Corfu

Oudegracht 178 3511 NP Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Corfu

De pure en verse Griekse keuken

Je tenen in het warme zand, een verkoelend briesje door je haren en een kristalheldere zee. Wat is Griekenland toch een heerlijke plek om tot rust te komen. En dan het eten, zo vers en puur, kan het nog beter? Bij Corfu aan de Oude Gracht ervaar je de smaken en sfeer van dit mediterrane eiland weer helemaal opnieuw.

Meer informatie over restaurant Corfu

Lijn 2 Halte: De Dom
  • : Parkeergarage Springweg

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

David W.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Heerlijk gegeten, goede service en gerechten waren lekkerder dan bij de meeste restaurants waar ik in Griekenland heb gegeten. Mijn vriendin en ik waren zeer te spreken over de sfeer en vriendelijke bediening. Goed eten voor een eerlijke prijs!
Christophe B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Een aanrader, bij aankomst wordt er een Ouzo van het huis aangeboden
Sharona V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heel erg lekker gegeten,heerlijk en mala vlees. Goede bediening. Zeer vriendelijk personeel. Zou hier zeker nog een keer gaan eten.
John S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Eerste keer gegeten en blij verrast. Zeer nette zaak met vriendelijke bediening.
Goed vlees en zelfs onze 7 jarige kieskeurige dochter vond het erg lekker.
Wij komen graag terug.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
prima gelegenheid, lekker eten en goede bediening!! gezellige sfeer, regelmatig werd er gevraagd of alles naar wens was.
Viv S.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Heerlijke mezzedes gegeten, lekkere smaken. Miste wat warme groenten. Saladebar is aanwezig, heel groot pluspunt! Ook leuk dat er griekse drankjes te bestellen zijn zoals frappés. Bediening had wat vaker aan tafel mogen verschijnen. Storend is dat de deur constant opengaat, waarbij er telkens koude lucht naar binnen stroomt, waardoor we met sjaal om aan tafel bleven zitten.
Luuk V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
1 van mijn favoriete Griekse restaurants van Utrecht, lekker eten, goeie bediening en locatie.
M. B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Sinds lange tijd weer eens in Utrecht en de keus om Grieks te gaan eten bleek een uitstekende. Hier begrijpt men precies wat een gast verwacht. Vriendelijkheid, gezellige knusse omgeving met Griekse details zonder over de top te gaan. Saladebar waar je gebruik van kunt maken is een onverwachte welkome aanvulling, super vers en in mooi vormgegeven gekoelde unit. De kaart is duidelijk in al zijn eenvoud zonder te vervallen in een oneindige reeks van Griekse goden waaraan een schotelcombinatie is gelinkt . Bordpresentatie strak met eerlijke gerechten. Kwaliteit van het vlees is goed, moussaka 1 van de betere die ik ooit geproefd heb. Verder een compacte wijnkaart, die er echter voor zorgt dat je van een aantal wijnen een glas kunt bestellen zonder een hele fles te hoeven kopen. Bediening is efficient vriendelijk en snel. Kali orexi me fajito nostimoe
Lieka P.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijk gegeten. smaakvolle gerechten. Zodra we weer in Utrecht zijn komen we vast en zeker terug. Vriendelijke en gastvrije bediening!
Alexandra W.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Lekker gegeten, typische Griekse gerechten. Ook een saladebar aanwezig waar je gebruik van kan maken. Bediening is vriendelijk en alert.
j. H.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Eten was van goede kwaliteit maar niet heel erg veel
Otis H.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Goed eten, leuk restaurant en de ober was goed geïnformeerd en gezellig!
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Vriendelijke ontvangst en vlotte bediening. Wij hadden de Pikilia vooraf, precies genoeg voor 2 personen en lekker.
Hoofdgerecht was Moussaka en een kindermenu met gegrilde kip, beiden prima.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Met zijn zessen gezelligen en lekker gegeten. Vriendelijke mensen in de bediening en de tijd die tussen de gangen zat waren perfect.
linda V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk gegeten bij Restaurant Corfu. Vlotte bediening en smaakvol eten. Wel staan de stoelen en tafels erg dicht op elkaar. Maar dit heeft onze avond er niet minder geslaagd om gemaakt.
fam.schimmel1409 S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Goed eten in een fijne sfeer! Vriendelijke bediening met echt aandacht voor de klant! Het gerecht naast de kaart was heerlijk en ook de andere gerechten waren prima!
Wij komen zeker weer terug!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Jammer dat je gebonden bent aan een speciale menukaart. Wij waren met de bonnen van AH. Je bent eigenlijk niet vrij om te doen wat je wilt. Waarom niet gewoon à la carte bestellen? Op het eten niets aan te merken.
fijnproever_7 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
35 pp voor ahrestaurantactie? waarvoor? beperkte keuze v de ah-aktiemenukaart, en de prijs/kwaliteit is buiten proportie. hier komen wij niet meer terug.
Ineke E.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Je kunt er gezellig zitten. Zeker de bank bij het raam vinden wij voor 2 personen een aanrader . Leuke bediening en wij komen hier zeker terug!
Fulco28 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Leuk restaurant. Prima bediening, goede pikilia, lekkere grillschotel, redelijk nagerecht. Lekkere biertjes, hoeveelheden beetje zuinig. Redelijk geprijsd.