Corfu

Oudegracht 178 3511 NP Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Dame Blanche
      Dessert van de week

Speciale deals

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Corfu

De pure en verse Griekse keuken

Je tenen in het warme zand, een verkoelend briesje door je haren en een kristalheldere zee. Wat is Griekenland toch een heerlijke plek om tot rust te komen. En dan het eten, zo vers en puur, kan het nog beter? Bij Corfu aan de Oude Gracht ervaar je de smaken en sfeer van dit mediterrane eiland weer helemaal opnieuw.

Meer informatie over restaurant Corfu

Lijn 2 Halte: De Dom
  • : Parkeergarage Springweg

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Peter B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
zeer vriendelijk bediening , en behulpzaam met de rolstoel waar rekening mee gehouden was.
het eten was prima, zeker een aanrader
Nienke D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Heerlijk gegeten! Bediening was soms wat vergeetachtig maar wel heel vriendelijk!
Aankleding van het restaurant was gezellig. Tafels stonden wel wat dicht op elkaar.
Rick H.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Erg vriendelijke bediening en lekker eten in een modern restaurant, met een tikkeltje Griekse sfeer. We aten daar in het kader van de AH Restaurantweken, en komen zeker nog een keer terug om van de regulier kaart te eten.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Het voorgerecht was carpaccio, prima.Het hoofdgerecht was vlees op spiesen.Het was heerlijk.Het nagerecht was stroopwafelijs.
De jongen die ons bediende,was super vriendelijk en attent.
Wij vonden alleen de prijs hoog.Terwijl wij aan de AH-aktie meededen.
Claudia D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Corfu was altijd onze favoriete Griek in Utrecht! Helaas viel ons het bezoek van deze week erg tegen. De bediening is niet meer oké, eerder arrogant. De wijn die wij bestelden bij het hoofdgerecht kwam toen wij dit ophadden er al 2 keer om hadden gevraagd. Het AH-menu was verder onder de maat en te duur. Griekse yoghurt bestond uit 2 minimale bolletje yoghurt maar daarover heen wat honing gekwakt en 3 walnoten. De giros was te hard. Jammer dat wij deze ervaring hebben gehad. Corfu is bij ons van haar voetstuk gevallen.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Prima gegeten met de AH actie. Helaas niet helemaal hetzelfde niveau als normaal gesproken. Mijn vriend had gehaktballetjes die lauw/koud waren (leken opgewarmd) en het corfu mix hoofdgerecht was deels erg droog. Mijn toetje van walnotentaart was lekker, maar zijn toetje van ijs was erg simpel. Al met al een beetje telleurstellend.
Denise E.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Samen met mijn vriend hier gegeten na de goede recensies op iens.nl. Aangenaam verrast door het leuke decor, en de nette bediening ! Mijn vriend had de bifteki met gyros, goed gekruid en feta goed gesmolten. Ikzelf had de moussaka, gyros en varkenhaas, maar goh wat was de moussaka heerlijk !! Echte aanrader ! Corfu is zeker voor herhaling vatbaar.
Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
klant vriendelijk gastvrij verzorgd ziet er leuk uit
goed bereikbaar

eten was lekker vond het alleen een beetje weinig
marijntange .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Met de AH actie hier geweest. Het eten was oké, weinig speciaals. Alle gerechten zou je zelf ook gemakkelijk klaar kunnen maken, wel goed uitgevoerd (waar het niet pre-fab was).

