Concordia

Meer informatie over restaurant Concordia

7,1
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Op een donderdag hier geluncht. Nadat we snel de kaart kregen, kwamen ook de drankjes snel. We kozen voor de lunchtopper (erwtensoep en broodje bal) en voor kroketten. De soep was prima (goed dik en voorzien van spek, roggebrood en stokbrood) het broodje bal was lekker, jammer genoeg was de satesaus niet apart geserverdeerd. De kroketten waren prima. De porties zijn zoals bekend groot. De prijs daarintegen is prima. Dus voor de grote eter een goede keuze!
Raymond013 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Vandaag bij concordia geluncht. Het eten was erg goed. Mooie locatie aan de markt. Netjes en gezellig, alleen te vol. Een paar tafels minder zou prettig zijn. Bediening was zeer correct. Niet goedkoop, maar de moeite waard.
Daniella L.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Niet tevreden over de producten. Geklaagd over de tosti, die was Echt slecht maar met klacht werd niks gedaan. Prijzen Waren ook erg hoog. Eens maar nooit weer
Wammes4 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Niet normaal.
Bestel je 1 cappuccino krijg je er 3 in 1 kop... Bestel je een stukje taart, krijg je een hele. Veel en groot dus, maar toch tegen een normale prijs. Dat wel. De smaak? Prima! Lekkere koffie, heerlijke appeltaart. Niets mis mee. Grappig en gratis: de verbazing bij vrijwel iedereen die de bestelling geserveerd krijgt. Alleen daarom al is Concordia een bezoekje waard. Tip: bestel pas nadat je in de zaak voor de vitrine met gebak jezelf hebt afgevraagd of je dit wel durft.
Dan, later op de dag terug om hier te eten. Ossenhaaspuntjes en gebakken mosselen. Geen overdreven grote maar volgens ons normale porties. Maar, wij hebben vroeger geleerd ons bordje leeg te eten en dat lukte. Dat was niet het geval met de twee schalen frites en de salade. Dat was gewoon teveel van het goede. Wel lekker allemaal, maar toch wij waarderen met een zeven omdat de gebakken mosselen vrij vet waren. De ossenhaas echter was zeker een acht waard.
De bediening was prima. Snel, attent en vriendelijk. Gewoon een aardige man die zijn best deed en duidelijk zijn lol uitstraalde naar de klanten. Wij waren de laatste klanten die dag, maar voor ons was het zeker niet de laatste keer dat wij hier koffie gaan drinken of gaan eten. Om meerdere redenen een aanrader.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Hier alleen koffie gedronken, maar deze cappuccino is werkelijk de moeite waard: een hele grote kop, die heerlijk smaakte. Zelfs zo dat we eerst dachten dat wij wat anders hadden gekregen dan besteld. En dit tegen een schappelijke prijs.
We bekeken ook de lunchkaart, maar deze prijzen boven het gemiddelde, dus lunch elders gepland.
Johanclement .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Mosselen niet te eten zo slecht en voor de rest niets vers! Alles stond in een wip en een draai op tafel! En voor de rest de sausjes, salades en frieten waren ook niet vers!
Filiopa .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Lekker gegeten, en gelukkig eindelijk eens een restaurant waar je voldoende krijgt en als je verzadigd bent een ribbetje kunt laten liggen.
De vissoep was heel smakelijk, de ossenhaas heel mals en de spare ribs smaakten naar spare ribs en waren niet verpest met allerlei vreemde kruiderijen waardoor je geen vlees meer proeft.
Bediening zeer attent.
De wijn had beter gekund, was vrij smakeloos, maar je moet tenslotte iets hebben om over te zeuren.
Alex7 .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Lekker op het terras in de zon gezeten. Zeer snelle service, niet goedkoop, entourage/toiletten binnen aan vervanging toe. Porties zijn inderdaad gigantisch, wij hebben het bestelde eten ook moeten laten staan. Gezien alle onderstaande reacties, zou je toch verwachten dat eigenaar iets zou doen met deze kritiek.
Oleana .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Op een doordeweekse dag even een kopje koffie of misschien wel een lunch, we wisten het nog niet , bij Concordia.
Het was binnen lekker druk, maar toch een plekje.
Om ons heen waren mensen aan de lunch toe en tot onze verbijstering zagen we enorme hoeveelheden eten op borden voorbij komen.
Twee dames naast ons bestelden brood met smeerseltjes erbij, zag er goed uit, maar ze vroegen zich vertwijfeld af hoe ze dat op moesten krijgen, zoveel!
Aan de andere kant naast ons zat een dame een enorme clubsandwich weg te werken, anderen aan de tafel hadden gebakken vis met frites en veel salade.
Het zag er superlekker uit....maar....
Van de enorme porties om ons heen hadden we spontaan geen trek meer in de lunch....
Toch maar cappucino en koffie besteld, met " wat" lekkers erbij...vooruit!
Aangezien mijn man gek is op tompoucen werden dat dus twee megagrote tompoucen erbij.
Spijt had ik wel, ik kreeg hem niet op, hadden beter samen kunnen delen....
De smaak was wel erg lekker, romige puddingvulling, lekker knapperig bladerdeeg.

