Con Fuego

Grote Markt 24 4811 XR Breda Nederland Kaart

Over restaurant Con Fuego

Spaanse gezelligheid

In het hartje van Breda is het sfeervolle restaurant Con Fuego gevestigd. Of je nou langskomt voor een lunch, snack of uitgebreid diner, ze hebben het allemaal in huis! Een ontzettend leuk plekje met een fijne sfeer om informeel te genieten van een lekker etentje. De gerechten zijn van kwaliteit en worden bereid met allerbeste producten. Op de wijnkaart staan heerlijke wereldwijnen die perfect bij je gerecht passen. Kom snel langs!

Meer informatie over restaurant Con Fuego

Maandag t/m Donderdag
Vrijdag en Zaterdag
Zondag

Duur
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Fantastische Lomo van 400gr gegeten in combi met heerlijke Malbec. Wat een traktatie! Super vriendelijke bediening met verstand van wijn.
KeLo .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
We hebben hier onlangs 2x gegeten. Prima klaargemaakt. Het tijdelijke toetje Chocolade Trifle moet absoluut op de kaart! De overige toetjes leken ons niet bijzonder. Goede bediening.
Yesss .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Heerlijk gegeten en een fijne bediening,spareribs,Ossenhaas beide heerlijk en mals,mandje brood met tapenades eveneens lekker,,goeie steakhouse
Lars V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Een prachtig restaurant met een zeer leuk terras. Bediening is top! Vlees is net als de bediening van uitmuntende klasse. Nergens anders kan je in Breda en omgeving dit soort mals vlees vinden. Gegarandeerd de moeite waard om aan dit restaurant een bezoekje te brengen en uzelf en uw genodigde te verwennen met heerlijke gerechten en uitstekende service.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Prima gegeten, Ossehaas was dikke prima.

We moesten even wachten, gelijk een drankje van het huis als compensatie.

Nette bediening, verstand van zaken.

Ga zeker nog eens terug.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Zaterdag 23 juli hier met 3 personen gegeten. Prima gegrilde vlees gerechten waaronder prime rib eye, en als special de tomahawk steak voor de stevige trek. Frites erbij en wat salade. Prima, vriendelijke bediening en goede prijs kwaliteit verhouding. Een van de betere adressen op de markt in Breda met zijn vele terrassen.
Yvonneciao .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Bediening was zeer traag, maar wel vriendelijk. Het was totaal niet druk, maar we hebben wel best lang op ons gerecht moeten wachten. was lekker, maar niet bijzonder.
Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
goed steakrestaurant in het centrum van Breda. Voorkomende bediening, maar door de drukte duurde het soms wat lang voordat je geholpen werd. Prima biefstuk, op goede garing met lekker de saus apart. Zo kun je er zelf zoveel opdoen als dat je wilt. Wel jammer dat je voor een bakje mayonaise bij je (overigens heerlijke!) patat, extra moet betalen! Prima ervaring.
Ron_muus .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Vanavond (02-06-16) met 11 collega's een 25 jarig jubileum gevierd bij Con Fuego,

Aankomst:
Keurig, vriendelijk en professioneel naar onze gereserveerde plaatsen geleid, alwaar wij direct iets te drinken konden bestellen.

voorgerecht:
De willekeur aan bestelde voorgerechten werd vooraf gegaan aan een mandje brood met diverse
tapenades, boter, olie of knoflooksausje?! alle prima bereid en zeer smakelijk.
De voorgerechten arriveerde alle ongeveer gelijktijdig waardoor we met 11 man konden beginnen. Zonder uitzondering is er genoten van de gerechten, zeer goed bereid en met zorg gepresenteerd.

Hoofdgrecht:
Ook hier weer een bonte verzameling van bestelde gerechten gelijktijdig aan tafel, en ook nu weer zonder uitzondering genoten van het eten, de voornamelijk vleesgerechten waren naar wens gegaard, met zorg bereid en zeer fatsoenlijk geportioneerd. De saus werd apart in een schaaltje op het bord voorgezet waardoor je naar eigen wens kon toevoegen, (of juist niet).

Nagerecht:
Ondanks de uitgebreide kaart gekozen voor de tip! van de serveerster (zeer kundige dame), Erg lekkere choco trifle geserveerd in een wekpotje,

Algemene indruk:
Kundig, vriendelijk personeel met oog voor de klant (aparte wensen zijn geen probleem), leuke atmosfeer en fris restaurant.
tijden tussen gerechten zijn zéér acceptabel en goed getimed.
We hebben geen moment hoeven zoeken naar een serveerster om nog iets te drinken te verkrijgen, ook hebben we geen moment het gevoel gehad te moeten opschieten.

Grote complimenten aan de keuken, bedienend personeel en proficiat met dit geweldige restaurant in de binnenstad van Breda.

