Corfu

Oudegracht 178 3511 NP Utrecht Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Corfu

De pure en verse Griekse keuken

Je tenen in het warme zand, een verkoelend briesje door je haren en een kristalheldere zee. Wat is Griekenland toch een heerlijke plek om tot rust te komen. En dan het eten, zo vers en puur, kan het nog beter? Bij Corfu aan de Oude Gracht ervaar je de smaken en sfeer van dit mediterrane eiland weer helemaal opnieuw.

Meer informatie over restaurant Corfu

Lijn 2 Halte: De Dom
  • : Parkeergarage Springweg

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Corfu

fam.schimmel1409 S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Goed eten in een fijne sfeer! Vriendelijke bediening met echt aandacht voor de klant! Het gerecht naast de kaart was heerlijk en ook de andere gerechten waren prima!
Wij komen zeker weer terug!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Jammer dat je gebonden bent aan een speciale menukaart. Wij waren met de bonnen van AH. Je bent eigenlijk niet vrij om te doen wat je wilt. Waarom niet gewoon à la carte bestellen? Op het eten niets aan te merken.
fijnproever_7 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
35 pp voor ahrestaurantactie? waarvoor? beperkte keuze v de ah-aktiemenukaart, en de prijs/kwaliteit is buiten proportie. hier komen wij niet meer terug.
Ineke E.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Je kunt er gezellig zitten. Zeker de bank bij het raam vinden wij voor 2 personen een aanrader . Leuke bediening en wij komen hier zeker terug!
Fulco28 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Leuk restaurant. Prima bediening, goede pikilia, lekkere grillschotel, redelijk nagerecht. Lekkere biertjes, hoeveelheden beetje zuinig. Redelijk geprijsd.
Annemarie W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Erg hartelijk ontvangen, bediening supervriendelijk. Het restaurant is mooi stijlvol ingericht en de tafels staan op een goede afstand van elkaar. Het eten was lekker, mooi opgemaakt en goed geproportioneerd (in tegenstelling tot de meeste Griekse restaurants waar je alleen een berg vlees krijgt). Vooral de moussaka was heerlijk. Verbeterpuntje zou zijn om iets sneller de borden weg te ruimen en te vragen om nieuwe drankjes. Ook was de baklava wat koud, alsof deze rechtstreeks uit de koeling kwam. Maar algehele ervaring was erg positief :)
Marie-anne L.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Al jaren ons vaste Grieks restaurant. Aanrader! Het eten is prima en het personeel zeer attent! Het is er levendig, maar er zijn ook plekjes waar je wat rustiger zit.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hadden een laatste AH actie kaart en hiermee gingen we naar Corfu! Gastvrij en vriendelijke ontvangst. Ziet er heel gezellig uit, bediening top! We hebben heerlijk gegeten en we komen zeker terug, ook zonder AH actie! We hebben diverse Griekse restaurants bezocht in de loop der jaren en deze over het hoofd gezien, tot nu toe komt Corfu bij ons op nummer 1! Omdat we op tijd naar de schouwburg moesten en we dit aangaven kwam het dessert heel snel zodat we ruim de tijd hadden om de voorstelling te halen!
Roel W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
prima kaart, goede prijs-kwaliteitsverhouding, prettige bediening en bovengemiddeld goed eten voor een Grieks restaurant
fijnproeverxl .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het eten was goed. Het is helaas niet dat ik na het eten dacht van heerlijk.
Het is wel een gezellige knusse ruimte waar daarentegen wel heel veel geluid in werd geproduceerd en je erg je best moet doen om met je tafelgenoten een gesprek te kunnen voeren.
De bediening is erg correct, vriendelijk en zeer snel.
Inico V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Prima gegeten en prima bediening. Werden goed ontvangen, hoefden niet lang te wachten en boden zelf aan dat het voorgerecht even kon zakken. Aanrader!
Christel S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het enige minpuntje vonden wij dat het lang duurde voordat we een drankje konden bestellen daarin tegen was de tijd tussen de gerechten erg kort.
moberg .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk vegetarisch gegeten met ahzegelactie.
Zeer gevarieerde vegetarische hoofdmaaltijd en het toetje hazelnoot/vanilletaartje was erg lekker !
Rustige sfeer en prettige bediening.
Zeker een aanrader !
Arnold D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Lekker gegeten!
Arnold D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Eten was prima, saladebar was fris, ideaal dat je zelf kunt kiezen.. vlees was lekker van smaak, goed gekruid, bediening alert en attent. Aanrader!
Wilfred D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Ik vind Corfu een uitermate sympathiek en goed restaurant met vriendelijke mensen, een goede rustige sfeer, goede gerechten en een goede prijs-kwaliteit-verhouding. De aanwezigheid van een saladebar vind ik ook erg prettig. Ik kom er graag!
Corine W.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Zeer vriendelijke bediening en heerlijk eten. We waren met de restaurant-actie van de AH en de communicatie over hoe deze actie bij hen werkte was ook heel duidelijk, geen verborgen addertjes onder het gras. Ik kom hier zeker terug.
G V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Hebben er heerlijk gegeten. Waren er lange tijd niet meer geweest, werden warm ontvangen. Geweldige avond gehad. Komen zeker terug.
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Alleen de gamba's waren melig. Overige gerechten waren goed. Geen gezeur over de korting via Iens, dat werd al berekend.
verschrikkelijkeikke .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Een van de betere grieken waar ik ben geweest. Gerechten goed verzorgd . Bediening vlot en een goede sfeer. Gaan we vaker doen.