Cookers

Meentpassage 1 3353 HH Papendrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Cookers

Altijd tijd voor Cookers

Bij Cookers kom je om laagdrempelig te genieten van goed eten. Elke avond serveert men hier een verrassend diner in een gezellige sfeer en het is leuk aangekleed. Goede porties en lekkere gerechten zorgen voor een fijne avond! Daarnaast is het vriendelijke personeel altijd in voor een gezellig praatje. Kom naar de Meentpassage en ontdek zelf hoe leuk Cookers is!

Meer informatie over restaurant Cookers

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 12:00 - 17:00
Dinsdag t/m Donderdag 10:00 - 21:00
Vrijdag 10:00 - 22:00
Zaterdag 10:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Cookers

Anja B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Lekker gegeten , ik vroeg iets wat niet op de kaart stond en dat werd geregeld, top!!!
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Zoals gewoonlijk : Heerlijk !!!!
Koos L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Lunch tegen redelijke prijs. Vriendelijke en snelle bediening.
Arja D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Prima, de sfeer was prettig, de bediening netjes en aardig. Het eten smaakte goed, de rekening viel mee ! kortom voor herhaling vatbaar
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Gezellig met vriendinnen gegeten, heerlijk!!!!
jannyflorina .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Ik vond de bediening super. Erg vriendelijk, rustig en ik kreeg zelfs de helft van mijn lasange keurig ingepakt mee naar huis, omdat het toch te veel was voor mij en het zonde was om weg te gooien. Service hoor!
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wederom lekker gegeten. Vlotte aardige bediening.
Piet E.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het eten was goed. de service was goed. De prijs was goed. Sfeervolle inrichting.
Het enige nadeel is, dat de tafeltjes erg dicht op elkaar staan.
Peter-Paul M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk avondje uit eten. Vriendelijk personeel. Eten was gewoon goed. Kijk uit met de koffie Toffie, die is namelijk echt erg zoet! ;-)
AngievandenBerg .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een prettige ongedwongen ambiance met vriendelijk en attent personeel. Leuke gelegenheid voor als de sfeer wat losser mag zijn.
Kimberly B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Leuke zaak, lekker gegeten en vriendelijk personeel. Ook de manier van opmaken is heel leuk! Niets op aan te merken. Zeker aan te bevelen!
petra2415 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prima eten en vriendelijke en snelle bediening. Keuken gaat om 21.00 uur dicht en aangezien we pas om 19.30 konden komen was het even dooreten.
M.C. V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Lekker en gezellig gegeten met vijf personen. We hadden twee kaarten van de AH actie en konden gewoon van de kaart kiezen. Goed geregeld.
Puntjes van aandacht:
1. Soep niet in koude pannetjes schenken.
2. Toiletten schreeuwen om een grootse schoonmaakbeurt van boven tot onderkant! (dus ook de muren, voegen e.d)
Antoinette A.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De entourage was gemoedelijk. Gezellig gezelschap. Bediening was vriendelijk.
Prijs kwaliteitverhouding prima.
Dymphie S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Relaxte sfeer, gezellige ingericht, bediening vriendelijk, fijn dat ze vroegen of je het volgende gerecht wilde hebben.
Eten was goed, voldoende porties! Opmaak borden erg leuk!
jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
heerlijk eten voor een leuke prijs, zeker voor herhaling vatbaar jammer dat het een beetje krap is en de houten stoelen hihi zitten niet echt lekker, maar eten was echt perfect
Patricia S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Supergoede ervaringen bij jullie eten met de AH-bon!!Blijf dat doen!Ik had wat zand bij mijn sla zitten, toen ik dit meldde, namen jullie dit erg goed op. Als service kregen we een drankje beide aangeboden!Top!Wij komen graag nog een keer spoedig terug.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Samen met mijn moeder hier gisteravond gegeten met de AH restaurant spaaractie.
Is ons beiden zeer goed bevallen, het eten was super en de sfeer lekker rustig.
Ook een groot voordeel was dat er geen restricties waren wat betreft het kiezen van de menu's ; we konden kiezen uit de gehele kaart en voor- en nagerecht hoefden niet perse te worden besteld.
Kortom, we zouden absoluut nogmaals voor dit restaurant kiezen.
LouisV .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Bij Cookers verwacht je geen haute cuisine en dat is het natuurlijk ook niet. Het was gewoon erg lekker, verder geen poespas. De hamburger, sate, kaassoufleetjes en patatjes waren zelfs heel erg lekker. De maaltijdsalade met geitenkaas viel wat tegen: vooral sla, en te weinig andere ingrediënten (wij hadden 'm zonder spek genomen) en geen leuke opmaak. De wafels bij het nagerecht waren ook weer heerlijk. De muziek stond een klein beetje hard, maar het was wel een hele leuke playlist, waar zowel de kinderen als de volwassenen van hebben genoten. De bediening was prima: snel en vriendelijk. We komen zeker nog eens terug!
Laura H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Erg lekker gegeten. De locatie was gezellig!