Copenhagen

Stationsweg 4 3311 JW Dordrecht Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Copenhagen

Op een historische locatie in Dordrecht, het Tomadohuis, vind je Copenhagen. Een plaats waar het bruist. Resto, bar en terras: goed voor een geweldig avondje uit. Copenhagen maakt het je gemakkelijk: je kiest waar je trek in hebt en bepaalt zelf de grootte van je gerecht. Alles kan en alles mag. Eten en drinken op topniveau. Prima kookkunsten en een gezellige ambiance … wat wil je nog meer?

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Copenhagen

Direct gelegen naar het Centraal Station

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Copenhagen

Carla D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Lekker gegeten!
Nicky V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Heerlijk gegeten! Het eten zag er top uit en de kwaliteit was ook goed. De medewerkers waren erg vriendelijk. Wij hebben genoten. Dit restaurant is echt een aanrader voor een wat simpeler diner op niveau.
Josje H.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Afgelopen zaterdag een hapje gaan eten bij het vernieuwde Copenhagen met een zakenrelatie. Vorig jaar ook een keer geweest en toen was het uitstekend, dus de verwachtingen waren hoog en ik kan niet meer zeggen dan dat het opnieuw enorm goed was! Veranderingen in het interieur komen goed overeen met de nieuwe (simpelere) gerechten, niks op aan te merken. Wat het plaatje afmaakt zijn de super spontane en gastvrije dames in de bediening. Ook erg fijn was het rustige plekje vlak naast de ingang, mooi afgeschermd van de rest van de zaak en dus erg fijn voor een zakelijk gesprek.... Wij komen zeker nog een keer terug!
De tafel van Rudolf M.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Erg standaard voor een te hoge prijs, weinig groente, sla. Witte kabeljauw carpacio op licht wit bord, er moet wat feest op je bord komen, je bent immers uit eten.
RenskeCuli S.
Naar aanleiding van de foto's op de website en het prijsniveau had ik wat meer culinair geïnspireerde gerechten op mijn bord verwacht.
De menukaart waaruit we konden kiezen was zeer beperkt.
De rugleuning van de terrasstoel van mijn tafelgenoot begaf het. Dit kon in het kader van de kleine hoeveelheden op ons bord onmogelijk veroorzaakt zijn door zijn toegenomen gewicht tijdens de maaltijd. Er bleek een scheur in het hout, maar de stoel werd door een personeelslid weer in elkaar geflanst en gewoon bij een andere tafel gezet, zodat binnenkort de volgende gast met een schedelbasis fractuur achterover knalt.
We hadden gekozen voor de tournedos. De kwaliteit en bereiding van het vlees was goed. De ene bijgeleverde asperge was wel een uitstekend plan van de kok, alleen een beetje eenzaam. Gelukkig kregen we er na onze vraag om extra groenten nog een bij. Binnen ziet het restaurant er super leuk uit en hebben ze waarschijnlijk degelijker meubilair. Buiten adviseer ik op de banken plaats te nemen.
Ine H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Op het enige voorgerecht voor vegetariërs lag spek. Iets van gezegd. Werd onmiddellijk aan de kok doorgegeven, dat dat niet handig was. Het gevraagde biertje lag niet in de koelkast. Pas vijf minuten nadat het hoofdgerecht was geserveerd, kwamen de frites en de sla. Er valt dus nog wel iets te verbeteren. Wel erg aardige bediening!
Paula H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Vandaag na een prachtige dag op het water en in Dordrecht rondgelopen te hebben, gegeten bij dit restaurant. Helaas viel het meeste erg tegen. We hadden het 3-gangen dagmenu genomen. Vooraf een grote kom aspergesoep: de smaak was heerlijk, maar de asperges helaas nog veel te hard. Het hoofdgerecht bestond uit een steak opgediend met één asperge, daarnaast een schaaltje met frites en een klein bakje sla. Mijn steak was echt veel te rauw, de dikkere frites waren nog niet gaar, maar de sla was zoals die moest zijn. Toen mijn bord ( met 3/4 van de steak en een paar doorgesneden dikke frites) weggehaald werd heb ik e.e.a. natuurlijk op een vriendelijke wijze toegelicht. Naderhand kwam er iemand om te zeggen dat ik helemaal gelijk had en zag inderdaad dat het niet in orde was. We konden na het dessert een kopje koffie van de zaak krijgen., maar hier hadden we geen trek in. Ze zou iets met de rekening regelen. Dit keer nam ik ook maar een toetje aangezien ik natuurlijk nog amper gegeten had. Dit dessert van de chef was werkelijk voortreffelijk en heb het tot de laatste kruimel opgegeten. Toen we de rekening kregen zei de bediende dat ze de drankjes voor hun rekening zouden nemen. Nou nou 2 glaasjes tonic!! Toen we de rekening zagen was deze ook nog eens veel te hoog aangezien de jongeman de gerechten apart had berekend en niet het bedrag wat op het bord stond aangeslagen. Al met al: een schitterende dag gehad en afgesloten met een subliem dessert ( in dit geval wel erg prijzig!)
