Concordia Hoogland

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Jet J.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten. Ik had het proeverij menu van 29,95 was erg leuk om van alle gerechten een klein proefje te krijgen en alles was ook prima gegaard en op smaak. Mijn man zag dat iemand anders spareribs at deze stonden niet op de nieuwe kaart maar navragen bij de keuken kon dit gewoon besteld worden super service. Kortom een aanrader
Jet J.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Heerlijk gegeten. Mijn man had sparribs besteld die stonden niet op de kaart maar konden toch besteld worden deze waren heerlijk zelf had ik een proeverij menu voor 29,95. Een aanrader. Je krijgt van elk gerechtje een klein portie. Leuk om van alles wat te proeven. We gaan hier zeker vaker eten
Tarin .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten bij Concordia. We werden netjes welkom geheten, (zelfs de deur werd voor ons opengehouden) met zes personen genoten van een proeverij menu. Een leuke mix van verrassende en herkenbare gerechtjes. Leuke, warme zaak met gastvrije bediening en erg goede keuken
Tyler89 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Afgelopen zaterdag ben ik samen met mijn vrouw uit wezen eten in Concordia. Bij aankomst werden wij vriendelijk welkom geheten door het -over de rest van de avond geziene vriendelijke- personeel. Vooraf een carpaccio besteld die voor mijn vrouw en ik erg in de smaak viel! Voor het hoofdgerecht liet ik mij adviseren door de gastheer waardoor ik een heerlijk stukje kabeljauw als vis van de dag voorgeschoteld kreeg. Ook mijn vrouw werd goed geadviseerd voor een glutenvrij diner.

Al met al goed gegeten in een gezellige sfeer waardoor ik een volgend bezoek zeker weten niet uitsluit!
Marc1962 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
tsjaaaaa, oubollig, langzame bediening, half doorgebroken koekje bij de koffie, stelletje krenten, ontdooide appeltaart, zo jaren 80, lawaaiig, geurtje vanuit de keuken, alles in een : waardeloos
Wil W.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Tsja.... erg middelmatig allemaal.

Waarom? zie de lijst hier beneden:

- een tafel van 10 met 4 jonge kinderen erbij vraagt om wat aandacht en snelheid. Kinderen zijn ongeduldig en willen snel eten, en de ouders willen dat ook. Dit wordt niet goed genoeg begrepen.

- Terwijl het restaurant nog bijna leeg is wordt er onvoldoende aandacht geschonken aan de tafels die wel bezet zijn. Op een gegeven moment zijn alle drankjes van alle 10 de gasten aan onze tafel helemaal op. Leeg. Dit wordt veel te laat door de bediening opgemerkt! (OMZET!)

- De open keuken ziet er mooi, leuk, gezellig uit maar door onvoldoende afzuiging ruikt het restaurant, maar vooral de gang bij het toilet en de kinderspeelruimte heel erg naar de Grill en frituur. Ik schrijf ruikt, maar ik bedoel stinkt...

- Over de gerechten kan ik allen die van mezelf en van mijn buurman oordelen.
Surf & Turf: Op de kaart staat Biefstuk - Gamba - Teriyaki.
Dat krijg je, maar dat wel een half biefstukje, in drie plakken gesneden, en 3 kleine Gamba's, of zijn het Scampi? - maakt niet zoveel uit, ze zijn al kant en klaar schoongemaakt, zonder schil dus, maar nog wel met kop en daardoor te gaar gebakken/gegrild en niet meer mals en lekker. Jammer. De biefstuk - te kleine porte en de Teriyaki ligt op het bord in een grote kring als decoratie en eigenlijk ook wat weinig.

Door de open keuken zag ik trouwens dat de Gamba's en ook andere zaken zoals vis in een koude pan met wat olie op het vuur wordt gezet. Mijn indruk is dat dit niet goed is, Gamba's en vis horen in een hete pan te worden gegaard. Toch?!

Mijn buurman en zijn Spare Ribs: die waren lekker zij hij. Op de kaart staat: gemarineerd - knoflook en chilisaus. Dat ze gemarineerd zijn geloof ik meteen. De twee sauzen die erbij worden geserveerd zijn niet lekker. Wat kost het nou om zelf even een lekkere knoflooksaus te maken???? Tip: goede mayo, veel verse citroensap en echte, verse knoflook erbij. Wat peper en peterselie en voila. Is dat nou zo moeilijk? En dan heb ik het nog niet over die smerige chilisaus.

