Corfu

Oudegracht 178 3511 NP Utrecht Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Corfu

De pure en verse Griekse keuken

Je tenen in het warme zand, een verkoelend briesje door je haren en een kristalheldere zee. Wat is Griekenland toch een heerlijke plek om tot rust te komen. En dan het eten, zo vers en puur, kan het nog beter? Bij Corfu aan de Oude Gracht ervaar je de smaken en sfeer van dit mediterrane eiland weer helemaal opnieuw.

Meer informatie over restaurant Corfu

Lijn 2 Halte: De Dom
  • : Parkeergarage Springweg

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Op een donderdagavond al lopende langs gelopen. Buiten stond een heer tegen de muur, van de bediening. Ach toen maar eens naar binnen gestapt. De heer was uiterst netjes en maakt een beleefd praatje.
Vooraf de Kefthedes besteld. Was een smakelijke champignon saus. Heb de gehakt balletjes onderzocht, maar die leken me te egaal om vers gemaakt te zijn. Zonde. Als hoofd een koksschotel besteld. Werd geserveerd met een mandje friet en je mocht gebruik maken van de saladbar. Ben ik niet zo van omdat iedereen daar altijd boven hangt, maar deze stond lekker hoog. Miste bij de saladbar dan wel wat Griekse accenten. Maar het belangrijkste bij de Griek, het vlees. Ja dat was echt super, lekker mals, niet te droog. Heerlijk. Samen met de vriendelijke bediening, helemaal goed. Een van de beste van Utrecht.
Sheila H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Kom speciaal naar Utrecht voor dit heerlijke restaurant. Het eten is super lekker, de bediening is vriendelijk en wordt wederom altijd weer verrast door de blijvende kwaliteit.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Zaterdagavond gezellig met de familie heerlijk gegeten bij Corfu aan de Oude Gracht. Uitgebreide kaart met een aardige, vriendelijke en erg goede bediening in een gezellige entourage.
Een adres om te onthouden als we weer eens in Utrecht zijn.
AM85 .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Wij hebben erg lekker gegeten bij restaurant Corfu. Erg goede bediening & een fijne sfeer! Kortom, zeker de moeite waard!
Wietze S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
We zijn hier niet voor het eerst, maar zeker ook niet voor het laatst. Gewoon een goeie Griek.

