Corfu

Waalkade 49 6511 XP Nijmegen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Corfu

Hemelsblauw Griekenland

Corfu is al twintig jaar een begrip in Nijmegen. Dit Griekse restaurant wordt gesterkt door de hemelsblauwe verf en de Griekse wijn op de menukaart. Het uitzicht op de Waal en de live muziek avonden nemen je helemaal mee in de Zuid-Europese sfeer.

Meer informatie over restaurant Corfu

• Amex , Mastercard , Visa
7,2
6,9

Jouw recensie over het restaurant Corfu

Falco E.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Gezien we gereserveerd hadden om 17:00 waren we er 16.50 de deur was gesloten. Er stond binnen een tafel met teken spullen en een asbak. Er word dus binnen gerookt. Ook zaten we tot 17:15 buiten te wachten te vergeefs. We hebben lkkr gegeten bij rib factory.
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Hartelijk ontvangen, en de bediening correct, en vriendelijk
Karen P.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Wij hadden geresveerd via Iens, voor de restaurantactie van Albert Heijn. Ook de site van Corfu nog gecheckt, op het menu en de openingstijden. Bevestiging gekregen van de reservering.
Toen we bij restaurant kwamen bleek het dicht te zijn. Niet duidelijk waarom... Maar als ik onderstaande recensie lees, begrijp ik dus dat ze verhuisd zijn! Er hing geen briefje oid op de deur en ook op de site is niets te vinden. Echt belachelijk, voor niets hier gekomen dus.
We zitten nu bij Rhodon in de Bloemerstraat, omdat we zin hadden in Grieks eten. Geen AH actie hier, maar HEERLIJK Grieks eten. Aanrader! En geen Corfu meer voor ons, ook niet als ze straks (blijkbaar?) in Malden zitten.
Jelma S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Wisten niet (waren er anders niet binnengelopen) dat ze gaan sluiten aan de Waalkade en dat het eigenlijk de laatste avond zou zijn. Daardoor was het er erg romelig. Door omstandigheden draaien ze nog een week door en gaan ze heropenen in Malden.
Personeel was aardig en het eten was goed.
R.vanvelp V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Attente bediening en heerlijke gerechten.
Tijmen L.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Zeer tevreden
B V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Goed eten. Helaas geen uzo weegens aanstaande verhuizing naar eldes.
We komen zeer zeer terug in het nieuwe Pandora in Malden.
George V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Prima eten en prima bediening door aardige eigenaar!
Maudy G.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Het eten was lekker; niet bijzonder of verfijnd maar wel prima kwaliteit. Heel vriendelijke eigenaar/ober
Wil T.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
We hebben vaker bij Corfu gegeten en de kwaliteit was altijd prima. Ook nu was het lekker en qua hoeveelheid niet overdadig. We zaten buiten ivm het lekkere weer en daardoor duurde het misschien allemaal iets langer. Vanwege de Albert Hein aktie was de kaart wat aangepast en wat kleiner maar mijn partner en ik konden prima iets vinden wat we lekker vonden
Agnes B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Ik las negatieve recensies. Wij waren een weekendje in Nijmegen. We wonen in het westen van het land. Dacht met de actie van AH toch hierover heen te stappen. We waren niet teleurgesteld, maar heel tevreden. We hebben lekker gegeten en de service was echt top!
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Lekker gegeten met de A.H. restaurant actie.
Voor deze actie hebben ze een beperkt keuze menu. maar er was voldoende keus.
Helaas gaat dit restaurant binnenkort sluiten, ze hebben nog een andere zaak in Berg en Dal en openen binnenkort een nieuw restaurant in Malden, dus daar willen we graag de uitgebreide kaart eens gaan proberen.
Als het eten en de bediening net zo goed is belooft dat wel wat
Kropman K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Tafel bij het raam, uitzicht op de Waal en de kade. Gezellig en heerlijk gegeten. Aanrader!
Kropman K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Tafel bij het raam. Uitzicht op de Waal en de kade. Heerlijk en gezellig gegeten, goede bediening. Aanrader!
We zíjn hier al vaker geweest en komen hier zeker terug
Jduffhues D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Zaten aan de kant restaurant. Lawaaig door lanslopen bezoekers waalkade.Geen intieme zitplaatsen om rustig te dineren. Alles redelijk snel klaar maar simpel opgediend. Sfeer kon beter. Wat griekse muziek zou er positief aan bijdragen.
Angelique L.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijke gegeten en ondertussen genoten can het uitzicht op de Waal
Debbie K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Goede en vriendelijke en snelle bediening.
Liliane L.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
wat ik besteld had was zeer slecht,Bestel kipfilet met schampignonssaus en krijg alleen een stukje kip zonder saus. En werd zeer slordig opgediend,ga er niet meer heen.
Hermine D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
ze waren onze bestelling vergeten en toen duurde het allemaal erg lang!
Nandy H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Eigenlijk ter laat voor reservering met de AH zegels maar toch hartelijk ontvangen en prima gegeten!