Corfu

Oudegracht 178 3511 NP Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Corfu

De pure en verse Griekse keuken

Je tenen in het warme zand, een verkoelend briesje door je haren en een kristalheldere zee. Wat is Griekenland toch een heerlijke plek om tot rust te komen. En dan het eten, zo vers en puur, kan het nog beter? Bij Corfu aan de Oude Gracht ervaar je de smaken en sfeer van dit mediterrane eiland weer helemaal opnieuw.

Meer informatie over restaurant Corfu

Lijn 2 Halte: De Dom
  • : Parkeergarage Springweg

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

bendut .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
De ligging is super.
In het centrum bij de Dom.
Het restaurant heeft een gezellige sfeer.
Het eten is heerlijk en de bediening is super.
Zeker aan te raden.
Ik ga zeker terug.
ivierkant .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
Met de ah restaurant actie daar gegeten met vrienden werden gezellig ontvangen en hadden ruime keuze aan eten lekker saladebuffet bediening was goed en lekker gegeten.
Jim V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Prima eten, gratis saladbar, vriendelijke service. Locatie is lekker centraal. Wij gaan zeker nog een keer terug maar dan voor de tapas.
juvaschrijvers .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Het was gewoon allemaal gezellig en goed. Ik had vooraf de gehakt balletjes en die smaakten goed. Alles daarna ook, ik had zalm en die was goed gebakken, nog mals. Het toetje hadden we zelf uitgezocht, maar de baklava na zo'n maaltijd is wat veel. Het personeel was leuk, voorkomend en aardig. De ambiance is wat modaal, maar wel prettig van sfeer. Wij vonden het leuk om aan het raam te zitten met uitzicht op een mooi oud stukje Utrecht. Ik vond het leuk en heb een fijne leuke avond gehad.
rayanalchi .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Alles ging prima. Bediening wad heel aardig en snel. De kwaliteit was heel goed. Echter prijs aan de hoge kant en keuze heel beperk voor AH restaurant actie!
Angela D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Corfu is het beste Griekse restaurant in Utrecht. We hebben hier zojuist met vrienden gegeten met de AH actie. Niet de eerste keer dat we hier kwamen maar de keuze op het actie menu was goed. Mijn vriend vroeg toch om een afwijkend voorgerecht en dit was geen enkel probleem. Als hoofdgerecht namen we allemaal een mix Corfu en dit was perfect, voldoende maar niet overdadig en alles goed bereid, warm en smaakvol. Heerlijke tzaziki! De saladebar is ook echt een goede toevoeging. De service is fantastisch, we hebben genoten :)
Han E.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Afgelopen zaterdag gegeten bij Corfu. Het zat nagenoeg vol. Maar ondanks dat was het eten op tijd en erg lekker. Mals vlees, goed gekruid. Mooi opgemaakte borden. De bediening was attent. Hier komen zeker een keer terug.
gerretje55 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Hoofgerecht gegrilde zalm en de spies van ossehaas, varkenshaas en kip. De bediening was vriendelijk en beleefd. De entourage was gezellig. De muziek was echt achtergrond muziek.
willem B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Met Dé AH-bon naar Corfu. 'Vroeger' was ik hier vaste gast. Twee jaar geleden overgenomen door de-zoon-van. Is net zo bevlogen en heeft net zo veel flair als zijn vader. Er werkte ook een neef met het vak in z'n vingers en onze blonde serveerster was hartelijk, attent en spontaan. Wat een verademing!
Het eten vond ik binnen de richtlijnen van 'de AH-bon' smakelijk. We hadden het vegetarische driegangendiner. Wat vlak van smaak, wel behoorlijk zout. Leuke gerechtjes. Het gevoel dat er wel aandacht aan was besteed. Het dessert -walnotencake- vond ik machtig, maar dat hoort er een beetje bij (zoet, vetrijk). We zaten op het terras met uitkijk over de gracht en voorbijgaande mensen. Goede rosé (van Norton) voor een 'normale' prijs.
