Copenhagen

Stationsweg 4 3311 JW Dordrecht Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Copenhagen

Op een historische locatie in Dordrecht, het Tomadohuis, vind je Copenhagen. Een plaats waar het bruist. Resto, bar en terras: goed voor een geweldig avondje uit. Copenhagen maakt het je gemakkelijk: je kiest waar je trek in hebt en bepaalt zelf de grootte van je gerecht. Alles kan en alles mag. Eten en drinken op topniveau. Prima kookkunsten en een gezellige ambiance … wat wil je nog meer?

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Copenhagen

Direct gelegen naar het Centraal Station

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 11:00 - 22:00

AJ V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Mooi en strak vorm gegeven restaurant wat een aanwinst voor de stad is. De vriendelijke bediening maakt het je goed naar de zin. Mooi opgemaakte borden en erg attent. Nooit lege glazen, meermaals vragen of we het naar onze zin hebben. Fijne wijnen en exclusieve ervaring. Ik kom zeker terug.
Pieter6625 J.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
PRIMA gegeten, de muziek stond wel net iets te hard, geschikt voor een glaasje drinken maar niet voor een diner.
Levent B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk eten met fijne bediening!
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Het was prima.
Ik ben benieuwd hoe lang dit restaurant blijft bestaan. Zoveel personeel en toch was het niet echt druk.
Remco S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Aangenaam verrast. Eenvoudige gerechten, maar gewoon goed uitgevoerd. Fijn dat je kunt kiezen tussen halve of hele portie. Vooral voor de kinderen. Carpaccio, gerookte zalm en Miso soepje: alles lekker, vers en mooi op smaak gebracht. Hoofdgerechten black angus beef, lam prima, salade lekker fris aangemaakt. Frites prima. Ook de nagerechten mochten er zijn, mooi bramentaartje, bramenijs, bramengelei en witte chocola: zuur en zoet in balans. Sfeer relaxed, bediening ongedwongen.
Roxy V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Gekozen voor 5 gangen menu van de chef. Werkelijk heerlijk gegeten!! Complimenten voor de keuken. Leuke combinaties. Minpuntje is de bediening. Toen we net niet vroeg genoeg stil waren werd ons gezegd.. En mag ik nu uitleggen? Klein beetje vriendelijker had wel gemogen. Het leek erop alsof ze nog niet helemaal op elkaar ingespeeld waren. Daarna een onbeperkt water arrangement genomen; zet lekker een fles water op tafel in plaats van een glaasje in te schenken! Het is maar goed denk ik als het restaurant niet helemaal vol zit. Dan moeten ze aanpoten. Nogmaals heerlijk gegeten en zeker geen spijt van.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Vriendelijk ontvangen door de brigade . Open keuken waardoor men de chef s aan het werk ziet. Gezellig moderne atmosfeer eten is voortreffelijk . Voor herhaling vatbaar Chapeau Copenhagen en crew
Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Voor het eerst gegeten bij Copenhagen.
Mager ontvangst, werd niet meer gezegd; heeft u gereserveerd? loopt u maar mee met mijn collega.
Op zich leuke zaak, leuke inrichting. Het is wel erg rumoerig. Dat heeft wellicht te maken met de ruimte, te hoog of iets, maar wel echt storend. Je kan bv het bedienend personeel niet (goed) verstaan. Nou maakte dat bij ons ook niet heel veel uit, want meer dan dit is het voor/ tussen of hoofdgerecht werd er niet gezegd.. Ze hebben ons denk ik ook niet verstaan, want het gevraagde kaasplankje is niet doorgekomen ... Wellicht vinden andere mensen het juist vervelend, geïnteresseerd personeel, maar ik vond het een misser..
Eten en wijn was goed, maar niet bijzonder. Prijstechnisch wel aan de hoge kant. Wij hebben een prima avond gehad, maar zal toch even duren voordat we weer bij Copenhagen zullen terug keren.
ilse P.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Op 10 juni mochten wij van uw voortreffelijk menu genieten.
