Corfu

Oudegracht 178 3511 NP Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Stroopwafelijs
      Dame Blanche
      Dessert van de week

Over het restaurant Corfu

De pure en verse Griekse keuken

Je tenen in het warme zand, een verkoelend briesje door je haren en een kristalheldere zee. Wat is Griekenland toch een heerlijke plek om tot rust te komen. En dan het eten, zo vers en puur, kan het nog beter? Bij Corfu aan de Oude Gracht ervaar je de smaken en sfeer van dit mediterrane eiland weer helemaal opnieuw.

Meer informatie over restaurant Corfu

Lijn 2 Halte: De Dom
  • : Parkeergarage Springweg

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

ronben1 .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Wij waren met negen man en we vonden het eten heerlijk! Het was erg gezellig, bediening prima. We hadden bonnen van ah en kregen speciaal menu maar er was keuze genoeg. Ook de negende persoon kreeg het menu voor de helft! Chapeau ????
a .a. H.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
lekker eten een en hele vriendelijke bediening. super
gegeten druk restaurant en een vlotte bediening
vriendelijke groet
MarijH H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Heerlijk gegeten. Wel een rumoerige ruimte. Maar het lekkere eten en het vriendelijke en zorgzame personeel maakt dat helemaal goed.
marrit5 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Fantastisch restaurant met zeer vriendelijke mensen .Wij waren onze AH spaarkaart kwijt geraakt onderweg maar ze hebben ons toch het tweede driegangenmenu gratis gegeven. Hoe geweldig is dat?
Het bedienend personeel verstaat zijn vak goed en het eten zag er mooi uit en was erg lekker.
Dit restaurant kan ik iedereen aanraden!
Steeke .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Het eten en de gastvrijheid (bijzonder vriendelijk en attent personeel) waren uitstekend.

Echter de kabaal-zaal deed wel enig afbreuk (mensen overschreeuwden elkaar)!
Een grote ruimte zonder afscherming van ruimte (geluidsschot).
Het geluid galmde door "het Hok"!!!

Plaats achter de banken losse geluidsplaten (afscherming) scheelt privacy (gezelliger) en massaal geluid!

