Grieks restaurant Corfu. We kenden dit adres van ons vorig bezoek in augustus 2015.Die kennismaking was ons prima bevallen. En ook nu hebben we er weer uitstekend gegeten. De moussaka was opperbest en de stifado botermals en heerlijk gekruid. De wijn paste er uitstekend bij. Ook de bediening verdient een pluim. We onthouden zeker dit adres en komen, als we weer in de buurt zijn beslist terug. Fam. Simons Zwijndrecht
pierot .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We vonden het allebei niet lekker. Het was VEEL te zout!!! Nadat iemand van het personeel geproefd had konden ze dit beamen. Ze hebben wel wat van de prijs afgedaan. Nee helaas niet voor herhaling vatbaar. Verder was wel de wijn goed en bediening vriendelijk.