Corfu

Oudegracht 178 3511 NP Utrecht Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Corfu

De pure en verse Griekse keuken

Je tenen in het warme zand, een verkoelend briesje door je haren en een kristalheldere zee. Wat is Griekenland toch een heerlijke plek om tot rust te komen. En dan het eten, zo vers en puur, kan het nog beter? Bij Corfu aan de Oude Gracht ervaar je de smaken en sfeer van dit mediterrane eiland weer helemaal opnieuw.

Meer informatie over restaurant Corfu

Lijn 2 Halte: De Dom
  • : Parkeergarage Springweg

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Yverne B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2013
De menukaart is uitgebreid, het eten is heerlijk gekruid en vult de maag meer dan voldoende. De bediening is vriendelijk, ze staan niet om de haverklap aan je tafeltje en geven het gevoel dat je lekker uitgebreid kunt (na)tafelen. De balans slaat soms echter ietwat door naar te lang moeten wachten op personeel. Verder valt de achtergrondmuziek soms net iets te lang stil waardoor gesprekken ineens heel luid door de ruimte klikken. Maar dat is een kleinigheid. Al met al een aanrader, vooral vanwege de prijs-kwaliteitverhouding van het eten.
VerP .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Super gegeten in dit restaurant. Erg genoten van de Griekse Tapas. Hierdoor heb je de mogelijkheid om veel verschillende gerechten uit te proberen. Niet alleen het eten was erg lekker maar ook de service was super. Hierdoor werd de avond nog aangenamer. Zeker een plaats om terug te komen.
Dominique E.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2013
Lekker Grieks eten met ruime kuizen uit een salade bar. Personeel is zeer vriendelijk en bekwaam. De timing van het eten is zeer goed, waardoor je relax kunt genieten en het dus niet gehaast overkomt. Ik ga hier zeker nog een keer terug!
blue_eyed_couple .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2013
Fijn Grieks restaurant met vriendelijke en attente bediening. De keuken is doorgaans snel; de porties zijn ruim; het eten is goed bereid en lekker en de prijs staat in verhouding tot de kwaliteit. Wij komen hier met enige regelmaat voor de souzouki, tzatziki, de giros en de tomatensalade (saladebar) en gaan altijd tevreden weer naar huis.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2013
Voorafgaande aan een filmvoorstelling heb ik hier met twee vrienden gegeten. Ik had hier nog nooit eerder gegeten. Ik had gezien dat je hier onbeperkt medzedes (een soort Griekse tapas) kon eten voor een vast bedrag van 19,50 euro. Nadeel is wel dat als je gebruik wilt maken van dit aanbod, dan iedereen in het gezelschap dit moet doen. Je kan steeds drie gerechten per ronde bestellen en als het eten op is kun je weer voor een volgende ronde gaan. In totaal hebben we drie rondes besteld, iedereen 9 gerechtjes. De gerechtjes waren dingen als feta, lamsvlees, moussaka, gegrild varkensvlees, gegrilde kip, tzatziki, zalm, garnalen. De formule beviel ons goed, je kunt verschillende dingen proeven. Het eten was ok, maar niet bijzonder (7). Als je niet te hoge eisen aan het eten stelt dan kun je hier prima terecht.
jessica-erik .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2013
Eten was niet slecht. Calamares waren top. Niet te vet, zoals je ze vaak krijgt, maar lekker krokant. Vegetarische mezedes verschilden qua kwaliteit. Auberginesalade, fetakaas en aardappeltjes waren erg lekker, vooral de aubergine. Witte bonen en dolmas vond ik wat minder. De souflaki kip van mijn vriend was goed en lekker mals.

Lekker ruime porties. Service was prima. Eten stond snel op tafel, extra brood geen punt. Saladebar was leuk idee, maar porties waren al zo groot dat dat voor ons niet nodig was.

