Corfu

Oudegracht 178 3511 NP Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Dame Blanche
      Dessert van de week

Speciale deals

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Corfu

De pure en verse Griekse keuken

Je tenen in het warme zand, een verkoelend briesje door je haren en een kristalheldere zee. Wat is Griekenland toch een heerlijke plek om tot rust te komen. En dan het eten, zo vers en puur, kan het nog beter? Bij Corfu aan de Oude Gracht ervaar je de smaken en sfeer van dit mediterrane eiland weer helemaal opnieuw.

Meer informatie over restaurant Corfu

Lijn 2 Halte: De Dom
  • : Parkeergarage Springweg

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Kees V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
We zijn vriendelijk bediend bij Corfu, de kinderen hadden het ook naar hun zin. En het eten was ook van goede kwaliteit. Netjes opgemaakt, en het smaakte lekker.
Tonschalkwijk S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Ik vond het hele menu erg lekker.
de bediening goed en vriendelijk, en meegaand want voor een persoon wed het menu zelfs aangepast.
het restaurant zelf had ook een open uitstraling
hettylaurens .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Prima gegeten in een gezellige omgeving! Omdat we onbekend waren in de omgeving even moeten bellen omdat we het niet konden vinden, maar éénmaal gevonden stond een medewerker ons op te wachten bij de deur! Heel attent! Een aanrader dus!
hansvandoorn57 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Heerlijk gegeten in een heel mooi en gezellig restaurant. de bediening was perfect, kortom een aanrader voor iedereen. Wij komen er zeker terug
pepijnpb .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Eten was zalig. Vooral fijn dat je vooraf nog een salade kon pakken van salade buffet (die heel lekker was). De service was ook top!!!
myrthevs .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
We hebben hier heel lekker gegeten. We mochten bestellen van een speciaal AH menu, maar daar stond best veel op dus we waren niet gelimiteerd in onze keuze. Ik vond de spanakotiropitta vooral erg lekker en mijn vriend de gegrilde zalm. De bediening was goed, erg vriendelijk personeel. De sfeer was heel gezellig en we hebben een leuke avond gehad!
Remco K.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Prima gegeten; leuke sfeer en goede bediening. We waren met een groep van 6 . De tijd die zat tussen voor- en hoofdgerecht was misschien wat lang maar dat lijkt me normaal als het heel druk is.
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Fijn en gezellig restaurant met attente bediening. Het AH menu was prima, alles lekker vers en goed gekruid. Goede wijnkaart. Kortom: een aanrader!
T. G.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Restaurant Corfu had een leuke menukaart voor ons in petto, 3 gangen met een keuze van 6 gerechten per gang. Keuze genoeg dus. De spinazie met fetta in bladerdeeg en de courgetteballetjes waren erg lekker, evenals de vegetarische schotel en het suflaki trio. Niet té veel vlees, zoals je bij Griekse restaurants vaak krijgt, maar uitstekend qua hoeveelheid. Als je van zoetigheid houdt, gaan de nagerechten er ook prima in. Erg smakelijk was de saladbar waar je naar believen van kunt nemen. Opvallend waren de accurate en alerte medewerkers die goed met elkaar samenwerkten en er genoegen in schepten het de eters naar de zin te maken.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Genoten van de tapas, verschillende lekkere hapjes uitproberen. Je ziet vaker in een Grieks restaurant gerechten op de kaart staan die je wel eens zou willen proeven zonder dat je een heel gerecht wil nemen, nou dat kan dus prima met tapas! Lekker gegeten en goede snelle bediening. Ik kom hier zeker terug.
J L D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
We hebben op 5 nov. het 3-gangen (AH) menu gegeten: Spanakotiropita, Kefthedes, Suflaki Trio en mix Corfu, allemaal lekker! ijs toe! Er kon geen koffie meer bij... Het decor was netjes, personeel heel vriendelijk. Ons minpuntje: (Sorry) Toen we 's middags langsliepen schrokken we een beetje van de buitenkant, het vuile zonnescherm was niet erg uitnodigend. Bij binnenkomst was het gezellig, hoor!!!
Vriendelijke groeten, Jan en Ria de Vroom
van_kampen_a .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Heerlijk gegeten bij Corfu. Dit was niet de 1e keer, dus we waren voorbereid op heerlijk eten. Wederom een heerlijke avond gehad met onze zoon en schoondochter en met lekker eten. Wij komen ongetwijfeld vaker terug.
Z. D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Met de AH restaurant actie met z'n vieren ernaar toe. Keus uit 6 mogelijkheden per gang. Het eten was over het algemeen goed, behalve de zalm. Deze zaak trek me niet om nog een keer te gaan eten..
burghard1 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Bij Corfu kun je geweldig eten. De bediening is vriendelijk en adequaat.
Alleen de akoestiek zou beter kunnen.
Een echte aanrader.
Herma A.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Het was erg druk in het restaurant, maar we werden netjes en correct geholpen.
Het eten was heerlijk en voldoende keus voor het eten met de dinerbon van AH.
We hebben heerlijk gegeten, balletjes gehakt vooraf, corfu schotel en lekker griekse yoghurt en stroopwafelijs toe, alles even heerlijk.
We komen zeker terug, of hier of bij je moeder in Weesp, die is ook even lekker!
melvinvz .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
We zijn met zijn vieren wezen eten we hebben elkaar ook laten proeven. Alles was goed op smaak en de bediening was ook erg goed.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Op aanvraag kregen we een tafeltje aan het raam!
Eten was heerlijk ook de saladbar was heel lekker!
Wijn viel tegen Sauvignon blanc ( waterig, kan beter voor 3,75 per glas)
Talensharry T.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Het is was erg goed. De bediening was Perfect. Wij vonden het wel vreemd dat er bij de menulijst geen prijs was bekend, wij moesten hier om vragen, de prijs vonden wij wel erg duur 35 euro voor het per menu.
Famillie Z.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Het was gezellig druk. De bediening was vlot en erg aardig. Alleen de gastvrouw was té aanwezig. De gastvrouw zat alleen aan een tafel voor 4 personen en keek een beetje nors om zich heen. Het voorgerecht viel tegen. In plaats van bladerdeeg gevuld met feta en spinazie kreeg ik 2 kleine gefrituurde driehoekjes met een klein beetje feta en er zou spinazie in moeten zitten..niet gezien. Dit op een bedje van sla geserveerd. Het hoofdgerecht, mix Corfu, was aardig, niet spectaculair. Gyros een beetje te knapperig. En als afsluiter een kopje koffie. Dit 3 gangen menu kost dan 35 euro?? Erg prijzig voor wat ik te eten heb gekregen. Met 2 glaasjes wijn er bij gedronken heeft het me nog 25 euro gekost. Kortom het was gezellig maar niet voor herhaling vatbaar.
Desiree B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Lekker eten en een net restaurant. Niets op aan te merken. Vriendelijke bediening. Via de Ah Aktie gegeten, genoeg keuzemogelijkheden.