Cookers

Meentpassage 1 3353 HH Papendrecht Nederland Kaart

Over restaurant Cookers

Altijd tijd voor Cookers

Bij Cookers kom je om laagdrempelig te genieten van goed eten. Elke avond serveert men hier een verrassend diner in een gezellige sfeer en het is leuk aangekleed. Goede porties en lekkere gerechten zorgen voor een fijne avond! Daarnaast is het vriendelijke personeel altijd in voor een gezellig praatje. Kom naar de Meentpassage en ontdek zelf hoe leuk Cookers is!

Meer informatie over restaurant Cookers

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Terras , Wi-Fi
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het eten was zonder meer erg lekker.
Vroeg mij af of het wel zo hygiënisch is om het eten op een plank te serveren die neem ik aan later weer wordt gebruikt! (overigens ziet het opdienen op de plank er wel heel orgineel uit!)
Ook zaten we vlak bij een ruimte voor het personeel waar het er niet erg schoon uit zag, veel troep op de grond. En vuile theedoeken her en der op het werkblad!
Relisp .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
We hadden het saté menu en dit was best goed. Ondanks dat er maar 1 persoon in de bediening liep en het best druk was liep alles redelijk snel.
Het enige minpuntje is dat je €1,00 bij moet betalen voor een papieren bakje mayonaise.
Aleida V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
fantastische avond gehad met heerlijke gerechten die echt met zorg bereid waren!
fijne ambiance.
absoluut voor herhaling vatbaar.
Marcella H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Het restaurant is leuk ingericht, echter bij binnenkomst werden wij niet direct opgemerkt. Ook zaten gezien de drukte op dat moment niet op een leuke plaats, wij zaten bij de doorgang naar achteren. Ondanks dat wij op deze plek zaten en het personeel af en aan liep had ik niet het idee dat er echt op ons gelet werd en moesten wij zelf aangeven wanneer wij nog iets te drinken wilden. Daarentegen ontvingen wij het voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht is een sneltreinvaart (binnen een uur stonden we weer buiten)!
Tea-en-henk .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Voor AH-zegelkaarthouders is er een aparte menukaart met weinig keus, zeker als je van vlees houdt. Dit 3-gangenmenu is erg duur ten opzichte van de normale menukaart, je betaalt dan 35,15 euro p.p.
Voor 3,50 euro p.p. extra kun je met AH-zegelkaart ook van de normale menukaart bestellen en kom je , afhankelijk van je keuze, p.p. ongeveer tussen de 2 euro goedkoper of 2 euro duurder uit, maar heb je veel meer keus!
Joop.huijzer .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Het voorgerecht was echt prima. Het hoofdgerecht (biefstukpuntjes) was naar mijn smaak niet geweldig hoewel mijn tafelgenoot het prima vond. Het nagerecht vond ik tegenvallen. Bij de normale prijs van ca. € 40 zou ik het te hoog willen noemen.
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heel veel credits naar de kok, Lieke heeft ons echt verbaasd, goede smaakvolle gerechten. Ook de bediening deed super haar best, het was lekker dineren bij Cookers !!!
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Ik ktijg de indruk dat het hoofdgerecht uit de vriezer komt. Waarom? Wij namen rundvleespuntjes met cognac/ pepersaus. Op mijn vraag of het zonder saus kon kreeg ik als antwoord dat dat er al op zat. Als het vers gemaakt wordt is het toch geen probleem om het te serveren zonder saus. Daarom krijg ik het idee dat de pannetjes kant en klaar uit de vriezer komen. Tip: iets meer aandacht aan de sla die erbij ligt. Komt zo uit de zak. Thuis maak ik het fijner. Nu grote bladeren met iets van een sausje.
P O.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Omdat we met de kaart van AH gereserveerd hadden, kregen we een kleine menukaart met heel weinig keus. Als we 3,50 € p.p. bijbetaalden, konden we van de grote kaart kiezen.
We hadden bij de reservering gevraagd om een tafeltje bij het raam en alhoewel het heel druk bezet was, kregen we dat ook. De sfeer en de bediening goed.
Jeannette K.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Het eten was heerlijk . Echt een aanrader
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
We hebben hier al vaker iets gegeten, met wisselende ervaringen. Gisteren was echter een dieptepunt. Tijdens een evenement in het centrum van Papendrecht met prachtig weer, zat het terras goed vol. Men was hier duidelijk niet op berekend. Het duurde allemaal erg lang en de bediening liet meerdere steekjes vallen. We zaten er heerlijk, dat maakte veel goed, maar we hadden er beter niet kunnen eten. Mijn vrouw had lasagne genomen en die was nog koud aan de binnenkant. Toen we er iets van zeiden, ging het terug in de oven, om bijna een kwartier later zwart geblakerd terug te komen. Uiteindelijk werd het wel van de rekening gehaald. Op zich wel netjes, maar ik denk niet dat we hier nog snel zullen gaan eten.
Aranka_t .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Heerlijk gegeten! Leuke locatie, straalt veel gezelligheid uit en knusse sfeer. Personeel ook erg vriendelijk. Ik zou iedereen dit restaurant aanraden!
Ardaschakel .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Eenvoudig maar lekker gegeten. de bediening was prettige en de locatie is leuk. we startten buiten en aansluitend binnen gegeten in verband met het weer. Makkelijk bereikbaar.
T.verschoor .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Voorgerechten prima/lekkere wijn.
Hoofdgerechten matig, - gefrituurde vis/verdronken biefstukpuntjes.
Prijs/kwaliteit beetje zoek.

