Cor & Don’s

Aletta Jacobslaan 7 1066 BP Amsterdam Nederland Kaart
31-208207834

Over het restaurant Cor & Don’s

In Cor & Don’s Restaurant kunt u de gehele dag genieten van eten en drinken. U kunt hier ontbijten, lunchen en dineren. Tot 's avonds laat kunt u genieten van diverse grill specialiteiten. Onze koks combineren de mediterrane keuken met lokale smaken. Naast onze burgers en grill specialiteiten serveren wij ook verschillende vegetarische en Halal gerechten.

Meer informatie over restaurant Cor & Don’s

Dagelijks: 17:00 - 00:00

7,2
Lenie D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Alles naar tevredenheid. Zeker voor herhaling vatbaar.succes met alles.
Louan V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Gisterenavond bij AY gegeten. Wij vroegen naar de Tapas kaart, daar werd reclame in de krant voor gemaakt. Je krijgt dan 3 ronden van 4 tapas, daarna kan je nog zoveel tapas bij kan bestellen als je wilt. De tapas vonden wij slecht. Alleen het stokboor en de olijven waren te eten, verder bijzonder grof en onsmakelijk. De bediening is adequaat en vriendelijk. De entourage niets bijzonders, een groot saai restaurant. Misschien zijn de á la carte gerechten uit het menu beter. Wij waren met 2 x tapas menu, 1 mini glaasje huiswijn (een lachertje!!) en een fles water € 50,-- kwijt. Zonde van het geld, wij komen hier niet meer terug.
nikitamol .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Heerlijk gegeten, leuke uitstraling in het restaurant, niet te snel opvolgend van gangen en vriendelijke bediening was voor ons een top avond.