Echter de domper die we kregen was dat we bij ons dessert met een soeplepel en een grote vork moesten eten.
Er was geen dessert bestek in uw restaurant aanwezig.
Wat een afgang.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Goed restaurant, goed eten, lekkere koffie en gastvrij personeel. Fijn dat je kleine en grote porties kan kiezen. Echt een aanrader! Muziek mag wel ietsje zachter.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Eerst lekker in de zon gezeten op het gezellige terras, daarna binnen heerlijk gegeten . Wij komen zeker terug. Bediening was snel en wat ik prettig vind als er in de gaten gehouden wordt wanneer de drankjes op zijn, zodat je niet met een leeg glas zit.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Zeer lekker gegeten te midden van heel vriendelijk en klantgericht personeel in een gezellige locatie
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Heerlijk gegeten van verschillende gerechten. Keuze genoeg uit kleine en grote porties. Prijzen zijn aan de hoge kant. Bediening mag wel wat geïnteresseerder zijn. Storend is het geluidsnivo. Jammer ook dat het personeel alvast aan het eind van de avond het terras gaat opruimen.
Jammer, een gemiste kans. Er kan nog veel verbeterd worden en dan zou het wel eens een topper kunnen worden!
Marc S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Wij eten hier heel erg graag, vriendelijke bediening, heerlijk eten en er heerst een fijn sfeertje. Ik zou het iedereen aanbevelen. Vooral de keuze tussen kleine en grote gerechten spreken mij zeer aan. Zo kun je ook makkelijk meerdere gerechten bestellen en van alles wat snoepen.
Rene N.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Zonder meer uitstekend! Goede porties, mooi op smaak. Feest op je bord. Service en bediening uitstekend. Vriendelijk en voorkomend.
Olaf K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Hedendaags, prima restaurant. Uitstekend eten, fijne sfeer. Zeer vriendelijke en alerte bediening.
D. V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Eten en bediening prima. We zaten op zaterdagavond in een vol restaurant. Je merkt na verloop van tijd dat de muziek in combinatie met de akoestiek ervoor zorgt dat er veel rumoer is en dat het lastig is om elkaar te verstaan. Erg jammer doet afbreuk aan de eetbeleving die kok en bediening zeker weten te realiseren.
cucinadimama C.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Het was de eerste keer hier en we komen zeker nog wel een keer terug. Het eten was echt goed we hadden uit nieuwsgierigheid eerst de loempia met eend en hoisinsaus genomen, die waren misschien achteraf wat te zwaar. Want ook nog een drie gangenmenu met overigens heerlijke gerechten in prima porties. We hadden allebei een heel zwaar gevoel op de maag en kunnen dit niet verklaren uit wat we op ons bord hadden, reden om het nog eens te gaan proberen en dan minder te eten. Het enige dat storend was, was de achtergrond'muziek' , meer een soort permanente dreun in een best lastige akoestiek.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Onverrwachts uit eten en aangenaam verrast. Ontvangst, bediening is uiterst correct. Eerst in alle rust kunnen genieten van een drankje. De menukaart biedt drie gangen menu of menu van de chef en daarnaast gerechten die als bijgerecht of als hoofdgerecht besteld kunnen worden. Verrassende keuzes en hebben wij voor variatie gekozen. Gerechten worden met zorg opgemaakt. Aanrader is de eendenlever. Op de rekening was een persoonlijke korte boodschap geschreven. Erg leuk!
Bernhardien V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Leuke locatie, lekker eten, heel erg vriendelijk personeel. Echt de moeite waard.
Fijn dat je kunt kiezen voor kleine en grote porties.
Eén minpuntje: de muziek op de bovenverdieping is echt veel te hard. Een beetje zal dat wel aan mijzelf liggen, maar ik kon mijn twee tafelgenoten die tegenover me zaten en de serveerster nauwelijks verstaan.