Corfu

Oudegracht 178 3511 NP Utrecht Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Corfu

De pure en verse Griekse keuken

Je tenen in het warme zand, een verkoelend briesje door je haren en een kristalheldere zee. Wat is Griekenland toch een heerlijke plek om tot rust te komen. En dan het eten, zo vers en puur, kan het nog beter? Bij Corfu aan de Oude Gracht ervaar je de smaken en sfeer van dit mediterrane eiland weer helemaal opnieuw.

Meer informatie over restaurant Corfu

Lijn 2 Halte: De Dom
  • : Parkeergarage Springweg

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Corfu

Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Alleen de gamba's waren melig. Overige gerechten waren goed. Geen gezeur over de korting via Iens, dat werd al berekend.
verschrikkelijkeikke .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Een van de betere grieken waar ik ben geweest. Gerechten goed verzorgd . Bediening vlot en een goede sfeer. Gaan we vaker doen.
Mandy B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Zeer vriendelijk en bekwaam personeel
Lekker gegeten voor zeer aangename prijs
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Heerlijk gegeten met het AH menu. Vriendelijk, eerlijke en fijne bediening en behulpzaam bij een kleine twijfel m.b.t. menu. We waren vrij vroeg (18:00 h), het was dus vrij rustig. Een echte aanrader.
Ed G.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Keurig sfeervol restaurant. Nette bediening. Goed eten. Een minpunt is de tekst, of juist het ontbreken hiervan, op het reclamebord buiten. Er stond onder meer op aangegeven de aanbieding "Onbeperkt Mezedes voor € 20,90". Hierop gingen we naar binnen. Eenmaal binnen bleek het niet mogelijk deze aanbieding te bestellen. De verklaring hiervoor was dat ná kwart over acht deze aanbieding niet meer besteld kon worden. Het was op dat moment half negen! Sorry, maar Ik vind dat misleidend. Nog geadviseerd om dit dan in het vervolg ook op het bord buiten te vermelden. Nee, men deed dat al vijf jaar zo was het antwoord. Jammer, zeker voor een restaurant met zo'n sjieke uitstraling! Uiteindelijk toch wel lekker gegeten. Volgende keer maar op tijd binnen te zijn voor de Mezedes......
EDZ10 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk gegeten, menu van ah restaurantactie was ruim voldoende, een gezellig ingericht restaurant en vriendelijk personeel.
L V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijke tapas, eenvoudig maar goede ingrediënten.porties klein maar meerdere rondes te bestellen.
Saladebar is een leuke aanvulling.
De drankjes zijn wel prijzig voor zulke kleine flesjes.
john seuter .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Corfu aan de Oude Gracht een leuke locatie in hartje centrum van Utrecht helaas vanuit het restaurantgeen zicht op de gracht. Bij de deur staat een bord voor een 3 gangen keuze menu voor onder de € 25,--. Maar wij kwamen voor de AH actie en kregen een speciale kaart waarbij een 3 gangen diner was opgeschroeft naar € 35,-- Mischien slim om in de AH actietijd dit bord weg te halen. Het was enorm stil in dit restaurant. de bediening vlot en correct. De start met de ouzo was een goed welkomsdrankje. Het eten was perfect voldoende keus voor de AH actie. Heerlijk voorgerechten, Ook de hoofdgerechten goed en voldoende aanvullen met een salade van de saladebar is gratis mogelijk. Ook het dessert smaakte heerlijk. Goed gegeten, maar of het nou echt € 35,-- pp moet kosten normaal gesproken daar twijfelen we wel aan. Dat is wat prijzig.
Daan R.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Zeer de moeite waard, super lekker gegeten
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Prima Griek en mooi gelegen langs de gracht. Het eten was van een goede kwaliteit en ruim voldoende tevens is er een salade bar waar je kosteloos gebruik van kunt maken. Wanneer we weer een bezoekje aan Utrecht brengen zullen we hier zeket weer naar toe gaan.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Op zich was alles best oke, maar als je binnenkomt en aan de ingang een bord ziet van 3 gangenmenu < € 25,-- dan denk ik dat er met het tarief van de AH actie enigszins creatief wordt omgegaan: het is ongeveer het tarief van 3 losse gangen.......... Maar goed, we hadden het er goed.
Ellen W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Wij eten hier wel vaker en het bevalt prima. Knusse, gezellige ambiance. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Griekse Mezedes is een aanrader!
MaartenWe .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Prima eten van een redelijk uitgebreide kaart.
Het was niet zo heel druk en ik had t idee dat de scherpte van het personeel eraf was.
Veel zelf moeten vragen, waar je verwacht er naar gevraagd te worden.