Als ik eens terugkom ga ik voor de vis, want de calamares smaakte naar meer!
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2013
Hier gegeten als tussenstop naar Amsterdam. Prima restaurant, heerlijk gegeten. Vooral de pikilia is erg goed, de auberginesalade echt geweldig! Het grand dessert voor 2 ook verschrikkelijk lekker en veel! De bediening was uitstekend en vriendelijk. Onze avond begon goed! We gaan hier zeker nog een paar keer eten bij ons volgende bezoek aan Utrecht.
Sylvia en Dries
Marc S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2013
Na een hartelijk ontvangst en een ouzo van het huis de kaart op ons gemak bekeken. De inrichting is vrij strak en modern voor griekse begrippen maar is toch best sfeervol te noemen. Nadat iedereen zijn keuze had gemaakt bestond de mogelijkheid om gebruik te maken van de saladebar. Persoonlijk had deze bar wat uitgebreider en gevarieerder gemogen. Het voorgerecht smaakte bij mij en mijn 3 tafelgenoten allemaal prima. Het hoofdgerecht vond ik qua vleesportionering goed, wel weinig friet / rijst erbij. Het dessert; dame blanche, was prima. Bediening is aardig en attent, wat meer oog voor lege glazen is wat ik heb gemist.
Lidy O.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2013
Prettige plek om te eten, vriendelijke bediening en sinds kort ook de mogelijkheid om van de tapaskaart te eten. Prima saladebar. Eten is goed, bediening is voorkomend en er zijn leuke zitjes. Probeer vooral de notencake eens als dessert (= buiten de kaart dus moet je eens naar vragen!)
Nanous .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
Zeer goed Grieks eten.mooi decor,vriendelijk personeel.ook voor de grote eters een bord vol.ik kreeg het niet op,wel was het vers en goed bereid,prima dus.goed bereikbaar.en voor parkeerders in de garage word ook gedacht.korting altijd goed!
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2012
Heerlijke Griekse tapas gegeten om je vingers bij af te likken! Bediening prima, niet te opdringerig. Relaxed tafelen in een gezellig, klein restaurant. We hebben al vaker Grieks gegeten, maar dit overtrof onze verwachtingen. Jammer dat we niet in Utrecht wonen!
patriciadenise .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2012
Het is enige tijd geleden dat ik hier geweest ben,maar ik moet zeggen dat wij niet onder de indruk waren. Dit is een typisch voorbeeld van een vernederlandste Griek, zoals er zoveel zijn in Nederland. Het eten viel ons erg tegen. Ik geef niet zo snel onvoldoendes voor eten, en dat doe ik dan in dit geval ook niet, maar het was in geen geval echt Grieks eten. Er zijn veel betere Grieken in Utrecht! Bediening is goed. Wij zaten op een warme dag buiten en ja het blijft gezellig aan de gracht!
concertbezoeker .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2012
Alles is hier goed. Het eten net iets lekkerder en niet duur. Niet te fel licht. Goede stoelen, niet te hard. Geen te harde muziek. Niet zo ingericht als je gewend bent bij een griek, maar toch sfeervol. Vriendelijk personeel, niet opdringerig en toch snel geholpen. Hier zit je op je gemak. Een salade bar. Hier willen we vaker eten. O,ja en ze hebben een schoon, fris toilet.
Mr N.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2012
Hier voor een bedrijfs uitje naartoe geweest het was heel gezellig de bediening was correct en het ontbrak ons aan niks het eten was van een degelijke kwaliteit goede grillgerechten frisse Griekse salades en leuke muziek corfu zal ik niet snel vergeten
Muggenzifter .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2012
We zijn al meerdere keren bij Corfu geweest en hebben altijd goede ervaringen gehad. Ook dit keer werd aan de verwachting voldaan.

Na ontvangst met Ouzo en na opname bestelling mochten we langs de verzorgde saladebar om alvast wat te eten. De bediening was snel, correct en kordaat, vroeg ook of de kok direct na het voorgerecht met de bereiding van het hoofdgerecht mocht beginnen. Het eten is erg lekker, porties van mooi formaat en zeker niet te weinig. Wat overbleef hebben we meegenomen en werd netjes aangeboden in bakje met plastic tas.

We zijn nog nooit teleurgesteld bij Corfu en blijven terugkomen, kip souvlaki een aanrader.
M A.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2012
Toevallig hier terechtgekomen maar zeker niet de laatste keer. Omdat ik niet thuis ben in de Griekse keuken op aanraden van de bediening voor Griekse proeverij gegaan. Ik ga vaker!
MissT .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2012
Gisteren de Tapas geprobeerd en weer ontzettend lekker gegeten!
Top smaak, decoratie en erg gezellig!
De tapaskaart geeft je de mogelijkheid om alles te proeven en gezellig samen te genieten. Een absolute aanrader!