Corfu

Oudegracht 178 3511 NP Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Dame Blanche
      Dessert van de week

Speciale deals

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Corfu

De pure en verse Griekse keuken

Je tenen in het warme zand, een verkoelend briesje door je haren en een kristalheldere zee. Wat is Griekenland toch een heerlijke plek om tot rust te komen. En dan het eten, zo vers en puur, kan het nog beter? Bij Corfu aan de Oude Gracht ervaar je de smaken en sfeer van dit mediterrane eiland weer helemaal opnieuw.

Meer informatie over restaurant Corfu

Lijn 2 Halte: De Dom
  • : Parkeergarage Springweg

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Marinus V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Erg tevreden. Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Wij waren positief verrast. Gastvrij en gemoedelijk.
Eylem B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Eten is heerlijk! We zijn tevreden.
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Heel lekker eten, en een salade bar om vrij van te pakken, mooie uitstraling
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Heerlijk gegeten met de AH actie zeer vriendelijke bediening
Wolf H.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Goed gegeten, goede service en een goede prijs!
Ineke T.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Goed authentiek Grieks eten. Rustige, oplettende bediening.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
We waren met 4 man via de AH restaurantactie. Bij sommige restaurants maakt het niet uit wat je bestelt, die halen gewoon de korting van het bedrag af. Bij dit restaurant bleek alleen een bepaald menu onder die actie te vallen.
Het was niet echt een probleem maar wij zagen het nut er niet van in.
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
We werden erg vriendelijk ontvangen. Mijn man zit in een rolstoel en daarvoor moesten wat tafeltjes verschoven worden, was geen probleem. Eten was verrassend goed van kwaliteit, lekkere smaakcombinaties. Lekjere salades.
Jannie Z.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten met speciaal AH-menu waaruit gerechten gekozen konden worden.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Wij hebben lekker gegeten bij Grieks restaurant Corfu. Verrassend veel keuze, dus moeilijk kiezen wat te eten! Door het mooie weer gezellig buiten gezeten. Wij waren een half uur te vroeg maar dat was helemaal geen probleem. Nette en vriendelijke bediening.
Janny B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Voor herhaling vatbaar.
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Ja Corfu, mixed gril, lekker mals vleesje. De bediening komt heel joviaal over, maar ik ben hier natuurlijk niet om vriendjes te maken. Je kan ook gewoon vriendelijk zijn en zakelijk. De kok moet ik toch een pluim geven, maar de rest is toch wat minder geworden. Er is iemand weg uit de bediening die me vroeger het gevoel gaf voor me te zorgen. Na de goede mixed grill de desertkaart gevraagd. Een papieren poezelige kaart, waarom niet geplastificeerd? Nu zitten er allemaal vlekken op. Geen dessert naar mijn wens , dus ik bestel een Irish Coffee. Deze wordt geserveerd in een thee glas.... Op mijn vraag waarom laat de bediening mij een Irish Coffee glas zien, "Ja deze hebben we ook". Komt allemaal een beetje vermoeid over en de arme kok maar zijn best doen. Wees professioneel, daar kan je je nog in onderscheiden. Net dat stapje doen is echt even nodig hier. Anders loop ik niet meer naar het eind van de gracht, maar zijn er genoeg anderen die ik eerder al kan bezoeken....
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Lekker vers eten! Ook als vegetariër konden wij goed uit de voeten met de kaart!
Dirk M.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Leuk restaurant ! Wij hadden met 4 de meze genomen. Heerlijke gerechtjes en leuk om met elkaar te delen. Elk gerechtje was smakelijk.
Kees L.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Goed gegeten. Ossehaas was prima. Kindermenu stond niet op de kaart, maar was wel te bestellen
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Lekker gegeten hoofd gerechten waren erg lekker. Als voor gerecht hadden we stokbrood met kruidenboter deze biel,wat tegen leek erop dat er margarine/halvarine was gebruikt en geen roomboter waardoor de kruidenboter een beetje vettig smaakt.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Heerlijk gegeten bij Corfu. Correcte bediening. Saladebuffet is fijn, zo kan iedereen naar behoefte groenten pakken!
Marie-Louise H.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Erg goed gegeten. Ontvangst en bediening was in orde, niet meer en niet minder. Een aantal van ons miste de ouzo bij binnenkomst. Goede prijs-kwaliteit verhouding.
I En E P.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Vriendelijke bediening, smakelijke schotels en verse saladebar.
Wea S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Prima gelegenheid om voor een gunstige prijs gezellig en lekker te eten. Wij kozen voor het all-you-can-eat-concept. Lekker gerechtjes kiezen die leuk worden uitgeserveerd. Wij komen terug!