/Ron
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Heerlijk gegeten, leuke gerechten ook buiten de kaart om. Goede kwaliteit van de producten en goed wijnadvies. We kregen de mogelijkheid de wijn even te proeven voor we gingen bestellen, top. Super vriendelijke en attente bediening. Het was een mooie zomeravond, terras zat vol maar bediening nam alle tijd. We gaan zeker terug!
RL S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Met vrienden gegeten en besloten om er voor het hoofdgerecht een shared-dining gang van te maken, waarbij we twee proefplateaus van de dry-aged en normale entrecote combineerden met dezelfde varianten van de rib-eye.

Als voorgerechten bevielen de empanada's in chimichurri saus en de chorizo worstjes erg goed. De begeleidende Carnivor (Californische Cab. Sauvignon) was ook heerlijk! Bijna zwart als inkt, sterk en zacht tegelijk.
We kwamen wel allen tot de conclusie dat de non-dry aged entrecote het beste beviel. Dat wordt hem dan de volgende keer.
Verder prima service met goede kennis, wijnadvies en in z'n geheel vlot en ongedwongen genoeg, zonder nonchalant te worden. Decor is verder ook prima.

Tot ziens!
Roel H.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Afgelopen donderdag met twee personen bij Con Fuego gegeten. Bij aankomst in het restaurant werd ons een plaats aangewezen, aangezien het mooi weer was werd ons gevraagd of we binnen of buiten wilden eten, we zouden dan binnen 10 minuten buiten plaats kunnen nemen en eerst binnen iets kunnen drinken. Buiten werd ondertussen de tafel gereed gemaakt, waarna we binnen 10 minuten buiten konden zitten. Uitstekende service, en pro actief ingespeeld op de gast. We namen beide de spareribs, eenmaal zoet en eenmaal pikant. Het restaurant beschikt over een aparte allergenenkaart achter in de menukaart, ook met lactose intolerantie werd dus uitstekend rekening gehouden. Ook onder het eten een alerte houding van het personeel, vragen om een extra drankje of een extra portie spareribs was nieteens nodig omdat het personeel hier perfect op inspeelde. Con fuego is een uitstekend grill restaurant en ik kom zeker nog eens terug.
Michael D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Heerlijke spareribs gegeten met een lekker sausje.

Goede bediening die de tijd voor je nemen en met je mee denken.

Mooi ruim restaurant met een leuke vintage look.

Wij komen zeker nog een keer terug.
Liesbeth M.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Vriendelijke ontvangst en fijn tafeltje om weer eens te kunnen bijpraten met vrienden. Eerst iets gedronken waarbij er gelukkig geen haast moest worden gemaakt om te bestellen. Wij kennen de prima vleesgerechten al veel langer, maar ook onze vrienden vonden het heerlijk! Pikante spareribs waren niet heel pikant, maar dat is een kwestie van smaak. Lekkere rode wijn (Merlot) en prima nagerechten. Al met al weer heerlijk gegeten (met dank aan de gezellige bediening) en ook onze vrienden gaan wanneer ze weer in Breda zijn, hier zeker terug komen!
Chris W.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Hallo,
Gisteren met een groep collega's gegeten bij Con Fuego.
We hebben genoten van de gastvrijheid en kundigheid van het personeel, de ambiance en natuurlijk het heerlijke eten.
Ondanks dat we met een grote groep á la Carte hebben gegeten ( waardoor een behoorlijke diversiteit van gerechten) hebben we voor alle drie de gangen niet lang hoeven te wachten, alles liep keurig netjes in elkaar over.
Zelf had ik als voorgerecht de Con Fuego Special, een combinatie van verschillende voorgerechten, top, niet te veel maar precies genoeg en lekker divers, als hoofdgerecht samen met een collega de Con Fuego Mix voor twee personen, ik kan niet anders zeggen dan top, alles was gegaard naar onze wens, als nagerecht had ik ijs met banaan en karamel, een heerlijke combinatie, als enige minpuntje, de presentatie had eenvoudig leuker gekund.
Ik durf te zeggen dat ik regelmatig in zeer uiteenlopende restaurants eet en voldoende horeca ervaring heb (27 jaar) om te beoordelen dat gisteren top was, ik kan mij dan ook niet vinden in de negatieve recensies hieronder en wil hun aanraden om het echt nog een keer te proberen, ik denk dat jullie op de verkeerde dag, het verkeerde tijdstip en in verkeerde stemming waren, ook de medewerkers van de horeca zijn maar mensen en kunnen niet altijd de 200% geven die de gasten wel altijd verwachten.
Ik woon helaas niet in de buurt maar dat zal mij echter niet weerhouden om vaker naar Breda te rijden om bij Con Fuego te gaan eten.
Missiedonna ..
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Voor de eerste keer hier gegeten. De uitstraling van de zaak was niet onze smaak. Tafeltjes waren wat krap op elkaar gezet en er was geen privecy. De bediening leek ook niet echt te begrijpen waar ze mee bezig waren want het oogde erg slordig ongeorganiseerd. We hebben een broodmandje besteld. Op het broodmand moesten we heel lang wachten en deze kwam uiteindelijk samen met het voorgerecht. Dit was uiteraard niet de bedoeling. De bediening heeft het uiteindelijk recht gezet door het voorgerecht weer mee terug te nemen. Het voorgerecht was voor mij een mix van voorgerechten van de kaart. Helaas zaten hier vele salami soorten bij en veel worst. De salami stond niet op de kaart. Evenmin als de mozerella en tomaat. Het mixje van ui en tomaat kon ik ook niet terugvinden op de kaart. Het viel me erg tegen. Het hoofdgerecht was de mix grill. Het vlees was van zeer goede kwaliteit de bereiding helaas weer niet. We hadden rare besteld. Het ene stuk vlees was medium terwijl het andere wel heel erg rauw was. De lamsrack was zo rauw dat hij van binnen veel te rood was en eigenlijk niet smaakte. Lamsrack moet in onze beleving roze zijn en zeker niet helemaal rauw van binnen worden geserveerd. Mijn vriend heeft nog een desert genomen. De chocolade taartje was heel heet. Verbrande bijna zijn mond. De mouse en het ijs waren lekker. De presentatie van het eten was goed.
Beste Missiedonna,