Robert-Jan J.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Het eten in de basis is prima maar het restaurant/etenmist de afwerking in veel dingen.
Carpaccio veel te dik, steak niet gevraagd medium of rest. Was echt heel rood, terug naar de keuken. Daarna prima maar de rest van de tafel was bijna klaar met eten. Erg weinig mayo. Etc.
Jammer
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Ik heb eerder gegeten bij Copenhagen en vond toen het eten niet heel bijzonder en wat duur voor wat ik kreeg. Dit keer was het een ander verhaal. Verrassende smaken en heerlijk bereid. Heb gesmuld! Ik vond wel de kaart een beetje rommelig om te lezen. Veel verschillende lettertypes en de prijzen waren niet duidelijk. Bij het driegangenmenu van €33,- kwam er bij de helft van de hoofdgerechten alsnog een toeslag bij (oa bij de zeetong kost de dagprijs met een toeslag van ‘de dagprijs’, hoeveel kost het dan? Niet duidelijk.). Al met al en leuke avond gehad met heerlijke gerechten!
Bertie V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
De lunchsalade met zalm cq geitenkaas bestond hoofdzakelijk uit groene bladsla met wat tomaatjes. Een klein plakje geitenkaas en wat zalmsnippers is echt te minimaal. De sla was wel vers. Het brood is goed van smaak, boter ontbrak.
Nelleke M.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Na 2 x goed te hebben gedineerd vandaag de lunch geprobeerd. Dit liep op een grote teleurstelling uit. Gekozen voor het zelf samenstellen van een lunchplank. Mooie namen op de kaart maar daar blijft het bij. Alle gerechten zonder enig garnituur en zeer kleine porties. Wat ons betreft geen waar voor je geld. Het Hoeve ei was bijvoorbeeld enkel een koud hard gekookt ei (€4,00 !). Dit gemeld bij de bediening en na 15 minuten kwam het 2de koude hard gekookte ei, een lopende kern was nergens te ontdekken. Rauwe ui in de aspergesoep en geen stukje asperges. kunnen ontdekken. Als je van zeer basic houdt en een kleine eter bent dan is de lunch misschien nog een optie maar wel heel duur.
Dorien V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Wel wat duurder dan verwacht, maar lekker gegeten en een hele aardige bediening!
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Echt een aanrader mooie locatie heerlijk eten en top bediening voor herhaling vatbaar
Debby R.
was top
erg lekker gegeten
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
5 gangen verrassingsmenu van de chef is aan te raden!
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Goedenavond, ik ben erg teleurgesteld door deze avond. Ik vond alles heel erg rommelig ik heb hierdoor niet echt op mijn gemak gezetten. De maître was veel aan het discussiëren plaats van zijn werk te doen. Hij leek de drukte niet meer aan te kunnen en dat was te merken. Verder was het eten overigens wel lekker alleen de steak was naar mijn gevoel iets te rood maar dat is net waar je van houd denk ik
Laura R.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Ziet er leuk uit . We eten niet vaak in eigen stad. 4 gangen menu besteld. Serveerster droeg iets te veel parfum. Na een uur kregen we eindelijk het voorgerecht. We hebben gevraagd of er iets meer tempo in kon. Gelukkig kregen we de volgende gerechten met een halfuur. Open keuken. Zo kon je ook goed zien wat er minder goed ging. Kok mag vaker zijn handen wassen. Duim in zijn mond. Jas aantrekken en even naar buiten. De handen werden niet gewassen. Schalen op een plank om rauw vlees te zouten en schaal werd zo weer teruggelegd. Jammer. Er kwamen wel leuke en mooie gerechten op tafel. Glas wijn 7,50. Dat werd niet gemeld dus dat tikt aardig aan. Ik heb een leuke verjaardag gehad, maar blijft wel bij een keer. Prijs/ kwalkwaliteit verhouding klopt niet helemaal. Zelfs met de ienskorting was het nog iets aan de dure kant.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Erg lekker gegeten! De decoratie klopte alleen niet bij de heerlijke gerechten die uit de keuken komen. Veel random xenos spullen en in de wc een collage met plaatjes uit tijdschriften wat me erg deed denken aan mijn tiener-kamer.
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Bediening was correct, wat stijfjes, evenals de sfeer, verrassingsmenu gekozen, eten verder goed. qua kwaliteit en hoeveelheid.
Remko H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Zeer goed eten, attente bediening, goede prijs kwaliteit verhouding. Het was echter aan de raamkant te koud deze avond. Het was ook tochtig, bij de deur (van plaats gewisseld toen) maar ook later bij het raam.
Over het geheel genomen een goede avond gehad.