Copa Cabana

Oude Markt 31 7511 GB Enschede Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Copa Cabana

Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Lekker gegeten, aardige bediening, we kregen nog een drankje van het huis. Jammer was dat het geluid van de vaatwasser de sfeer in het restaurant overheerste.
RuudLoeve .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
Heel lekkere tapas gegeten voor een zeer scherpe prijs! Mals lamsvlees, krokante inktvisringen, heerlijk geitenkaas gerechtje uit de oven, etc. Aanrader! Decor is wat sober maar wel prima service.
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
We wilden snel even wat eten en kwamen zo bij copa cabana, waar ze een daghap op het menu hebben. Daar hoef je natuurlijk niet zoveel van te verwachten, maar het eten was prima voor de prijs/kwaliteit.
De bediening was vriendelijk.
Het restaurant was verder niet bijzonder ingericht, gemiddeld.
Linda_w .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
We belden om te reserveren en dit gesprek duurde in totaal 12 seconden, dus het was ook niet gek dat toen we aan kwamen, onze reservering niet goed was doorgekomen. Maar goed, alsnog een plekje boven. Ondanks dat we vlakbij de afwaskeuken zaten was dit niet hinderlijk.
We hebben gekozen voor het deluxe tapas arrangement. Er werden 5 koude tapas geserveerd en later 6 warme tapas.
Bij de koude tapas zat onder andere een goede carpaccio, gebakken champignons die koud geserveerd werden (?), stokbrood met kruidenboter, ali oli, tapenade, gerookte zalm en ansjovis. Dit was okay, maar niet heel spectaculair.
Bij de warme tapas zaten onder andere lekkere spare ribs, gefrituurde champignons (naar mijn mening iets te vet) en entrecoterolletjes gevuld met lente ui. De laatste waren erg lekker.
Al met al was het eten redelijk, niet bijzonder maar ook niet smaakloos. Wat wel belangrijk is om te vermelden, is dat zowel mijn vriend als ik de hele avond dorst hadden, omdat er blijkbaar zoveel zout op zat.
De bediening is heel aardig en snel. Heel prettig.
Geke N.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2014
Op woensdag 19 maart j.l. was nog een tafeltje vrij op de bovenverdieping. We werden bediend door twee aardige dames. Niet heel kundig maar dat hoeft ook niet in deze locatie. De tafel werd gedekt met papieren placemats. Tja, praktisch maar niet gezellig. We kozen een tapa als voorgerecht. Mijn tafelgenoten kozen de garnalen in knoflookolie, en zelf koos ik de entrecôte rolletjes. Heerlijk, een goed begin. Boven is het erg benauwd en warm. Het wel en wee in de afwaskeuken is goed te volgen. Het interieur is niet sfeervol. De hoofdgerechten waren uitstekend! Mijn tafelgenoten kozen een steak en een mixed grill. Maar mijn lamsrack was echt perfect bereid! Heerlijk rosé van binnen met een zalig korstje. Deze kwaliteit verwacht je echt hier niet. Super kwaliteit vlees en een vakman/vrouw in de keuken. Een aanrader.