Copper Food & Drinks

Dinsdag t/m Zondag 11:30 - 22:00

• Airconditioning , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Robklaa .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Prachtig zonnig terras. Leuke kaart met zeer toegankelijke gerechten en prijzen.
Service snel en goed. Copper topper is een aanrader.
LBeljon .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Eten goed, bediening zeer matig. Drank vergeten of verkeerd. Dame die ons hielp zat achter de rug van een tafelgenoot om af te geven omdat hij vroeg waar de saus bleef.
TobieRoelofs .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Lekker gegeten. Leuke ambiance, en aardig personeel. Veel keus, een goed wijnaanbod en de gerechten zijn goed bereid. Wel een verschil qua opmaak, de meeste borden heel mooi, andere te eenvoudig / standaard. Het is beter om ook qua opmaak te laten zien dat elk bord dezelfde aandacht heeft gehad. Over het algemeen gewoon goed.
023eten .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Copper is eigenlijk altijd goed.
Voor lunch en avond eten kan je hier prima terecht.
De bediening is altijd aardig en vrolijk tegen ons.

We komen er bijna wekelijks en het is altijd gewoon goed.
Stanley O.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Heerlijk op het mooie terras gezeten in de zon. Lekker wat fingerfood om mee te beginnen en een fles chenin van simonsig. Daarna voor en hoofdgerechtje besteld en heerlijk kunnen blijven zitten op het terras. Leuke vlotte bediening. Komen hier zeker nog paar keer terug in de zomer denk.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Bij de lunch en 2e glas wijn wilde ik graag een glas water. Dit was niet mogelijk.
daarna heb ik naar de manager gevraagd, maar die was niet aanwezig....
De prijzen zijn best hoog, dat er een glas water bij geserveerd kan worden. Slechte service vind ik.
Louisehog1 .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Helaas een slechte ervaring. Ik was altijd heel enthousiast over Copper.
De Zeetong was zeer klein en stuk gebakken, geen smaak. Te weinig personeel. Lang met leeg glas gezeten, Snel vertrokken.
Victoria S.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Heerlijk gegeten in gezellige ambiance. T brood dat ze serveerde was wel bremzout, maar vele flessen water besteld en andere drankjes en wijn. Na het dessert wilde een van mijn gasten nog een glaasje water, maar dat was niet mogelijk. Daarom krijgen ze van mij voor service een 6je
Motormuizen .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
We hadden niet gereserveerd maar er was een tafeltje voor twee. Ontvangst vriendelijk. Leuke sfeervolle locatie. Het voorgerecht carpaccio was heerlijk. De salade met krokante kip was eveneens perfect. De bediening was keurig en vriendelijk. Minpunt was wel dat er bij een fles wijn niet de mogelijkheid is om een karaf water te bestellen. Alleen een fles water is mogelijk. Jammer, gemiste kans.
Tamar L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Nu al zo vaak geweest dat onze tafel al klaarstaat als we bellen. Uitstekend personeel en altijd heerlijk eten. Gezellige sfeer en op woensdag en zondag inmiddels vaste klanten, die elkaar allemaal kennen. Heel fijn dat je eronder kunt parkeren, een uitkomst in het drukke Noordwijk. Top!! Wij blijven terug komen!
Ine C.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
De uitstraling is goed maar we zullen er zeker niet meer gaan eten we bestelden chateaubriand die al werd geserveerd op een koude schaal en ook de borden waren niet warm. gemeld bij serveerster waar vervolgens niets mee werd gedaan kwaliteit/prijs veel te duur voor de kwaliteit die je krijgt dus zeker geen aanrader
Gilles M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Als voorgerecht een Steak Tataki, deze nog nooit zo top en uiterst smaakvol gegeten. Hoofdgerecht een Caesar salade met Gamba's. Prima witte wijn (Chardonnay). Inrichting is warm en stijlvol met de parkeergarage onder het Restaurant maakt het zeer prettig om ook bij slecht weer een hapje te gaan eten en niet door weer en wind te ploeteren. A locatie in een perfecte ambiance.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Copper is mijn favoriete 'go-to' restaurant in Noordwijk, omdat het toegankelijk is, zonder dat plat wordt. Sterker nog, Copper beschikt juist over een uiterst smaakvol interieur, met de diepe bar en de muur van grote wijnkasten, met tevens een van de mooiste terrassen van Nederland.