Syl.heerik .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
leuke manier van opdienen in pannetjes en op plankjes. alleen voor t personeel uiterst onhandig. erg lekker en veel gegeten met albertheijn korting. bediening zijn ook lieve jongelui!
Marina.daalhuizen .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
De soep van de dag was niet beschikbaar (werd pas gemeld na bestelling) en vervangende soep was een niet gangbare soep (wortel/selderij)

De runderhaaspuntjes werden geserveerd in een pannetje met pepersaus waardoor de smaak overdreven pittig was.

Jannesdijk1 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
vreselijk vieze tafels einde van de avond stonden alle vieze borden en drankjes van de gangen nog op tafel .chagerijnig personeel

spareribs prima de rest niet om te eten en of aangebrand

als je niet van gepaneerde schollen of vega pasta houd gelieve 3.50 bij betalen pp
zaterdag avond 4 van de ongeveer 35 plekken bezet
slechtste ervaring die ik me kan herinneren, misschien zijn de lunches wel beter daar ze heel vroeg dicht gingen
A.vanvliet .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Keuze van het ah menu te Klein !
Geen gebakken vis , maar gefrituurd !
Niet iedereen lust gefrituurd even vis !
Het vlees was prima
Wilmine B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Laten we eerlijk zijn, bij een restaurant als Cookers verwacht je sauzen, slagroom en bavarois van de groothandel. Maar je verwacht ook lagere prijzen en fatsoenlijke porties.

We voelen ons eigenlijk opgelicht door de hoge prijzen en de slechte kwaliteit van het eten bij Cookers. Het Albert Heijn-menu bestaat uit twee opties voor elk van de drie gangen. We kozen allemaal voor de rosbief als hoofdgerecht voor 10 euro. Dit was lekker maar bestond slechts uit wat rucola met 3 plakjes rosbief en wat mierikswortelsaus. Sommigen hadden bij het hoofdgerecht de ossenhaas en sommigen de vis. De vis was gefrituurde schol. Wie frituurt er nou schol? Zo zonde, het smaakte nergens naar. Heel flauw. Doordat de ossenhaas in een ramequin uit de oven werd geserveerd gaarde het door waardoor het vlees steeds taaier werd. Het vlees en de saus smaakte best redelijk. Bij beide voorgerechten werd een beetje friet en wat verlepte lauwe gemengde blaadjes sla met stukjes komkommer geserveerd. Deze hoofdgerechten waren 20 euro, ook weer veel duurder dan de gerechten op hun normale kaart.
Als nagerecht konden we kiezen uit een wafel met aardbeien en slagroom, de wafels waren niet gaar. De andere optie was bavarois met ijs, dit was erg lekker.
Wimtea .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
We hebben lekker gegeten
Heerlijk op het terras in het zonnetje
Enkel de keuze was beperkt
Je kon maar uit 2 verschillende menu`s kiezen
We hadden wel AH aktie bon