Corfu

Oudegracht 178 3511 NP Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Corfu

De pure en verse Griekse keuken

Je tenen in het warme zand, een verkoelend briesje door je haren en een kristalheldere zee. Wat is Griekenland toch een heerlijke plek om tot rust te komen. En dan het eten, zo vers en puur, kan het nog beter? Bij Corfu aan de Oude Gracht ervaar je de smaken en sfeer van dit mediterrane eiland weer helemaal opnieuw.

Meer informatie over restaurant Corfu

Lijn 2 Halte: De Dom
  • : Parkeergarage Springweg

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Lindy J.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Met vier personen via de AH-actie gegeten, dus met een apart menu. Dit was prima. Niet speciaal, mar wel goed.
Vriendelijke en goede bediening. Topavond!
deborahstam .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten miste alleen bij het mandje brood de tzatziki , leuk vriendelijk personeel, snelle service leuke gezellige inrichting.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gisteravond Prima gegeten in het bomvolle Restaurant Corfu. Ondankts de drukte lukte het het personeel om ons vriendelijk te bedienen. Het eten van de AH kaart was prima, maar niet bijzonder. Tijd tussen de gangen was ook goed. Je kreeg niet het idee in een sneltrein te zitten. Inrichting niet typisch Grieksrestauranstijl, maar wel mooi en gezellig.
Omdat het zo druk was, was het moeilijk om elkaar te verstaan, dit ging irriteren. Kom liever iets later, dan zijn de eerste gasten alweer weg.
Het eten had voor mij iets minder zout gemogen, maar ik gebruik thuis ook zo min mogelijk zout. De rekening van ook prima, maar als ik hier de volle mep had moeten betalen was in minder enthiousiast geweest. AH actie loopt hier nog een maand langer door, ik zeg Doen!
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten, niet lang hoeven te wachten tussen de gangen (ondanks dat we met 8 personen waren) en vriendelijke service! Het restaurant zelf was sfeervol en niet al te druk. Een zeer geslaagd etentje gehad!
Lianne H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Lekker grieks eten. Bediening en eigenaar waren erg vriendelijk. Tegelijkertijd speelde een live grieks bandje. Dit was gezellig, maar zorgde wel voor veel geluid. Enkele gasten gingen door het restaurant dansen. Hoewel dit wel grappig was, was het niet zo sfeervol en zorgde er voor dat je minder een gesprek kon voeren.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Ondanks 3 grote gezelschappen( daarom zeer rumoerig) zeer vriendelijke bediening en heerlijk eten. Goed te merken dat dit een familie is die hart voor de zaak en klanten heeft. We komen zeker graag terug.
Magdalena M.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Lekker eten, maat niet zo bijzonder. De service was top, heel aardig en de wachttijd echt kort! Mooi locatie in Utrecht en makkelijk te vinden. Voor de AH restaurant actie je hebt een andere speciaal menu
lesdavisnl .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
1 van de betere AH actie restaurants. Echt goed gegeten! En de service was heel erg goed! Echt een aanrader! Ik ga snel terug.
Lotte B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Goed eten, ziet er gezellig uit, vriendelijk personeel, niet duur. Leuk om dit restaurant te ontdekken via de AH actien
Bashar D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Af en toe had ik het idee dat we vergeten waren door de ober. Verder vond ik het eten lekker, maar niet lekker genoeg voor de prijs die je normaal zou betalen. Al met al was het voor de AH actie wel prima, maar ik had dus wel iets hogere verwachtingen. Voor de gewone prijs zou ik er niet voor teruggaan.
Jolande A.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten, prima menu voor deze actie. Medewerkers waren heel vriendelijk en mijn verzoek om een tafeltje bij het raam was ook ingewilligd we hadden een prachtig plekje. We voelden ons heel welkom, wat ik soms toch anders ervaar als we met deze actie ergens gaan eten.
pa-ho .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Ik heb hier heerlijk gegeten, ruime porties en saladebar naar eigen wens op te scheppen. AH-menu bood genoeg verschillende keuzes. Mijn tafelgenote was iets minder enthousiast (vooral wegens de grote hoeveelheid vlees op haar bord, dat kon zij niet allemaal op), maar vond het wel lekker - het was haar eerste kennismaking met Grieks eten. Zeer vriendelijke bediening.
Al met al een geslaagd etentje.
Blindawa .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk eten met prima service. Prima menukeuze ook met de ah restaurantactie. Een echte aanrader voor een gezellige avond uit!
Truus G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Bij een bezoek in het verleden vonden we de kwaliteit van de gerechten aanzienlijk beter dan bij de gemiddelde Griek. Dit keer vonden we het een gewoon goede Griek.
Personeel erg vriendelijk, maar jassen aannemen bij binnenkomst wordt niet gedaan. Je moet je jas maar gewoon naast je neerleggen.
Michaëla C.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Het eten was heerlijk! De service was snel en goed en uiterst vriendelijke mensen! Er staan super veel lekkere dingen op de kaart dus kiezen is moeilijk!
Puck V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Wel lang gewacht voordat de borden werdeb weggehaald en we een dessert konden bestellen. Maar das dan t enige negatieve
Marie-louise B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wij waren er nog nooit eerder geweest.Maar vinden het voor herhaling vatbaar.Wat wij wel vonden dat de gerechten wat minder zout mogen.Maar dat kan aan ons zelf liggen wij zijn zelf spaarzaam met zout.
peter.sylvia .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben goed gegeten met de ah actie. Vonden de prijs wel aan de hoge kant, 35 euro voor het menu. Het was goed, maar niet bijzonder. De zalm was iets te droog, dat was jammer. Personeel correct, inrichting netjes. Het was druk en daardoor wel wat rumoerig.
bertjacques2 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
De ontvangst is warm aandacht voor de gasten
Je krijgt alle tijd om op je gemak te eten
De sfeer is goed alleen jammer dat het die avond erg rustig was
r.denier .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Superlekker gegeten, hele leuke en lieve bediening! Menukeuze was absoluut ruim genoeg en alles was even lekker. Kortom een echt aanrader.