Cor & Co.

Boliestraat 40A 7001 BD Doetinchem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Cor & Co.

Dinsdag t/m Donderdag 10:00 - 17:30
Vrijdag 10:00 - 20:30
Zaterdag 10:00 - 17:00
Zondag Gesloten

• Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2014
Wij hebben hier van een high tea genoten. We voelden ons enorm welkom, de tafel was al ingedekt en we kregen veel uitleg over de smaken thee (van 3 merken). De theepot werd onbeperkt bijgevuld en er was zelfs verse muntthee te krijgen. De gerechtjes waren uitgebreid, verse sandwiches met verschillend brood en beleg, lekkere zoete hapjes, hartige warme snacks en vers gebakken scones met een overdaad aan clotted cream en jam. Er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was. De gelegenheid zag er erg gezellig en netjes uit en de deur werd open gedaan zodra dit nodig was. Een enorme aanrader!
Marjoleinrijkeboer .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
Met z'n drieën hebben we in dit lunchrestaurant van een high tea genoten.
De tafel was mooi gedekt met bloemetjesservies en de eigenaar kwam regelmatig vragen of alles nog wel naar wens was. En dat was het zeker!
Er was onbeperkt thee beschikbaar in véél smaakjes, gecombineerd met lekkere hapjes -waaronder verschillende sandwiches, saucijzenbroodjes, kaasbroodjes, scones (met clotted cream en jam), petit fours en chocolaatjes.
Alles was helemaal naar wens.
Fam-Herle .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2012
Het omrijden waard.

Van restaurants wordt wel eens gezegd ‘het omrijden waard’.
Van lunchrooms lees je dat eigenlijk nooit.
Voor deze lunchroom geldt dat zeker wel.
En zeker niet alleen voor de lunch. Ook voor een lekkere avondmaaltijd.
De panini met kipfilet, appel en huisgemaakte kerriedressing was heerlijk.
Ook de koffie is van uitmuntende kwaliteit.
Ik heb begrepen dat dit bij een speciaal geselecteerde kleine branderij vandaan komt.
Het is duidelijk dat er heel veel aandacht wordt besteed aan de gerechten.
Gerechten die vers bereid, direct uit de keuken worden uitgeserveerd.
Daarbij komt dat de zaak erg gezellig is ingericht.
Onze kinderen hebben heerlijk gespeeld in de uitgebreide speelhoek, en wilden niet meer mee naar huis.
De vriendelijkheid van de eigenaar en zijn familie die je gastvrij ontvangen, maken dat ik zeker weer terugkom.
Ook als ik niet in de buurt ben, rijd ik daar graag een stuk voor om.