Over het restaurant Cook & Ny

Beste fingerfood restaurant van de streek

In Sneek is dit een van de beste - fingerfood - restaurants van de streek. Hier kun je lekker lang tafelen en genieten van de fijnste tapas, die je kunt delen met je tafelgenoten, met je vrienden, familie, of met welk gezelschap je ook bent. De naam Cook & Ny heeft niets met New York te maken, maar verwijst naar de namen van de eigenaren (Koekkoek & Nijdam, Cook & Ny). Vraag ook vooral naar hun wijnkaart, die heeft een variatie waar je het Friese "jo" tegen zegt!

Meer informatie over restaurant Cook & Ny

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 00:00

W T.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Gezellige sfeer,super smakelijk eten!
boerke77 .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Vreemde ontvangst met iemand die haar hoofd om het hoekje steekt en vragend kijkt en niets vraagt. Waarop ik zeg wilt u iets vragen; ja heeft u gereserveerd, dus niet goede avond/welkom. Vervolgens worden wij een tafel op afstand aangewezen; gaat u daar maar zitten. Komt niet erg gastvrij over. Qua eten heeft hebben de gerechten niet zoveel met authentieke tapas te maken. Ik had er er meer van verwacht.
Moon D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Verrassende tapas! Aandacht van de bediening!
tiniblom-buma .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
fijne avond gehad met lekker eten. Meer dan voldoende eten , juist erg veel. Personeel erg gastvrij en vriendelijk. Voor herhaling vatbaar
FB1988 B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gisteravond hier héérlijk gegeten! Wij (3pers) hebben voor tapas gekozen en de gerechten waren één voor één super lekker! De serveerster vertelde ons dat alles zelf en zoveel mogelijk biologisch wordt gemaakt, en dat proef je! De service was voortreffelijk: spontaan en goede uitleg van het concept/gerechten. Heel fijn.
De enige tip die wij hebben gaat over de inrichting van het restaurant. Het mist warmte en sfeer in de aankleding.
Alma S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Wij komen al jaren bij Cook&Ny en elke keer is het weer een feestje om hier te eten! De gerechtjes zijn lekker en van bovengemiddelde kwaliteit en de service is altijd perfect. Als je op zoek bent naar een avondje lekker tafelen en je neemt de tijd hiervoor dan ben je hier aan het juiste adres.
Trudy W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Via de AH actie hier gegeten. Een uitgebreid menu voorgeschoteld gekregen. Er werd keurig rekening gehouden met allergieën of dingen waar je niet van houdt.
De bediening was erg vriendelijk en vlot. En het eten ... verrukkelijk.
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Al jaren een topadres. Er gisteren gegeten met de ah-restaurantactie. Hoe kunnen ze het doen voor in verhouding die paar centen. Uitgebreide broodplank vooraf, 5 koude tapas, kostelijk soepje, 5 warme tapas. Het een nog lekkerder dan het ander. Het dessert was geen plaats meer voor, maar zag er ook prima uit. En de voortreffelijke en vlotte bediening in een volle zaak moet ook worden vermeld. Bedankt.
Risco D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Prettige ontvangst en bediening, keurig de verschillende hapjes uitgelegd.
Heerlijk gegeten. Lekker verschillende kleine hapjes, ruim voldoende en goede kwaliteit. Zeker een aanrader
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten; veel verschillende kleine menuutjes gehad, de bediening was vlot, beleefd en vriendelijk; het was gezellig vlot waardoor er een gezellige sfeer heerste; achtergrondmuziek prettig en niet luid
Milou P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het eten vonden wij wat eentonig. Bij somkige dingen konden ze wat meer met verschillende smaken doen.

Het was naar mijn mening wat frisjes binnen, ik ben dan misschien ook wel een kou kleum.

Het personeel was heel vriendelijk en gaf goede uitleg. Dit geeft t gevoel welkom te zijn.
Gees V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
In verhouding tot andere restaurants waar we gegeten hebben met ah korting was dit erg duur. Met 30 euro per couvert was dit ook betaald.
Maria B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Service perfect en heerlijk gegeten!
Mary P.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Het was weer geweldig! Heel veel verschillende mooie gerechtjes en misschien zelfs een beetje veel. Ik vond het jammer dat ik geen "plaats meer had" voor de mosseltjes, de pulled pork en het heerlijke dessert.
Eef L.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
veel verschillend en heerlijk eten, fijne sfeer, aardige bediening. gangen volgde elkaar op een fijn snel tempo op. echte aanrader!
Angela T.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Super gegeten en fijne avond gehad
Wel veel biersoorten op
Leuke bediening en fijne sfeer
En veel variatie in de gerechten
Uilskuiken854 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Het is een erg fijn restaurant met heerlijk eten. De bediening is zeer vriendelijk en correct. We kregen een goede uitleg van de gangen. Zondermeer een aanrader.
Rozemarijn M.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
5 gangen tapas. Lekker, maar wel veel. Brood met tappenades, koude voorgerechten en soepje waren heerlijk! De warme gerechtjes waren prima, alleen de kippenpootjes waren droog en de patattas bravas vond ik niet zo lekker. Toetjes waren afwisellend, waardoor voor ieder wat wils. Jammer dat de koffie niet in plaats kon van een toetje.
intersail .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Uitstekend, veel gerechten, waarvan sommige hetzelfde andere anders dan vorige keer Ah actie, leuke en prettige bediening. Voor de niet vis- en geen geiteneter prima alternatieven. Denk er aan in het begin niet te enthousiast eten (brood met sausjes) omdat er nog vele gerechten komen! Toetjes verrukkelijk! Dikke duim. Accommodatie: je zit vrij dicht op elkaar, met andere tafels, kan gezellig zijn in ons geval, maar ook storend.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016