Copenhagen

Stationsweg 4 3311 JW Dordrecht Nederland Kaart

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Copenhagen

Op een historische locatie in Dordrecht, het Tomadohuis, vind je Copenhagen. Een plaats waar het bruist. Resto, bar en terras: goed voor een geweldig avondje uit. Copenhagen maakt het je gemakkelijk: je kiest waar je trek in hebt en bepaalt zelf de grootte van je gerecht. Alles kan en alles mag. Eten en drinken op topniveau. Prima kookkunsten en een gezellige ambiance … wat wil je nog meer?

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Copenhagen

Direct gelegen naar het Centraal Station

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Copenhagen

Kitty V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Heerlijk gegeten ! Mooie opmaak !
Arjan T.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Heerlijk eten in een mooi restaurant met uitstekende bediening.
Wim E.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Prima gegeten, speciaal Valentijnsdag menu. Drie toppertjes, nl de tartaar van Makreel, het Black Angus vlees en het dessert. Bediening erg vriendelijk en uiterst correct.
Ida V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Leuke plek, wel wat prijzig
Bertine V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk gegeten, erg gastvrij ontvangen. Het was geen enkel probleem om i.p.v. de vis op het menu vlees te kiezen. Zeer attente en aardige bediening. De tijd tussen de verschillende gangen was precies goed. De grootte van de porties was goed (voor mij was het zelfs iets te veel, maar het was té lekker om te laten staan). Ik heb eigenlijk maar een opmerking: WAAROM STAAT COPENHAGEN NIET IN DE LEKKER?
riet B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
heerlijk gegeten
Bianca O.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Zeer vriendelijke en oplettende bediening. Het eten was fantastisch.
michel V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Een aantal keren dit restaurant bezocht. Het lijkt wel steeds beter te worden. Prima eten. Ook halve porties. En bijpassende wijnen per glas. Super adres om wat luxer te eten.
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Heerlijk 3 gangenmenu gegeten bij Copenhagen... het eten werd mooi opgediend en was goed bereid. Bediening was aardig en ambiance was ook prima
Chantal P.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Ontvangst was prima.
Wij zijn voor het 4-gangen menu gegaan mijn gezelschap had geen specifieke wensen.
Echter mijn wensen werden keurig vervuld (visgerecht veranderd in vleesgerecht)
Presentatie: top! Smaken: top!
Ganzenlever mousse met rode biet en kruidkoek, dat was een goed begin!
Tarte tatin met tomaat, passievrucht, geitenkaas en karamel. Verassend lekker
Het hoofdgerecht eend met lichtzure rabarber en cranberry en jus was een verassende combinatie van zuur en zoet.
Het nagerecht zag er uitmuntend uit.
Het was druk in de zaak, maar de bediening kon het prima bijbenen en ze namen goed de tijd voor je.
Al met al een zeer goede indruk, wij komen zeker terug!
Leonie S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Werkelijk heerlijk gegeten bij Copenhagen! Kleine kaart maar prima want de gerechten zijn heerlijk. Ik heb nog nooit zulke lekkere carpaccio gegeten. Vriendelijke bediening ook. We gaan zeker nog eens.
Ildikó R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
We hebben met onze kinderen genoten van het nieuwe menu! Hele verfijnde frisse voorgrechtjes,de cheviche was mooi en fris, kreeft ook super ! Mijn zoon vond de roodbaars het lekkerste stukje vis ooit geproefd, mijn dochter vond de cheviche heerlijk. De ossenhaas met schorseneer en truffeljus was voor ons allemaal geweldig! Wat een heerlijke smaken. Bediening heel fijn, heerlijke wijn erbij en alles was goed op elkaar afgestemd; goeie timing, we zijn niets te kort gekomen! We verheugen ons op de volgende keer!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Hier op geattendeerd, vlak bij het station. Mooie kerstversieringen, levendige sfeer. Bediening jong, maar voelt de gast goed aan. Kreeft was waanzinnig goed.
Daniel V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Onze eerste ervaring bij Copenhagen en dan gelijk voor de Kerst. We schoven aan op Eerste Kerstdag en we hebben geen moment spijt gehad. Vijf geweldige gangen met 5 geweldige wijnen in Bob formaat.
heleen R.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Hier eet je niet, hier dineer je. Wijn keuze wordt al aangeraden op de kaart en smaakt heel goed. Super malse ossenhaas.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Hier gegeten met de familie op tweede kerstdag. Wat een fijne ambiance. Heerlijk menu, schappelijke prijs en lieve bediening. Volgend jaar weer.
Leo K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Op eerste kerstdag verwacht je een gezellig restaurant en een warme sfeer. Helaas was dat niet zo, De bediening was erg zakelijk, was meer bezig met extra orders dan bezig met het naar de zin maken van de gasten. De 5 jonge dames voerden hun opdracht tot in de puntjes uit, maar de kerstsfeer was ver te zoeken.
Het eten in Copenhagen is altijd goed.
Frans L.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Wij hebben hier rustig zitten tafelen, de tijd tussen de verschillende gangen vonden wij prima. Je komt hier tenslotte niet voor fastfood.
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Een zaak waar alles klopt, op de harde muziek na dan. Professionele bediening, water arrangement voor 1 euro, wijn-spijs tot in detail. Gerechten kan je ook kleiner bestellen, waardoor je veel verschillende dingetjes kan proeven. Absoluut een aanrader
Henny N.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Veelbelovende website en helaas hadden wij vooraf ook maar de laatste twee recensies gelezen. Onbeschofte bediening, niet betrokken, met smartphone en drankje achter de bar meer interesse in elkaar dan in de aanwezige klanten. Bij de vraag om een opscheplepel voor een schaal friet, raar commentaar van de bediening. Erg jammer, eten op zich was goed maar prijs kwaliteit beslist niet in verhouding en bediening erg slecht. Wij komen beslist nooit meer terug - was ook opvallend stil in het restaurant.