Corfu

Stationsstraat 94 5281 GG Boxtel Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Corfu

Jouw recensie over het restaurant Corfu

Scott D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Vandaag sinds lange tijd weer gegeten bij Corfu. De zaak was zo goed als leeg. Helaas geen Fristi voor onze kinderen en ook geen kipfilet meer?! Hierdoor genoodzaakt een andere schotel te kiezen. Het eten was lekker, dat moet ik eerlijk bekennen Alleen de hoeveelheid liet te wensen over. Ik eet vaak grieks, maar dit was de eerste keer dat ik nog trek had na het verlaten van de zaak. De prijs daarentegen is relatief hoog. Je moet ook alles los bestellen, wat je bij andere grieken "erbij " krijgt. Mayonaise, Tzaziki, Friet, enz. Voor mij geen Corfu in Boxtel meer.
Elly D.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Heerlijk gegeten bij Corfu, nog nooit zulke lekkere knapperig gebakken giros gegeten, ook de rest van de gerechten waren zeer smakelijk en goed gekruid.
De ambiance is heel sfeervol en gezellig
De bediening was goed
Paula E.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2014
een heerlijk gezellig Grieks restaurant wat helaas maar een klein terrasje heeft maar waar je toch
uitstekend kunt zitten om te eten. Het eten is echt Grieks en kwalitatief erg lekker en vers. Heerlijke koude Samos geserveerd in een half liter kannetje zoals het hoort. We gaan zeker nog vaker naar Corfu want is een echte aanrader voor iedereen.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2012
Een restaurant waar je echt grieks eet, zoals je dat ook doet op je Griekse vakantiestek. Prima gekruid, geen Hollandse bijsmaakjes. De aanraders zijn de voorgerechten. Maak een combinatie, bijvoorbeeld van tiropitha, kalamares tiganita, taramasalata, keftedes, een salade en patate. Heerlik. Eigenlijk zou er ook origineel Corfiotische muziek moeten klinken.