Copenhagen

Stationsweg 4 3311 JW Dordrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Copenhagen

Op een historische locatie in Dordrecht, het Tomadohuis, vind je Copenhagen. Een plaats waar het bruist. Resto, bar en terras: goed voor een geweldig avondje uit. Copenhagen maakt het je gemakkelijk: je kiest waar je trek in hebt en bepaalt zelf de grootte van je gerecht. Alles kan en alles mag. Eten en drinken op topniveau. Prima kookkunsten en een gezellige ambiance … wat wil je nog meer?

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Copenhagen

Direct gelegen naar het Centraal Station

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 11:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Engels gesproken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Rene N.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Zonder meer uitstekend! Goede porties, mooi op smaak. Feest op je bord. Service en bediening uitstekend. Vriendelijk en voorkomend.
Olaf K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Hedendaags, prima restaurant. Uitstekend eten, fijne sfeer. Zeer vriendelijke en alerte bediening.
D. V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Eten en bediening prima. We zaten op zaterdagavond in een vol restaurant. Je merkt na verloop van tijd dat de muziek in combinatie met de akoestiek ervoor zorgt dat er veel rumoer is en dat het lastig is om elkaar te verstaan. Erg jammer doet afbreuk aan de eetbeleving die kok en bediening zeker weten te realiseren.
cucinadimama C.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Het was de eerste keer hier en we komen zeker nog wel een keer terug. Het eten was echt goed we hadden uit nieuwsgierigheid eerst de loempia met eend en hoisinsaus genomen, die waren misschien achteraf wat te zwaar. Want ook nog een drie gangenmenu met overigens heerlijke gerechten in prima porties. We hadden allebei een heel zwaar gevoel op de maag en kunnen dit niet verklaren uit wat we op ons bord hadden, reden om het nog eens te gaan proberen en dan minder te eten. Het enige dat storend was, was de achtergrond'muziek' , meer een soort permanente dreun in een best lastige akoestiek.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Onverrwachts uit eten en aangenaam verrast. Ontvangst, bediening is uiterst correct. Eerst in alle rust kunnen genieten van een drankje. De menukaart biedt drie gangen menu of menu van de chef en daarnaast gerechten die als bijgerecht of als hoofdgerecht besteld kunnen worden. Verrassende keuzes en hebben wij voor variatie gekozen. Gerechten worden met zorg opgemaakt. Aanrader is de eendenlever. Op de rekening was een persoonlijke korte boodschap geschreven. Erg leuk!
Bernhardien V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Leuke locatie, lekker eten, heel erg vriendelijk personeel. Echt de moeite waard.
Fijn dat je kunt kiezen voor kleine en grote porties.
Eén minpuntje: de muziek op de bovenverdieping is echt veel te hard. Een beetje zal dat wel aan mijzelf liggen, maar ik kon mijn twee tafelgenoten die tegenover me zaten en de serveerster nauwelijks verstaan.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk eten, elk gerecht weer!
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Vorige week zaterdag met z'n vieren gegeten bij Copenhagen.
Het was geweldig:
Mooi menu, alle gerechten zeer smakelijk en mooi gepresenteerd !
Helaas door de akoestiek niet van de muziek kunnen genieten, het geluid vervormt ,niet de schuld van het restaurant!!
Maar we hebben genoten en komen zeker terug!! Ria
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heden hier geweest omdat ik wel benieuwd was wat er van terecht gekomen is na de opening waar ik bij was. Verrassingsmenu gegeten, wat we geserveerd kregen stond grotendeels ook op de kaart ! Daar word ik niet zo blij van. Het eten was aardig, behalve het hoofdgerecht, de truffeljus was te dominant qua geur en smaak. Daar kregen we ook melige patatten bij. Dat we bij het brood vooraf geen schoteltje of bordje kregen om het brood op te smeren of snijden vond ik niet sterk. De serveersters waren aardig, vroegen wel heel vaak of het smaakte, bij het dessert liep de serveerster ons tafeltje aanvankelijk voorbij. De muziek was storend: een doffe geluidsbrij waarvan vooral de bassen hoorbaar waren. Kortom: mijn nieuwsgierigheid is bevredigd, ik ga er niet meer heen.
