Corfu

Oudegracht 178 3511 NP Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant Corfu

De pure en verse Griekse keuken

Je tenen in het warme zand, een verkoelend briesje door je haren en een kristalheldere zee. Wat is Griekenland toch een heerlijke plek om tot rust te komen. En dan het eten, zo vers en puur, kan het nog beter? Bij Corfu aan de Oude Gracht ervaar je de smaken en sfeer van dit mediterrane eiland weer helemaal opnieuw.

Meer informatie over restaurant Corfu

Lijn 2 Halte: De Dom
  • : Parkeergarage Springweg

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

lesdavisnl .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Lotte B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Goed eten, ziet er gezellig uit, vriendelijk personeel, niet duur. Leuk om dit restaurant te ontdekken via de AH actien
Jolande A.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten, prima menu voor deze actie. Medewerkers waren heel vriendelijk en mijn verzoek om een tafeltje bij het raam was ook ingewilligd we hadden een prachtig plekje. We voelden ons heel welkom, wat ik soms toch anders ervaar als we met deze actie ergens gaan eten.
Pa-ho .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Ik heb hier heerlijk gegeten, ruime porties en saladebar naar eigen wens op te scheppen. AH-menu bood genoeg verschillende keuzes. Mijn tafelgenote was iets minder enthousiast (vooral wegens de grote hoeveelheid vlees op haar bord, dat kon zij niet allemaal op), maar vond het wel lekker - het was haar eerste kennismaking met Grieks eten. Zeer vriendelijke bediening.
Al met al een geslaagd etentje.
Blindawa .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk eten met prima service. Prima menukeuze ook met de ah restaurantactie. Een echte aanrader voor een gezellige avond uit!
Truus G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Bij een bezoek in het verleden vonden we de kwaliteit van de gerechten aanzienlijk beter dan bij de gemiddelde Griek. Dit keer vonden we het een gewoon goede Griek.
Personeel erg vriendelijk, maar jassen aannemen bij binnenkomst wordt niet gedaan. Je moet je jas maar gewoon naast je neerleggen.
Michaëla C.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Het eten was heerlijk! De service was snel en goed en uiterst vriendelijke mensen! Er staan super veel lekkere dingen op de kaart dus kiezen is moeilijk!
Puck V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Wel lang gewacht voordat de borden werdeb weggehaald en we een dessert konden bestellen. Maar das dan t enige negatieve
Marie-louise B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wij waren er nog nooit eerder geweest.Maar vinden het voor herhaling vatbaar.Wat wij wel vonden dat de gerechten wat minder zout mogen.Maar dat kan aan ons zelf liggen wij zijn zelf spaarzaam met zout.
Peter.sylvia .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben goed gegeten met de ah actie. Vonden de prijs wel aan de hoge kant, 35 euro voor het menu. Het was goed, maar niet bijzonder. De zalm was iets te droog, dat was jammer. Personeel correct, inrichting netjes. Het was druk en daardoor wel wat rumoerig.
Bertjacques2 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
De ontvangst is warm aandacht voor de gasten
Je krijgt alle tijd om op je gemak te eten
De sfeer is goed alleen jammer dat het die avond erg rustig was
R.denier .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Superlekker gegeten, hele leuke en lieve bediening! Menukeuze was absoluut ruim genoeg en alles was even lekker. Kortom een echt aanrader.
Jos P.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
De bediening is prettig en vriendelijk. Maar algemeen zou ik het restaurant minder dan middenklasse beoordelen. De gerechten waren op het niveau van een cafetaria. Voorgerecht Griekse salade was fantasieloos evenals het hoofdgerecht vegetarisch en het vleesgerecht ossenhaas varkenshaas en kip met kwaliteit van een matig Grieks restaurant.
Tinekeexel .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
We hebben allemaal heerlijk gegeten, er was voldoende keuze. Er word goed rekening gehouden met mensen met een voedsel intolerantie en/of allergie,
Rocojoro .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Eten was zeer goed en lekker! Alleen zouden wij liever van de kaart eten en het duurste betalen. Wij denken dat de prijzen wat omhoog zijn afgerond voor de AH-actie.
Kim C.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Lekker gegeten met de zegeltjes van AH. Keuze uit 6 voor, hoofd en nagerechten. Voor ieder wat wils. Aardige bediening. Alles ging wel wat snel, na twee uurtjes stonden we weer buiten. Dit was verder geen probleem voor ons.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Lekker gegeten uit AH-menuekaart.
Vlotte, keurige bediening.Porties van voldoende grootte.
Bij beoordeling prijs- kwaliteitverhouding, ga ik uit van de normale prijzen.
Van_kampen_a .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Wij hebben weer heerlijk gegeten bij Corfu. Voor ons het lekkerste Griekse restaurant van, in ieder geval, Utrecht. Bediening is vriendelijk en alert, de ambiance is mooi en het eten is altijd heerlijk. Veel keus uit het speciale AH-menukaart. Kortom, dit restaurant kunnen wij iedereen aanraden.
Fijnproever 81 B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
In combinatie met AH-restaurantactie hebben we hier gegeten. We kregen allebei een glaasje ouzo van het huis, het duurde wel even voordat de ober terugkwam om onze drankbestellingen op te nemen, een Fanta en een thee.
We hadden bij iedere gang keuze uit 6 verschillende gerechten. Als voorgerecht koos ik de carpaccio maar dat gaf een klef, vettig mondgevoel. De rucola, pestodressing, pijnboompitten en Parmezaanse kaas zorgden er wel voor dat het geheel wat smakelijk werd. De gehaktballetjes van mijn tafelgenoot was smakelijk en de champignonsaus kon worden vervangen door tomatensaus en er werd brood bij geserveerd.
Hoofgerecht Suflaki-trio was lekker, maar helaas was de spies met ossenhaas een stuk kleiner dan de andere twee (kip- en varkensvlees) , tja die is het meest kostbaar, maar ook het lekkerst. ;-) Fijn dat de paprikasaus kon worden vervangen door champignonsaus, die was heerlijk! De Mix Corfu was ook smakelijk, aldus mijn tafelgenoot. De tzaziki mocht ik opeten, die was goed op smaak. Frites werden er gelukkig apart bij geserveerd, knapperig maar wel erg droog.
Verder konden we vrij gebruik maken van de saladebar. Nagerecht Baklava was smakelijk, wel jammer dat er geen bolletje ijs en/of fruit bij werd geserveerd, maar slechts een minuscuul toefje slagroom wat uit een bus leek te komen. In totaal hebben we € 39,60- afgerekend, daarover geen klagen. Zelfs de volle spaarkaart hoefden ze niet te hebben.
Mcgitsels .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Echt een aanrader! Heerlijk gegeten, genoeg keuze op de kaart voor de AH restaurantactie. Personeel erg klantvriendelijk!