COR & DON's Café | Restaurant | Bar

Aletta Jacobslaan 7 1066 BP Amsterdam Nederland Kaart
31-208207834

Speciale deals

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant COR & DON's Café | Restaurant | Bar

In Cor & Don’s Restaurant kunt u de gehele dag genieten van eten en drinken. U kunt hier ontbijten, lunchen en dineren. Tot 's avonds laat kunt u genieten van diverse grill specialiteiten. Onze koks combineren de mediterrane keuken met lokale smaken. Naast onze burgers en grill specialiteiten serveren wij ook verschillende vegetarische en Halal gerechten.

Meer informatie over restaurant COR & DON's Café | Restaurant | Bar

Dagelijks: 17:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant COR & DON's Café | Restaurant | Bar

Amy L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
We hadden hier via groupon een driegangen menu gegeten. Het eten was allemaal heel erg lekker, vers en goed op smaak. De bediening was prima, snel een heel klantvriendelijk. We komen hier zeker nog is terug.
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Zeer aangename avond! Eenvoudige kaart, maar allemaal verrassend lekkere gerechten en mooi gepresenteerd. Leuk personeel! Super attente barman en bediening!
Beppie K.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
was geweldig .lief personeel heerlijk 3gangen keuze menu ,op hoog nivau prachtige locatie we komen zeker terug
ik heb ooit het verhaal op tv gezien van de eigenaar ,wat een uniek dimaties persoon mijn compimenten ,
dat doet geen mens hem na hij is een uniek persoon !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ashley J.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Fijn restaurant met voor ieder wat wils. Wordt rekening gehouden met halal en vegetarisch, bediening is super vriendelijk!
Helena M.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
We hebben er 2 keer gegeten. 1e keer goed. Tweede keer stuk minder. Allebei de keren gepofte aardappel gegeten. 2e keer heel droog, bijna geen saus. En 7,50 voor 1fles water vond ik wel erg duur.
riekie W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
De tomaat op de hamburger was niet rijp genoeg, verder alles goed.
Melissa P.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Ok eten, slechte bediening. Toen we net zaten kwamen ze 3x in 5 minuten vragen of we het al wisten.
Mijn (zwangere) tafelgenote wilde haar vlees graag doorbakken, maar dat ging mis en de burger was nog goed rood van binnen.
Nadat we ons eten op hadden negeerde de bediening ons vrij duidelijk. Nadat we uiteindelijk nog thee en koffie hadden besteld, moest ik dit zelf gaan halen bij de bar, want ze waren het vergeten. Op de bon voor het afrekenen hebben we niet gewacht, we zijn gewoon naar de uitgang gelopen om af te rekenen. Als we op de bon hadden gewacht, had ik er nu nog gezeten denk ik.

Het eten was op zich prima, goede prijs/kwaliteit.
Agnes M.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Bediening langzaam en niet erg oplettend - ze waren voornamelijk met elkaar bezig en niet met de klanten, Salade werd vergeten. Toen ik wilde afrekenen ben ik maar naar de uitgang gelopen omdat ik niemand kon vinden die ik om de rekening kon vragen en heb daat gewacht om te kunnen betalen,
Tjarda E.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Wauw, wat een verrassing dit restaurant! De plek ligt niet zo heel erg voor de hand, maar is even omrijden meer dan waard. Gevarieerde kaart, we konden bijna niet kiezen. Heerlijk gelunched, de bediening is supervriendelijk, de ambiance heel sfeervol. Volgende keer gaan we de high tea proberen... die zagen we een paar keer langs komen en zag er fantastisch uit. Echt een aanrader!
Regina ..
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Buffet/high tea was wel ok. Zoetig als hartig. De gastheer (wat oudere man beetje grijzige baard en haar) was totaal niet klantvriendelijk. Zodra je binnenkomt en zegt dat je voor 4 personen gereserveerd hebt keek hij je amper aan. Geen interesse naar de klant toe. Klantenservice is ver te zoeken. Voordat hij klaar was met werken gaf hij zomaar z'n prive nummer aan een vriendin van mij op een papiertje. Dat vinden ik en mijn vriendinnen echt niet kunnen. (Respectloos) Hij is aan het werk, hij is totaal niet klantvriendelijk, geeft zomaar zijn prive nummer aan mijn vriendin. Terwijl ik ze allemaal uitgenodigd hebt en getrakeerd hebt. Krijg je dit soort dingen. Klantenservice is er totaal niet. Voor ons is het de 1e keer en de laatste keer bij jullie!
Regina ..
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Buffet/high tea was het eten wel ok. Zoetig en hartig. De gastheer was totaal niet klantvriendelijk. (Wat oudere man grijzige baard en haar) je komt binnen en de gastheer verwelkomde niet vriendelijk. Klantenservice is ver te zoeken bij hem. Ik heb geresveerd voor 4 personen en mijn vriendinnen getrakteerd. Maar ben niet tevreden over hoe de gastheer ons behandeld heeft. Hij gaf zelfs voordat hij naar huis ging z'n prive nummer aan mijn vriendin. Dat vonden wij niet kunnen. Respectloos! Voor ons 1e en de laatste keer bij cor & dons restaurant!
Desmond C.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Ik had het driegangen menu van €24,50. Het begon met een tomatensoepje wat niet erg bijzonder smaakte. De smaak was een beetje zurig met een paar druppels basilicumolie erin. Het hoofdgerecht was het meest teleurstellend: een droog hard stuk tonijn met ernaast drie geschilde ongekruide asperges en een paar niet op smaak gebrachte krieltjes. Zowel mijn tonijn als die van een van mijn tafelgenoten teruggestuurd, maar het vervangend stuk tonijn was totaal geen verbetering. We sloten af met een lekker nagerecht, namelijk een chocolade fondant met aardbei mousse en een stuk chocola met nootjes en wat rode vruchten.

