Copenhagen

Stationsweg 4 3311 JW Dordrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Copenhagen

Op een historische locatie in Dordrecht, het Tomadohuis, vind je Copenhagen. Een plaats waar het bruist. Resto, bar en terras: goed voor een geweldig avondje uit. Copenhagen maakt het je gemakkelijk: je kiest waar je trek in hebt en bepaalt zelf de grootte van je gerecht. Alles kan en alles mag. Eten en drinken op topniveau. Prima kookkunsten en een gezellige ambiance … wat wil je nog meer?

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Copenhagen

Direct gelegen naar het Centraal Station

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 11:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Engels gesproken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk eten, elk gerecht weer!
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Vorige week zaterdag met z'n vieren gegeten bij Copenhagen.
Het was geweldig:
Mooi menu, alle gerechten zeer smakelijk en mooi gepresenteerd !
Helaas door de akoestiek niet van de muziek kunnen genieten, het geluid vervormt ,niet de schuld van het restaurant!!
Maar we hebben genoten en komen zeker terug!! Ria
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heden hier geweest omdat ik wel benieuwd was wat er van terecht gekomen is na de opening waar ik bij was. Verrassingsmenu gegeten, wat we geserveerd kregen stond grotendeels ook op de kaart ! Daar word ik niet zo blij van. Het eten was aardig, behalve het hoofdgerecht, de truffeljus was te dominant qua geur en smaak. Daar kregen we ook melige patatten bij. Dat we bij het brood vooraf geen schoteltje of bordje kregen om het brood op te smeren of snijden vond ik niet sterk. De serveersters waren aardig, vroegen wel heel vaak of het smaakte, bij het dessert liep de serveerster ons tafeltje aanvankelijk voorbij. De muziek was storend: een doffe geluidsbrij waarvan vooral de bassen hoorbaar waren. Kortom: mijn nieuwsgierigheid is bevredigd, ik ga er niet meer heen.
Krista K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten in een mooi modern restaurant op een hele leuke locatie.
keesdenheijer .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Ontzettend gezellig en lekker in alle rust gedineerd met vrienden. Leuke kaart en fijne gerechten. De bediening was zeer attent en to the point en wist van wanten. Restaurant is trendy maar zeker ook gezellig ingericht.
Petra T.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Wat een goede sfeer in dit restaurant! Hartelijk ontvangen en welkom geheten. Lekker aperitief gedronken (limocello met prosecco). We kozen voor het 3 gangen menu: wat een zaligheid!! Coquilles en tonijn perfect gegaard, heerlijke soep, boterzachte kalfsucade. Desserts prachtig opgemaakt en lekker! Echt heerlijk gegeten!
Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Een erg leuke eerste kennismaking. Zeer vriendelijk ontvangst, actief en vriendelijk personeel, een leuke kaart, prima kwaliteit. Kortom een aanrader!
claudette S.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
De bediening onthield ontzettend veel van wat wij aangaven en heeft daar in positieve naar gehandeld. Leuk de personal touch op de rekening. Heerlijk gegeten vooral en een naar ons inziens goede selectie van wijnen.... zelf voor chileense wijn gekozen, heerlijke goede wijn en zowaar goed op temperatuur. De keuze qua eten was alles behalve teleurstellend. Ik vond meerdere producten op de kaart er aantrekkelijk uit zien waardoor de keuze op 4 kleine gangetjes "shared dinning" uit kwam. Een voor een goede keuzes! Volgende x proberen we de andere producten!
Esther W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Genoten van het 5 gangen verrassingsmenu met wijnarrangement
Chantal K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Top zaak! Leuke bediening en heerlijk eten. Gezellige sfeer.
Leuke variatie in de gerechten en altijd een heerlijk wijn erbij.
Bij binnenkomst een heerlijk bubbel vh huis.
Ga zo door!!!!
Poekie .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
WAUW wat een aanwinst voor Dordrecht. Heerlijke gerechten, mooi opgemaakte borden, smaken die kloppen en prima service en bediening. Wij komen hier zeker terug!! Prijs is wat aan de hoge kant, maar voor heerlijk eten heb ik dit zeker over.
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Fijne service! Er staan simpele gerechten op de kaart, maar ze zitten goed in elkaar en smaakt heerlijk!
Erg leuke inrichting en stoelen zitten heerlijk!
