Corfu

Oudegracht 178 3511 NP Utrecht Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Corfu

De pure en verse Griekse keuken

Je tenen in het warme zand, een verkoelend briesje door je haren en een kristalheldere zee. Wat is Griekenland toch een heerlijke plek om tot rust te komen. En dan het eten, zo vers en puur, kan het nog beter? Bij Corfu aan de Oude Gracht ervaar je de smaken en sfeer van dit mediterrane eiland weer helemaal opnieuw.

Meer informatie over restaurant Corfu

Lijn 2 Halte: De Dom
  • : Parkeergarage Springweg

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Els V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Lekker gegeten uit AH-menuekaart.
Vlotte, keurige bediening.Porties van voldoende grootte.
Bij beoordeling prijs- kwaliteitverhouding, ga ik uit van de normale prijzen.
van_kampen_a .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Wij hebben weer heerlijk gegeten bij Corfu. Voor ons het lekkerste Griekse restaurant van, in ieder geval, Utrecht. Bediening is vriendelijk en alert, de ambiance is mooi en het eten is altijd heerlijk. Veel keus uit het speciale AH-menukaart. Kortom, dit restaurant kunnen wij iedereen aanraden.
Fijnproever 81 D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
In combinatie met AH-restaurantactie hebben we hier gegeten. We kregen allebei een glaasje ouzo van het huis, het duurde wel even voordat de ober terugkwam om onze drankbestellingen op te nemen, een Fanta en een thee.
We hadden bij iedere gang keuze uit 6 verschillende gerechten. Als voorgerecht koos ik de carpaccio maar dat gaf een klef, vettig mondgevoel. De rucola, pestodressing, pijnboompitten en Parmezaanse kaas zorgden er wel voor dat het geheel wat smakelijk werd. De gehaktballetjes van mijn tafelgenoot was smakelijk en de champignonsaus kon worden vervangen door tomatensaus en er werd brood bij geserveerd.
Hoofgerecht Suflaki-trio was lekker, maar helaas was de spies met ossenhaas een stuk kleiner dan de andere twee (kip- en varkensvlees) , tja die is het meest kostbaar, maar ook het lekkerst. ;-) Fijn dat de paprikasaus kon worden vervangen door champignonsaus, die was heerlijk! De Mix Corfu was ook smakelijk, aldus mijn tafelgenoot. De tzaziki mocht ik opeten, die was goed op smaak. Frites werden er gelukkig apart bij geserveerd, knapperig maar wel erg droog.
Verder konden we vrij gebruik maken van de saladebar. Nagerecht Baklava was smakelijk, wel jammer dat er geen bolletje ijs en/of fruit bij werd geserveerd, maar slechts een minuscuul toefje slagroom wat uit een bus leek te komen. In totaal hebben we € 39,60- afgerekend, daarover geen klagen. Zelfs de volle spaarkaart hoefden ze niet te hebben.
mcgitsels .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Echt een aanrader! Heerlijk gegeten, genoeg keuze op de kaart voor de AH restaurantactie. Personeel erg klantvriendelijk!
j.rademaker .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Na het reserveren via internet, werd er snel een bevestiging gestuurd. Eenmaal op locatie, aardige en vlotte bediening. Er werd soepel omgegaan met onze wens om buiten het voorgerecht te nuttigen en het hoofdgerecht en nagerecht binnen.
Goede kwaliteit van het eten. Wij hebben geen reden tot klagen gehad. Prima verzorgd en met de actie van AH was dat meer dan voldoende.
Marjard K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Lekker gegeten, prima bediening! Corfu is een Grieks restaurant. Het heeft geen hoogstaande keuken, maar onze borden zagen er prima verzorgd uit en smaakten ook zo. Bediening is vriendelijk en service gericht.
olherm .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
heerlijk gegeten, de ossenhaas was boterzacht, leuke saladebar, gastvrij personeel, al met al een mooie ervaring, volgende keer weer!
Ruitenberg-Elders .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We hebben een heerlijke avond gehad met prima service en heel erg lekker eten.

Ondanks de drukte werden we keurig snel geholpen en was het eten meer dan prima.

Al met al een geweldige ervaring.
AnnTim .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Corfu! De ene moussaka is de andere niet, maar Corfu us het heel lekker. Leuk geserveerd en goede porties. De friet was overbodig vonden wij. Heerlijke saladebar, leuk idee!
Ook een snelle vriendelijke bediening.
Een aanrader, lekker buiten aan de gracht.
mariatje8 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Eten was zoals altijd erg goed! Onze favoriete Griek. Enige minpuntje was dat ze met te weinig in de bediening liepen. Dus soms om drinken moeten vragen. Maar dat vonden wij niet zo'n probleem. Kortom weer heerlijk gegeten.
bert273 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wij hebben lekker gegeten bij Corfu en leuk dat het restaurant extra hun best hebben gedaan om een speciaal menu samen te stellen voor de AH actie. Het restaurant zelf is niet echt gezellig en heeft weinig sfeer.
Ikstacy .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Een sfeervol restaurant met heerlijke traditionele Griekse gerechten.
De eigenaar is vriendelijk en verteld met veel liefde over zijn restaurant.
De moussaka was echt heerlijk en met dit mooie weer hebben we buiten gezeten op het terras.

Voor herhaling vatbaar!
jhrijken .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Vriendelijke en attente bediening , goede kwaliteit Griekse gerechten en zelfs courgette-kroketjes van prima smaak . Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding . aanrader voor liefhebbers van de Griekse keuken .

Amateur .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
De bediening was zeer correct en zéér vriendelijk. Eindelijk weer eens een restaurant waar je als gast wordt behandeld.
M.b.t. het eten: het was goed, al vond ik wel dat de prijs van 35 euro iets te hoog was voor het aangeboden menu.
Toch lekker gegeten.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Albert Heyn menu was buitensporig duur. Voor 35 euro kun je veel lekkerder eten en bovendien heb je voor 40 euro (2 pers.) onbeperkt Griekse tapas bij Corfu.
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk eten ,zeer nette en beleefde bedienden prima,ook het wachten tussen het meergangen menu is echt kort geen lange wachttijden
Mira S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Het eten in het geheel was qua smaak en hoeveelheid (met name het zalmgerecht) minder dan wij daar gewend waren. In die zin is de prijs/kwaliteit verhouding niet goed. In verband met de drukte was het overigens geen overbodige luxe om meer obers in te zetten.
gertijdoge .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
We voelden ons enigszins genomen toen bleek dat voor de AH actie een speciaal menu was ontworpen dat aanzienlijk duurder was dan het gebruikelijke keuze menu. Op deze manier zukllen wij geen gebruik meer maken van de AH spaaractie omdat het een manier lijkt om klanten te lokken waar dubbel en dwars voor betaald moet worden.
l.vanrijswijk .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Met 6 personen gegeten. Goed eten tegen een redelijke prijs. Goede bediening van vriendelijke mensen. Goed ook dat er een salade bar is.
edwinvanalfen .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Na aanleiding van de goede recencies over Corfu hebben we na een dagje cultureel Utrecht, ook gegeten bij Corfu. Wat een geweldig restaurant. Niets dan lof voor de bediening, de eigenaar en natuurlijk de kok. Zelden zo lekker grieks gegeten! Heb je nog een AH spaarkaart? Niet langer nadenken maar gewoon reserveren. Heb je geen AH spaarkaart? Niet langer nadenken maar gewoon reserveren!