Corfu

Waalkade 49 6511 XP Nijmegen Nederland Kaart

Over restaurant Corfu

Hemelsblauw Griekenland

Corfu is al twintig jaar een begrip in Nijmegen. Dit Griekse restaurant wordt gesterkt door de hemelsblauwe verf en de Griekse wijn op de menukaart. Het uitzicht op de Waal en de live muziek avonden nemen je helemaal mee in de Zuid-Europese sfeer.

Meer informatie over restaurant Corfu

Duur
Erg lang
Smetana204hammeer .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Zeer slechte bediening. Glazen werden opgehaald zonder te vragen of we nog iets wilden drinken. Zeer lang moeten wachten.
Jongen onervaren personeel.
Patat was opgewarmd e/of twee keer gebakken.
Wij komen niet terug.
Tegenvaller J.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Erg slecht eten. Ossehaas met kip en saus... slechts 2 stukjes ossehaas en veel saus. Zou worden aangevuld met ossehaas maar werd suddervlees. Afgerekend en weg. Nooit meer terug
AW52 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Olymposs chotel en Aristotelesschotel zeer goed van smaak, puur en zonder gedoe met sausjes en prima opgemaakt. Lekkere verse salades
Snelle en vriendelijke bediening.
We komen zeker terug.
Remko B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Heerlijk grieks gegeten bij Corfu. Echt wel wat je hoopt als je een hapje gaat eten bij een Griek. Bediening laat te wensen over. Heb bestek, zout zelf maar gepakt na het vragen.... Bestek!! Lijkt me voor de hand liggend dat we dat nodig hebben! Verder is de sfeer hartstikke goed en als je buiten kan eten is dat wel een grote plus. Heerlijk wegkijken over het water met een Mythos biertje in de hand.
We komen zeker terug.
Marjolein O.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Het eten was koud bij iedereen koud en niet erg smakelijk. De garnalen salade was niet als verwacht, bijna geen salade. De bediening was ook erg traag en chaotisch.
Stephan O.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Ik heb de gyros mogen eten (kauwen), het was nogal aan de harde kant. De patat die erbij zat kon worden uitgeknepen qua hoeveelheid vet. Hoe wel, aan personeel geen gebrek. Mijn vriendin bestelde vers fruit, toen mijn ijs kwam bleek dat ze dat niet hadden (moesten we eerst om vragen, ze hadden het zelf niet door). Eén ding was wel positief, alles was dezelfde temperatuur, lauw. van kruidenboter, lamsbout tot het ijs. Het terras kijk wel uit op de Waal. dus dat is fijn.

Wij komen niet terug, maar het kan vast beter dan dit.
Eefje D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Bij Corfu met een groep collega's gegeten. All in all was het prima, niets bijzonders. Naast het hoofdgerecht kun je binnen je eigen salade samenstellen aan een bar.

Personeel is echter niet erg oplettend: moesten soms lang wachten voordat we geholpen werden. Vervolgens werd hoofdgerecht vergeten terwijl de rest van de groep al kon beginnen met eten en dit werd niet erg professioneel opgelost, helaas.

De locatie is top: je kunt buiten zitten en je hebt uitzicht op de Waal.
Saquron .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Heerlijk gegeten! Het eten smaakt hier echter altijd goed, precies zoals verwacht. Het de sausjes maken het ook echt af. Prima service en geweldig dat je een salade kunt samenstellen.
Thomas D.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Op een zondagavond gegeten bij Corfu, op mooie plek aan de Waalkade. Eten is niet duur (3-gangen menu voor minder dan EUR 20), maar viel wel wat tegen. Goede voorgerechten (mooi gevulde kippensoep, romige tzatziki) maar de vlees-hoofdgerechten (giros, ossenhaas) waren nogal droog en zonder smaak. De bediening die bij de familie hoort is vriendelijk en attent, de daarnaast rondlopende studenten letten niet echt op.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Paar weken geleden tijdens de vierdaagse hier voor het eerst gegeten met zijn vieren. We zijn echte Griekenlandgangers dus weten hoe Grieks eten hoort te zijn. Ik had een Dionysos-schotel: gyros, souvlaki en lamscoteletje. En alles was prima. Elk vleesgerecht vers gegrild, sappig van binnen zoal het hoort. Ook de anderen zijn vol lof over hun schotel. We hebben buiten gezeten. Eigenaar is zeer attent en houdt alles goed in de gaten. We hebben er weer een adresje bij in Nijmegen.
Seka .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2013
Zijn hier meerdere keren wezen eten. Bij het laatste bezoek miste het eten de smaak en de pittigheid die we de keren ervoor gewend waren. De porties zijn wel erg groot, geen enkele keer heb ik mijn bord leeg weten te eten. Je hebt veel keuze wat het menu betreft. De bediening is vriendelijk en houd van een grapje. Het restaurant is gelegen aan de waalkade waardoor het een zeer mooi uitzicht kent. Afgezien van de laatste keer toen het eten wat flauw smaakte, is het wel een aanrader.