Het is jammer om te lezen dat u met een slecht gevoel de deur uit bent gegaan. Dit is natuurlijk niet waar wij voor staan. Graag bedanken wij u voor uw feedback en het nemen van uw tijd om een recensie te schrijven. Wij zullen dit intern verder door communiceren om de puntjes op de i te zetten.
We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen en een positieve recensie te mogen ontvangen.

Joy G.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Heerlijk gegeten gisteren! We kozen voor 2 persoons mixed grill. Erg veel vlees maar onwijs lekker! Kaasplankje toe, jammer dat er alleen Ruby port was. Ik zou een tawny port toch wel lekkerder vinden maar nog beter een PX :)
Hdb_1 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Hier gegeten ivm hotelovernachting in de buurt. Vriendin en ik vonden het super! Het was wat aan de prijs maar het eten was het meer dan waard! Ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik had spare ribs, voordat ik ze ophad werd er tot 3x toe gevraagd of ik er nog 1 zou lusten. We werden ook snel bediend ook al was het toch behoorlijk druk. Jammer dat ik niet iets dichterbij woon anders was ik hier zeker nog vaker gaan eten!

- mals vlees, heel goed gegaard
- patat was ook uitstekend
- salades waren goed
- bediening nog nooit beter gezien

Daarom voor beide een 9!
1 van de allerbeste restaurants waar we ooit hebben gegeten

Een echte aanrader als je in breda bent en van vlees houdt!
Beste Hdb_1,

Bedankt voor uw leuke recensie en het nemen van uw tijd om dit ons te melden! U bent van harte welkom en hopelijk zien wij u weer eens wanneer u terug bent in Breda.

Mvdwynga .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Con Fuego was nieuw voor ons en we lieten ons leiden door de lovende recensies op iens.nl en tripadvisor. De sfeer in het restaurant en de kwaliteit van het eten hebben ons niet teleurgesteld. Lekkere voorgerechtjes en uitstekende grote porties rundvlees vergezeld van lekkere wijntjes.
De tonijnsteak die we ook bestelden was minder, die was te kort voordien uit de koeling gehaald en daardoor te koud van binnen.

Ook de wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht was veel te lang, ondanks het tweemaal navragen.

Maar het personeel nam onze opmerkingen serieus en en bood spontaan compensatie aan: gratis koffie en lekkers toe en de tonijn was zelfs volledig van de rekening gehaald.

Jammer genoeg was er één ober die zijn aandacht niet echt bij de zaak had en meer rondkeek dan oplette bij het opnemen van de bestelling en bedenkelijk keek bij onze klachten. Ook toen hij ons uitgeleide deed was het haastig en kortaf en hadden we zelfs niet de tijd om te bedanken.
Beste mvdwynga,

Allereerst wil ik u bedanken voor het nemen van uw tijd om uw recensie met de opbouwende kritiek te plaatsen. Ik wil u nogmaals excuseren voor ons tekort komen in de punten die u benoemt. We doen ons best om te blijven verbeteren en nemen uw mening daar in mee. We zijn er allemaal heel mee blij dat u tevreden bent in het totale plaatje en zien u graag terug!

Spyke2016 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Gisteren heerlijk gegeten bij jullie met een lieve vriendin (aanrader van een collega).
Was voor ons de 1e keer. Nou.... we wisten niet dat er in Breda een verborgen juweeltje zit!
De bediening was ook heel aangenaam. We hebben er bij deze een 'stam' restaurant bij:)
Bedankt.

S.