Corfu Palace

Pastoor Gowthorpestraat 29 3772 CA Barneveld Nederland Kaart
31-342420169

Over restaurant Corfu Palace

Eten als God in Griekenland

Bezoekje aan het Schaffelaartheather, zakendiner of zomaar een gezellig avondje uit? Neem dan eens een kijkje bij Corfu Palace, een restaurant met voortreffelijke Griekse specialiteiten. Het restaurant is vernoemd naar het paleis van de voormalige keizerin van Oostenrijk ‘Sissi’. Haar paleis stond op het Griekse eiland Corfu, dat eveneens door Shakespeare werd gebruikt als achtergrond voor vele toneelstukken. Tegenwoordig is het vooral een zeer geliefd oord voor vakantiegangers. Corfu Palace biedt voor ieder wat wils. Geniet van vis-, vlees- en groentespecialiteiten of bestel een smaakmakende salade met een goed glas wijn!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Corfu Palace

• : Parkeerterrein voor de deur, na 18.00 uur gratis.

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 16:30

• Airconditioning , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen
Rinaad .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Ruim en rustige restaurant. Veel ruimte voor de gasten (privacy) in een aangename omgeving. Vriendelijke en attente bediening. Verzorgd en erg lekker eten. Indien wij weer Grieks gaan eten zal het zeker hier zijn.
Ivo W.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Na een lange tijd weer een keer hier gegeten.
Ik had de dagspecialiteit genomen en dat was toen een souvlaki van scampi's.
Heb hier erg van genoten evenals de vissoep.
Personeel is zeer vriendelijk en de ouzo aan het begin is een mooie starter als welkomstdrankje.
Verder is het decor in volledige Griekse stijl ingericht.
Uiteraard wil ik er weer een keer gaan eten!
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Heerlijk gegeten. Misschien iets duurder dan normaal, maar de borden zien er dan ook prachtig uit. Vriendelijke bediening. Heerlijke baklava als toetje. Zijn we nog eens in de buurt, komen we zeker weer!
Marco08 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Heerlijk gegeten bij Corfu Palace. Als voorgerecht hadden wij Pikilia voor 2 personen. Een mix van warme en koude voorgerechten. Acceptabele porties, de smaak was prima.
De Knossos schotel is werkelijk geweldig. Het vlees is heerlijk gekruid, de fetasaus precies goed van structuur en smaak. Mijn vrouw had varkenshaas van de grill met champignonsaus. Ook die was goed bereid, niet te droog.
De bediening is zeer vriendelijk, mensen hebben liefde voor hun vak. Het decor is niet fantastisch maar wel erg netjes en verzorgd.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Daar zat ik dan. A1 in de file.
Weg van de snelweg kwam ik bij Corfu palace in Barneveld.
Een mooi ruim restaurant wat een sfeervolle indruk maakte en er goed verzorgd uit zag.
Goed meubilair wat erg goed verzorgd was of net nieuw.

De kaart biedt veel bekende gerechten uit de Griekse keuken.
Als starter een kippensoep genomen. Die was so so, maar ja wie kent er kippensoep uit de griekse keuken. De eigenaar er op gewezen, dat ik de soep so so vond. Vriendelijk lachend vertelde hij me; "wat verwacht je, ken je kippensoep uit de griekse keuken". Samen gelachen en hij vertelde vriendelijk dat ze hier mee aan de wens van de klant wilden voldoen. Een extra soepje op de kaart wat erg europees is.

Vooraf had ik met de eigenaresse gesproken en besteld. De keuze was op een Stifado gevallen. Een gerecht dat ik 20 jaar geleden in Griekenland op heb en daarna nooit van dezelfde kwaliteit meer ben tegen gekomen.
Door de soep waren mijn verwachting toch wat omlaag gebracht. Geheel ten onrechte naar later bleek. De Griekse keuken is in Corfu Palace helemaal geland.
Een top stifado, die mij 20 jaar terug bracht. Al vanaf het moment dat de stoofpot onder mijn neus kwam. Ik heb enorm genoten van dit hele mooie gerecht.

Over de bediening kan ik kort zijn. De eigenaren zijn heel vriendelijk en presenteren met liefde hun gerechten en laten je echt de warmte voelen die je in Griekenland ook kan vinden.
Ik heb genoten en zal zeker nog eens afdwalen naar Barneveld voor een 2e bezoek.

Lex18 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2012
Gezellig grieks restaurant met (binnen) de juiste sfeer van gastvrijheid. Lekker eten en vriendelijke bediening. Echte aanrader als je in Barneveld geen kip wilt eten.