Coperto Restobar

Stationsweg 9 8011 CZ Zwolle Nederland Kaart

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Coperto Restobar

Op 100 meter afstand van het Station Zwolle.
  • : Coperto Restobar beschikt over 24 privé parkeerplaatsen.

Dagelijks van 12.00 tot 22.00 uur.

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Coperto Restobar

R.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Bijzonder gastvrij en kundig personeel, neemt de tijd en is vrolijk, kwaliteit en opmaak van de gerechten op ster niveau (allemaal kleine gerechtjes), er kan met veel wensen rekening gehouden worden.
Ganiye S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
We waren met 2 personen.
Hebben 3 gangen gehad.
Zijn beide hiervan ziek geworden.
Hebben dit aangegeven.
Maar hebben hier geen reactie op gehad.
Marry T.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Gezellig restaurant,
Heerlijke gerechten
Vriendelijke kundige bediening
Vera Z.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijk gegeten in een mooie, sfeervolle omgeving. Fijne stoelen, prachtig opgemaakte gerechten en hele prettige bediening. Top!
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Was verrassend. Hartelijke ontvangst heerlijk gegeten. Waren het een beetje aan het uitproberen omdat we vrijdag gasten krijgen waar we mee uit eten gaan. Zeker voor vrijdag weer gereserveerd. Kan veel in overleg met de keukenbrigade ook buiten de kaart om.

Wim en Hettie
K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
De inrichting is modern en eigentijds. De bediening is adequaat en de gerechten zijn mooi opgemaakt. Ik vond de wijn wel duur.
Ruud M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
22 september 2018, ter gelegenheid van mijn verjaardag met 10 personen écht genoten van een meer dan uitstekend 4-gangen-menu in een gezellige ambiance . kwaliteit van het opgediende erg goed, "opmaak" zéér verzorgd en creatief, de bediening vriendelijk en attent!
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Heerlijk gegeten in mooie ambiance. Een kleine vergissing in de keuken werd snel en goed opgelost. Het wachten op de gerechten duurde deze avond te lang,
Zeer vriendelijk personeel.
G.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
De ontvangst is prima. Bij het aan tafel gaan is het prettig als even een korte uitleg gegeven wordt bij de menukaart. Op de achtergrond klonk trendy loungemuziek. Leuk voor een borrel maar tijdens een diner en een goed gesprek misschien wel wat hysterisch / chaotisch. De ambiance is modern en strak maar maakt het wel een beetje 'zakelijk'. Misschien wat toevoeging van bloemen / planten als overgang naar de buitentuin. De bediening is correct en geeft goede toelichting op de gerechten maar ook hier mag het iets persoonlijker. Later op de avond wordt het beter / losser. Kortom Copertoresto is een bijzonder goed restaurant om heerlijk te eten maar er kan wellicht nog een betere balans gevonden worden in sfeer en persoonlijk contact.
Reinoud M.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Een nieuwe aanwinst voor Zwolle. Restaurant hoort bij hotel Pillows en richt zich juist ook op niet hotelgasten. Van ontvangst tot het vertrek is uitstekend. Prachtige ambiance, heerlijke verrassende gerechten ( formaat tussengerecht) en vriendelijk personeel. Eerste vrijdag van de maand life muziek. Dat gaf de avond nog meer sfeer. Wij komen zeker terug!
Thierry C.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Ondanks dat het wat rustig was vanavond. Heb ik hoer uit de kunst gegeten. Wat een verborgen parel voor Zwolle is dit!! Heerlijke gerechten, perfecte service en wat is het een super mooi restaurant! Hier word ik vaste gast! Geweldig!
Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk eten ,goede wijnen en uitstekende service. Locatie op loopafstand van centrum .
L.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Gisteravond voor het eerst met mijn vriendin gegeten bij Coperto Restobar. We kwamen bij dit restaurant uit door de positieve recensies op tripadvisor en iens.nl. Het eten was werkelijk heerlijk! Naast dat de opmaak van het bord een lust voor het oog was, waren de gerechten qua smaak ook van zeer hoge kwaliteit. Bovendien was de bediening attent en vriendelijk zonder opdringerig te zijn. Er zat voldoende tijd tussen de gerechten door, zodat je het idee had van 'lekker uitgebreid tafelen' zonder dat we zaten te 'wachten' op het eten. Kortom, wij komen hier zeker terug!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijk gegeten, mooie wijn, zeer aangename bediening
Goede stoelen! Smaakvolle inrichting.
Pascal R.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Een zeer aangename verrassing. Samen met mijn vrouw uit eten in dit restaurantje. De geitenkaas was subliem, goede smaakcombinaties. Als tweede gerechtje de maïskip met heerlijke bijgerechten, subtiele afwisseling van smaak en consistentie. De sfeer en bediening was prima. Het enige wat echt een tegenvaller was en volgens mij onnodig waren de prijzen voor een glas wijn. Onbehoorlijk veel te hoog. Jammer. Maar al met al een prima ervaring.
Bram P.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Heerlijk, mooie aankleding
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Erg fijn gegeten. Het concept van verschillende gerechten zo groot als een tussengerecht is weer eens wat anders. Als je geen zin hebt in dessert bestel je gewoon nog een extra hoofdgerecht :) De service is uitstekend, de wijnen goed maar niet enorm bijzonder. Het terras is mooi en gezellig opgezet.
Rinke B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
You're in for a treat! Wat hebben wij een heerlijke avond gehad in Coperto. Fantastische sfeer, prachtig interieur, heerlijk eten en perfecte bediening! Kortom, wij komen vaker! Parkeren naast het restaurant is handig, zelfs plek voor opladen van de elektrische auto.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Van een fantastische lunch genoten. Realy the place to be in Zwolle. Prachtige porties, super presentatie en the taste is great! Ook de sfeer, inrichting en het team heeft een positieve invloed op deze super ervaring! De zalm voor, vis als hoofd en de peer( bijna @fytac groen) na echt genoten! Mijn tafelgenoot heeft V gegeten en was ook enthousiast. We komen binnenkort zeker terug.
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Erg leuke bediening, zeer gastvrij.Leuk concept, bediening was erg goed. Voelde precies onze wensen aan. Erg goed gegeten.