Como & Co

31-653151928

Meer informatie over restaurant Como & Co

Els R.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Tijdens ons verblijf in Noordwijkerhout meerdere malen hier gegeten en heerlijke ( bijzondere) biertjes gedronken
Het eten was heerlijk, leuke ambiance en het personeel super gemotiveerd. Klasse!
Aanrader: de biefstuk op woensdag!
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Tijdens onze vakantie in Noordwijk hier gegeten op woensdag biefstukdag voor € 10,-! Overdekt terras met uitzicht op het zogenaamde 'Comomeer'.
Altijd al een gouden formule geweest: biefstuk, frites en salade. Glas wijn erbij voor € 2,75.
Wel graag reserveren! Alles was dik in orde, de Spaanse rode huiswijn ook, alleen te warm geserveerd helaas. Gezellig personeel in de bediening. Een prima cappuccino na afloop, gewoon terugkomen!
Mirjam_uitt .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Op 7 mei hebben wij onze bruiloft gevierd bij Como & Co. Wat was het een prachtige dag op het mooiste plekje van de bollenstreek!
De voorbereidingen waren ontspannen en professioneel. Zelf denkt Como ook goed mee om onze wensen waar te maken en onze bruiloft zo mooi mogelijk te maken.

En wat was het mooi! De hele dag hebben wij ons nergens druk over hoeven te maken, de hele dag liep soepel in elkaar over. Wij hadden het hele restaurant en beide terrassen tot onze beschikking voor onze bruiloft.

We begonnen met een prachtige ceremonie aan het water, waarna een heerlijke borrel met fantastische hapjes. De BBQ was top geregeld, het eten was super en alle gasten hebben genoten van de overvloed aan heerlijkheden.

Aansluitend hebben we ook bij Como & Co onze feestavond gehouden voor +/- 160 pers. Iedereen ging lekker los op de dansvloer en personeel zorgde ervoor dat het ons aan niets ontbrak. (er is ruimte genoeg voor een feest van 160 personen) ook hier was er gedacht aan een hapje en zelfs een midnight snack, de heerlijke (beroemde) pita puled pork viel goed in de smaak!

Uit eindelijk moe maar voldaan naar huis. Wat een ongelofelijk mooie dag heeft Como voor ons verzorgd. Deze dag was precies zoals we hadden gehoopt en nog zoveel meer!