Krista K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten in een mooi modern restaurant op een hele leuke locatie.
keesdenheijer .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Ontzettend gezellig en lekker in alle rust gedineerd met vrienden. Leuke kaart en fijne gerechten. De bediening was zeer attent en to the point en wist van wanten. Restaurant is trendy maar zeker ook gezellig ingericht.
Petra T.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Wat een goede sfeer in dit restaurant! Hartelijk ontvangen en welkom geheten. Lekker aperitief gedronken (limocello met prosecco). We kozen voor het 3 gangen menu: wat een zaligheid!! Coquilles en tonijn perfect gegaard, heerlijke soep, boterzachte kalfsucade. Desserts prachtig opgemaakt en lekker! Echt heerlijk gegeten!
Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Een erg leuke eerste kennismaking. Zeer vriendelijk ontvangst, actief en vriendelijk personeel, een leuke kaart, prima kwaliteit. Kortom een aanrader!
claudette S.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
De bediening onthield ontzettend veel van wat wij aangaven en heeft daar in positieve naar gehandeld. Leuk de personal touch op de rekening. Heerlijk gegeten vooral en een naar ons inziens goede selectie van wijnen.... zelf voor chileense wijn gekozen, heerlijke goede wijn en zowaar goed op temperatuur. De keuze qua eten was alles behalve teleurstellend. Ik vond meerdere producten op de kaart er aantrekkelijk uit zien waardoor de keuze op 4 kleine gangetjes "shared dinning" uit kwam. Een voor een goede keuzes! Volgende x proberen we de andere producten!
Esther W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Genoten van het 5 gangen verrassingsmenu met wijnarrangement
Chantal K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Top zaak! Leuke bediening en heerlijk eten. Gezellige sfeer.
Leuke variatie in de gerechten en altijd een heerlijk wijn erbij.
Bij binnenkomst een heerlijk bubbel vh huis.
Ga zo door!!!!
Poekie .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
WAUW wat een aanwinst voor Dordrecht. Heerlijke gerechten, mooi opgemaakte borden, smaken die kloppen en prima service en bediening. Wij komen hier zeker terug!! Prijs is wat aan de hoge kant, maar voor heerlijk eten heb ik dit zeker over.
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Fijne service! Er staan simpele gerechten op de kaart, maar ze zitten goed in elkaar en smaakt heerlijk!
Erg leuke inrichting en stoelen zitten heerlijk!
Helaas is het pand niet al te geweldig voor het restaurant, dit ivm akoestiek en de schuifdeuren (we begrepen dat hier aan wordt gewerkt).
FJ F.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Een waanzinnige ligging bij het station, mooie inrichting en vol zon op het terras in september. Verrassende gerechten en niet duur (100 euro voor 3 gangen, wijn, koffie en aperitief). Wij hebben onze vaste stek gevonden!
EdRy .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Zaterdag avond hier gegeten. Wat meteen opvalt is dat het ontvangst erg prettig is vanaf het moment dat je het terras op komt lopen word je meteen ontvangen (het weer zat goed mee). Er is gevraagd of we buiten wilden beginnen of meteen binnen aan tafel plaats wilden nemen, leuk dat er een keuze is. Wij zijn op het terras begonnen, toen we naar binnen gingen werden onze drankjes netjes mee genomen. De kaart keuzen is leuk en breed! Als je een kleine eter bent kun je twee kleine gerechten bestellen (zoals ik zelf). Geen verplichte velden met voor-hoofd gerechten en dat is fijn. Wij hebben zeer genoten van begin tot het eind is er aandacht voor je, het personeel wat er staat is top, heel relax en zeer prettig ondanks de spoel drukte! De keuken is open, waardoor je goed kunt zien wat het keuken team doet, ze stralen een fijne en vertrouwde sfeer uit. Je krijgt ook nog een leuke tekst op je rekening, ga zo door!