Cook Kai

31-205287887

Meer informatie over restaurant Cook Kai

Melis-Lucas K.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
We halen hier bijna iedere twee weken af. Verrukkelijke groene curry en ook de massaman curry is een topper. Meiden zijn altijd zeer vriendelijk. Dit Thai's restaurant is zeker een aanrader!
Lisbeth V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
Al heel vaak hier langs gelopen en nu dat we een plekje zochten om snel wat te eten, naar binnen gegaan. En dat had ik al heel veel eerder moeten doen. Zonder ooit in Thailand te zijn geweest, had ik toch bijna het gevoel daar te zijn. Wat een lieve en kundige personeel, dat er heel hard aan trekt om in de kleine ruimte heerlijke gerechten klaar te maken. Het was er ook druk, maar dat is het er al snel met maar zo'n 6 a 7 tafeltjes. Ik had de beef curry en die smaakte prima. Verder niets aan toe te voegen behalve dat als er een keer geen plek is om te zitten, je er ook eten kan afhalen.
Casper B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2014
Beste Thai uit de Jordaan, ik kom er wekelijks. er zijn tafeltjes om te eten, maar zelf haal ik meestal af. menukaart is niet te groot, basilicum-bief extra pittig, zeker een aanrader.
Cecile O.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Wat is dit toch een handig en fijn tentje als je tussen allerlei straatfeestjes door (Gay Pride, Koningsdag of wanneer dan ook) even een stevige maaltijd nodig hebt. Heerlijk Thais eten, betaalbaar, lekker snel klaar, en de mensen zijn heel aardig. Het is natuurlijk vooral een afhaaltent die er niet uitziet, vandaar de lage score voor decor. Maar als je zitplek hebt aan een van de weinige tafeltjes, is het een prima plek om even op je gemak wat te eten. De vis in oestersaus met gemengde groenten was heerlijk. Lekker hoe knapperig de broccoli nog is en de vis was precies lekker mals.
De-SvN .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2013
Echt een ontdekking! Super lekker Thais eten voor een hele redelijke prijs. Het wordt voor je neus bereidt en de heerlijke geuren komen je al tegemoet. Echt genieten om hier wat eten te halen!!
Jimbosveld .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
Vaak afgehaald, nooit eerder gegeten. Had een heerlijke curry, en de service was, hoewel minimaal (niet echt van toepassing in een tent van 10 vierkante meter), vriendelijk en snel. Een aanrader!
Catheleyne W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2012
Cook kai is een piepklein restaurantje bij mij om de hoek, het oogt niet heel gezellig, maar de echte wokbranders beloven dat het lekker wordt. Meestal neem ik het mee naar huis, je kan ook een vaste klantkaart nemen, daar kan je geld op storten en dan krijg je 10 % korting, dat loont de moeite! De voorgerechten die ik door de jaren heeb genomen heb zijn de kipsate, heel goed, lekker fris en niet te zwaar, de pindasaus is echt heel erg goed. De viskoekjes, ik denk wel eens een goede Thai herken je aan de viskoekjes, die horen zonder saus een smaakexplosie te zijn en niet te zompig. Deze zijn altijd goed, misschien geen 10 maar een standaard 8. Ik ben ook echt een sucker voor Thaise soep en ben verliefd op hun Tom Yam Pak, een pittige ietwat zure groentesoep, waar je neusvleugels van openvliegen. Ik heb het nog niet voor elkaar gekregen om deze precies zo na te maken. De Tom Yam Kai met kip en koriander is ook heel erg aan te raden. Ik ben zelf niet zo van de kokos, maar ik heb er alle vertrouwen in dat deze ook erg goed zijn. Af en toe neem ik alleen een soepje en een salade en dan hebben de salad pak en de salad nua mijn voorkeur, altijd vers. Als hoofdgerecht neem ik echt altijd ( heel saai, ik zal binnenkort eens wat anders nemen ;)) de Nue Bai Krapaow, die is fantastisch. De enige opmerking die ik heb is dat ik vind dat de porties te klein zijn, vroeger kon je twee dagen eten van afhaaleten, dat lukt met Cook Kai echt niet.
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
Heerlijk vers; eten wordt voor je neus neer gezet terwijl de hitte er vanaf slaat. Restaurant zelf ziet er niet uit, maar het personeel is zeer vriendelijk en het eten top, dus daar kijken we maar over heen.. :)
Mark A.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Echt een van de betere afhaalthai's van Amsterdam. Het decor is wat oubollig dus daar eten is niet heel sfeervol. Wel redelijk geprijsde gerechten en porties waar je in principe prima met zijn tweeen van kunt eten. Minpunt is wel dat de smaak net iets minder is als de eigenaresse zelf niet in de keuken staat!