Twee van mijn tafelgenoten hadden de tomahawk steak gedeeld. Medium besteld, maar helaas kwam het aan als een droog uitziend medium well done stuk teleurstelling.

Service was wel uitstekend.
JP W.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Met familie (12 man) brunch genuttigd. Bij aankomst gastvrij onthaald en gereserveerde tafel mooi gedekt. Restaurant zat vol en bediening had toch snel oog voor drankjes. Prima uitgebreide keuzemogelijkheden qua drankjes (verse jus) en spijzen. Kinderen hebben ook nog na afloop rondleiding gehad en vliegtuigkamer bewonderd. Parkeerkaartje op eigen terrein werd vergoed. Juiste prijs/kwaliteitverhouding en ik zal het iedereen aanraden.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Hier met partner de paasbrunch genomen. Het is het restaurant van het Corendon-hotel Amsterdam. De prijs van de brunch was heel acceptabel. De bediening was vriendelijk en sympathiek. Alles was in buffetvorm en werd goed bijgevuld. Koffie en thee waren inclusief en, zo bleek, ook de vers geperste jus d'orange. Het buffet bestond grotendeels uit broodwaren en zoetigheden. Er was broodbeleg met o.a. brie en zalm. Koffie en thee waren inclusief en, zo bleek, ook de vers geperste jus d'orange. Een nadeel vonden we de zeer beperkte keuze in warme gerechten. Zover wij het konden overzien waren er slechts (een goedgevulde) aspergesoep, scrambeld egg met worstjes (over van het hotelontbijt?) en kleine quiches. Nogmaals, de prijs was aantrekkelijk, maar dat probeerden ze blijkbaar weer te compenseren met een (volgens ons) een aangepaste prijslijst van alcoholische drank. Bijvoorbeeld een glaasje prosecco voor 5,25 euro vind ik veel te duur.
Verder is de ruimte sober ingericht, maar het oogt wel verzorgd en netjes.
Lenie D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Alles naar tevredenheid. Zeker voor herhaling vatbaar.succes met alles.
Louan V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Gisterenavond bij AY gegeten. Wij vroegen naar de Tapas kaart, daar werd reclame in de krant voor gemaakt. Je krijgt dan 3 ronden van 4 tapas, daarna kan je nog zoveel tapas bij kan bestellen als je wilt. De tapas vonden wij slecht. Alleen het stokboor en de olijven waren te eten, verder bijzonder grof en onsmakelijk. De bediening is adequaat en vriendelijk. De entourage niets bijzonders, een groot saai restaurant. Misschien zijn de á la carte gerechten uit het menu beter. Wij waren met 2 x tapas menu, 1 mini glaasje huiswijn (een lachertje!!) en een fles water € 50,-- kwijt. Zonde van het geld, wij komen hier niet meer terug.
nikitamol .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Heerlijk gegeten, leuke uitstraling in het restaurant, niet te snel opvolgend van gangen en vriendelijke bediening was voor ons een top avond.