Contigo

Kerkplein 4 2042 JH Zandvoort Nederland Kaart

Over het restaurant Contigo

Op woensdag krijg je bij Contigo even het weekendgevoel. Dan eet je er namelijk voor het luttele bedrag van € 12,50. En ook niet onbelangrijk: bij Ristorante Contigo staat kwaliteit hoog in het vaandel. Gezellig en goed uit eten voor een betaalbare prijs: daar staat de keukenbrigade van deze Italiaan voor. Verse producten van hoge kwaliteit. Natuurlijk niet alleen op woensdag …

Meer informatie over restaurant Contigo

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag en donderdag 16.00 - 23.00 uur
Vrijdag t/m zondag 10.00 - 23.00 uur

• Huisdieren welkom , Verwarmd terras , Wi-Fi
James H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Wij waren met ze vier, laste minute gereserveerd. Eten is heel lekker hier, laat de pizza's en bestel wat vis van de kok zelf. Die heeft twee grote borden met gerookte zalm en vitello tonnato, hoofd gerechten van een sole en een forel. Als laste hebben we van de chef een dessert van fresh gemaakte Italiaanse gebakken en ijs. YumYum.
Ellen N.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Super lekker gegeten. Heerlijke bruschetta, pasta en nagerecht de huisgemaakte tiramisu. De bediening was heel erg aardig met weinig horeca ervaring.