Con Fuego

Grote Markt 24 4811 XR Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Con Fuego

Spaanse gezelligheid

In het hartje van Breda is het sfeervolle restaurant Con Fuego gevestigd. Of je nou langskomt voor een lunch, snack of uitgebreid diner, ze hebben het allemaal in huis! Een ontzettend leuk plekje met een fijne sfeer om informeel te genieten van een lekker etentje. De gerechten zijn van kwaliteit en worden bereid met allerbeste producten. Op de wijnkaart staan heerlijke wereldwijnen die perfect bij je gerecht passen. Kom snel langs!

Meer informatie over restaurant Con Fuego

Maandag t/m Donderdag
Vrijdag en Zaterdag
Zondag

Jouw recensie over het restaurant Con Fuego

Marco H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Het personeel is buitengewoon vriendelijk en professioneel. Con Fuego ademt een heerlijk sfeer en het eten is heerlijk en verrassend.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Op maandagavond konden we hier nog net terecht zonder reservering. Een zeer vriendelijke ober schoof wat in de reserveringsplanning en bood ons een prima tafel voor vier personen aan. We hebben heerlijk gegeten en genoten van de goed bereide ossenhaas. Heerlijk rosé en smeltend op je tong. Iets anders had ik eigenlijk ook niet verwacht hier en men maakte het meer dan waar. Dat kwam mede door de professionele kundige bediening. Alle serveersters die aan onze tafel kwamen wisten van de hoed en de rand en adviseerden heel goed, waar nodig. De wijn die wij dronken, Carnivoor, paste perfect bij het vlees. Niet de goedkoopste keuze, wel een hele smaakvolle.
Als laatste wil ik aandacht geven aan het dessert. Ik bestelde de candybar en werd zeer prettig verrast. Wat een mooi plaatje op je bord en wat een smaken! Alleen al voor dit nagerecht zou ik al teruggaan. En dat doen we zeker nog een keer. Het was echt heerlijk!
Marjolein F.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Hier nu een aantal keer geweest en zowel op het terras als binnen is de service top. De kwaliteit van het eten is ook echt goed. Beter dan Gauchos!
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Gezellig en levendig restaurant aan de grote markt in Breda. Leuke en gezellige inrichting en prima bediening. Gerechten zijn heerlijk. Aanrader.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Wij kwamen hier voor het eerst, hadden gereserveerd op een drukke zaterdagvond. Het is een gezellige en sfeervol restaurant, prima ontvangst bij binnenkomst. De kwaliteit van het vlees was zeer goed, we hebben er echt van genoten. Ook voor de bediening een dikke pluim. Al met al een zeer geslaagde avond en wij komen hier zeker terug.
Yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Dit restaurant onderscheidt zich op twee punten. Ten eerste, de uitmuntende kwaliteit van het vlees; en de hele wijde omgeving weet dat, want het zit er ieder dag stampvol. Vooraf reserveren is een must. Ten tweede, de bediening is ook een lovende vermelding waard. Hier zijn vriendelijke en vakbekwame obers en serveersters met belangstelling en hulpvaardigheid, die eens niet moeilijk doen over een karafje kraanwater maar die met een glimlach komen brengen, de deur voor je open houden, alle vragen kunnen beantwoorden. Zij willen werkelijk oprechte moeite doen om je een fijne en heerlijke avond te bezorgen; dat kom je maar zelden tegen.
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Wij komen hier 2x per maand eten met de lunch. Sinds kort is de kaart veranderd.
De hotdog is echt een aanrader. gerecht ziet er goed uit en smaakt echt uitstekend.
Toppie blijf zo door gaan.
Arnold D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Vlees was top! Voorgestelde wijn paste er prima bij, we voelden ons verwend en men hield goed rekening met onze wensen, ook al was het best druk. Reserveren is aan te bevelen.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Vandaag hier voor het eerst gegeten. We twijfelden of Gauchos of dit restaurant. De keus viel deze keer op dit restaurant. Achteraf een beetje spijt. Locatie is natuurlijk goed. We zaten lekker buiten op het terras. De bediening duurde best lang. Voor er een bestelling werd afgenomen, waren we al een eind op weg. Dit ging ook wat stroef. We kozen voor twee voorgerechten en twee glazen huiswijn. Dat ging nog allemaal prima. Daarna kwamen de hoofdgerechten. Ik had een ossenhaas rare besteld en mijn tafelpartner spare ribs. De ossenhaas kwam zeer doorbakken; was nog net medium rare te noemen, maar al bijna well done. De saus die erbij besteld was had al een velletje van te lang staan en de patatjes waren duidelijk al een tijdje klaar en smaakten alles behalve vers. De spare ribs waren redelijk, maar ook niet bijzonder. Helaas een beetje een misser van dit restaurant. Je verwacht dat een steak restaurant dit als geen ander kan serveren. Volgende keer kiezen we de concurrent Gauchos om daar de steak te proberen. Hier komen we niet heel snel terug.
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Op een drukke zaterdagavond binnengelopen. Volle zaak en toch een tafeltje kunnen bemachtigen. Heerlijk gegeten, een echte aanrader!
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Trage en vergeetachtige bediening dit was erg storend. Het eten was heel erg lekker. En ook meer dan genoeg. Al met al zeer goede tent.
Dimitri A.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Geweldig restaurant ! Mooie lokatie in het hartje van Breda ! Uitstekend kwaliteit vlees! En leuk en kundig personeel ! Deze uitbaters weten waarmee ze bezig zijn ! Wij komen snel weer terug !
Hugo W.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Een geweldig restaurant, zeer vriendelijk en kundig personeel en het eten is van topkwaliteit! Wij komen hier zeker nog vaker eten en raden anderen aan dat ook te doen!
Carina H.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Een super restaurant. ☺
Komen zeker terug.
Geholpen door Charlotte verstond haar vak.
Hier werken mensen met hart voor de zaak.
En niet te vergeten heerlijk gegeten
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Op 4 februari 2017 met 4-en gegeten bij Con Fuego.
Ontvangst was hartelijk. Onze serveerster (Charlotte) was erg vriendelijk en adviseerde erg goed over de verschillende gerechten.(Een dikke 10 voor de service)
De kwaliteit van de verschillende gerechten is meer dan uitstekend!
Alle gerechten zijn met zorg bereid en opgemaakt( een dikke 10 voor de kok).
Over smaak valt te twisten, maar wij vonden de smaken echt geweldig.
Tournedos was echt botermals en heerlijk van smaak. Spareribs erg lekker gekruid, heerlijk sappig en niet vet.
Als er 1 minpunt is van Con Fuego, dan is het dat ze de vraag niet aan kunnen.
Het restaurant is niet zo groot, dus je moet op tijd reserveren!
Maar door niet te groot te zijn (worden), behoudt Con Fuego wel haar exclusiviteit.
Eerlijk is eerlijk het is lang geleden dat wij zo lekker gegeten hebben.
Een TOP RESTAURANT!