Afruimen van de tafels duurt lang en als we de stille hint geven dat we snel nog wat koffie willen en een ijsje voor de kinderen wordt dat niet begrepen - het duurt weer te lang.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Nu al 3 keer gegeten.Mooi en sfeervol ingericht met open keuken, zodat je de bereiding van je gerechten kunt zien.
Leuke kaart met veel keuze. Spareribs en sate zijn heerlijk en de hoeveelheid ruim voldoende!
Ook voor kinderen een kindermenu en een speelruimte.
Bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. Wel is ons na alle keren opgevallen, dat we af en toe zelf moeten seinen, omdat de bediening zo nu en dan vergeet de kaart de brengen of af te ruimen. Dat zou iets vlotter kunnen. Toch is dit een aanrader, wat betreft prijs/kwaliteit verhouding en sfeer!
Carel V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Soep van de dag smakelijk, maar aan de zoute kant. Caeser salade heeft weinig weg van de echte caeser salade (geen romaine sla ) en nogal aan de prijs voor een de portie. Geen brood bij de soep en salade. Bediening niet erg alert. Decor aangenaam en ruim van opzet
Nienke P.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Goed eten en grote porties. Wij zijn grote eters, maar hier is het niet nodig om naast je hoofdgerecht ook nog een voorgerecht te nemen. We namen o.a. steak tartaar, en Concordia's burger. Echt heerlijk hoor!
Aardig personeel, lekker de ruimte, wel wat rumoerig.
Aldertiens .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Prettige accomodatie om gezellig bij te kletsen met je eigen gezelschap. Lekker ruime opstelling van tafels en geen lawaai. Ongedwongen sfeer. Het eten is niet van hoogstaande kwaliteit. Door de druk van een flink gezelschap voor ons is er net te weinig aandacht besteed aan onze gerechten denken we. Burger pulled pork was koud, varkenshaas te taai en doorbakken en de biefstuk was wel medium maar behoorlijk taai. De pizza was heerlijk. Wat wel vreemd is dat als alle hoofdgerechten met friet en salade worden geserveerd, je bij de 4 hoofdgerechten die we hadden slechts 1 puntzak friet en 1 bakje salade kregen. Dat bleek achteraf wel genoeg voor twee, maar zeker niet voor vier personen. Men was wel bereid extra te geven en we hebben dan ook friet extra gehad maar de bediening vond het maar raar dat we er om vroegen. Daarnaast kwam de drank ook erg laat. Gemoedelijkheid was iets doorgeslagen.
Roland B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Met groep van acht hier gegeten. Geweldige zaak. Zoals altijd staat en valt dit met twee dingen: het eten en het personeel. Beide prima op orde in dit gezellige restaurant met bistro sfeer. Door de vele zaaltjes, die allemaal anders zijn ingericht, voelt het veel intiemer dan de afmetingen van buiten doen vermoeden. Keurige ontvangst bij de deur. Prima tafel met uitzicht op de dorpsstraat. Van die ronde zitbanken, ik hou daar wel van met een groep. Menukaart lijkt eenvoudig maar bevat toch een aantal verrassingen. Ik koos voor de soep van de dag, ditmaal een broccoli soep met chili en reepjes kaas. Hoofdgerechten waren prima, van de pizza via de sate van de haas tot de biefstuk. Als liefhebber van patat kon ik niet stoppen met eten van de heerlijke gekruide Vlaamse frieten, geserveerd in van die puntzakken in een houder. En eerlijk gezegd kwam het beste toen nog. Op de vraag, wilt u nog een toetje, is het enige goede antwoord hier: ja. Een serie glazen potjes met de lekkerste toetjes kwam op tafel. ik koos voor de witte chocolademousse op een bedje van gemalen Bastognekoek. Tja, wat zal ik er van zeggen, mag ik dit elke dag? En daarna was de koffie ook nog eens precies zoals hij hoort te zijn. Maar zoals ik al zei, naast het eten was ook de bediening eindelijk weer eens zoals het hoort. Gastvrij en attent. Elke keer precies op het juiste moment aanwezig. Correcte manier van uitserveren en afruimen. Bijna ongemerkt en met aandacht voor elke gast. Lijkt normaal, en is het natuurlijk ook, maar toch vind je het niet veel meer in Nederland dus het viel op. Samenvatting: gaan!
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2015
Voor een lunch schoof ik met zus aan bij het compleet gerenoveerde Concordia in Hoogland, van oudsher een bekend adres in de plaatselijke horeca. Een ware metamorfose van de fam. Smink die zowel qua interieur als keuken prima heeft uitgepakt.

De menukaart was uitgebreid. Ik nam een uitsmijter met ham, zus eentje met kaas. Dit was een uitsmijter zoals hij moet zijn. Royaal bepakt met 3 eieren en garnituur op 2 sneetjes bruinbrood incl. karnemelk. Prima! Als het diner net zo smaakt als onze lunch, dan gebeuren hier nog mooie dingen.

Het meisje van de bediening was uiterst vriendelijk en alert, zeker ook naar de keuken toe want de wachttijd was zeer acceptabel met nog 10 andere aanwezigen in het restaurant.

Het decor was strak en met stijl met de zitgelegenheid ver genoeg van de buren verwijderd. Ronde en rechte tafels afwisselend gepositioneerd. Ook kan men hier zalen huren voor gezelschappen.

Bent u in de buurt? Gewoon eens doen!
Mwesterl .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Afgelopen weekend voor de tweede keer sinds de verbouwing gegeten. Wederom zeer goede kwaliteit. Was gezellig druk en een gezellige sfeer. Het personeel doet uiterste best om alles op en top te regelen.
Kwaliteit van ingrediënten is goed uitgebalanceerd. Veel verse producten.
Proefanoniem L.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
We hebben een gezellige avond gehad bij het nieuwe restaurant Concordia. De menukaart heeft goede gerechten, wij hebben gekozen voor Jayde's specials buiten de kaart.
Die waren echt fatastisch.
Het restaurant was vol dus reserveren is aan te raden.
Roel H.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Heerlijk gegeten , mijn vriendin een heerlijke carpaccio , ik een geweldige salade . Je zit op een heel gezellig terras lekker in de koelte van bomen
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Het restaurant is heel mooi verbouwd. Prima inrichting en erg fraaie open keuken. Eten was goed. Jammer is echt dat ze geen overzicht hebben. Het personeel doet haar best maar werken niet efficiënt. Het duurde heel lang voordat we de kaart kregen en pas na een uur zaten we aan het voorgerecht. Een paar stukjes brood was lekker geweest. Borden bleven te lang staan na hoofdgerecht en we moesten zelf vragen om de kaart voor het nagerecht. Sommige mensen kregen de hoofdgerechten niet tegelijk. Echt jammer. Gevaar is dat mensen niet terug komen door de slechte bediening terwijl het eten en de entourage prima is.