bertenjokedeberk D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Wij vonden alles heerlijk. Het voorgerecht carpaccio en bladerdeeg hapje met feta en spinazie was heerlijk.
Het hoofdgerecht van mixen grill corfu was ook top.
Het was zoveel dat we het niet op konden.
Dus er was eigenlijk geen plek meer voor het toetje.
Er werd aangeboden om ipv toetje koffie nemen wat wij dus hebben gedaan.
Ook het personeel was heel vriendelijk.
Du het was echt TOP.
Ad.v.nederpelt V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Zoals we weten zijn er in Utrecht veel studenten werkzaam in de horeca. Alsof bedienen geen vak is trouwens! De bediening is daarom vaak abominabel in de Utrechtse horeca. Maar deze avond werden we als gasten behandeld. Alles werd goed bij gehouden door een vriendelijke jonge dame. Het eten was prima. Geen grote porties waarbij de helft moet worden weggevoerd en er was een saladbar om ook aan je vitamientjes te komen.
Kortom; prima restaurant!
stertheo .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Uitermate vriendelijk en gastvrij personeel.
In een prettige entourage op een schitterende locatie in hartje Utrecht.
Zeker een aanrader.
tulling.h .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Prima eten. Lekkere griekse keuken!
De gerechten zijn minder zout als bij andere Griekse restaurants.
De gegrilde zalm is heerlijk.
jessica123 .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Het restaurant ligt lekker centraal in de binnenstad, op loopafstand van het NSstation. Wij kregen een plek met 2 diepe stoelen, die heerlijk zaten maar eigenlijk te laag waren voor de bijbehorende tafel en vlak achter de open deur stonden, waardoor het na een half uur toch behoorlijk fris werd. Het restaurant is trouwens behoorlijk volgezet met tafels en omdat die allemaal bezet waren, was het erg rumoerig in de ruimte.
Het eten, onbeperkt Griekse tapas in 2 uur, was prima van smaak. Leuk om van allerlei gerechten een klein hapje te proeven. Ook konden we gebruik maken van de saladebar.
De bediening was vriendelijk.
bendut .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
De ligging is super.
In het centrum bij de Dom.
Het restaurant heeft een gezellige sfeer.
Het eten is heerlijk en de bediening is super.
Zeker aan te raden.
Ik ga zeker terug.
ivierkant .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
Met de ah restaurant actie daar gegeten met vrienden werden gezellig ontvangen en hadden ruime keuze aan eten lekker saladebuffet bediening was goed en lekker gegeten.
Jim V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Prima eten, gratis saladbar, vriendelijke service. Locatie is lekker centraal. Wij gaan zeker nog een keer terug maar dan voor de tapas.
juvaschrijvers .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Het was gewoon allemaal gezellig en goed. Ik had vooraf de gehakt balletjes en die smaakten goed. Alles daarna ook, ik had zalm en die was goed gebakken, nog mals. Het toetje hadden we zelf uitgezocht, maar de baklava na zo'n maaltijd is wat veel. Het personeel was leuk, voorkomend en aardig. De ambiance is wat modaal, maar wel prettig van sfeer. Wij vonden het leuk om aan het raam te zitten met uitzicht op een mooi oud stukje Utrecht. Ik vond het leuk en heb een fijne leuke avond gehad.
rayanalchi .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Alles ging prima. Bediening wad heel aardig en snel. De kwaliteit was heel goed. Echter prijs aan de hoge kant en keuze heel beperk voor AH restaurant actie!
Angela D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Corfu is het beste Griekse restaurant in Utrecht. We hebben hier zojuist met vrienden gegeten met de AH actie. Niet de eerste keer dat we hier kwamen maar de keuze op het actie menu was goed. Mijn vriend vroeg toch om een afwijkend voorgerecht en dit was geen enkel probleem. Als hoofdgerecht namen we allemaal een mix Corfu en dit was perfect, voldoende maar niet overdadig en alles goed bereid, warm en smaakvol. Heerlijke tzaziki! De saladebar is ook echt een goede toevoeging. De service is fantastisch, we hebben genoten :)
Han E.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Afgelopen zaterdag gegeten bij Corfu. Het zat nagenoeg vol. Maar ondanks dat was het eten op tijd en erg lekker. Mals vlees, goed gekruid. Mooi opgemaakte borden. De bediening was attent. Hier komen zeker een keer terug.
gerretje55 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Hoofgerecht gegrilde zalm en de spies van ossehaas, varkenshaas en kip. De bediening was vriendelijk en beleefd. De entourage was gezellig. De muziek was echt achtergrond muziek.
willem B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Met Dé AH-bon naar Corfu. 'Vroeger' was ik hier vaste gast. Twee jaar geleden overgenomen door de-zoon-van. Is net zo bevlogen en heeft net zo veel flair als zijn vader. Er werkte ook een neef met het vak in z'n vingers en onze blonde serveerster was hartelijk, attent en spontaan. Wat een verademing!
Het eten vond ik binnen de richtlijnen van 'de AH-bon' smakelijk. We hadden het vegetarische driegangendiner. Wat vlak van smaak, wel behoorlijk zout. Leuke gerechtjes. Het gevoel dat er wel aandacht aan was besteed. Het dessert -walnotencake- vond ik machtig, maar dat hoort er een beetje bij (zoet, vetrijk). We zaten op het terras met uitkijk over de gracht en voorbijgaande mensen. Goede rosé (van Norton) voor een 'normale' prijs.
Aleid L.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Kort van tevoren gereserveerd met de AH Restaurantactie en we konden terecht op de (drukke) zaterdagavond. We hadden ruime keuze en konden ook gebruik maken van de saladebar. De porties waren ruim en wij (vriendin en ik) hebben voor weinig geld heerlijk gegeten. De bediening is jong en superaardig. Hoewel het druk was gaven ze ons helemaal niet het gevoel weinig tijd voor ons te hebben. Echt klasse.