Deze recensie is geschreven door de mensen van tafel 12
Boergondiër .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Ik had een Bife de Lomo 300gr. die perfect bereid was. En mijn vriendin nam de Land & Zee wat ook meer dan prima klaargemaakt was. De bijgerechten waren ook lekker. De prijs/kwaliteit verhouding was goed. De aankleding is op zich niet super bijzonder maar er hangt een gezellige sfeer. De bediening was vriendelijk en goed. Wel 1 aandachtpuntje: onze lege glazen halverwege het hoofdgerecht zijn niet opgemerkt. Voor ons verder geen probleem want we waren enorm aan het genieten van het eten en elkaars gezelschap en echt dorst hadden we niet. We hebben zelf daarom ook geen poging gedaan om te bestellen maar als het gevraagd zou zijn, hadden we nog 2 heerlijke wijntjes genomen. Maar alles bij elkaar een absolute aanrader, we komen zeker nog wel een keer terug.
Pascal D.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
De bediening was waardeloos. Vind ik erg belangrijk een fijne bediening. Moesten de hele tijd mensen roepen of ik wat kon bestel enz enz ze voelden het niet aan! Eten was lekker dat dan wel weer. Zou ik er nog eens naar toe gaan heel misschien.
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Fantastische Lomo van 400gr gegeten in combi met heerlijke Malbec. Wat een traktatie! Super vriendelijke bediening met verstand van wijn.
KeLo .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
We hebben hier onlangs 2x gegeten. Prima klaargemaakt. Het tijdelijke toetje Chocolade Trifle moet absoluut op de kaart! De overige toetjes leken ons niet bijzonder. Goede bediening.
yesss .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Heerlijk gegeten en een fijne bediening,spareribs,Ossenhaas beide heerlijk en mals,mandje brood met tapenades eveneens lekker,,goeie steakhouse