Cookers

Meentpassage 1 3353 HH Papendrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Cookers

Altijd tijd voor Cookers

Bij Cookers kom je om laagdrempelig te genieten van goed eten. Elke avond serveert men hier een verrassend diner in een gezellige sfeer en het is leuk aangekleed. Goede porties en lekkere gerechten zorgen voor een fijne avond! Daarnaast is het vriendelijke personeel altijd in voor een gezellig praatje. Kom naar de Meentpassage en ontdek zelf hoe leuk Cookers is!

Meer informatie over restaurant Cookers

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 12:00 - 17:00
Dinsdag t/m Donderdag 10:00 - 21:00
Vrijdag 10:00 - 22:00
Zaterdag 10:00 - 21:00

Janet V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
De gerechten worden op een leuke manier gepresenteerd , goede kwaliteit en de hoeveelheid is meer dan voldoende. Dit alles wordt met een vriendelijke lach geserveerd. Een aanrader!
J.C S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Leuke locatie schoon en netjes .vriendelijke bediening ,niet opdringerig . Eten super lekker
Makkelijk berijkbaar ,parkeer garage dichtbij
wilschrama .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Moontje66 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
We hebben met z'n 4en heerlijk gegeten met de AH actie. We konden kiezen uit de hele menukaart . Vriendelijke en attente mensen die er werkte. Wat ons ook opviel : de koks waste keurig hun handen nadat zij buiten waren wezen roken :) . Kortom we komen zeker nog een x terug !
irma D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Goede kwaliteit van het eten. Gezellige bediening. Waren ook bereid om een gerecht aan te passen. Vond alleen persoonlijk de houten borden wat minder.
hilma V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten en waren zeer tevreden. De bediening was vlot en erg vriendelijk. Eindelijk een restaurant waar je niet in een hoekje gezet wordt omdat je via de ah-actie komt eten en waar je zelfs de mogelijkheid geboden wordt om minder gangen te eten ipv 3. Een restaurant waar we dan ook graag nog eens terugkomen!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Er staan hier en daar wat mindere reactie over dit restaurant, wij zijn op 22 juli 2017 hier wezen eten (via de AH actie) en hebben dit als zeer prettig en lekker ervaren. Geen rare dingen en gedoe over prijzen enzo, alles werd heel duidelijk uitgelegd, leuke en aardige bediening, alleen was het wel vrij warm binnen, dit lag ook aan het beetje 'drukkende' weer. Volgende keer gaan we weer......
Joke R.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Het eten was goed, de bediening zeer attent en vriendelijk. Niets was te veel, lekker buiten gezeten en gegeten en het weer was heerlijk, dus dat was boffen
AngievandenBerg .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Wij hebben een eerlijke salade op het terras gegeten op een zeer zomers avond. De jongedame dien ons hielp was vriendelijk en behulpzaam.
Nelly V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
heerlijk gegeten! Menukaart met voldoende keus. Vriendelijke bediening. Locatie op gezellig punt. Restaurant is gezellig ingericht, leuke sfeer. Goed bereikbaar.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Zoals altijd , PERFECT!!!, deze keer met 3 Schotse vrienden en 2 Nederlandse vriendinnen, mijn Schotse gasten waren verbluft van het lekker eten
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Lekker gegeten bij cookers papendrecht we hadden keuze uit de gehele kaart en wat we heel attent vonden is dat we een verassing's dessert kregen aangeboden omdat we 12 jaar getrouwd waren echt super.
Het personeel was zeer vriendelijk.
J D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Jammer dat de kok er niet zo fris uit zag! Snap best dat kleding niet de hele dag schoon kan zijn, maar dit was echt ranzig.
Hanny V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
We hebben een heel gezellige avond gehad. Heerlijk gegeten en de bediening was uitstekend. Zeker een aanrader. We komen vast nog een keer terug.
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Zonder meer goed te noemen. Met 6 personen gevarieerde gerechten . Iedereen tevreden. Jammer dat er weinig klanten waren op de zaterdagavond. Bediening door gezellige meiden en alles correct gedaan
Willemien D.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Lekker gegeten. Was prima!
Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Geweldig gegeten en gedronken
Rien D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Prima restaurant! Gerechten worden mooi geserveerd. Netjes en schoon. Personeel is erg vriendelijk.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Geen uitgebreide menukaart, maar wat er op staat wordt goed bereidt. Een beetje een no-nonsense gelegenheid. We zaten vlakbij de keuken, dat had voor mij wel ergens anders gemogen, maar goed voor het geld moet je ook niet klagen.
Anke R.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Lekker gegeten voor een goede prijs en gezellige bediening.