Como & Co

Boekhorsterweg 18 2211 AL Noordwijkerhout Nederland Kaart
31-640920582

Meer informatie over restaurant Como & Co

Geopend vanaf 09:30 uur voor een hapje en/of drankje. De keuken is open van 11:00 uur tot 20:00 uur.
Let op: van 1 oktober t/m 20 maart zijn we op maandag en dinsdag gesloten en ben je van woensdag t/m zondag van harte welkom!

Jouw recensie over het restaurant Como & Co

Jeannet G.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Mijn dochter heeft een notenallergie en men kon ons helaas niet garanderen dat in één van de gerechten geen resten van noten zouden zitten. Zij heeft toen maar een salade genomen, deze zou een dressing hebben van balsamico azijn, maar helaas niet gebeurd. Het was zo smakeloos dat zij maar de helft opgegeten heeft. Een zeer teleurstellende ervaring.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Gezellig aan het meer, leuke inrichting die bij t "Comomeer"past. Echt een aanrader, vooral de speciale kaart dagen.
Leen V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
alles perfect geen klachten zeer tevreden voor herhaling vatbaar
Hele goede service en heel vriendelijke ontvangst en bedienig
Leen V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
heel lekker gegeten heel ontspannend en gezellig
Feyoena K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Het weer zat mee, het is een heerlijke plek om te zitten. Goeie koffie, lekkere appeltaart en op woensdagavond biefstukavond. Heerlijk mals, goeie frieten en een groene sla. Voor ons precies goed.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Leuke gezelige bediening en prachtige plek. Het eten viel tegen.
Marloes D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Echt een gezellige plek om te vertoeven. Alle jaargetijden is er iets te beleven. In de zomer natuurlijk in en aan het heerlijke Comomeer met een hapje en een drankje, maar ook in het najaar de obstaclerun, in de winter de Wildweken en in het voorjaar met de oranje fietsen vanuit de Keukenhof. Tussendoor de biefstuk- en pizzaavonden. Ook lekker, ontbijtje of lunchen bij Como&Co!
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Lang wachten op het eten.
Carla W.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Mooie locatie,top
Joek H.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Heerlijke pizza’s on casual buitenruimte ...gezellige ambiance
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Niet heel veel keuze, maar de pizza op donderdagavond was super lekker.
Gerbrich V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Heerlijk gegeten voor weinig!
Simone K.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Vandaag wat wezen drinken, maar hebben bijna half uur moeten wachten tot we wat konden bestellen ???? We zaten buiten, paar keer gezwaaid ✋maar geen reactie, beetje jammer wel van zo’ n leuke tent.
Later gingen we binnen zitten omdat het wat kouder werd.
Moesten we ineens weg omdat het gereserveerd was. Stond nergens een bordje????
Zeiden we er wat van werden we nog raar aangekeken ook.
Erg jammer weer, want 3 weken geleden waren we hier ook om een biertje ????te drinken en was het erg leuk.
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Relaxte en laagdrempelige plek op mooie locatie! Leuke betaalbare kaart en lekkere speciaal biertjes. Ook leuk voor feestjes, evenementen etc!
Marieke M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Super lekker gegeten! Diverse kaart, betaalbaar en hele relaxt sfeer! Gezellig personeel, lekkere muziek en gezellig met de kachel aan. In zomer hebben ze een heerlijk terras aan het water.
Bibi L.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
super leuke plek,heerlijk op de steiger gezeten.
Even moeten wachten op terras wat ook niet vervelend was.
brood vooraf is lekker warm met heerlijke smeersels.
Aantrekkelijke prijzen ook voor de drank!
Wat een verademing om een verse munt thee te bestellen voor 2,-
wijn 2.75.
heerlijk vers eten. wij op biefstuk dag. heerlijk hoor.
de hangop met rabarber is een aanrader!
aardig personeel.
enige tip: patat kan echt beter, te hard .
Els R.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Tijdens ons verblijf in Noordwijkerhout meerdere malen hier gegeten en heerlijke ( bijzondere) biertjes gedronken
Het eten was heerlijk, leuke ambiance en het personeel super gemotiveerd. Klasse!
Aanrader: de biefstuk op woensdag!
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Tijdens onze vakantie in Noordwijk hier gegeten op woensdag biefstukdag voor € 10,-! Overdekt terras met uitzicht op het zogenaamde 'Comomeer'.
Altijd al een gouden formule geweest: biefstuk, frites en salade. Glas wijn erbij voor € 2,75.
Wel graag reserveren! Alles was dik in orde, de Spaanse rode huiswijn ook, alleen te warm geserveerd helaas. Gezellig personeel in de bediening. Een prima cappuccino na afloop, gewoon terugkomen!
Mirjam_uitt .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Op 7 mei hebben wij onze bruiloft gevierd bij Como & Co. Wat was het een prachtige dag op het mooiste plekje van de bollenstreek!
De voorbereidingen waren ontspannen en professioneel. Zelf denkt Como ook goed mee om onze wensen waar te maken en onze bruiloft zo mooi mogelijk te maken.

En wat was het mooi! De hele dag hebben wij ons nergens druk over hoeven te maken, de hele dag liep soepel in elkaar over. Wij hadden het hele restaurant en beide terrassen tot onze beschikking voor onze bruiloft.

We begonnen met een prachtige ceremonie aan het water, waarna een heerlijke borrel met fantastische hapjes. De BBQ was top geregeld, het eten was super en alle gasten hebben genoten van de overvloed aan heerlijkheden.

Aansluitend hebben we ook bij Como & Co onze feestavond gehouden voor +/- 160 pers. Iedereen ging lekker los op de dansvloer en personeel zorgde ervoor dat het ons aan niets ontbrak. (er is ruimte genoeg voor een feest van 160 personen) ook hier was er gedacht aan een hapje en zelfs een midnight snack, de heerlijke (beroemde) pita puled pork viel goed in de smaak!

Uit eindelijk moe maar voldaan naar huis. Wat een ongelofelijk mooie dag heeft Como voor ons verzorgd. Deze dag was precies zoals we hadden gehoopt en nog zoveel meer!

Como; onwijs bedankt voor het realiseren van de mooiste dag van ons leven! Dit hadden we nergens anders zo voor elkaar gekregen. Chapeau!
JackyC .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Bij slecht weer buiten hebben we binnen heerlijk gegeten. We begonnen met een heerlijke pompoen soep. Daarna trek gekregen, wilden we toch meer proeven. We namen de zeebaars en de entrecote. Met een heerlijke Scheldepils en droge witte wijn. Open haard erbij aan. De prachtige tuin met zoveel tulpen langs de kant van het water. Volgens mij nog van de ' tulps and beers' evenement. Wat een ambiance. Niet duur en erg lekker.