Concordia Hoogland

Kerklaan 3 3828 EA Hoogland Nederland Kaart

Over het restaurant Concordia Hoogland

Voor een goede lunch of heerlijk diner kun je terecht in een sfeervolle omgeving in Hoogland. In Concordia welteverstaan. Maar ook voor binnen- en buitenactiviteiten, feesten en partijen ben je hier aan het juiste adres. Voor oud en jong, want ze hebben speciale kindermenu’s. Geen zin om te koken? Wat dacht je van een wildplankje of een duo van hert? En de prijzen … die zijn zo wild niet.

Meer informatie over restaurant Concordia Hoogland

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag vanaf 12:00

Sophie T.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Eetcafé met een eenvoudig maar lekker menu. Vriendelijke bediening. Open keuken dus je kan zien hoe zij het eten bereiden. Wij zitten graag in de ruimte naast de keuken, het is daar rustiger.
Dank je wel voor de leuke recensie Sophie. Graag tot een volgende keer.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Zoals gewoonlijk was het weer een leuke avond,goed eten voor een leuke prijs. Mensen zijn vriendelijk en het terras gezellig.we komen zeker terug.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Geen opmerking wel aanmerking ,het eten was weer te lekker????
Erik bedankt voor de positieve recensie. Super leuk om te horen dat het eten "te lekker" is....
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Zeer vriendelijke en dienstgerichte bediening. Alleen jammer dat de proeverij niet in de vegetarische variant verkrijgbaar was. Verder prima restaurant! (met aparte speelkamer voor de kleine kinderen)
Michel, Bedankt voor de recensie. Wij gaan intern bespreken of we het proeverij menu ook vegetarisch gaan aanbieden, dank voor de tip. Graag tot een volgende keer.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Het eten is (h)eerlijk.

Maar wanneer je vlees met pepersaus besteld, dan verwacht je geen heerlijk gebakken vlees nagenoeg zonder de pepersaus. Een eenpersoons schaaltje sla met z'n vieren was erg zuinig. Zo ook het eenpersoonsbakje mayo bij de heerlijke frieten.

m.a.w Iets rijkerlijker geserveerde borden wat saus betreft en de bijgerechten bijstellen op het aantal couverts.

Hoe dan ook: heerlijk gegeten!
Dank voor de recensie! Erg vervelend dat er te weinig pepersaus bij het vlees zat. We zullen hier wat meer bij doen. Salade en friet mag altijd extra bijbesteld worden en is bij ons kosteloos. We serveren liever extra dan dat we eten weggooien. Graag tot een volgende keer.
Lida V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Super lekker gegeten en aardige bediening. Prijs kwaliteit goed. Aanrader.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Gezellig restaurant, leuke bediening, heerlijk eten!
Tjalda S.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Wij vonden allemaal dat de hoeveelheid vlees/vis wat meer had mogen zijn en hebben daar ook wat van gezegd.
Anton T.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Prima gegeten, surprisemenu is een aanrader
Marian T.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke, behulpzame mensen. Fijne avond gehad.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk geluncht met mijn moeder. Leuke bediening, goede service en gezellige sfeer. De ronde zitjes zijn echt super gezellig.
m V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Vorige week heerlijk gegeten, Ook de proeverij genomen en mooi geserveerd en smakelijk. Lekkere fles wijn erbij en prettige bediening.
Jet J.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten. Ik had het proeverij menu van 29,95 was erg leuk om van alle gerechten een klein proefje te krijgen en alles was ook prima gegaard en op smaak. Mijn man zag dat iemand anders spareribs at deze stonden niet op de nieuwe kaart maar navragen bij de keuken kon dit gewoon besteld worden super service. Kortom een aanrader
Jet J.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Heerlijk gegeten. Mijn man had sparribs besteld die stonden niet op de kaart maar konden toch besteld worden deze waren heerlijk zelf had ik een proeverij menu voor 29,95. Een aanrader. Je krijgt van elk gerechtje een klein portie. Leuk om van alles wat te proeven. We gaan hier zeker vaker eten
Tarin .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten bij Concordia. We werden netjes welkom geheten, (zelfs de deur werd voor ons opengehouden) met zes personen genoten van een proeverij menu. Een leuke mix van verrassende en herkenbare gerechtjes. Leuke, warme zaak met gastvrije bediening en erg goede keuken
Tyler89 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Afgelopen zaterdag ben ik samen met mijn vrouw uit wezen eten in Concordia. Bij aankomst werden wij vriendelijk welkom geheten door het -over de rest van de avond geziene vriendelijke- personeel. Vooraf een carpaccio besteld die voor mijn vrouw en ik erg in de smaak viel! Voor het hoofdgerecht liet ik mij adviseren door de gastheer waardoor ik een heerlijk stukje kabeljauw als vis van de dag voorgeschoteld kreeg. Ook mijn vrouw werd goed geadviseerd voor een glutenvrij diner.

