Contigo

Kerkplein 4 2042 JH Zandvoort Nederland Kaart

Over het restaurant Contigo

Op woensdag krijg je bij Contigo even het weekendgevoel. Dan eet je er namelijk voor het luttele bedrag van € 12,50. En ook niet onbelangrijk: bij Ristorante Contigo staat kwaliteit hoog in het vaandel. Gezellig en goed uit eten voor een betaalbare prijs: daar staat de keukenbrigade van deze Italiaan voor. Verse producten van hoge kwaliteit. Natuurlijk niet alleen op woensdag …

Meer informatie over restaurant Contigo

7,2
Kan beter
martijnsteenwijk .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Mager eten, onbeschofte eigenaar, waardeloze tent
Op zoek naar een late lunch liepen we rond half vijf vanmiddag liepen we langs Contigo. Getrokken door de uitsmijter ham/kaas die bij "tot 17.00 uur" op het uithangbord stond besloten we een tafeltje uit te kiezen. De serveerster kwam de bestelling opnemen en vertelde dat de uitsmijter bij de lunch hoorde en niet meer te krijgen was. We wezen haar op het bord, maar nee, dat moest een fout geweest zijn.
Teleurgesteld kozen we voor een alternatief: een pizza margherita en spaghetti napolitano.

Ondertussen begon het te regenen en werden we nat. Een stelletje aan het vier-persoons buurtafeltje zat wel onder een parasol: omdat ze weggingen wenkten ze ons dat we daar wel konden zitten. Gelukkig maar, want het regende opeens heel hard.

De bestelling werd uitgeserveerd, de serveerster kwam aan met twee keer spaghetti napolitano. Een foutje bij het opnemen van de bestelling. Na een boze blik werd één bord spaghetti weer meegenomen en werd later de pizza gebracht.

De pasta viel tegen: kleine hoeveelheid en vrijwel ongevulde smakeloze saus. De pizza viel nog meer tegen: een dunne en slappe boden bodem, een vleugje tomatensaus en kaas met een rare smaak. De ingredienten lijken alles behalve vers.

Onze borden waren nog niet leeg of de ober trok ze onder onze neus vandaan. Nog geen halve minuut later staat hij weer voor ons neus: hoe we willen afrekenen. De ober blijkt de eigenaar van de tent en is enorm geirriteerd over het feit dat we een vierpersoonstafeltje bezet houden. Ik geef aan dat we graag nog even blijven zitten om uit te buiken. "Waar ik het lef vandaan haalde om dat te vragen; hoogstens onbeleefd om een vierpersoonstafel bezet te houden," in het Engels omdat hij het Nederlands niet de baas is. Om ons heen waren voldoende tafels vrij, ik snap niet waar hij zich druk om maakte.

Even later loop ik naar hem toe om het tegenvallende eten afrekenen. Begint hij weer tegen mij te tieren. Hij heeft zichtbaar moeite om zijn ego onder controle te houden: stampvoetend en met stoom uit zijn oren gaat hij tegen mij te keer. Zijn personeel staat erbij en kijkt er met grote ogen naar. Onbeschoft is het enige woord dat hier past.

Onze middag is verziekt. Wij komen hier nooit meer terug.
janmelis .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Beperk me tot: ga hier niet meer eten. Of het moet pizza zijn. Ontvangst is goed, mensen zijn zo aardig, dat je haast geen (desgevraagd) niet gewenst commentaar wil geven. Als pizza rest. is het goed te doen. Wij aten vis, en dat staat weliswaar op de kaart, maar is niet hun specialiteit kennelijk. Vis niet gaar en smakeloos. Hoe krijg je dat voor elkaar. Wel goed gecompenseerd overigens.
James H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Wij waren met ze vier, laste minute gereserveerd. Eten is heel lekker hier, laat de pizza's en bestel wat vis van de kok zelf. Die heeft twee grote borden met gerookte zalm en vitello tonnato, hoofd gerechten van een sole en een forel. Als laste hebben we van de chef een dessert van fresh gemaakte Italiaanse gebakken en ijs. YumYum.
Ellen N.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Super lekker gegeten. Heerlijke bruschetta, pasta en nagerecht de huisgemaakte tiramisu. De bediening was heel erg aardig met weinig horeca ervaring.