Het fijne van Copper is de kaart. Die is niet pretentieus, zoals je zou verwachten van een restaurant dat op de grond van een vijfsterrenhotel staat, maar juist zeer 'Hollands'. In de winter eet je er heerlijke stamppot, in de zomer zijn er slibtongetjes, en klassiekers als de club sandwich en de eigen hamburger zijn ook altijd aanwezig. Mijn favoriete gerecht zijn de (botloze) spareribs. Het is een bord vol heerlijk varkensvlees, paksoi en boontjes in de lekkerste saus ooit. Na lief vragen bij de bediening krijg ik meestal een extra kannetje saus, want man...die is zo smullen!
Een fijne afsluiter van het diner is het trio van crème brûlée met een zoete maar lekkere Muscat d'Asti.
PietH .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Heerlijk gegeten ,spareribs die je niet hoeft te kluiven,waar krijg je dat? bij Copper.Je kon kiezen tussen mild en pikant.Heb voor de pikante versie gekozen ,partner voor de milde.Het was best behoorlijk veel.Personeel was heel vriendelijk.
Elisabetta D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
met mijn vriendin zij kan heel goed deze ristorant zij had daar al gegeten.ik heb lekker gegetenen Butter steak met patat en lekker witten wijn.omgevening echt mooi van binnen heel gezelig
Sassenheim06 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2013
19 december 2013 geluncht bij Copper Noordwijk met zijn zessen, mooie ruimte, eten was heerlijk (o.a. bruine bol kip theryaki, clubsandwich, diverse soorten vis met frites), bediening vriendelijk/goede timing, gratis nabije parkeerplaats. Een aanrader!
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2013
Regelmatig bij Copper geweest maar gisterenavond was het echt onder de maat. Peking Duck vooraf was heerlijk maar het Lamsvlees smaakloos en té doorbakken. De bediening was zeer matig.
Victoria S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2013
heerlijk geluncht (vegetarische ravioli) met goed glas wijn en als toetje verrukkelijke cheesecake. Vriendelijke bediening en de ambiance is heel aangenaam.
De Bobb D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2013
Heerlijke ambiance, eten is zeer goed, verwacht geen sterrenrecepten. Bediening uitermate vriendelijk en laat je nooit te lang wachten. Wanneer de zomer aanvangt kan er gegeten/gedronken worden op het prachtig grote terras!
Lucullus_IX .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2013
Een restaurant, waar geen karaf kraanwater geserveerd mag worden, geeft -in mijn optiek- geen service en zal dus van mij nooit een voldoende krijgen voor dit onderdeel. De tweede misser was, dat er niet geinformeerd werd wat we bij de maaltijd wilden drinken: het resultaat was een afkoelende maaltijd voor je neus zonder een gevuld (wijn)glas. Tegen de tijd dat we eindelijk de gekozen wijn in ons glas hadden waren we toch maar aan de maaltijd begonnen en was het bord driekwart leeg. De gratis parkeerplek, de mogelijkheid je kaasdessert zelf uit een lijstje van voorhanden kazen te kunnen kiezen en de overigens vriendelijke, maar niet erg professionele, bediening voorkwamen een verdere daling in de waardering.
Het eten was verzorgd, maar -zoals tegenwoordig vaker- vooral een stuk vlees, terwijl groente en rijst/patat, aardappelpuree of iets dergelijks met een vergrootglas gezocht moest worden. Wel een snippertje bijzondere groente (lekker) en een exotische saus (aan mij niet besteed, drukte de vleessmaak volledig weg). Een belegde boterham later thuis ging er dan ook vlot in. Gezien de minimale porties en de kwaliteit-prijsverhouding -de rekening voor eten en drinken was een betere maaltijd waardig- zakte de waardering voor dit onderdeel toch met ongeveer 2 punten.
Het decor wil ik toch positief waarderen: er is namelijk niets echt opvallends, noch in positieve, noch in negatieve zin. Gewoon een prettige omgeving.