Al met al goed gegeten in een gezellige sfeer waardoor ik een volgend bezoek zeker weten niet uitsluit!
marc1962 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
tsjaaaaa, oubollig, langzame bediening, half doorgebroken koekje bij de koffie, stelletje krenten, ontdooide appeltaart, zo jaren 80, lawaaiig, geurtje vanuit de keuken, alles in een : waardeloos
Wil W.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Tsja.... erg middelmatig allemaal.

Waarom? zie de lijst hier beneden:

- een tafel van 10 met 4 jonge kinderen erbij vraagt om wat aandacht en snelheid. Kinderen zijn ongeduldig en willen snel eten, en de ouders willen dat ook. Dit wordt niet goed genoeg begrepen.

- Terwijl het restaurant nog bijna leeg is wordt er onvoldoende aandacht geschonken aan de tafels die wel bezet zijn. Op een gegeven moment zijn alle drankjes van alle 10 de gasten aan onze tafel helemaal op. Leeg. Dit wordt veel te laat door de bediening opgemerkt! (OMZET!)

- De open keuken ziet er mooi, leuk, gezellig uit maar door onvoldoende afzuiging ruikt het restaurant, maar vooral de gang bij het toilet en de kinderspeelruimte heel erg naar de Grill en frituur. Ik schrijf ruikt, maar ik bedoel stinkt...

- Over de gerechten kan ik allen die van mezelf en van mijn buurman oordelen.
Surf & Turf: Op de kaart staat Biefstuk - Gamba - Teriyaki.
Dat krijg je, maar dat wel een half biefstukje, in drie plakken gesneden, en 3 kleine Gamba's, of zijn het Scampi? - maakt niet zoveel uit, ze zijn al kant en klaar schoongemaakt, zonder schil dus, maar nog wel met kop en daardoor te gaar gebakken/gegrild en niet meer mals en lekker. Jammer. De biefstuk - te kleine porte en de Teriyaki ligt op het bord in een grote kring als decoratie en eigenlijk ook wat weinig.

Door de open keuken zag ik trouwens dat de Gamba's en ook andere zaken zoals vis in een koude pan met wat olie op het vuur wordt gezet. Mijn indruk is dat dit niet goed is, Gamba's en vis horen in een hete pan te worden gegaard. Toch?!

Mijn buurman en zijn Spare Ribs: die waren lekker zij hij. Op de kaart staat: gemarineerd - knoflook en chilisaus. Dat ze gemarineerd zijn geloof ik meteen. De twee sauzen die erbij worden geserveerd zijn niet lekker. Wat kost het nou om zelf even een lekkere knoflooksaus te maken???? Tip: goede mayo, veel verse citroensap en echte, verse knoflook erbij. Wat peper en peterselie en voila. Is dat nou zo moeilijk? En dan heb ik het nog niet over die smerige chilisaus.

Afruimen van de tafels duurt lang en als we de stille hint geven dat we snel nog wat koffie willen en een ijsje voor de kinderen wordt dat niet begrepen - het duurt weer te lang.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Nu al 3 keer gegeten.Mooi en sfeervol ingericht met open keuken, zodat je de bereiding van je gerechten kunt zien.
Leuke kaart met veel keuze. Spareribs en sate zijn heerlijk en de hoeveelheid ruim voldoende!
Ook voor kinderen een kindermenu en een speelruimte.
Bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. Wel is ons na alle keren opgevallen, dat we af en toe zelf moeten seinen, omdat de bediening zo nu en dan vergeet de kaart de brengen of af te ruimen. Dat zou iets vlotter kunnen. Toch is dit een aanrader, wat betreft prijs/kwaliteit verhouding en sfeer!
Carel V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Soep van de dag smakelijk, maar aan de zoute kant. Caeser salade heeft weinig weg van de echte caeser salade (geen romaine sla ) en nogal aan de prijs voor een de portie. Geen brood bij de soep en salade. Bediening niet erg alert. Decor aangenaam en ruim van opzet