Opzich prima...

Echter .... voor de jongeman die ons ontving.... als je naar mn achternaam vraagt voor de reservering .. maak dan geen grappen met mijn achternaam.
Fooi kan je vergeten, volgende keer lopen we weg.
Loes C.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Op eindelijk weer eens een voorjaarsdag met veelbelovende temperaturen met mijn vriendin Yvonne een dagje Utrecht gepland en met behulp van de net gestarte AH/Iens actie een bij Corfu gereserveerd, gelegen aan de altijd gezellige Oudegracht! Bijzonder vriendelijke bediening en het speciale actiemenu bood ruim voldoende keus voor ons beiden!. Zo hadden we een lekker menuutje en konden we bovendien gebruik maken van het saladebuffet, dat er fris en smakelijk uitzag. Mooie fles witte wijn erbij en het was helemaal prima zo!
gcphacquebard .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Op 5 mei wederom met de AH restaurant actie gegeten.
Het 3 gangen menu, was weer prima. Keuze uit 5 gerechten.
De bediening is nog steeds prima.
Een aanrader voor iedereen die, na een gezellig dagje rondzwerven in Utrecht, rustig in een gezellige sfeer Grieks wil eten.
Gerard en Toos Hacquebard
Esca .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Bij binnenkomst werden we direct verwelkomt, en kregen we een mooie plaats bij het raam. De bediening was erg alert, maar niet storend aanwezig. Het eten was heerlijk, ook in voldoende porties, dus we gingen voldaan naar huis.
Een aanrader vind ik het vegetarisch hoofdgerecht, wat bestond uit diverse hapjes.
rayanalchi .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Op een paar dingen na mbt uitleg over menu was ons diner erg heerlijk en gezellig. Hetbis voor herhaling vatbaar.
Een aanrader dus
MaartenWe .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Gezellig restaurant, prima service en goed eten.

Enige minpunt was dat we niet gewezen zijn op het tapas menu, terwijl we daar wel om vroegen.
Achteraf zei de serveerster, "Dat staat buiten op het bord".

Verder prima restaurant!
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Op een donderdagavond al lopende langs gelopen. Buiten stond een heer tegen de muur, van de bediening. Ach toen maar eens naar binnen gestapt. De heer was uiterst netjes en maakt een beleefd praatje.
Vooraf de Kefthedes besteld. Was een smakelijke champignon saus. Heb de gehakt balletjes onderzocht, maar die leken me te egaal om vers gemaakt te zijn. Zonde. Als hoofd een koksschotel besteld. Werd geserveerd met een mandje friet en je mocht gebruik maken van de saladbar. Ben ik niet zo van omdat iedereen daar altijd boven hangt, maar deze stond lekker hoog. Miste bij de saladbar dan wel wat Griekse accenten. Maar het belangrijkste bij de Griek, het vlees. Ja dat was echt super, lekker mals, niet te droog. Heerlijk. Samen met de vriendelijke bediening, helemaal goed. Een van de beste van Utrecht.
Sheila H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Kom speciaal naar Utrecht voor dit heerlijke restaurant. Het eten is super lekker, de bediening is vriendelijk en wordt wederom altijd weer verrast door de blijvende kwaliteit.