Helaas is het pand niet al te geweldig voor het restaurant, dit ivm akoestiek en de schuifdeuren (we begrepen dat hier aan wordt gewerkt).
FJ F.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Een waanzinnige ligging bij het station, mooie inrichting en vol zon op het terras in september. Verrassende gerechten en niet duur (100 euro voor 3 gangen, wijn, koffie en aperitief). Wij hebben onze vaste stek gevonden!
EdRy .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Zaterdag avond hier gegeten. Wat meteen opvalt is dat het ontvangst erg prettig is vanaf het moment dat je het terras op komt lopen word je meteen ontvangen (het weer zat goed mee). Er is gevraagd of we buiten wilden beginnen of meteen binnen aan tafel plaats wilden nemen, leuk dat er een keuze is. Wij zijn op het terras begonnen, toen we naar binnen gingen werden onze drankjes netjes mee genomen. De kaart keuzen is leuk en breed! Als je een kleine eter bent kun je twee kleine gerechten bestellen (zoals ik zelf). Geen verplichte velden met voor-hoofd gerechten en dat is fijn. Wij hebben zeer genoten van begin tot het eind is er aandacht voor je, het personeel wat er staat is top, heel relax en zeer prettig ondanks de spoel drukte! De keuken is open, waardoor je goed kunt zien wat het keuken team doet, ze stralen een fijne en vertrouwde sfeer uit. Je krijgt ook nog een leuke tekst op je rekening, ga zo door!
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Waneer je neerstrijkt op het terras van een vrij nieuwe horeca-gelegenheid kan je te hoge verwachtingen hebben en dat was hier zeer duidelijk het geval.
De toegang tot het terras is een kleine helling met aan weerskanten ongemarkeerde verhogingen.Doordat helling , de rechte zijkanten en de rest van het terras allemaal dezelfde kleur heeft, was het met mijn gezichtshandicap wel goed uitkijken , hetgeen ook geldt voor bezoekers , die niet goed ter been zijn. Eenmaal gezeten op het niet zo sfeervolle ,
matig verzorgde en rumoerige terras kwam een van de dames van de bediening, die niet de moeite had genomen schone bedrijfskleding aan te trekken.Een drankenkaart houdt men er niet op na.In de krant heb ik moeten lezen dat men streeft naar interactie tussen klant en bediening.
Dit terwijl het ontbreekt aan parate kennis en waarschijnlijk ook aan een goede opleiding , want men weet niet wat voor bieren men op de tap heeft , dus als klant moet je dan gokken op de aangegeven kleuren !
Je wilt toch wel duidelijk weten wat er is en...... de prijsstelling.
De dranken blijven vrij lang weg en toen maar gelijk gevraagd naar de kaart voor een borrelhap etc. . De kaart bevat toch een flinke fout tegen de Nederlandse taal , bovenaan en vrij dik gedrukt ( valt niet een ieder waarschijnlijk op ).Wanneer er een opmerking over gemaakt wordt is het
antwoord " u denkt toch niet dat we nieuwe laten drukken voor zoiets ".
Er werden bitterballen en brood besteld. Na een tijdje kwamen dan de bitterballen , meer lucht dan vulling en de kleine verzorging in de vorm van een servetje was ook schijnbaar teveel. Het brood bleef weg en er moest weer naar gevraagd worden , bestelling was zeker niet interessant. De broodjes kwamen op een schaaltje met een schijfje boter en wat olie.Een mesje , een snijplankje en wat smeerseltjes zaten niet in het aangebodene.
Aangezien ik door mijn achtergrond toch wel wat nieuwsgierig ben naar de inrichting van nieuwe horecabedrijven het restaurant(!)binnengestapt.
Even kunnen rondkijken , erg klantonvriendelijk behandeld, door iemand in strand-outfit(!) , was op het arrogante af , achter iemands rug opmerkingen maken en dan ook nog naroepen bij het verlaten van de zaak straalt niet bepaald klasse uit. Verder is er niemand van de leiding daarna aan de tafel geweest.
Conclusie na dit bezoek is , dat er nog genoeg te verbeteren valt ,
het is nog het oude terrasseizoen , in 2017 kan het stukken beter en dat is toch wel gewenst.
Bas T.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Een echt toprestaurant! Van het moment van binnenkomst wordt je met alle egards behandeld door de, voornamelijk, vrouwelijke staf. De inrichting is onDordts, het eten wat meer gericht op Azie dan op Frankrijk. Begonnen met een borrel op het terras (winnaar terrassen trofee), daarna naar binnen voor 4 gerechtjes pp. Bisque naar onze mening iets te zout, maar wel super leuk gepresenteerd in tweeën. Als dessert hadden we ons verheugd op de cheesecake, maar die was helaas al op. Geeft in ieder geval aan dat ze alles iedere dag vers maken. De vervanging was een goddelijke brownie.

