Corfu

Oudegracht 178 3511 NP Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Stroopwafelijs
      Dame Blanche
      Dessert van de week

Over het restaurant Corfu

De pure en verse Griekse keuken

Je tenen in het warme zand, een verkoelend briesje door je haren en een kristalheldere zee. Wat is Griekenland toch een heerlijke plek om tot rust te komen. En dan het eten, zo vers en puur, kan het nog beter? Bij Corfu aan de Oude Gracht ervaar je de smaken en sfeer van dit mediterrane eiland weer helemaal opnieuw.

Meer informatie over restaurant Corfu

Lijn 2 Halte: De Dom
  • : Parkeergarage Springweg

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Charlotte_ .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Wij zijn hier wezen eten met het AH-menu. Dit was een wat verkleint menu maar er was voldoende keuze. De porties waren van een normaal formaat; niet van die mega porties die je normaal bij de Griek krijgt. Het vlees was lekker mals en de tzatziki en de paprikasaus waren om te spullen. De bediening vergat af en toe om onze glazen bij te vullen of de tafel uit te ruimen, maar de vriendelijkheid maakte het helemaal goed! Corfu is voor herhaling vatbaar.
Lois V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
We kwamen er met ons AH menu. Het vlees bij de grillgerechten was erg lekker en heel mals. Helaas zaten er geen groenten bij. Al met al was het best een duur menu voor 35 euro per persoon voor niet heel veel keus en vooral de voor- en nagerechten waren vrij standaard en niet heel veel. Gelukkig hebben wij de helft betaald en dat was zeker een goede deal. Mocht er weer een goede aanbieding zijn zou ik hier weer komen, maar het drie gangen menu wat wij hadden was eigenlijk geen 35 euro pp. waard. Heel leuk dat de bediening Grieks (denk ik?) kon spreken.
fransweeber W.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2015
Fijn restaurant met lekker eten. Wij hadden het AH-menu dat een ruime keuze gaf bij voor- en hoofdgerecht, waarvan de kwaliteit prima was. Lekker Griekse wijn gedronken. De bediening was vriendelijke en correct. Het restaurant is leuk ingericht.
Bernadette D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Het was lekker, maar voor een vega stond er op het menu van de ah spaaractie maar één optie, terwijl er op de gewone menukaart veel meer opties staan. Overigens was dit wel erg lekker. Ze hadden voor de bediening niet een eigen tafel, waardoor er soms door verschillende mensen hetzelfde werd gevraagd, maar beter teveel dan te weinig. De toetjeskeuze van het ah menu was simpel.
Rona H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Heel lekker gegeten met de AH aktie. Het eten was veel, het vlees lekker mals en er was veel keuze op de menukaart. Zeker een aanrader!
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Wij hebben met de AH-actie hier heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke en attente bediening, veel keuze in de gerechten en fantastisch lekker vlees. In geen tijden zo lekker Grieks gegeten. Wij komen sowieso nog een keer terug!
Lisette D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Wij konden op hele korte termijn nog reserveren en wederom was het eten heel erg lekker. Ik had de feta-spinazie in bladerdeeg vooraf. Heel erg smakelijk. Als hoofdgerecht natuurlijk de Mix Corfu, want de gyros is zo heerlijk bij dit restaurant. Lekker knapperig! Als nagerecht de walnotencake die ook heerlijk zacht was.
h.horlings .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
We waren vroeger dan gereserveerde afspraak,maar we werden hartelijk ontvangen.
Bediening erg attent.
Heerlijk gegeten! Prima salades en lekkere souflaik!
Charlotte R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2015
Het eten was wederom superlekker: we hebben genoten van de fijne hapjes en de lekkere wijn. De bediening is erg vriendelijk en oplettend, zodat we geen enkele keer hoefden te wachten om te kunnen bestellen. Zeker een aanrader!!
pols1 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2015
heerlijk gegeten met uitzicht oude gracht
prettige bediening, vlot en goed verzorgd
