Cookers

Meer informatie over restaurant Cookers

6,1
Gastronomoloog .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Prima snackbar waar ik een lekkere hamburger heb gegeten. Vriendelijk geholpen door het personeel en het restaurant heeft een mooi decor.
Bjorn V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Na jaren zijn we hier weer eens teruggegaan. We kwamen hier niet meer omdat we het niet eens waren met de houding van de eigenaar. We dachten, misschien is het veranderd na 5 jaar, Maar helaas... De sfeer was nog steeds slecht. De prijs kwaliteit verhouding was ook nog eens ver te zoeken. Het decor was wel netjes! Hopelijk komt het hier ooit nog goed!
Mirthe93 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Ik bestelde een patatje middel oorlog . Ik kreeg echter een patatje dat nog kleiner was dan een kleine patat bij een reguliere snackbar. Vervolgens trof ik een vies hard stukje aan in mijn satésaus (het was donkerbruin met zwart). Ontzettend vies. Vervolgens zei ik er wat van tegen het personeel die er vervolgens niets meededen. Ook niet iets nieuws aangeboden gekregen. Jammer, een gemiste kans. De snackbar is erg duur voor wat je ervoor terugkrijgt. Het zitgedeelte ziet er wel leuk uit voor een snackbar.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2015
Prijs - kwaliteit niet in verhouding. Erg duur voor, eigenlijk, een snackbar! Honden zijn, ook in het restaurantgedeelte welkom.
De kinderen hadden een kindermenu waarbij ze, volgens de kaart, een cadeautje mochten uitzoeken uit een schatkist. De schatkist was er niet, ze kregen een muntje om uit een apparaat een cadeaubal te laten rollen. Helaas kwam er voor onze zoon telkens een meisjesding uit (ring, ketting, enz) hij mocht wel ruilen maar het ging niet van harte. Uiteindelijk een stinkend smurfensnotterig zakje. De lucht was niet te harden! Toen wij hier iets van zeiden, kregen we als opmerking" je het al zo vaak geruild!"
In de schatkisten zitten ook pruldingen maar de kinderen kunnen in ieder geval kiezen!
Jammer. Het is beter geweest hier! Voor een snackbar zijn de prijzen proportioneel hoog!
Dejan K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
De naam Cookers is nergens op gebasseerd. Friet van Piet past beter bij de herinnering aan het eten hier. Kinderen hadden patat met een Hamburger waarvan de kwaliteit absoluut niet in verhouding stond met de prijs. Wij hadden tapas en hierna een gerecht met kip. Beiden get echter waren smaakloos. Believing was meer met elkaar bezig dan met hun gasten. Ons zien ze hier nooit meer terug.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Cookers is een prima snackbar met heerlijke patat, snacks en sauzen. Zeer klantvriendelijk bestellen met de bestel app.
Het "restaurant" gedeelte is redelijk maar prijs-kwaliteit niet in verhouding. Erg duur voor een snackbar.
Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Voor het eerst hier op een vrijdagavond gaan eten. Voor Cookers gekozen daar we informeel wilden eten in een kindvriendelijk eetcafe.
Gekozen voor 2 hamburger menu's en ons zoontje wilde graag een hotdog (volgens de bediening hadden ze dat niet. Zelf maar een knakworst op een broodje voorgesteld).
Kwaliteit was redelijk. Men adverteerd met dat het voedsel feestelijk wordt gepresenteerd. Nou, alles behalve dat! Salade zonder dressing. Hotdog werd kaal op een bordje neergezet. Om bestek en sauzen moesten we expliciet vragen.
Bananen milkshake smaakte nergens naar. Om een nieuwe gevraagd. Kreeg dit zonder probleem, echter smaakte nog steeds nergens naar. Geen kinderpresentje o.i.d.
Naar ons idee te onervaren personeel.
Goed als snackbar maar zeker niet als restaurant.
Salome S.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Gisteren zijn we hier gaan lunchen. Na 40 minuten helaas nog onze bestelde broodjes niet gekregen, terwijl iedereen om ons heen al wel te eten had (en na ons binnen kwam).
Uiteindelijk maar gaan vragen: ze waren er mee bezig (dat was dus niet waar), want o ja: het bruine brood was op, dus we kregen wit brood.

10 minuten later kregen we onze bestelling. Het werd nogal hard neergegooid. Geen excuses, niks. Ik had een tosti met brie en bieslook en mijn vriend had een broodje zalm. Helaas lagen er verdwaalde stukjes zalm op mijn bord. Als vegetariër kan ik dit niet erg waarderen.

De zalm op het broodje van mijn vriend waren vieze hompen. Nog nooit gezien op deze manier. Hij heeft het niet opgegeten.

Al met al een slechte ervaring Wij denken dat het vooral te maken heeft met het personeel. Dit zijn allemaal scholieren die heel ongeïnteresseerd lijken en vooral bezig zijn met elkaar en niet met de gasten. Een goede leidinggevende zou handig zijn, dan kan dit misschien veranderen.

Voor ons niet nog een keer in ieder geval.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2014
Snackbar is prima. Uitermate handig bestellen via een app. Ingevulde ophaaltijd wordt niet altijd gehaald, soms nog een paar minuten wachten. Goede kwaliteit, heerlijke friet en snacks. Prijs - kwaliteit prima.
"Restaurant" gedeelte: in mijn ogen blijft het een snackbar waar je redelijk goed kan zitten. Echter de prijzen zijn (bijna) restaurantprijzen, te hoog voor de kwaliteit / entourage.
Personeel is vriendelijk.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2013
We eten hier regelmatig een broodje. Prima snackbar. Ruime keuze aan broodjes en snacks. Prima bediening. Verse jus is ook verse jus.