Ik heb mijn favoriet in Dordrecht gevonden.
ErwinCP123 .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Volgens het AD heeft Restaurant Copenhagen het beste terras van de regio. Hoe men daartoe is gekomen is ons een raadsel aangezien er naast het terras een open bouwput is en het ook nog eens is gelegen op het drukste verkeerspunt van Dordrecht. Desalniettemin wilde wij het eens proberen en kunnen we niet anders dan concluderen dat het ons inziens de meest overschatte zaak van de regio is. De bediening is vriendelijk maar uitermate onervaren en de gerechten die wij gegeten hebben waren gewoon beneden alle culinaire peil. Een carpaccio waarbij de geraspte kaas alles overheerste qua smaak. Een risotto waar amper smaak aan zat met stukken peen erin. het langzaam gegaard kalfsvlees welk koud geserveerd werd met stukjes aardappel erdoor heen. Ondanks alle lof, ook hier was het voor ons een eenmalig bezoek.
wimvankeulen29 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Er zijn van die restaurants waarbij alles klopt en Copenhagen komt daar heel dicht bij in de buurt! We worden gastvrij ontvangen en voelen ons vanaf moment 1 welkom als gast. Heerlijk huisaperitief met vlierbloesem. Twee verdiepingen en iedere tafel bezet. De sfeer is bruisend en de menukaart nodigt uit om veel te proeven.

De zaak is inderdaad qua akoestiek niet top, maar wij konden ons er niet al teveel aan ergeren. Misschien als je met meer mensen bent, dat je er meer last van hebt.

Absolute aanrader!
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Vriendelijke ontvangst door een echte gastheer. De rest van de avond prima geholpen door de correcte bediening. Voor het eten kozen wij allen drie gerechten van de kaart, in de kleine variant (van ieder gerecht is de mogelijkheid om te kiezen tussen normale grootte en iets kleiner). En daar was eigenlijk niks op aan te merken. Smaakvol en mooie gerechten. Minpunt was dat onze tafel dichtbij de automatische schuifdeuren gepositioneerd was. Hierdoor komt er iedere keer een zweem koude lucht van buiten naar binnen. Eind juli niet zo erg, midden in de winter moet men hier wel iets op gaan bedenken. Want het zijn niet alleen de restaurantgasten die naar binnen en buiten lopen, maar ook de bewoners van het Tomadohuis boven het restaurant, welke door het gedeelde voorportaal lopen. Verder is het toilet claustrofobisch klein. Ik snap dat er weinig ruimte is, maar dit is wel erg krap.
bloemenrijk .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Toch wel nieuwsgierig geworden met het bekijken van de reacties op Iens zijn we hier vrijdagavond gaan eten. Waar ik altijd blij van wordt is dat je uit een groot of klein voor en hoofdgerecht kunt kiezen. Ik ben niet zo'n grote eter dus op deze manier kan ik van alle gangen iets nemen. Vooraf een heerlijke bouillon, als hoofdgerecht de entrecote met Oosterse groeten. Echt goed klaargemaakt en mooi opgemaakte borden. Erna het perziktaartje met ijs en vanillesaus. Interieur spreekt mij erg aan en de bediening is ook prima. Prijs kwaliteit vind ik aan de hoge kant maar je hebt wel een fijne avond gehad.