Concordia Hoogland

Kerklaan 3 3828 EA Hoogland Nederland Kaart

Over het restaurant Concordia Hoogland

Voor een goede lunch of heerlijk diner kun je terecht in een sfeervolle omgeving in Hoogland. In Concordia welteverstaan. Maar ook voor binnen- en buitenactiviteiten, feesten en partijen ben je hier aan het juiste adres. Voor oud en jong, want ze hebben speciale kindermenu’s. Geen zin om te koken? Wat dacht je van een wildplankje of een duo van hert? En de prijzen … die zijn zo wild niet.

Meer informatie over restaurant Concordia Hoogland

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Concordia Hoogland

Wilma K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het was niet de eerste keer dat we hier waren, en er zal zeker nog een vervolg komen.
Mattie V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Voorgerecht: Vegetarische salade
Hoofdgerecht: Vegetarische pasta.
Beide uitzonderlijk lekker en culinair zeer verantwoord.
Absolute aanrader!
Melanie J.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk eten, zeer gastvrij, fijne en huiselijke sfeer!
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
heerlijk gegeten goede vriendelijke bediening en leuke sfeer
vooral de paglova vonden de dames heerlijk. de chateau briand is aan te bevelen.
Emma V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Mijn moeder en ik werden vriendelijk ontvangen. Het was toen de tijd nog lekker weer en we konden gezellig buiten zitten. Drank werd snel opgenomen en het eten ook. Personeel was erg vriendelijk. Eten was lekker en werd snel geserveerd. Je zit buiten wel aan de weg dus er rijden auto’s voorbij, maar dat stoorde mij niet. Houdt hier wel rekening mee al je buiten eet. Alles bij elkaar erg geslaagd dagje lunchen!
mieke V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Prima gegeten!!
Tarin .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Jonge maar erg gastvrije en goede bediening.
Een aanrader voor een gezellig ongedwongen avondje uit.
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Lekker eten, zeer vriendelijk personeel, mooie lokatie. Wat wil je nog meer.
marida V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Eten was goed. We hadden om 18.00 gereserveerd. Om 20.15 uur kregen wij het dessert. Dit pas naar meermaals gevraagd te hebben waar ons dessert bleef. Wij hebben de proeverij gegeten. Er werd vermeld dat zij ons vergeten waren. Dit terwijl het restaurant half vol gasten zat. Geen koffie aangeboden gekregen om het recht te zetten. Jammer. Nogmaals eten was prima en de bediening vriendelijk.
Henny W.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
W vonden beiden dat het restaurant kwalitatief zeer goed was vergeleken met en jaar geleden. Mijn vriendin woont nl ergens anders en komt 1x per jaar bij mij. Wij eten dan altijd bij jullie. Het was genieten en zeker voor herhaling vatbaar. Dank voor het heerlijke eten .

Henny Wind van Pel
Anjuli H.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Goede prijs-kwaliteit verhouding, eten was veel en smakelijk. Niets culinairs maar wel lekker. De appeltaart was klein, niet vers en zeker niet zelf gemaakt, net als het zielige toefje slagroom uit de spuitbus. Toch jammer want een lekkere appeltaart is niet moeilijk om zelf te maken. De bediening was erg jong maar wel oplettend, behalve op het einde van de avond. Al met al zeker niet slecht maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.
rietvanderwal V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
gezellige sfeer. vriendelijke bediening. kwaliteit eten, goed.
Dank u voor de leuke recensie.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
We blijven terugkomen hier,gezellige mensen en een zeer goede keuken .
Sophie T.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Eetcafé met een eenvoudig maar lekker menu. Vriendelijke bediening. Open keuken dus je kan zien hoe zij het eten bereiden. Wij zitten graag in de ruimte naast de keuken, het is daar rustiger.
Dank je wel voor de leuke recensie Sophie. Graag tot een volgende keer.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Zoals gewoonlijk was het weer een leuke avond,goed eten voor een leuke prijs. Mensen zijn vriendelijk en het terras gezellig.we komen zeker terug.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Geen opmerking wel aanmerking ,het eten was weer te lekker????
Erik bedankt voor de positieve recensie. Super leuk om te horen dat het eten "te lekker" is....
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Zeer vriendelijke en dienstgerichte bediening. Alleen jammer dat de proeverij niet in de vegetarische variant verkrijgbaar was. Verder prima restaurant! (met aparte speelkamer voor de kleine kinderen)
Michel, Bedankt voor de recensie. Wij gaan intern bespreken of we het proeverij menu ook vegetarisch gaan aanbieden, dank voor de tip. Graag tot een volgende keer.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Het eten is (h)eerlijk.

Maar wanneer je vlees met pepersaus besteld, dan verwacht je geen heerlijk gebakken vlees nagenoeg zonder de pepersaus. Een eenpersoons schaaltje sla met z'n vieren was erg zuinig. Zo ook het eenpersoonsbakje mayo bij de heerlijke frieten.

m.a.w Iets rijkerlijker geserveerde borden wat saus betreft en de bijgerechten bijstellen op het aantal couverts.

Hoe dan ook: heerlijk gegeten!
Dank voor de recensie! Erg vervelend dat er te weinig pepersaus bij het vlees zat. We zullen hier wat meer bij doen. Salade en friet mag altijd extra bijbesteld worden en is bij ons kosteloos. We serveren liever extra dan dat we eten weggooien. Graag tot een volgende keer.
Lida V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Super lekker gegeten en aardige bediening. Prijs kwaliteit goed. Aanrader.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Gezellig restaurant, leuke bediening, heerlijk eten!