Copenhagen

Stationsweg 4 3311 JW Dordrecht Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Copenhagen

Op een historische locatie in Dordrecht, het Tomadohuis, vind je Copenhagen. Een plaats waar het bruist. Resto, bar en terras: goed voor een geweldig avondje uit. Copenhagen maakt het je gemakkelijk: je kiest waar je trek in hebt en bepaalt zelf de grootte van je gerecht. Alles kan en alles mag. Eten en drinken op topniveau. Prima kookkunsten en een gezellige ambiance … wat wil je nog meer?

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Copenhagen

Direct gelegen naar het Centraal Station

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Copenhagen

Iris V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk en verrassend 4 gangen menu met bij elk gerecht een bijpassende wijn????
Personeel was vriendelijk en alert! Ook het water arrangement was een top, voor 1 euro vulden ze de hele avond de waterglazen bij met fris citroenwater. Ik zou hier zeker nog een keer naar toe gaan.
Pascalle M.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk eten! Goede service.
Bediening geeft goed advies en is zeer vriendelijk. Zeker een restaurant om terug te komen.
Rhodé V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Geweldig eten! Leuke bediening en goede sfeer.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Fijn restaurant, goede service. Twee leuke dames die hard werkte, maar toch tijd hadden voor een praatje. Eten culinair. Fijn adres
Beste Aad,

Hartelijk voor je positieve recensie. We zien je uiteraard graag weer terug bij ons restaurant.

Irene W.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Leuke tent, lekker eten. Alleen de gastvrijheid, heel erg jammer. De hele avond bediend door een hele onbeschofte bediende. Onaardig, niet betrokken en eerlijk gezegd heel erg onbeschoft. Zonde van deze mooie tent.. helaas voor mij wel een reden om nooit meer terug te komen.
Dag Irene,

Wat vervelend dat jullie avond niet is verlopen zoals je had gewenst. Zou je ons kunnen contacteren op: info@restaurantcph.nl? Dan kunnen wij even contact met je opnemen.

Emiel G.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Lekker gegeten in een prima ambiance. Kom zeker nog eens terug.....
Berny S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Smaken redelijk, zeer spaarzame porties. Prijs qualiteit als ook quantiteit toch echt onder de maat.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Op de bonnefooi langs gegaan en stampvol. Gelukkig waren we wat vroeger op de avond, dus we hadden nog net een plekje kunnen bemachtigen. Mooie inrichting en een heerlijk chef's menu op. Hier wordt nagedacht over wijn-spijs. Heerlijke avond uit.
Dag Bert,

Hartelijk dank voor je recensie. Leuk om te horen dat onze wijn-spijs combinaties goed in de smaak zijn gevallen. Graag tot ziens.

Hans V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gedineerd. Goede bij de diverse gangen passende wijn. Vlotte en informele bediening. Door niet zo'n goede akoestiek bedienend personeel niet goed verstaanbaar. Handig zijn ook de halve gerechten op de menukaart.
Nelly V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Heerlijk genoten van het eten en de sfeer.
Zeer vriendelijk personeel dus we komen zeker terug
michel V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Leuke trendy zaak. Restaurant waar Dordrecht blij mee mag zijn.
Eric P.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Geweldig gegeten (5 gangen verrassingsmenu) en een zeer vriendelijke bediening. Tafels wat dicht op elkaar. Verder TOP!
Annette J.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Gastvrije bediening. Waterarrangement voor 1 euro onbeperkt water geserveerd krijgen was een goede geste. Wij kregen 20% korting, waardoor prijs en kwaliteit zeker in balans waren.
Corinne R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We werden vriendelijk ontvangen in het restaurant en keurig naar onze plaats gewezen. Het eten was erg lekker. Wel wat aan de prijs. De bediening was kundig en vriendelijk.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Wat een heerlijk restaurant. Top eten en top bediening. Een aanrader voor iedereen!
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Richard G.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
heerlijk gegeten in een prima atmosfeer met een prettige bediening voor een vriendelijke prijs.
We komen zeker nog eens terug!
Bastian L.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Hier met 10 collega's gegeten op een vrijdagmiddag. We wilden op het terras lunchen gezien het mooie weer. Doorgegeven dat we voor een zakenlunch komen. We waren met 2 mensen extra, maar daar werd niet op geanticipeerd. De twee heren waren leuk aan het praten met andere gasten op het terras - waar het overigens niet erg druk was die middag. We hebben zelf een tafel + 2 stoelen erbij gezet. Er werd niet op gereageerd. Het duurde lang voordat de drankjes werden opgenomen en nog langer voordat ze besteld werden. De bediening was niet hartelijk noch vriendelijk. De lunchgerechten smaakten prima, maar een bowl met wat tonijn, zeewier en avocado en kleefrijs voor 11 euro verkopen vind ik wat prijzig. In combinatie met een verse jus ben je bijna 15 euro kwijt. En dat met die service... Op het terras is het niet echt gezellig; er mist nog wat aankleding!
Copenhaben heeft potentie, maar er is nog wel wat werk aan de (personeels)winkel!
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Lekker eten en het is perfect dat je kan kiezen tussen een kleine of een grote portie.
De presentatie is verzorgd. Je kan wel zien dat er een goede chef-kok in de keuken staat.
Bediening is heel vriendelijk en correct.
Leuke avond gehad.
wim S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Een van de betere zaken.