Ik zat vlakbij de keuken en zag dat er borden vol met eten teruggingen, rechtstreeks de afvalbak in.
Kijk, dat je grote porties serveert tot daar aan toe, misschien vinden sommige mensen dat fijn, maar het merendeel van de gasten gaven toch zeker de helft terug en dan is het wel erge voedselverspilling als het in de afvalbak verdwijnt.
Dat kan in deze tijd toch echt niet meer en als ik andere recensies zie dan vinden wel meer mensen dat.
We willen hier best eens vaker komen, maar dan kijken we wel goed wat we bestellen, geen eten terug in de afvalbak!!!

Trudewaasdorp .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Hoeveelheid eten overweldigend, kwaliteit degelijk, zeker in vergelijking met de prijs. Lextuur op leestafel armoedig. Toiletten toe aan renovatie. Kontakt maken met bediening moeizaam, afrekenen kost tijd. Eten wordt wel heel snel geserveerd.
StevaGo .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Concordia staat al lang bekend om het xl-gebak. Nu voor de hang-cultuur mosselen naar Concordia, € 22,50 p.p. Niet echt goedkoop, maar wel waar voor je
geld. Een grote emmer lekkere mosselen ,of mossels zoals de Zeeuwen zeggen,
3 sausjes, wit- en bruin stokbrood, frietjes, mayonaise en gemengde sla.
Gewoon lekker en haast te veel.
Dirkeetmetiens .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Op een heerlijke zomerdag hier rond 18.00 uur gegeten. Wat we aten?
Varkenshaasmedaillons met pepersaus
(Overheerlijke medaillons van varkenshaas overgoten met pepersaus en geserveerd met warme groenten, salade, frites en gebakken aardappelen)
Kibbeling
(vers gebakken licht gekruide kibbeling, wordt geserveerd met frites , salade en remoulade saus)
De bediening was zeer alert en het eten kwam ook veel sneller dan verwacht! Het smaakte geweldig. Vooral de patat en de aardappelkroketten waren krokant en hadden een eigen, prettige, smaak. De kibbeling was uitstekend en de varkenshaasmedaillons uitstekend van kwaliteit, geen zeentje gevonden, en heel goed gegaard, donker, maar vol sap.
Alleen de groente kon beter. Iets te veel gemengd en te veel smurrie. Misschien gewoon kiezen voor maximaal 2 groentes gemixed? De sla met dressing was wel prima. En verder waren de porties groot genoeg voor de flinke eter. Nee, niet alle Zeeuwen ben zuunig dus.

En dan ook nog niet duur. Als ik weer in Zierikzee kom, dan weet ik het wel.

