Corfu

Raadhuislaan 1 3641 EG Mijdrecht Nederland Kaart

Over restaurant Corfu

Waan je voor even weer in Griekenland

Bij restaurant Corfu hebben ze het voor elkaar gekregen om een stukje Griekenland op Mijdrechts grondgebied te realiseren. De Griekse kleuren blauw en wit zorgen voor een frisse uitstraling. De prachtige schilderingen van Griekse landschappen maken de zaak compleet. Eigenaar Jannis heeft de kwaliteiten van zijn gerechten hoog in het vaandel staan. Samen met de uitstekende sfeer is het een genot om weer naar Corfu te gaan!

Meer informatie over restaurant Corfu

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,2
Stefano K.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Vandaag hier gegeten met bonnen van de Shell, al met al een teleurstelling geworden.Voorgerecht met een mandje oud brood, waarom niet even in de oven zodat de korst knapperig is. De uiensoep was vrij smaakloos.De moussaka was echter prima, de mix grill was redelijk, het vlees was n.ml. vrij droog. Veel giros,het gehakt erg droog, de kipfilet was oke. En dan de entourage, de zaak is erg gedateerd, waarom niet even een witkwast pakken met daarnaast een likje blauwe verf, de tent knapt voor heel weinig erg op.Is toch een kleine moeite.
Emmysmit .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Wij hadden een keuze uit 3 voor- 3 hoofd- en 3 nagerechten met bonnen van de Shell. Het 2-de menu was gratis. Heerlijk gegeten, een aanrader is het toetje, Griekse joghurt, met honing, walnoten en slagroom. De bediening was zeer vriendelijk en alert.
Mirjamcools65 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Kwamen hier via de shell actie drie gangen keuze menu. Mixed grill en mousaka waren heerlijjk. Griekse sfeer maar de inrichting verdient een opknapbeurt.
Boog60 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Het eten bij restaurant Corfu is erg goed. De bediening mag iets vaker bij je tafeltje langs komen. Aan het interieur mag wel eens iets gedaan worden, erg verouderd.
Verder gewoon toppie.
Roy B.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
De keuze aan gerechten bij de Shell actie was ruim voldoende.
De uiensoep was licht en smakelijk.
De mixed grill werd opgediend met salade en een nette hoeveelheid frites.
Als toetje hadden we een baklava en een dame blanche
Beide waren een net portie.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Eten was oké, maar geen topmenu. Erg rustig, bediening super aardig, ze doen erg hun best om het je naar de zin te maken.
Rblaauboer9 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
We konden de straat niet verder inrijden dus gingen we een stukje lopen tot het Restaurant Corfu. Het was een driegangen menu wat veel te veel was maar goed verzorgd en prima van smaak. Het decor is leuk met Griekse wandschilderingen. We hebben er twee uur over gedaan en het is een prima Restaurant waar ik zeker nog eens heen zal gaan.
Tmjkroese .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Hoofdgerecht mixed grill was echt heerlijk. Voorgerecht uiensoep was niet warm genoeg. Nagerecht dame blanche was ook uitstekend. Bediening was heel vriendelijk ondanks dat het druk was.
Alice R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Wij aten via AH actie.
Bij binnenkomst warm ontvangen. Een heel open houding.
We namen de "mix grill" en de "vis" schotel.
Eten was lekker, goed van smaak en meer dan genoeg. (Voor mij zelfs te veel.)
De tatziki was heerlijk !!

Zeker een keertje terug ...

(Min puntentje, de tocht vanaf het raam in het hoekje achter in)
Woensdag avond 17.30
Dremar32 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Bijna allemaal AH spaarkaart klanten die op het laatste hun kaart nog wilden verzilveren, dat was wel grappig. Lekker gegeten, service prima, best wel een aanrader! Plus: bij visschotel werd mijn calamaris vervangen door meer mosselen en als toetje wilden we koffie en die kregen we gratis. Heel klantvriendelijk!
Nicole_beukenkamp .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Lekker gegeten. Bediening is aardig. Voorgerecht was niet super zat niet veel smaak aan maar daarin tegen hoofdgerecht en nagerecht was goed.
Dekkervanmeegen .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Heerlijk gegeten.
Voorgerecht (gehaktballetjes in tomatensaus): was heel lekker, alleen een beetje weinig
Hoofdgerecht: een soort mixed grill van diverse vleessoorten was lekker, alleen niet super warm en de kebab was iets te zout.
Als toetje : de dame blanche was prima

Vriendelijke bediening
P.duinmaijer .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Het eten is echt heel erg lekker. Van voor tot nagerecht is dat erg goed gedaan. De bediening was helaas niet zo goed. Wij zaten met z'n vieren van kwart voor 6 tot kwart voor 10 daar en er is 1x gevraagd of we iets drinken wilden. Dat was op het moment dat we de kaart kregen. Ook na het toetje werd ons pas een uur later gevraagd of we nog een kopje koffie wilden. Hier kunnen(lees: moeten) ze iets mee doen. De plantenbakken zijn lichtgewicht en liggen snel om maar daar wordt je netjes voor gewaarschuwd:).
Cindyrella .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
We konden kiezen uit 3 gerechten elke gang.
We kozen allebei: een uiensoep- mixed gril en baklava.
Het eten was heerlijk!
Het enige minpuntje vond ik de salade..ik had wat feta en tomaten erbij verwacht... maarja voor die prijs kan je niet alles verwachten he?!

Wij vonden het voor herhaling vatbaar.
Alco02 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Het eten was zeker goed te noemen, echt Grieks en voldoende voor een grote eter. Een ouzo als welkomsdrankje werd door ons gewaardeerd, de bediening was vriendelijk, de omgeving rustig en warm, zodat we fijn konden praten. Een week later zijn we met vrienden nog eens teruggegaan en konden we andere gerechten proberen. Een goede indruk hebben we gekregen.
Ingridmvandijk .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Heerlijk gegeten in gezellig restaurant.
De groep van 8 pers die later binnenkwam was erg luidruchtig, maar werd aangesproken daarop.
M.w.oussoren .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Eten was goed, al duurde het we lang dat het eten op tafel kwam, de bediening kan goed uitleg geven over de gerechten en het was erg gezellig.
Jumatiro .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Wij werden direct welkom geheten en werden verwacht. De menukaart ontvangen en keuzes gemaakt. Heerlijke gerechten en ruim voldoende. Het was gezellig druk. Parkeren kan om de hoek. Een aanrader dus!
Meerkoet .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Gastvrij ontvangst door Jannis. Het eten was met zorg bereid en alle vier waren het er over eens
dat het eten erg goed smaakt. We vinden Corfu nog steeds een van de betere Griekse restaurants.
TomSwart .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Samen met mijn vriendin heb ik bij restaurant Corfu gegeten, wij vonden het eten erg lekker! Ik had een mixed grill, waarbij elk stuk vlees, wat vaak zeldzaam is, super mals was! Wij gaan in Groningen, waar wij wonen, regelmatig uit eten, en vaak is er wel iets droog of taai. Al het eten was goed gekruid en smakelijk, fantastisch! Het duurde soms wel even voordat je drinken kon bestellen, maar er zat ook een grote groep te eten, dus dat heeft daarbij vast meegespeeld. De eigenaar zelf vonden wij fantastisch sociaal en een erg goede gastheer, absoluut een aanrader!