Concours

Biltstraat 23 3572 AB Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Concours

KERST BIJ CONCOURS

Op Tweede Kerstdag serveert Restaurant Concours uitsluitend een 6-gangen kerstmenu voor 60 euro per persoon. Heeft u een allergie, dieet of voorkeur menu, geef dit dan wel van te voren door aan het restaurant zodat er ook voor u een mooi menu kan worden samengesteld.

Voor de liefhebbers is er op 23 december ook al de mogelijkheid om te kiezen voor het 6-gangen kerstmenu, graag aangeven bij reservering. Op Kerstavond en Eerste kerstdag is het restaurant helaas gesloten.

Meer informatie over restaurant Concours

9,1

Jouw recensie over het restaurant Concours

Michiel M.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Er wordt met liefde gekookt & bediend dat merk je in de totaal beleving van de avond!
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Op zaterdagavond 4 november hier geweest. Dit restaurant gereserveerd nadat we goede recensies hier op de website hadden gelezen.

Wat voor ons 1 van de grootste decepties is geweest in een restaurant. We werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht waarna het menu werd uitgelegd.
Waarbij we keuze hebben gemaakt voor twee 4-gangen en twee 5-gangen menu's. Het eerste gerecht kwam redelijk op tijd door waarna het wachten was op de tweede gang. Hier hebben we anderhalf uur op moeten wachten en dit hebben we aangegeven bij de bediening.
Deze gaf aan dat wij de tijd echt niet goed hadden en de volgende argumenten: We hebben onderbezetting in de keuken, maar jullie willen toch lekker lang tafelen?

Je zou dan verwachten dat het tussengerecht en het hoofdgerecht wat sneller zouden komen. Weer twee keer een uur gewacht!
Waarbij om ons heen iedereen stukken sneller werd geserveerd.

Toen bij het nagerecht de gehele keukenbrigade ging roken en wij weer een uur hebben gewacht waren we er wel klaar mee.
Vervolgens liep er nog iemand met de vuilniszakken van de avond door het restaurant.

Dan het eten. Smaken waren veelal hetzelfde en porties waren te klein. Vooral het stukje iberico van 20 gram was lekker maar veel te weinig. Oohja en als iemand gluten intolerantie heeft en je dat bent vergeten bij het hoofdgerecht ga dan niet terug naar de keuken en de gluten bestanddelen eraf. Op het bord kunnen namelijk gluten zijn achtergebleven

Jammer maar nooit meer! Er kon nog geen eens een excuses af omdat ze vonden dat ze het geweldig deden.
marleen V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Gerechten stuk voor stuk verrassend en uitgesproken van smaak, en je herkent meteen de lekkere crèmetjes en schuimpjes van de chef van voormalig Te Koop. Het nieuwe interieur is prettig en smaakvol, service nog even gastvrij. Echt top!
jp V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Gisteren ontzettend lekker gegeten. verrast door de meest mooie en lekkere vegetarische gerechtjes....met goede wijn die paste. kaasplankje als afsluiter is goud. Zeker kom ik terug!
Isaura B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
We hadden gereserveerd en dat was maar goed want het restaurant zat propvol op vrijdagavond!
Hoewel we prima ontvangen werden en de gerechten smakelijk waren, vonden we het jammer dat het zo lawaaierig in het restaurant was. Dit maakte het onrustig voor ons.
Onze voorkeuren (vegetariërs, vegan, geen champignons, enz.) waren heel divers en toch heeft de chef dat uitstekend voor ons gemaakt.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Heerlijk gegeten ... vooral die wilde eend ..en die saus ..
Nico S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
top
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Hebben heerlijk gegeten, bijzondere gerechten. Heel vriendelijk personeel.
Wel merkten we op dat de acoustiek wat te wensen overlaat, vandaar rumoerig.
Maar een aanrader om te gaan eten. Doen!
Ella V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Verrassing dat er geen menukaart is, wist ik niet. Maar het eten is heerlijk, een echte aanrader.
Jacco_ .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Heerlijke wisselende gerechten die mooi worden gepresenteerd. Veel smaak, aardig personeel en goede wijnen. We komen hier zeker terug
Helen D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Heerlijk eten - goede service - lekkere wijn. Wel behoorlijk prijzig, maar als je hier van te voren rekening mee houdt is het een fantastisch restaurant voor een leuke avond.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Eerlijke producten, die met zorg en aandacht een verrassende twist gekregen hebben. Feest voor de zintuigen.
Carline D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Echt heeerlijk gegeten. Met liefde wordt hier gekookt. Mooie smaken en elk bordje is een schilderij
Echt een aanrader
jannepoel V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We hebben ons heerlijk laten verrassen. Het personeel is eskundig en super vriendelijk. Goede wachttijd tussen de gerechten . Gezellige atmosfeer
Imke A.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Een onontdekte parel in Utrecht! Heerlijke gerechten en goede prijs-kwaliteit verhouding. Zowel voor zakelijk als privé doeleinden een uitstekende keuze.
Annika N.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Eten en wijn goed, wel te weinig mensen in keuken/bediening waardoor het te lang duurde en al het personeel gehaast was.
Jorn M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wat een genot het eten wat uit de keuken komt. Altijd verrassend, hoog niveau en perfect complementair. Absolute aanrader.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk menu,prettige bediening zeker voor herhaling vatbaar.
Alleen vervelend van iens dat het op zijn minst 120 tekens moet bevatten.
Dit weerhoud mij vaak ervan om geen recensie te schrijven.
De eerste zin is voor mij voldoende.
Ruben P.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Altijd verrassende gerechten met mooie combinaties. Ook een goede afstemming tussen wijnen en gerechten.
Niet heel goedkoop, maar de prijs meer dan waard
Jan Willem K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wederom genoten bij Concours. Heerlijk 4 gangen met goed bijpassende wijnen.