Ada R.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Kort van tevoren gereserveerd met de AH Restaurantactie en we konden terecht op de (drukke) zaterdagavond. We hadden ruime keuze en konden ook gebruik maken van de saladebar. De porties waren ruim en wij (vriendin en ik) hebben voor weinig geld heerlijk gegeten. De bediening is jong en superaardig. Hoewel het druk was gaven ze ons helemaal niet het gevoel weinig tijd voor ons te hebben. Echt klasse.
peterbazen .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
zeer vriendelijk bediening , en behulpzaam met de rolstoel waar rekening mee gehouden was.
het eten was prima, zeker een aanrader
Nienke D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Heerlijk gegeten! Bediening was soms wat vergeetachtig maar wel heel vriendelijk!
Aankleding van het restaurant was gezellig. Tafels stonden wel wat dicht op elkaar.
airmaggie .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Het eten was fijn, niks fantastisch maar alle 3 gerechten waren lekker. Service was ontzettend langzaam. Minimaal 30 minuten tussen de menu. Het restaurant was niet zo veel druk, en het lijkt dat dit normaal is voor alleen alle AH actie gebruikers. Tijdens voor de nagrechten, hebben wij al honger geworden.
Wij drank dus 6 drankjes (2 personen) het bill was €56. Wij zouden naar andere restaurant per keuze zonder actie en betaal €10-20 meer voor beter service.
coryfee1 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Goed samengesteld menu voor ieder wat wils. Mooie porties, vlees niet te overdadig gekruid. Kortom heerlijk gegeten en de bediening is prima!
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Het voorgerecht was carpaccio, prima.Het hoofdgerecht was vlees op spiesen.Het was heerlijk.Het nagerecht was stroopwafelijs.
De jongen die ons bediende,was super vriendelijk en attent.
Wij vonden alleen de prijs hoog.Terwijl wij aan de AH-aktie meededen.
Rick H.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Erg vriendelijke bediening en lekker eten in een modern restaurant, met een tikkeltje Griekse sfeer. We aten daar in het kader van de AH Restaurantweken, en komen zeker nog een keer terug om van de regulier kaart te eten.
sander.vandijen .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Met de AH bon restaurantjes aan het verkennen in de omgeving, en kijken of we er nog eens terug zouden kunnen komen. Corfu is zeker een restaurant waar we nog eens terug zouden komen. Begonnen met de spinazie feta flapjes (naam niet uitspreekbaar), en met de carpaccio. beide erg goed, al had het bladerdeeg wat langer in de oven gemogen. hierna beide een vlees hoofdgerecht met meerdere soorten vlees. Alles smaakte prima, en de tzatziki is heerlijk. geëindigd met de baklava en chocolade mousse. de service was prima, en we kijken uit naar ons volgende bezoek aan Corfu.
cavdberg .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
eten erg lekker vriendelijke bediening kom hier zeker terug erg gevarieerd menu met z;n tweeen gegeten verschillende menu";s allebij erg tevreden
Claudia D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Corfu was altijd onze favoriete Griek in Utrecht! Helaas viel ons het bezoek van deze week erg tegen. De bediening is niet meer oké, eerder arrogant. De wijn die wij bestelden bij het hoofdgerecht kwam toen wij dit ophadden er al 2 keer om hadden gevraagd. Het AH-menu was verder onder de maat en te duur. Griekse yoghurt bestond uit 2 minimale bolletje yoghurt maar daarover heen wat honing gekwakt en 3 walnoten. De giros was te hard. Jammer dat wij deze ervaring hebben gehad. Corfu is bij ons van haar voetstuk gevallen.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Prima gegeten met de AH actie. Helaas niet helemaal hetzelfde niveau als normaal gesproken. Mijn vriend had gehaktballetjes die lauw/koud waren (leken opgewarmd) en het corfu mix hoofdgerecht was deels erg droog. Mijn toetje van walnotentaart was lekker, maar zijn toetje van ijs was erg simpel. Al met al een beetje telleurstellend.