Corfu

Oudegracht 178 3511 NP Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Corfu

De pure en verse Griekse keuken

Je tenen in het warme zand, een verkoelend briesje door je haren en een kristalheldere zee. Wat is Griekenland toch een heerlijke plek om tot rust te komen. En dan het eten, zo vers en puur, kan het nog beter? Bij Corfu aan de Oude Gracht ervaar je de smaken en sfeer van dit mediterrane eiland weer helemaal opnieuw.

Meer informatie over restaurant Corfu

Lijn 2 Halte: De Dom
  • : Parkeergarage Springweg

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Nanous .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
Zeer goed Grieks eten.mooi decor,vriendelijk personeel.ook voor de grote eters een bord vol.ik kreeg het niet op,wel was het vers en goed bereid,prima dus.goed bereikbaar.en voor parkeerders in de garage word ook gedacht.korting altijd goed!
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2012
Heerlijke Griekse tapas gegeten om je vingers bij af te likken! Bediening prima, niet te opdringerig. Relaxed tafelen in een gezellig, klein restaurant. We hebben al vaker Grieks gegeten, maar dit overtrof onze verwachtingen. Jammer dat we niet in Utrecht wonen!
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2012
Het is enige tijd geleden dat ik hier geweest ben,maar ik moet zeggen dat wij niet onder de indruk waren. Dit is een typisch voorbeeld van een vernederlandste Griek, zoals er zoveel zijn in Nederland. Het eten viel ons erg tegen. Ik geef niet zo snel onvoldoendes voor eten, en dat doe ik dan in dit geval ook niet, maar het was in geen geval echt Grieks eten. Er zijn veel betere Grieken in Utrecht! Bediening is goed. Wij zaten op een warme dag buiten en ja het blijft gezellig aan de gracht!
concertbezoeker .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2012
Alles is hier goed. Het eten net iets lekkerder en niet duur. Niet te fel licht. Goede stoelen, niet te hard. Geen te harde muziek. Niet zo ingericht als je gewend bent bij een griek, maar toch sfeervol. Vriendelijk personeel, niet opdringerig en toch snel geholpen. Hier zit je op je gemak. Een salade bar. Hier willen we vaker eten. O,ja en ze hebben een schoon, fris toilet.
Mr N.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2012
Hier voor een bedrijfs uitje naartoe geweest het was heel gezellig de bediening was correct en het ontbrak ons aan niks het eten was van een degelijke kwaliteit goede grillgerechten frisse Griekse salades en leuke muziek corfu zal ik niet snel vergeten
Muggenzifter .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2012
We zijn al meerdere keren bij Corfu geweest en hebben altijd goede ervaringen gehad. Ook dit keer werd aan de verwachting voldaan.

Na ontvangst met Ouzo en na opname bestelling mochten we langs de verzorgde saladebar om alvast wat te eten. De bediening was snel, correct en kordaat, vroeg ook of de kok direct na het voorgerecht met de bereiding van het hoofdgerecht mocht beginnen. Het eten is erg lekker, porties van mooi formaat en zeker niet te weinig. Wat overbleef hebben we meegenomen en werd netjes aangeboden in bakje met plastic tas.

We zijn nog nooit teleurgesteld bij Corfu en blijven terugkomen, kip souvlaki een aanrader.
M A.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2012
Toevallig hier terechtgekomen maar zeker niet de laatste keer. Omdat ik niet thuis ben in de Griekse keuken op aanraden van de bediening voor Griekse proeverij gegaan. Ik ga vaker!
MissT .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2012
Gisteren de Tapas geprobeerd en weer ontzettend lekker gegeten!
Top smaak, decoratie en erg gezellig!
De tapaskaart geeft je de mogelijkheid om alles te proeven en gezellig samen te genieten. Een absolute aanrader!