kleine saladebar
wij waren met ah actie
meer dan genoeg
in tereieur binnen netjes maar beetje sobertjes
peterchoogstad .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Geweldig lekker eten tegen redelijke prijs. Bediening door eigenaar (?) / ober was uitermate vriendelijk!! Niets was hem te veel. Er werd alles uit de kast gehaald om het ons naar de zin te maken!!!
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
We zijn hartelijk ontvangen door een vriendelijke ober en elk gerecht werd goed door hem uitgelegd. Ook werd er rekening gehouden waarbij wel/geen kaas in verwerkt zat of wat eventueel was aan te passen voor mijn tafelgenoot.
Er was wel een speciale kaart gemaakt voor de AH restaurant-actie, bij elke gang waren er telkens 5 gerechten waaruit je kon kiezen. (Het "verplichte AH 3-gangenmenu" kost daar € 35,- en is voor de tweede persoon gratis). Gerechten waren smakelijk bereid en zowel het eten als drinken werden vrij vlot geserveerd. Ook wel fijn dat we gebruik konden maken van de saladebar. Het restaurant ziet er mooi uit en is niet zo groot. Toiletten waren ook in orde alleen bij de dames WC is de deurkruk wel wat gammel waardoor het wel eng is om hem op slot te draaien. Qua prijs/kwaliteitsverhouding i.c.m. deze actie is prima. Wellicht komen we er een keer zonder actie terug zodat we ook van de andere gerechten kunnen smullen. Dat is natuurlijk ook de bedoeling en we hebben het positief ervaren. Vooral de tzaziki, keftedakia en de souvlaki waren erg lekker. :-)
stephanie_deleeuw91 .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Het restaurant heeft een luxe uitstraling met allerlei leuke plekken om te zitten. Het albert Heijn menu was erg lekker en ruim voldoende. Jammer dat mijn eerste carpaccio bevroren was, ik heb hiervoor wel een nieuwe gekregen. Door de luxe uitstraling viel de bediening een beetje tegen. Een wat verlegen serveerster en waarschijnlijk de baas die gewoon in zijn normale kleren liep. Pluspunt was dat er een saladebar was waar je onbeperkt van mocht pakken.
timdenheijer .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Heerlijk voor mijn verjaardag gegeten bij Corfu. Het begint leuk met een shotje en een leuke uitleg van de kaart. Elk gerecht was heerlijk. Complimenten voor het eten en de goede bediening. Hier kom ik zeker nog eens terug!
D. K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Lekker eten, vooral de courgettekoekjes en de mix Corfu. Zeer vriendelijke bediening en een gevarieerde kaart voor de ahactie. Voor herhaling vatbaar.
jongens026 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Begroeting was vriendelijk. Je kon via de AH aktie (daar zat 80% van het restaurant mee vol) alleen kiezen uit een drie gangen diner a 35 euro. Het tweede menu was gratis. De gerechten op de kaart waren niet allemaal grieks. De gerechten zijn wel aangepast aan de AH aktie. Ze waren wat minder uitgebreid en kleinere portie's. Over de smaak valt te twisten. Het eten was goed maar niet meer dan dat. Bediening was vriendelijk en snel.
ronben1 .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Wij waren met negen man en we vonden het eten heerlijk! Het was erg gezellig, bediening prima. We hadden bonnen van ah en kregen speciaal menu maar er was keuze genoeg. Ook de negende persoon kreeg het menu voor de helft! Chapeau ????
a .a. H.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
lekker eten een en hele vriendelijke bediening. super
gegeten druk restaurant en een vlotte bediening
vriendelijke groet
MarijH H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Heerlijk gegeten. Wel een rumoerige ruimte. Maar het lekkere eten en het vriendelijke en zorgzame personeel maakt dat helemaal goed.
marrit5 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Fantastisch restaurant met zeer vriendelijke mensen .Wij waren onze AH spaarkaart kwijt geraakt onderweg maar ze hebben ons toch het tweede driegangenmenu gratis gegeven. Hoe geweldig is dat?
Het bedienend personeel verstaat zijn vak goed en het eten zag er mooi uit en was erg lekker.
Dit restaurant kan ik iedereen aanraden!