Como; onwijs bedankt voor het realiseren van de mooiste dag van ons leven! Dit hadden we nergens anders zo voor elkaar gekregen. Chapeau!
JackyC .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Bij slecht weer buiten hebben we binnen heerlijk gegeten. We begonnen met een heerlijke pompoen soep. Daarna trek gekregen, wilden we toch meer proeven. We namen de zeebaars en de entrecote. Met een heerlijke Scheldepils en droge witte wijn. Open haard erbij aan. De prachtige tuin met zoveel tulpen langs de kant van het water. Volgens mij nog van de ' tulps and beers' evenement. Wat een ambiance. Niet duur en erg lekker.
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Zijn er al een paar keer geweest. Vooral de biefstuk is een aanrader. Vandaag koffie met eigengemaakte appeltaart. Heerlijk een 10 met een griffel!
Andre B.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Erg leuke knuse zaak van jonge ondernemers aan t meer. (Top in de zomer)
Al meerdere keren gegeten en altijd
Zeer goed op smaak en mooie met aandacht op gemaakte borden.
Menu is niet uitgebreid maar is geen probleem. Heerlijke wijnen die ook per fles gekocht kunnen worden. Gaan we nog dóen! Bediening is ongedwongen en ontspannen ook wel eens fijn.
Lize V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Leuk huiselijk tentje. Ontspannen sfeer en goed eten. Niet duur! Tentje is net open dus ik denk dat de vorige recensie en beetje pech gehad heeft.
Bjorn H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Zeker een afrader! Voor een personeelsdag echt een hele leuke locatie. Maar moeilijk om je prive feestje werkelijk prive te houden ook al is het restaurant dan verder gesloten voor andere bezoekers. Andere gasten kunnen zo aanschuiven. Ga je hier gewoon prive naartoe dan is alsnog de bediening zeer slecht. Het duurt zeker 20 minuten voor je opvalt en je kan beter gewoon aan de bar bestellen. Ga je op woensdag, biefstuk dag.. Gewoon lekker simpel een biefstukje met sla en patat. 10 minuten bereidingstijd zou je zeggen. Zeker als er in totaal maar 2 tafeltjes bezet zijn en je die dag ook echt niets anders krijgen kan. Ben je hier lekker op tijd.. 17:45 maar je eten heb je pas een uur later. En dan ook nog in 3 gangen. Eerst een bord met alleen een biefstuk. En dan denk je de rest komt zo nog.. Maar nee die komt niet. Dan als je de biefstuk op heb en al een tijdje zit te wachten toch maar vragen nadat je eerst genegeerd wordt door de bediening. Ja de rest komt er zo aan.. 10 min later nog niets.. Nog een keer vragen.. Ja daar is een bak sla. De biefstuk is al verteerd ondertussen maar je heb nu een bak sla. En niet eens zo'n grote bak voor 5 personen maar ach het kan er mee door. Waarschijnlijk krijg je dezelfde bak als je met 2 personen komt. En dan denk je de patat komt dan ook wel.. Maar nee, daar moet je alsnog 2x om vragen nadat het terras ondertussen vol zit en de rest wel bediend wordt. Waarvan enkele wel netjes sla en de biefstuk tegelijk krijgen maar eigenlijk het meerendeel niet. Die zitten ook stom naar hun bord te kijken waar ze puur en alleen een biefstuk op hebben liggen. Geen decoratie niets. Alleen een stukje vlees. Ziet er ook echt heel kaal uit. Maar goed nog een paar keer vragen waar de rest blijft en ja daar komt eindelijk de patat. Ondertussen heb je al 3x nagedacht om je spullen te pakken en gewoon weg te gaan. Maar uiteindelijk is het er toch. Tenminste je dacht patat te krijgen maar je krijgt iets wat wel de vorm van patat heeft maar waarschijnlijk maar voor 60% aardappel is en de rest een of andere zoete troep is. Ik heb werkelijk nog nooit zulke vieze patat gegeten als daar. En eigenlijk waren we het daar ook alle 5 over eens ook. We dachten hier nog eens te gaan barbecue maar we hebben ons bedacht. Hier gaan we nooit meer naar terug!Dit was meteen ons laatste bezoek. Erg jammer.. De biefstuk was overigens wel goed en het gratis uitzicht ook. Maar ga je naar een restaurant dan ga je voor het geheel. Kan je het niet aan dan moet je geen restaurant beginnen. Zeker niet als 2 tafeltjes al teveel is. Maar voor een drankje te drinken is het vast een leuke plek. Daar kan weinig aan misgaan. Zeker op een mooie warme dag.
Dick O.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2014
Toevallig op een vakantie dit eethuis gevonden. En aangenaam verrast door de kwaliteit.
We hebben een hamburger en eenmaal pekingeend besteld.
De hamburger was echt goed,vers vlees en geen kant en klaar rommel.
lekker aangekleed met rauwkost e.d.
De pekingeend was heerlijk, met flensjes, julienne van wortel, ui en paprika.
En lekkere hoi-sin saus.
Prijs/kwaliteit is buitengewoon goed. En een heel mooi plekje aan een meer.
Kortom een aanrader.
Vandenbroeck .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Wij waren er een middagje met een Plateau Como, ronduit heerlijk. Meer dan voldoende voor 4 personen. Wijn was ook erg lekker, zeker niet een zure goedkope. Wat mijn vriend erg fijn vond is dat ze Scheldepils schenken de Strandgaper er de Dulle Griet. Twee erg lekkere biertjes in de zon! Bediening was vlot en erg vriendelijk personeel, zeker niet te sago om een praatje of wat uitleg te geven. Ook een extra bakje nootjes was fijn! Ik kom hier zeker voor terug.
Uitlijk is ook erg leuk ingericht, terras lijkt op een beachbar van vakantie.