Cookers

Meentpassage 1 3353 HH Papendrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Cookers

Altijd tijd voor Cookers

Bij Cookers kom je om laagdrempelig te genieten van goed eten. Elke avond serveert men hier een verrassend diner in een gezellige sfeer en het is leuk aangekleed. Goede porties en lekkere gerechten zorgen voor een fijne avond! Daarnaast is het vriendelijke personeel altijd in voor een gezellig praatje. Kom naar de Meentpassage en ontdek zelf hoe leuk Cookers is!

Meer informatie over restaurant Cookers

Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Rien D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Prima restaurant! Gerechten worden mooi geserveerd. Netjes en schoon. Personeel is erg vriendelijk.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Geen uitgebreide menukaart, maar wat er op staat wordt goed bereidt. Een beetje een no-nonsense gelegenheid. We zaten vlakbij de keuken, dat had voor mij wel ergens anders gemogen, maar goed voor het geld moet je ook niet klagen.
Anke R.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Lekker gegeten voor een goede prijs en gezellige bediening.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Zeer, zeer slechte salade gegeten Cesar salade geen smaak aan, had beter een zak salade kunne kopen bij de Jumbo en direct uit die zak kunnen eten, was net zo slecht als jullie salade, zeer maar ook zeer slecht, kip plakjes zo dun dat er geen smaak aan is, parmezaanse kaas zo dun dat zelf al eet je alleen een stukje kaas zit er geen smaak aan, kortom zeer, zeer zeer slecht, Groeten Wim van Dorst
Miriam K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Goede ontvangst. Reservering via de website was niet doorgekomen maar ze hadden plek voor 2. Lekkere kipsate en malse diamanthaas. Knapperige frietjes en heerlijke salade erbij. Nog als nagerecht een heerlijke dame blanche. Leuke zaak en goeie prijs. Tot volgende keer.
A. D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Gezellig restaurant, vriendelijke bediening,. Handig een keuzemenu voor de AH actie, maar de smaak van de scholfilet en de luikse wafel viel ons tegen.
elsdepee .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Zie mijn reactie van 14-12. Alleen is het nog steeds jammer dat de vis gefrituurd wordt, dat valt echt tegen als het er niet bij staat en doet afbreuk aan de vis.
elsdepee .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Als voorgerecht de rosbief was heerlijk maar wat duur in verhouding. Mijn partner had de runderpuntjes en vond ze heerlijk. Zelf had ik de scholfilet, de smaak was heel goed maar de paneerlaag te dik. Het passievrucht dessert was heel lekker. De bediening was heel vriendelijk. Een restaurant om naar terug te gaan.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het eten was zonder meer erg lekker.
Vroeg mij af of het wel zo hygiënisch is om het eten op een plank te serveren die neem ik aan later weer wordt gebruikt! (overigens ziet het opdienen op de plank er wel heel orgineel uit!)
Ook zaten we vlak bij een ruimte voor het personeel waar het er niet erg schoon uit zag, veel troep op de grond. En vuile theedoeken her en der op het werkblad!
relisp .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
We hadden het saté menu en dit was best goed. Ondanks dat er maar 1 persoon in de bediening liep en het best druk was liep alles redelijk snel.
Het enige minpuntje is dat je €1,00 bij moet betalen voor een papieren bakje mayonaise.
Aleida V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
fantastische avond gehad met heerlijke gerechten die echt met zorg bereid waren!
fijne ambiance.
absoluut voor herhaling vatbaar.
Marcella H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Het restaurant is leuk ingericht, echter bij binnenkomst werden wij niet direct opgemerkt. Ook zaten gezien de drukte op dat moment niet op een leuke plaats, wij zaten bij de doorgang naar achteren. Ondanks dat wij op deze plek zaten en het personeel af en aan liep had ik niet het idee dat er echt op ons gelet werd en moesten wij zelf aangeven wanneer wij nog iets te drinken wilden. Daarentegen ontvingen wij het voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht is een sneltreinvaart (binnen een uur stonden we weer buiten)!
tea-en-henk .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Voor AH-zegelkaarthouders is er een aparte menukaart met weinig keus, zeker als je van vlees houdt. Dit 3-gangenmenu is erg duur ten opzichte van de normale menukaart, je betaalt dan 35,15 euro p.p.
Voor 3,50 euro p.p. extra kun je met AH-zegelkaart ook van de normale menukaart bestellen en kom je , afhankelijk van je keuze, p.p. ongeveer tussen de 2 euro goedkoper of 2 euro duurder uit, maar heb je veel meer keus!
joop.huijzer .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Het voorgerecht was echt prima. Het hoofdgerecht (biefstukpuntjes) was naar mijn smaak niet geweldig hoewel mijn tafelgenoot het prima vond. Het nagerecht vond ik tegenvallen. Bij de normale prijs van ca. € 40 zou ik het te hoog willen noemen.
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heel veel credits naar de kok, Lieke heeft ons echt verbaasd, goede smaakvolle gerechten. Ook de bediening deed super haar best, het was lekker dineren bij Cookers !!!
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Ik ktijg de indruk dat het hoofdgerecht uit de vriezer komt. Waarom? Wij namen rundvleespuntjes met cognac/ pepersaus. Op mijn vraag of het zonder saus kon kreeg ik als antwoord dat dat er al op zat. Als het vers gemaakt wordt is het toch geen probleem om het te serveren zonder saus. Daarom krijg ik het idee dat de pannetjes kant en klaar uit de vriezer komen. Tip: iets meer aandacht aan de sla die erbij ligt. Komt zo uit de zak. Thuis maak ik het fijner. Nu grote bladeren met iets van een sausje.
P O.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Omdat we met de kaart van AH gereserveerd hadden, kregen we een kleine menukaart met heel weinig keus. Als we 3,50 € p.p. bijbetaalden, konden we van de grote kaart kiezen.
We hadden bij de reservering gevraagd om een tafeltje bij het raam en alhoewel het heel druk bezet was, kregen we dat ook. De sfeer en de bediening goed.
Jeannette K.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Het eten was heerlijk . Echt een aanrader
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
We hebben hier al vaker iets gegeten, met wisselende ervaringen. Gisteren was echter een dieptepunt. Tijdens een evenement in het centrum van Papendrecht met prachtig weer, zat het terras goed vol. Men was hier duidelijk niet op berekend. Het duurde allemaal erg lang en de bediening liet meerdere steekjes vallen. We zaten er heerlijk, dat maakte veel goed, maar we hadden er beter niet kunnen eten. Mijn vrouw had lasagne genomen en die was nog koud aan de binnenkant. Toen we er iets van zeiden, ging het terug in de oven, om bijna een kwartier later zwart geblakerd terug te komen. Uiteindelijk werd het wel van de rekening gehaald. Op zich wel netjes, maar ik denk niet dat we hier nog snel zullen gaan eten.