Over restaurant Cook & Ny

Beste fingerfood restaurant van de streek

In Sneek is dit een van de beste - fingerfood - restaurants van de streek. Hier kun je lekker lang tafelen en genieten van de fijnste tapas, die je kunt delen met je tafelgenoten, met je vrienden, familie, of met welk gezelschap je ook bent. De naam Cook & Ny heeft niets met New York te maken, maar verwijst naar de namen van de eigenaren (Koekkoek & Nijdam, Cook & Ny). Vraag ook vooral naar hun wijnkaart, die heeft een variatie waar je het Friese "jo" tegen zegt!

Meer informatie over restaurant Cook & Ny

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 00:00

Voordelig
Pytsje B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk gegeten en het was weer eens iets anders ,allemaal verschillende hapjes. Een aardige en vlotte bediening . Het is zeker voor herhaling vatbaar.
Gita H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Het eten (tapas me de ah 2 voor1 bon) was super.
De dame in de bediening was erg enthousiast.
Het tafeltje waaraan wij zaten stond in een rij met tafels aan een lange bank. Je zit dus erg dicht naast de gasten die aan de tafel naast je zitten. Je hoort elkaars gesprekken en.een.groepje van 4 overstemt al gauw.
Verder alles super.
Op de site stond al duidelijk wat de prijs wan het menu was en wat je daarvoor zou krijgen. Heel transparant
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heerlijk gegeten weer bij jullie! Lekker lang getafeld met vrienden onder het genot van speciaal bieren van de tap. Aardige bediening die ondanks dat het vol zat de tijd voor je neemt.
Daniël H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We hebben echt super lekker gegeten hier, we een heerlijke tapas!! Het is echt een aanrader hier een hapje te eten. Ook aan de vegetariër is volop gedacht. Enige aandachtspunt is dat het personeel wel wat allerter kan zijn op lege glazen. Daarintegen weten ze dan wel alles af van het eten wat geserveerd wordt :)
Helma W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten! En gezellig. Bediening meer dan prima. Leuke avond, in goed gezelschap, niets aan toe te voegen!
...............................................................................
Rianne T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Eten was echt heerlijk! Zeker voor herhaling vatbaar. Wij zijn met de restaurant actie van de AH geweest, één grote verassing wat je kreeg! Qua aankleding en uitstraling was het restaurant een beetje kaal.
LadyGrace .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Goede ontvangst en snelle bediening. Geen probleem dat we geen visgerechten wilden. Verschillende soorten brood met vijf smeerseltjes vooraf (veel!), erg lekker. Dan per persoon vijf voorgerechtjes, ook erg lekker. Heerlijke soep, daarna hoofdgerechtjes, superlekker en ook weer overdadig. Vervolgens vijf nagerechtjes, qua smaak iets minder uitgesproken. Heerlijke wijn erbij, gewoon een hele goede avond en een aanrader.
Jolanda C.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Heerlijk gegeten, de gangen kwamen vlot achter elkaar omdat wij ook nog naar voorstellingen gingen. ALs we dat niet hadden konden we rustig de hele avond heerlijk genieten van alle kleine hapjes waar je genoeg van krijgt. Het was jammer dat we geen tijd meer hadden voor het toetjes buffet.
CatjaV .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Gezellig restaurant. Samen met mijn mam en dochter van 4 maand hier heerlijk gegeten.
Personeel erg vriendelijk.
Ideaal de ruimte voor de kinderen. We kregen gekookt water voor de fles van onze dochter.
3 uur heerlijk genoten van alle lekkere hapjes.
En de toetjes waren goddelijk! Zeker een restaurant om nog eens terug te gaan.
Sneker .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Kwaliteit en smaak waren uitstekend , maar het A.H. menu was wel wat erg veel. mag voor ons wel wat minder en dan een andere prijs.
Ariehitzert .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Goede ontvangst, Via AH geboekt en het menu was verrassend en het eten heerlijk :-) Restaurant doet wat koel aan, nieuwigheid? Ook de uitleg bij de diverse gerechten was uitgebreid en verhelderend.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Een gezellige avond uit voor Brabantse bourgondiërs; uit eten in Sneek bij Cook&Ny. Het AHmenu was van het begin tot het einde (5-gangen!!) een culinaire verrassing met zeer gevarieerde smaken, mooi opgemaakte gerechten, gezellige sfeer, leuke bediening; vol passie!

Niet te zeggen wat de hoogtepunten waren, alles was even lekker, van de rijst met pulled pork, open loempia, gefrituurde mosselen, toetje van citroenijs met sinasappelschuim. Een dikke tien!
Rozemarijn M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Ik ben met mijn 8 jarige dochter uit eten geweest. Het was in 1 woord fantastisch! Een 5 gangen tapas menu. Start met verschillende soorten brood, 3 soorten huisgemaakte tapenade en olijven op de pit. Toen 5 koude gerechten, soepje, 5 warme gerechtjes en 5 toetjes. Alles zag er prachtig vers en verzorgd uit en was heerlijk op smaak. Kortom een echte aanrader! Onze complimenten!!!
Jeanet V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Veel toelichting op iedere ronde tapas, gastvrij en vriendelijk. Lekker eten, veel variatie. Op de vraag naar water kwam er direct een karaf met glazen, die steeds vernieuwd werd. Een aanrader!
Klaske B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Veel gangen en bijzondere combinaties. Bediening was goed op de hoogte van de te serveren gerechten.
Voor herhaling vatbaar!
Nynke W.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Al jaren één van onze favoriete restaurants. Heerlijk eten, een fijne sfeer, met relaxte muziek en zeer klantvriendelijke bediening. Het tapas festival is heerlijk voor een gezellige avond. Wisseling van de gangen klopt precies; geen gehaast, maar ook geen lang wachten.
Intersail .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Goede ontvangst, goede bediening, surprise gerechten, rekening houdend met eetgewoonte partner, door actie goedkoop gegeten, normale prijzen zeer redelijk.
Lelian_te_velthuis .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Zeer vriendelijke ontvangst. Verrassende, zeer smakelijke gerechten. Een absolute aanrader. Jammer van het saaie interieur.
Piet R.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
We hebben hier prima gegeten vanavond echter hebben we wel een aantal minpuntjes die toch zijn blijven hangen helaas.
De gamba´s in saus zaten nog in hun jasje? Het brood als vooraf was behoorlijk zout van smaak.
Onder de (overigens lekkere) gefrituurde mosselen vonden we een mensen haartje, dit hebben we uiteraard gemeld en dit werd keurig opgelost door het gerecht van de rekening te halen. Echter tot onze schrik vonden we bij het eerste de beste volgende gerecht nog een haar(!). We hebben maar besloten om hier niks op te zeggen wat ze zouden ons vast niet geloven....
Ook kwam er een man van het leger des Heils bij alle tafels langs om te collecteren, erg appart.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Alles wat we aten was super smakelijk. Mooi qua presentatie, opmaak en verhoudingen. Goede indeling van kaart met keuze uit warm/koud en vega/vlees/vis. Alleen veeeeeeel te lang wachten tot het eten uiteindelijk kwam. We bestelden in 2 keer; eerst 2 gerechtjes pp en daarna 3+1 gerechtjes pp. Hebben er 2:15 gezeten, uiteindelijk kregen we wel een drankje aangeboden maar alleen nadat we al 3 x gevraagd hadden waar het bleef. Echt jammer. Begrepen later dat ziek gemelde afwasser de oorzaak zou zijn, konden helaas weinig begrip hier nog voor opbrengen. Wellicht een keer een herkansing want zoals gezegd, eten was echt lekker.