Prima eten maar ik zou het niet aanraden.
Angelique M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Goede en vriendelijke bediening, net restaurant. Genoeg keuze zowel voor, hoofd als nagerecht aangezien het een AH actie was.
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Het eten was niet bijzonder. Het voorgerechtje met bladerdeeg en fetakaas viel wat tegen (flauwe smaak). Het hoofdgerecht (moussaka) viel zelfs heel erg tegen. Te droog, teveel gehakt en niet lekker gekruid. Mijn partner vond ook dat haar vlees te droog was. Een mixed grill.
Maar bediening verder erg aardig. Twee lieve meiden, zo te zien.
Inrichting restaurant ook erg mooi en knus.
Toch kom ik niet meer terug vanwege het eten.
An K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Wat we hebben gekozen was naar onze wens verleden jaar met de actie zijn we er ook geweest was toen prima bevallen en deze keer was het uitstekend
Anne Martine V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Zaterdagavond gereserveerd met de ah-actie doe je best op tijd. Het is lastig een plaatsje te bemachtigen bij dit populaire restaurant. Het eten was erg goed. Mooie kruidenmelanges maken de bekende, Griekse gerechten verfijnd van smaak. Ook de saladebar had bijzonder lekkere producten. De service was prima. De akoestiek is wat minder door de stenen vloeren, muren en plafonds klinkt alles vrij luid. Maar dat deed niets af aan het feit dat we een heerlijke avond hadden bij Corfu. We komen zeker terug.
pheemskerk .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Restaurant Corfu is een Grieks restaurant met een modern uiterlijk maar nog steeds met herkenbare mediterrane invloeden. Het eten was er prima, de bediening goed, het enige was dat we wel wat lang op het hoofdmenu moesten wachten, terwijl het restaurant nog niet eens vol zat.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Met hoge verwachtingen naar Corfu in utrecht gegaan. De ontvangst was keurig en de gereserveerde tafel stond klaar ( wel in een erg donkere hoek). De kaart liet de bekende griekse gerechten zien, maar ik hoopte natuurlijk op die extra touch; want met een 8.3 voor het eten op Iens en ook hoog gekwalificeerd als restaurant in de top 1000 van Nederland, dan verwacht je wel wat. De tzatziki was erg teleurstellend, de gerechten van mijn eet gezelschap zagen er netjes uit, maar dat was het dan ook. Mousaka als hoofdgerecht was opnieuw teleurstellend. Voor een goed begrip: ik heb Mousaka ook in Griekenland gegeten en daar proefde je het lamsgehakt en de kruiden. Dit gerecht had totaal geen smaak en na 2 happen ben ik gestopt. Vreemd genoeg werd er bij het afruimen niet geinformeerd of het gesmaakt had. Mijn tafelgenoten waren tevreden over het eten: mix-grill, Paidakia, Spanakotiropita en een suflaki en giros. Maar ook hier was de reactie: gewoontjes! De saladebar is een goed idee, maar dan moet er wel wat leuks op staan: paprika die uit een pot afkomstig lijkt (smaakt zeker niet zelf gemaakt!), sla met diverse toevoegingen, het is het allemaal net niet. Het was prachtig weer en dan is het wel een enorme overgang naar zo'n sombere zaak waar het eigenlijk wat tegenviel.
Irmaaalbers A.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Gisteren hebben mij man en ik gekozen voor tapas. GEWELDIG de opmaak is een lust voor het oog en de smaken helemaal top. Een absolute aanrader!! Enthousiaste bediening, leuke ambiance !
James Z.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Eten was heer-lijk. Het voelde net zoals In Griekenland. Mooi opgemaakte borden, subtiele smaken maken het zeker een 9 waard. Service was van tip-top, vriendelijk personeel voelde ons zeker op ons gemak. Decor zag er ook uitstekend uit, misschien iets te donker maar dat was ook het enige kleine min-puntje. Voor de rest maakte alles het weer goed!

Kom zeker terug!
Jeffrey7756 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2015
Ik heb bij restaurant Corfu met 4 man gegeten en het was heer-lijk! De bediening was heel vriendelijk en gastvrij.
Het vlees was lekker mals en snel geserveerd.

We hadden echt het gevoel dat wij in Griekenland waren !

Petje af! We komen zeker nog eens terug!
Barber U.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Gezellig restaurant, wel gehorig. Het eten is goed. Ik had de lamsschouder uit de oven, super mals en smaakvolle stoof. Vriendelijke service en lekkere huiswijn.
Vanessa V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2015
Heerlijk gegeten, fijne bediening en een mooie aankleding. Prijzen vallen ook erg mee voor wat je krijgt. Goede saladebar met verse producten. Ik ga hier graag nog eens eten.