Confetti

Zuideinde 115 2421 AC Nieuwkoop Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Confetti

Paul F.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Mede dankzij het ijs van IJssalon Confetti is het Concert op de Plas een succes geworden.

Onze hartelijke dank hiervoor,
Lionsclub Nieuwkoop
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2014
Gewoon goed ijs. Niet spectaculair, niet bijzonder, gewoon goed. Misschien niet de moeite van (ver) omfietsen waard maar dan toch zeker de moeite van het even daar stoppen. Het interieur heeft een make over gehad, en het ijs is nog als vanouds.

De beste ijsboer van Nieuwkoop (city), maar goed, dat krijg je vanzelf als het de enige is.
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2012
Zeer waterig ijs. Voor ruim 1 euro per bolletje mag je toch zeker wel meer verwachten. De posters met afgebeelde ijsjes staan vol spelfouten. Kerzencornet? Nee, geen beste salon dit (zowel die in Nieuwkoop als in Alphen).