Floris M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Vandaag lekker gegeten bij Café restaurant Concordia. Enorme porties (pizza van 38! centimeter ). Allemaal verse ingrediënten in pizza en pasta. Zeer vriendelijke bediening. Enige minpuntje was de bodem van de pizza die wat hard was. De ijsjes toe waren ook vers en verrukkelijk.
Willeke11 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Wij eten hier af en toe, zo mooi terras, maar kennen de absurd grote porties. We wilden graag een maaltijdsalade eten maar werden toch weer (lunchtijd) acuut angstig vanwege de enorme borden die we langs zagen komen. Kozen dus voor zalm met brood en trio vis. Mijn tafelgenote was verbijsterd: het trio vis, de beloofde makreel, garnalen en zalm, lag niet netjes op het bord maar was tot een soort stampot samengeprakt op het broodje. Ik had een mega groot bord zalm op een bedje salade, zeg maar een complete groententuin, met een mand brood waar de omringende tafels ook van mee hadden kunnen eten. Naast mij kreeg een mevrouw de clubsandwich en schoot in de stress, twee grote stapels....Mijn tafelgenote vroeg, 12.30, het aangeleverde zakje breakfasttea te mogen ruilen, ze had al ontbeten thuis. Waarom we toch af en toe bij Concordia eten? Het is te grappig voor woorden om de ontzette gezichten van mensen te zien bij de mega porties gebak, salades, pannekoeken, sandwiches. Ik heb wel aan de ober aangegeven dat het trio vis anders omschreven moet op de kaart: je verwacht bij trio vis: makreel, garnalen, zalm, een mooi bordje vis met drie soorten en geen prak op een broodje. Wil je heel veel eten en lachen, ga hierheen! Prachtig uitzicht en het eten is op zich niet slecht hoor, maar veeeeeel en daar betaal je ook voor. Enne o ja....de appeltaart is heerlijk en gebakken door een plaatselijke kleinschalige bakkerij.
Ger H.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Even een kopje koffie op het terras. En ja, met iets er bij.
Wat een a-sociale afmetingen. Belachelijk gewoon en dan dus ook niet lekker.
De tompouce heeft de afmeting van ca. DRIE normale tompoucen.
Ook de appelpunt is zo abnormaal groot dat we de helft hebben laten staan.
Ook andere op het terras klaagden over de belachelijke hoeveelheid "voer".
De prijs is overigens navenant.
Voortaan óf een stuk gebak met twee vorkjes of gewoon een paar terrasjes verder.
JokeSteen .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Wij hebben hier 30 april gegeten. Als voorgerecht hadden we het visplateau, dat was prachtig opgemaakt. Mijn man had de mosselen en die waren heel goed. Ik had de varkenshaaspuntjes met pepersaus. Beetje weinig vlees voor veel geld! Wel veel groente erbij. De porties zijn groot, maar daar betaal je ook wel voor. De bediening is vriendelijk en het eten was er ook snel. Verder een prachtige plek om over het plein uit te kijken.
Teleurgestelde .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Kwantiteit voor kwaliteit. Als je tegen een flinke prijs veel wilt eten en verder geen smaakpapillen hebt, is dit de tent waar je heen moet. Tip:bestel alleen het brood, want daarmee ben je al verzadigd voor de hele avond. Ondanks de prijs, zal je uiteindelijk niet heel arm de hut verlaten, want ze vragen nooit of je nog wat wilt drinken. Ondanks dat er een grote theedoos op de toonbank staat, wordt de keuze niet aan de klant gelaten. De spaghetti smaakt naar opgewarmde droge rommel uit een pakje en de kaas is droog en smaakloos. Als we de andere reviews hier lezen, kunnen we alleen maar concluderen dat de goede serveersters allemaal zijn ontslagen en vervangen door dames die geen zin hebben in klanten. Nog een tip: check de pinbetaling invoer want mijn serveerster las het bonnetje verkeerd (en niet in mijn voordeel)
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2014
Zoals velen al zeggen was de bediening goed, hier hebben we dan ook geen enkel commentaar over! Het eten daarentegen was niet lekker! We hadden mosselen besteld, ondanks de mosseltijd zo'n beetje over is, maar als ze aangeboden worden moeten ze wel goed zijn dachten we! Dit waren ze dus niet, vol zand, klein, koud en smakeloos, het was echt niet lekker! Hier komen we zeker niet meer terug, jammer!
Scholtesscholtes .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2014
jammer
te zoute erwtensoep evenals de vissoep
echt gore kalfsgehaktbal met vieze pindasaus
mooie plek,maar niet om te eten
Wirifari04 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2013
Tijdens het Koningspaar bezoek, enorm druk, maar onze groep 13 personen kregen een VIP behandeling, personeel was zo gemotiveerd en zeer vriendelijk om het onze groep met ouderen naar de zin te maken, het eten stond snel op tafel het smaakte uitstekend, presentatie een waar genoegen, zeker komen wij terug.
Plus punt: rolstoel toegankelijk
Invalidetoilet aanwezig