Cookers

Meentpassage 1 3353 HH Papendrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Cookers

Altijd tijd voor Cookers

Bij Cookers kom je om laagdrempelig te genieten van goed eten. Elke avond serveert men hier een verrassend diner in een gezellige sfeer en het is leuk aangekleed. Goede porties en lekkere gerechten zorgen voor een fijne avond! Daarnaast is het vriendelijke personeel altijd in voor een gezellig praatje. Kom naar de Meentpassage en ontdek zelf hoe leuk Cookers is!

Meer informatie over restaurant Cookers

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 12:00 - 17:00
Dinsdag t/m Donderdag 10:00 - 21:00
Vrijdag 10:00 - 22:00
Zaterdag 10:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Cookers

AngievandenBerg .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een prettige ongedwongen ambiance met vriendelijk en attent personeel. Leuke gelegenheid voor als de sfeer wat losser mag zijn.
Kimberly B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Leuke zaak, lekker gegeten en vriendelijk personeel. Ook de manier van opmaken is heel leuk! Niets op aan te merken. Zeker aan te bevelen!
M.C. V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Lekker en gezellig gegeten met vijf personen. We hadden twee kaarten van de AH actie en konden gewoon van de kaart kiezen. Goed geregeld.
Puntjes van aandacht:
1. Soep niet in koude pannetjes schenken.
2. Toiletten schreeuwen om een grootse schoonmaakbeurt van boven tot onderkant! (dus ook de muren, voegen e.d)
petra2415 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prima eten en vriendelijke en snelle bediening. Keuken gaat om 21.00 uur dicht en aangezien we pas om 19.30 konden komen was het even dooreten.
Antoinette A.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De entourage was gemoedelijk. Gezellig gezelschap. Bediening was vriendelijk.
Prijs kwaliteitverhouding prima.
Dymphie S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Relaxte sfeer, gezellige ingericht, bediening vriendelijk, fijn dat ze vroegen of je het volgende gerecht wilde hebben.
Eten was goed, voldoende porties! Opmaak borden erg leuk!
jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
heerlijk eten voor een leuke prijs, zeker voor herhaling vatbaar jammer dat het een beetje krap is en de houten stoelen hihi zitten niet echt lekker, maar eten was echt perfect
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Samen met mijn moeder hier gisteravond gegeten met de AH restaurant spaaractie.
Is ons beiden zeer goed bevallen, het eten was super en de sfeer lekker rustig.
Ook een groot voordeel was dat er geen restricties waren wat betreft het kiezen van de menu's ; we konden kiezen uit de gehele kaart en voor- en nagerecht hoefden niet perse te worden besteld.
Kortom, we zouden absoluut nogmaals voor dit restaurant kiezen.
LouisV .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Bij Cookers verwacht je geen haute cuisine en dat is het natuurlijk ook niet. Het was gewoon erg lekker, verder geen poespas. De hamburger, sate, kaassoufleetjes en patatjes waren zelfs heel erg lekker. De maaltijdsalade met geitenkaas viel wat tegen: vooral sla, en te weinig andere ingrediënten (wij hadden 'm zonder spek genomen) en geen leuke opmaak. De wafels bij het nagerecht waren ook weer heerlijk. De muziek stond een klein beetje hard, maar het was wel een hele leuke playlist, waar zowel de kinderen als de volwassenen van hebben genoten. De bediening was prima: snel en vriendelijk. We komen zeker nog eens terug!
Laura H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Erg lekker gegeten. De locatie was gezellig!
D.H. V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Ik ga hier regelmatig eten prijs kwaliteit is prima vriendelijk personeel goede sfeer . Ik blijf hier zeker terugkomen. Mooi dat zij ook meedoen aan de AH restaurantactie.
Mariska S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Na een drankje en het voorgerecht werd er gevraagd of we ons hoofdgerecht direct wilde of nog even wilde wachten. We wilden nog even wachten, maar vervolgens werd er niet meer op ons gelet. De glazen waren al een hele tijd leeg. Pas bij het hoofdgerecht (dat pas kwam toen alle andere tafels (die inmiddels allemaal bezet waren) hun hoofdgerecht hadden, terwijl het nog heel rustig in de zaak was toen wij kwamen om 17.30) kregen we weer de kans om iets te drinken te bestellen. Ook na ons nagerecht werd er niet gevraagd of we nog wat wilde drinken, dus zijn we om 20.45 weg gegaan en hebben we thuis maar thee gedronken.
Het gezelschap was heel gezellig, maar de bediening met de drankjes kon veel beter.
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wij vonden het prima, zowel het eten als de bediening.
Wij zullen zeker nog eens terugkomen. Ook al hebben we geen AH-actiekaart, dus voor herhaling vatbaar
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
De kwaliteit van het eten was goed en de bediening was prettig. De diamanthaas hadden we medium besteld, die was iets teveel doorbakken.
Bianca D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Heerlijk gegeten voor een goede prijs.
Vriendelijk personeel,een aanrader!
M R.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Vriendelijke bediening, goede keuze mogelijkheid, de porties zijn meer dan voldoende.
En met de AH actie ook nog eens voordelig.
Annelieze B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Met de Albert Hein restaurantactie bij Cookers terecht gekomen. We mochten ons menu kiezen van de kaart. We hebben heerlijk gegeten en het personeel was vriendelijk! Voor herhaling vatbaar.
D D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Sympathieke en snelle bediening, prettige inrichting en stijlvolle servering! Kwaliteit van de hoofdgerechten was goed, hoewel we de prijs van de spareribs iets te hoog vinden. We kijken met smaak en plezier op de avond terug.
Ed M.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Leuk ingericht eetcafé voor een informeel diner of lunch. Hele malse spareribs waar je je vingers niet bij nodig hebt. Eén keer tikken met je mes en het vlees valt van het bot.
Ook de kipsaté viel in de smaak. De frites worden in een leuk mandje geserveerd. Het lijkt weinig, maar is meer dan voldoende. Satésaus in een leuk glazen potje. De mayonaise daarentegen in een papierachtig cupje met een goedkope uitstraling. Vriendelijke en gastvrije bediening.
jacza48 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
vriendelijke bediening,en genoeg keuze( Ah actie) konden gewoon van de kaart kiezen en komen daar zeker nog een keer terug