Concertgebouw Café

31-205730244

Meer informatie over restaurant Concertgebouw Café

Otto B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Dramatische ervaring. Met acht gasten in de zaak en vier in de bedieing nog nooit zo'n trage service gezien. In plaats van bruisend water eerst plat gekregen. Gelukkig voor hen was het flesje ongeopend op tafel gezet. En dan het poolbrood met pulled turkey. Prachtige ingredienten, mooie salade maar lauwwarm, ongesmolten kaas en zo klef dat je het niet eens kon snijden. Typisch geval van magnetron. En voor de rekening kwamen drie dames (erg traag) in acrie. Zo jammer!
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Voorafgaand aan een optreden gegeten bij dit levendige cafe. uiteraard druk zo voorafgaand aan een voorstelling. De dagschotel was goed klaar gemaakt en smakelijk (romige risotto met een pittig gekruide gehaktbal, gegaarneerd met tuinerwten, knapperige verse spinazie en peterselie) en de prima koffie na het eten vormde een goede afsluiting. De vriendelijke bediening is, zoals vaker opgemerkt, een bonus. En alles verliep, ondanks de drukte, snel en correct.
Magda01 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Na eerdere goede ervaringen viel het eten nu een keer echt tegen. Voorafgaand aan een concert koos ik voor de dagschotel, kipfilet met gekaramelliseerde witlof, gepoft appeltje en gebakken / gefrituurde (?) aardappeltjes. De kipfilet was in orde, maar oninteressant, het sausje erbij moest de zaak opkrikken. De witlof was hard, niet goed bereid en te bitter bij de kip. De aardappeltjes waren pappig en smakeloos en de appeltje paste alleen bij de witlof. De groene salade was wel lekker, evenals de witte Veltliner en de koffie. De plek bijft prachtig en de bediening bijna on-amsterdams vriendelijk en beleefd. Ik kom graag weer terug en kies dan wel weer een beter gerecht.
Marreke P.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Wat zit je hier toch altijd fijn. Goede koffie. Kleine leestafel. Klassieke muziek. Maar bovenal de tosti met kleine salade. De lekkerste van de stad en in de morgen lekker rustig. Aardige bediening. Ja dat bestaat nog in Amsterdam
PSeten .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Vandaag genoten van een Brunch na afloop van het Zondagochtend Concert in het Concertgebouw. We zaten aan een prachtig tafel in de Pleinfoyer op de eerste etage met schitterend uitzicht door enorme ramen. Een prettige plaats om heerlijk te kunnen eten en rustig te praten na afloop van het concert. Gezonde warme en koude gerechten zoals vers brood, brie, rijk gevulde salade, roerei, garnalenkroketjes, quiche met champignons. De pompoensoep met kokosroom was erg smakelijk. Onbeperkt vers sap, melk, koffie en thee van goede kwaliteit. Zalige toetjes, we konden het niet bij eentje laten! Dat je alles zelf meteen kan pakken wanneer je wilt maakt het wel zo gemakkelijk. De bediening is overigens perfect, zeer attent en behulpzaam. We waren wat laat maar geen probleem, onze jassen werden zelfs voor ons uit de garderobe opgehaald!
wout K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2014
Prima lunch gegeten, heel lekker zuur desem brood, vers en dik belegd. Daarbij een uitstekend bereide salade. Koffie van goede kwaliteit. Bediening vriendelijk en correct.
Fredlit .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Prima geluncht. Het was erg druk, natuurlijk voor de voorstelling, maar de bediening deed goed haar best om alles goed te laten verlopen.
Broodje erg lekker, frisse salade en heerlijke cappuccino met veel lekkers erbij. Sfeer erg mooi, veel glas, aangebouwd aan het concertgebouw erg bijzonder en stijlvol.
Prima locatie om de voor de voorstelling iets te nuttigen.

Harriette L.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Perfecte lunchlocatie voor broodje plus. Lekker brood, heerlijk met geroosterde groenten en goede humus. Wij waren net na de concertdrukte en dan is het prima zitten daar. Sfeervol met fotos, bloemen en leuk uitzicht.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2013
Met een familielid een semi-officiele Kerstlunch. Het nichtje was nog nooit in het Concertgebouw & Concertgebouw cafe geweest dus dit was een mooie introductie.
De ruimte is heerlijk licht. Toen we arriveerden om 12.30 was het erg rustig maar gaandeweg kwamen er veel bezoekers van het lunch concert. We bestelden verse jus en San Pellegrino en dit werd allemaal snel gebracht. Daarna de bestelling voor de eigenlijke lunch. Nichtje nam een tosti en ik ging voor de maaltijd salade met pompoen, vruchten en feta kaas. De tosti was van licht bruin brood en , ondanks dat, heel smakelijk. De salade was redelijk : sla niet super knapperig maar met de pompoen en vruchten / feta kaas werd dit snel verbloemd. Daarna nog een koffie waar we wel erg lang op moesten wachten maar het werd in ieder geval met excuses aangeboden.

Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2013
Even afspreken om bij te praten op het eind van de middag, ergens in Zuid ? Het cafe van het Concertgebouw is verrassend vroeg actief ( vanaf 08.00 ) en vaak geopend tot 23.00. In de zomer is er zelfs een terras. Let op, niet te dicht bij de taxis gaan zitten, anders kun je meegenieten van de door de hen gebruikte Krul.
Wat drink je om 16.30 ? Dan maar een witte wijn en wat bier met een heerlijke schaal ham, olijven etc. We hadden graag bitterballen willen hebben maar daar doet het Concertgebouw niet aan. Jammer, want voor de rest is het een heel prettig en goed gerund etablisement met on-Amsterdamse vriendelijke bediening.
robbert B.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2013
Handig voor de voorstelling, maar daar blijft het bij. De gerechten zijn grof en gespeend van enige verfijning. De kaas als nagerecht komt in grote hompen. De bediening is goed van zins maar door de organisatie rommelig.
Marlène K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2012
De dagschotel, spagetti was papperig, heerlijke salade erbij. Gezellig sfeertje, geen kapsones gewoon gezellig. Erg attente personeel. Prima om snel even iets te eten voor je naar het concert gaat. De zoetigheden zagen er ook heerlijk uit. De volgende keer komen we voor een koffie met.. terug.