Corfu

Oudegracht 178 3511 NP Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Corfu

De pure en verse Griekse keuken

Je tenen in het warme zand, een verkoelend briesje door je haren en een kristalheldere zee. Wat is Griekenland toch een heerlijke plek om tot rust te komen. En dan het eten, zo vers en puur, kan het nog beter? Bij Corfu aan de Oude Gracht ervaar je de smaken en sfeer van dit mediterrane eiland weer helemaal opnieuw.

Meer informatie over restaurant Corfu

Lijn 2 Halte: De Dom
  • : Parkeergarage Springweg

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Daan R.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Prima Griek en mooi gelegen langs de gracht. Het eten was van een goede kwaliteit en ruim voldoende tevens is er een salade bar waar je kosteloos gebruik van kunt maken. Wanneer we weer een bezoekje aan Utrecht brengen zullen we hier zeket weer naar toe gaan.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Op zich was alles best oke, maar als je binnenkomt en aan de ingang een bord ziet van 3 gangenmenu < € 25,-- dan denk ik dat er met het tarief van de AH actie enigszins creatief wordt omgegaan: het is ongeveer het tarief van 3 losse gangen.......... Maar goed, we hadden het er goed.
Ellen W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Wij eten hier wel vaker en het bevalt prima. Knusse, gezellige ambiance. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Griekse Mezedes is een aanrader!
MaartenWe .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Prima eten van een redelijk uitgebreide kaart.
Het was niet zo heel druk en ik had t idee dat de scherpte van het personeel eraf was.
Veel zelf moeten vragen, waar je verwacht er naar gevraagd te worden.

Opzich prima...

Echter .... voor de jongeman die ons ontving.... als je naar mn achternaam vraagt voor de reservering .. maak dan geen grappen met mijn achternaam.
Fooi kan je vergeten, volgende keer lopen we weg.
Loes C.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Op eindelijk weer eens een voorjaarsdag met veelbelovende temperaturen met mijn vriendin Yvonne een dagje Utrecht gepland en met behulp van de net gestarte AH/Iens actie een bij Corfu gereserveerd, gelegen aan de altijd gezellige Oudegracht! Bijzonder vriendelijke bediening en het speciale actiemenu bood ruim voldoende keus voor ons beiden!. Zo hadden we een lekker menuutje en konden we bovendien gebruik maken van het saladebuffet, dat er fris en smakelijk uitzag. Mooie fles witte wijn erbij en het was helemaal prima zo!
gcphacquebard .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Op 5 mei wederom met de AH restaurant actie gegeten.
Het 3 gangen menu, was weer prima. Keuze uit 5 gerechten.
De bediening is nog steeds prima.
Een aanrader voor iedereen die, na een gezellig dagje rondzwerven in Utrecht, rustig in een gezellige sfeer Grieks wil eten.
Gerard en Toos Hacquebard
Esca .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Bij binnenkomst werden we direct verwelkomt, en kregen we een mooie plaats bij het raam. De bediening was erg alert, maar niet storend aanwezig. Het eten was heerlijk, ook in voldoende porties, dus we gingen voldaan naar huis.
Een aanrader vind ik het vegetarisch hoofdgerecht, wat bestond uit diverse hapjes.
rayanalchi .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Op een paar dingen na mbt uitleg over menu was ons diner erg heerlijk en gezellig. Hetbis voor herhaling vatbaar.
Een aanrader dus
MaartenWe .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Gezellig restaurant, prima service en goed eten.

Enige minpunt was dat we niet gewezen zijn op het tapas menu, terwijl we daar wel om vroegen.
Achteraf zei de serveerster, "Dat staat buiten op het bord".

Verder prima restaurant!
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Op een donderdagavond al lopende langs gelopen. Buiten stond een heer tegen de muur, van de bediening. Ach toen maar eens naar binnen gestapt. De heer was uiterst netjes en maakt een beleefd praatje.
Vooraf de Kefthedes besteld. Was een smakelijke champignon saus. Heb de gehakt balletjes onderzocht, maar die leken me te egaal om vers gemaakt te zijn. Zonde. Als hoofd een koksschotel besteld. Werd geserveerd met een mandje friet en je mocht gebruik maken van de saladbar. Ben ik niet zo van omdat iedereen daar altijd boven hangt, maar deze stond lekker hoog. Miste bij de saladbar dan wel wat Griekse accenten. Maar het belangrijkste bij de Griek, het vlees. Ja dat was echt super, lekker mals, niet te droog. Heerlijk. Samen met de vriendelijke bediening, helemaal goed. Een van de beste van Utrecht.
Sheila H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Kom speciaal naar Utrecht voor dit heerlijke restaurant. Het eten is super lekker, de bediening is vriendelijk en wordt wederom altijd weer verrast door de blijvende kwaliteit.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Zaterdagavond gezellig met de familie heerlijk gegeten bij Corfu aan de Oude Gracht. Uitgebreide kaart met een aardige, vriendelijke en erg goede bediening in een gezellige entourage.
Een adres om te onthouden als we weer eens in Utrecht zijn.
AM85 .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Wij hebben erg lekker gegeten bij restaurant Corfu. Erg goede bediening & een fijne sfeer! Kortom, zeker de moeite waard!
Wietze S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
We zijn hier niet voor het eerst, maar zeker ook niet voor het laatst. Gewoon een goeie Griek.

Ook prettig dat je de eigenaar vaak ziet.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Een sfeervolle uitstraling en zeer vriendelijke gastvrije bediening..
Cor M.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
In een prettige omgeving van een zeer goede kwaliteit 3 gangen diner genoten.
Dat voor vergelijkbare Griekse restaurants niet goedkoop eruit komt. Bediening werd opeens bij het toetje zeer snel afgewerkt zodat wij het idee dan krijgen dat wij eruit moesten.
Ruimte is sfeervol maar tafels zijn erg klein en de ruimte tussen de tafels is niet royaal.
Bediening is zeer tot overdreven vriendelijk.
Matthijs K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Toen we aankwamen werden ons twee plekken aangeboden. Bij het raam of meer binnenin. De speciale menu's lagen al klaar en we hebben een goede keuze kunnen maken. Eten was heerlijk en de service goed.
Enige puntje was wel dat het vrij rumoerig was. Toen we aan het praten waren konden we elkaar regelmatig niet verstaan. Veder een prima service.
Ron O.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Prima restaurant met zeer vlotte en aardige bediening. Rustig genoeg voor gesprekken aan tafel. Voor volwassenen en kinderen volop keuze in gerechten. Een aanrader!
Lia0320 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Daar gegeten met de AH dinerbon. Personeel is vriendelijk en het eten is lekker. We waren hier al een keer eerder geweest en wederom zijn we tevreden huiswaarts gegaan.