Corfu

Waalkade 49 6511 XP Nijmegen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Corfu

Hemelsblauw Griekenland

Corfu is al twintig jaar een begrip in Nijmegen. Dit Griekse restaurant wordt gesterkt door de hemelsblauwe verf en de Griekse wijn op de menukaart. Het uitzicht op de Waal en de live muziek avonden nemen je helemaal mee in de Zuid-Europese sfeer.

Meer informatie over restaurant Corfu

• Amex , Mastercard , Visa
7,2

Jouw recensie over het restaurant Corfu

Pia J.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Moesten lang wachten op ons eten van AH restaurant-actie, terwijl het helemaal niet druk was...
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
De bedrijfsleider wist niet van AH actie terwijl wij via jullie haden geboekt we zijn met lege magen terug gekeerd en bedrijfsleider was niet vriendelijk
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Zoals altijd prima????
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
De voorgerechtjes waren prima. De vegetarische schotel van de chef was laf van smaak. De kaaslaag was smakeloos. De gehakt met feta er in had te lang op de grille gelegen en de corfuschotel was mddelmatig. De eigenaar is ongeduldig behalve bij vrouwelijk schoon. De lege borden bleven lang op tafel staan. De saladebar bestond uit komkommer die te lang in de koelkast had gelegen en de tomaat was taai. Zeker geen Grieks specialiteitenrestaurant zoals aangekondigd maar middelmatig.
Paulina B.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Ondanks het feit dat we er zo goed als alleen zaten te eten hebben we een gezellige avond gehad. Het eten was lekker en de bediening erg vriendelijk.
Ajc V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Niet meer wat het,was!
Michaela W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Het werdt onvrrwacht druk en daar was niet opgerekend personeel kon amper nederlands kon ons niet verstaan en een hebben maar 2 drankjes op en moesten lang wachten, maar het eten was goed.
Anika E.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Wat een chaos, nog nooit zo’n slechte bediening gezien. Het eten was eetbaar, daar is ook verder alles mee gezegd. Echt een afrader dus
Marko W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten in sfeervolle setting, prijs is prima.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Goed gegeten en de bediening was erg vriendelijk.
Wilko V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Ik had gereserveerd. Maar het restaurant is zo ruim dat dat echt niet nodig was.
Leuk uitzicht op de Waal.
Smetana204hammeer .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Zeer slechte bediening. Glazen werden opgehaald zonder te vragen of we nog iets wilden drinken. Zeer lang moeten wachten.
Jongen onervaren personeel.
Patat was opgewarmd e/of twee keer gebakken.
Wij komen niet terug.
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Erg slecht eten. Ossehaas met kip en saus... slechts 2 stukjes ossehaas en veel saus. Zou worden aangevuld met ossehaas maar werd suddervlees. Afgerekend en weg. Nooit meer terug
AW V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Olymposs chotel en Aristotelesschotel zeer goed van smaak, puur en zonder gedoe met sausjes en prima opgemaakt. Lekkere verse salades
Snelle en vriendelijke bediening.
We komen zeker terug.
Remko B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Heerlijk grieks gegeten bij Corfu. Echt wel wat je hoopt als je een hapje gaat eten bij een Griek. Bediening laat te wensen over. Heb bestek, zout zelf maar gepakt na het vragen.... Bestek!! Lijkt me voor de hand liggend dat we dat nodig hebben! Verder is de sfeer hartstikke goed en als je buiten kan eten is dat wel een grote plus. Heerlijk wegkijken over het water met een Mythos biertje in de hand.
We komen zeker terug.
Marjolein O.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Het eten was koud bij iedereen koud en niet erg smakelijk. De garnalen salade was niet als verwacht, bijna geen salade. De bediening was ook erg traag en chaotisch.
Stephan O.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Ik heb de gyros mogen eten (kauwen), het was nogal aan de harde kant. De patat die erbij zat kon worden uitgeknepen qua hoeveelheid vet. Hoe wel, aan personeel geen gebrek. Mijn vriendin bestelde vers fruit, toen mijn ijs kwam bleek dat ze dat niet hadden (moesten we eerst om vragen, ze hadden het zelf niet door). Eén ding was wel positief, alles was dezelfde temperatuur, lauw. van kruidenboter, lamsbout tot het ijs. Het terras kijk wel uit op de Waal. dus dat is fijn.

Wij komen niet terug, maar het kan vast beter dan dit.
E. D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Bij Corfu met een groep collega's gegeten. All in all was het prima, niets bijzonders. Naast het hoofdgerecht kun je binnen je eigen salade samenstellen aan een bar.

Personeel is echter niet erg oplettend: moesten soms lang wachten voordat we geholpen werden. Vervolgens werd hoofdgerecht vergeten terwijl de rest van de groep al kon beginnen met eten en dit werd niet erg professioneel opgelost, helaas.

De locatie is top: je kunt buiten zitten en je hebt uitzicht op de Waal.
Saquron .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Heerlijk gegeten! Het eten smaakt hier echter altijd goed, precies zoals verwacht. Het de sausjes maken het ook echt af. Prima service en geweldig dat je een salade kunt samenstellen.
Thomas D.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Op een zondagavond gegeten bij Corfu, op mooie plek aan de Waalkade. Eten is niet duur (3-gangen menu voor minder dan EUR 20), maar viel wel wat tegen. Goede voorgerechten (mooi gevulde kippensoep, romige tzatziki) maar de vlees-hoofdgerechten (giros, ossenhaas) waren nogal droog en zonder smaak. De bediening die bij de familie hoort is vriendelijk en attent, de daarnaast rondlopende studenten letten niet echt op.