Cor & Don’s

Aletta Jacobslaan 7 1066 BP Amsterdam Nederland Kaart
31-208207834

Over het restaurant Cor & Don’s

In Cor & Don’s Restaurant kunt u de gehele dag genieten van eten en drinken. U kunt hier ontbijten, lunchen en dineren. Tot 's avonds laat kunt u genieten van diverse grill specialiteiten. Onze koks combineren de mediterrane keuken met lokale smaken. Naast onze burgers en grill specialiteiten serveren wij ook verschillende vegetarische en Halal gerechten.

Meer informatie over restaurant Cor & Don’s

Dagelijks: 17:00 - 00:00

6,9
Desmond C.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Ik had het driegangen menu van €24,50. Het begon met een tomatensoepje wat niet erg bijzonder smaakte. De smaak was een beetje zurig met een paar druppels basilicumolie erin. Het hoofdgerecht was het meest teleurstellend: een droog hard stuk tonijn met ernaast drie geschilde ongekruide asperges en een paar niet op smaak gebrachte krieltjes. Zowel mijn tonijn als die van een van mijn tafelgenoten teruggestuurd, maar het vervangend stuk tonijn was totaal geen verbetering. We sloten af met een lekker nagerecht, namelijk een chocolade fondant met aardbei mousse en een stuk chocola met nootjes en wat rode vruchten.

Twee van mijn tafelgenoten hadden de tomahawk steak gedeeld. Medium besteld, maar helaas kwam het aan als een droog uitziend medium well done stuk teleurstelling.

Service was wel uitstekend.
JP W.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Met familie (12 man) brunch genuttigd. Bij aankomst gastvrij onthaald en gereserveerde tafel mooi gedekt. Restaurant zat vol en bediening had toch snel oog voor drankjes. Prima uitgebreide keuzemogelijkheden qua drankjes (verse jus) en spijzen. Kinderen hebben ook nog na afloop rondleiding gehad en vliegtuigkamer bewonderd. Parkeerkaartje op eigen terrein werd vergoed. Juiste prijs/kwaliteitverhouding en ik zal het iedereen aanraden.
Komodo57 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Hier met partner de paasbrunch genomen. Het is het restaurant van het Corendon-hotel Amsterdam. De prijs van de brunch was heel acceptabel. De bediening was vriendelijk en sympathiek. Alles was in buffetvorm en werd goed bijgevuld. Koffie en thee waren inclusief en, zo bleek, ook de vers geperste jus d'orange. Het buffet bestond grotendeels uit broodwaren en zoetigheden. Er was broodbeleg met o.a. brie en zalm. Koffie en thee waren inclusief en, zo bleek, ook de vers geperste jus d'orange. Een nadeel vonden we de zeer beperkte keuze in warme gerechten. Zover wij het konden overzien waren er slechts (een goedgevulde) aspergesoep, scrambeld egg met worstjes (over van het hotelontbijt?) en kleine quiches. Nogmaals, de prijs was aantrekkelijk, maar dat probeerden ze blijkbaar weer te compenseren met een (volgens ons) een aangepaste prijslijst van alcoholische drank. Bijvoorbeeld een glaasje prosecco voor 5,25 euro vind ik veel te duur.
Verder is de ruimte sober ingericht, maar het oogt wel verzorgd en netjes.
Lenie D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Alles naar tevredenheid. Zeker voor herhaling vatbaar.succes met alles.
Louan V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Gisterenavond bij AY gegeten. Wij vroegen naar de Tapas kaart, daar werd reclame in de krant voor gemaakt. Je krijgt dan 3 ronden van 4 tapas, daarna kan je nog zoveel tapas bij kan bestellen als je wilt. De tapas vonden wij slecht. Alleen het stokboor en de olijven waren te eten, verder bijzonder grof en onsmakelijk. De bediening is adequaat en vriendelijk. De entourage niets bijzonders, een groot saai restaurant. Misschien zijn de á la carte gerechten uit het menu beter. Wij waren met 2 x tapas menu, 1 mini glaasje huiswijn (een lachertje!!) en een fles water € 50,-- kwijt. Zonde van het geld, wij komen hier niet meer terug.
nikitamol .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Heerlijk gegeten, leuke uitstraling in het restaurant, niet te snel opvolgend van gangen en vriendelijke bediening was voor ons een top avond.