Ook prettig dat je de eigenaar vaak ziet.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Een sfeervolle uitstraling en zeer vriendelijke gastvrije bediening..
Cor M.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
In een prettige omgeving van een zeer goede kwaliteit 3 gangen diner genoten.
Dat voor vergelijkbare Griekse restaurants niet goedkoop eruit komt. Bediening werd opeens bij het toetje zeer snel afgewerkt zodat wij het idee dan krijgen dat wij eruit moesten.
Ruimte is sfeervol maar tafels zijn erg klein en de ruimte tussen de tafels is niet royaal.
Bediening is zeer tot overdreven vriendelijk.
Matthijs K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Toen we aankwamen werden ons twee plekken aangeboden. Bij het raam of meer binnenin. De speciale menu's lagen al klaar en we hebben een goede keuze kunnen maken. Eten was heerlijk en de service goed.
Enige puntje was wel dat het vrij rumoerig was. Toen we aan het praten waren konden we elkaar regelmatig niet verstaan. Veder een prima service.
Ron O.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Prima restaurant met zeer vlotte en aardige bediening. Rustig genoeg voor gesprekken aan tafel. Voor volwassenen en kinderen volop keuze in gerechten. Een aanrader!
Lia0320 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Daar gegeten met de AH dinerbon. Personeel is vriendelijk en het eten is lekker. We waren hier al een keer eerder geweest en wederom zijn we tevreden huiswaarts gegaan.
Stephanie P.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Met AH dinerbon hier gegeten met vriendin. Hartelijk ontvangst, maar we hadden helaas een speciale kaart met een keuze menu. We hadden graag de echte kaart ook wel willen zien om te kijken wat ze "normaal" hebben.
De voorgerechten waren heerlijk, maar wat weinig (courgetteballetjes en kaas/spinazie in filodeeg) Hoofdgerecht vegetarische Mezes was echt voortreffelijk. De Souflaki Mix was mals en smaakvol. Saladebar is een echt pluspunt!
Toetje Baklavi en na verzoek een bolletje ijs erbij gekregen (gratis). We hebben genoten.
lekkertoch .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Corfu is leuk en modern ingericht: Griekse elementen, maar niet oubollig. De ontvangst was hartelijk en alles verliep vlot. Een beetje te vlot eigenlijk. We hadden de carpaccio nauwelijks besteld of hij stond al op tafel, ze kwamen voor het hoofdgerecht al vragen wat we als dessert wilden (waarvoor excuses werden aangeboden), het gaf een beetje een gehaast gevoel, dat was jammer. Er werd daarentegen weer niet gevraagd of we nog wat wilden drinken. De gerechten waren smakelijk, het is leuk dat je zelf salade kan samenstellen en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.
Auke T.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gisteren bij Corfu gegeten via de Ah actie. De sfeer in het restaurant is relax en prettig. De carpaccio die we namen als voorgerecht was matig. Moeilijk snijdbaar en taai. Er werd brood bij geserveerd, welke lekker was, maar een sausje erbij was fijn geweest. Het hoofdgerecht was lekker en gelukkig niet zoveel als je soms bij andere Griekse restaurants krijgt. De chocolademousse was de prettige afsluiter van ons menu, erg lekker! Al met al lekker gegeten, maar jammer van t voorgerecht! Service was oke, maar onze ober was vooral een poging aan het doen de dame die aan het tafeltje naast ons zat te versieren????.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Vriendelijke bediening,prijs redelijk,zelfs de deur werd voor je opengehouden bij het weggaan.
Lekker rustig achtergrondmuziekje,zoals het hoort
Kom er zeker weer terug,een aanrader dit restaurant
Nomis N.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Prima aangeklede locatie, in hartje Utrecht aan de Oudegracht, het personeel is bijzonder attent en het eten is gevarieerd en smakelijk.
iedje R.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
het was allemaal erg lekker, mmmm.
We hebben wel erg moeten zoeken, want de straat was ineens op, maar er was een klein bordje onder die straatnaam (andere als van restaurant) waarop stond dat het adres na 150 meter weer verderging.
Lindy J.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Met vier personen via de AH-actie gegeten, dus met een apart menu. Dit was prima. Niet speciaal, mar wel goed.
Vriendelijke en goede bediening. Topavond!
deborahstam .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten miste alleen bij het mandje brood de tzatziki , leuk vriendelijk personeel, snelle service leuke gezellige inrichting.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gisteravond Prima gegeten in het bomvolle Restaurant Corfu. Ondankts de drukte lukte het het personeel om ons vriendelijk te bedienen. Het eten van de AH kaart was prima, maar niet bijzonder. Tijd tussen de gangen was ook goed. Je kreeg niet het idee in een sneltrein te zitten. Inrichting niet typisch Grieksrestauranstijl, maar wel mooi en gezellig.
Omdat het zo druk was, was het moeilijk om elkaar te verstaan, dit ging irriteren. Kom liever iets later, dan zijn de eerste gasten alweer weg.
Het eten had voor mij iets minder zout gemogen, maar ik gebruik thuis ook zo min mogelijk zout. De rekening van ook prima, maar als ik hier de volle mep had moeten betalen was in minder enthiousiast geweest. AH actie loopt hier nog een maand langer door, ik zeg Doen!
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten, niet lang hoeven te wachten tussen de gangen (ondanks dat we met 8 personen waren) en vriendelijke service! Het restaurant zelf was sfeervol en niet al te druk. Een zeer geslaagd etentje gehad!