Comigo Lunch & Restaurant

6,5
7,2
Francois 6.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Een zgn Braziliaans restaurant, waar je aan het einde van de avond de Picanha krijgt...staartstukje. Gehakt brood met zout, " soepvlees" spareribs met zout, lams kottelet met zout, kip met zout... Met zout was het thema. Niet erg als je zout op je vlees krijgt, maar pekel in je vlees is echt not done.

Mooie locatie, erg veel zout, veel goedkoop dierlijk eiwit, en de picanha die we kregen was zoet...vlees hoort niet zoet te zijn in Europa en zuid Amerika. Een stukje vis waar het vet extreem heet van was, en het dikke deel rond het vriespunt.....ik weet dat de zalm momenteel duur is..maja.
Al met al, nooit meer dit concept voor ons.
Ow ja, de solex tour...die was leuk, was meer omdat Nuenen leuk is.
Goede avond proever68,

Wat jammer om te lezen dat wij niet hebben kunnen voldoen aan uw wensen.
Als restaurateur, ondernemer, liefhebber van eten hebben wij veel geproefd en geëxperimenteerd.
Onze picanha is naar eigen zeggen en dat van onze gasten een van de lekkerste, deze hoort naar recept ingepekeld te worden met een hoogwaardige kwaliteit zeezout.
Spare-ribs zijn uitgeroepen tot de beste van Nederland ( licht van Eindhoven .nl word al wereldberoemd over gesproken ;-))
Om maar wat voorbeelden te noemen dat wij erg selectief zijn en absolute kwaliteit waarborgen.
Ons vlees is allesbehalve goedkoop, ook t.o.v. de prijs die u betaald (€24,95 per persoon all you can eat).
Zalm is kostbaar maar altijd vers bij Comigo!
Wij streven na 9 jaar nog steeds naar perfectie en nemen alle feedback graag tot ons, met als doel Comigo nog beter te maken.
Helaas zien wij in uw recensie een teleurstelling in smaak en kwaliteit.
Hierin zijn wij het niet eens, en dat vinden wij erg jammer!

Reactie van proever:

Beste kwaliteit gerichte ondernemer,
U noemt nu wel een referentie met de beste spareribs van Nederland, ik kan u vertellen dat die niet rood zien van het colorozo zout. U werkt waarschijnlijk gewoon met industrieel bewerkte producten. Ik ben van mijn beroep voedsel technoloog en herken dit eenvoudig. Hoogwaardig zeezout is ook een broodje aap verhaal, dit bestaat namelijk niet, alles bestaat uit natrium. Tevens is uw sparerib tot de kern rood, dit duid op injecteren. U probeert onder het mom van wat termen mijn commentaar onderuit te halen. U kunt ook eerlijk zijn en beterschap beloven. Wat betreft de Picanha, ik ben ook een gast en vind het ronduit te zoet. Voedingsprobleem is dat.
Eefje V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2015
Al een aantal keer eerder hier gegeten, nooit echt enthousiast maar toch eens terug gegaan. Op zich is het eten best prima, alleen de duurdere (lekkerdere) stukjes vlees komen steeds maar zeer spaarzaam. Diamanthaas niet opgegeten, was nog rauw. Daarna wel een 2e stukje gekregen maar toch, zonde van zon mooi stukje vlees. Vlees aan de zoute kant. Duurt soms erg lang voordat de gaucho's voor de volgende ronde vlees.
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
afgelopen zaterdag gegeten hier met vrienden. De verwachtingen waren erg hoog na het horen van diverse positieve geluiden. De bediening was wel ok, alleen duurde het soms erg lang voordat ze met vlees of vis aan onze tafel kwamen. Het concept is wel leuk maar het valt op dat de duurdere stukken vlees en vis tot het laatst bewaard worden, voordat ze al een keer of drie rondes hebben gedaan met het relatief goedkoper vlees.
Het was wel lekker maar het is nou niet zo geweldig dat we er weken over napraten.
Da_gaot_dr_goe_in .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Wij hadden een Comigo- waardebon gekregen en waren heel positief verast door het lekkere eten en het leuke concept. Van het uitgebreide warme en koude buffet kun je zelf kiezen hoeveel je wilt en wat je wilt. En kun je dus eigenlijk je eigen meergangen diner kiezen. Wij kregen de hele avond door verschillende soorten vlees (zelfs lamsbout) en vis van de gril welke uitstekend waren klaar gemaakt. De kok gaf een goede uitleg, de bediening was vriendelijk en attent. Voor ons was dit een avondvullend programma waar we erg van genoten hebben.
De locatie aan het park in Nuenen is natuurlijk subliem. Tip: het is niet voor mensen die snel een hapje willen eten. Wel voor mensen die er een avondje uit van maken.
RHMH .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Vanavond bij Comigo gegeten. Veel belovend verhaal te horen gekregen hoe het menu tot stand komt. Achteraf blijkt dat er wel erg weinig vlees, vis en annanas komt. Je moet eigen vol duwen met eten uit de saladebar. Wat er aan vlees komt ; eerst komt het goedkopere vette vlees. Op het laatst komen ze met biefstuk en rode zalm wanneer je al vol zit. De kip en het vlees zijn veel te zout!!! De varkenshaas had een niet thuis te brengen smaak (lijkt wel vis). De bediening was overigens aardig en attent. Jammer heel erg jammer. In het verleden anders meegemaakt hier.
Danielle .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Bediening is op zich vriendelijk, maar na duidelijk aan te hebben gegeven even te willen wachten met eten werd het eten een minuut later al geserveerd en het drinken werd vervolgens weer vergeten. Aantal jaren geleden heel leuk gegeten hier, maar helaas is het nu meer een fabrieksconcept geworden waarbij alles zo snel mogelijk afgehandeld wordt zodat er weer plek is voor een volgende shift... Ook het eten was niet heel bijzonder qua keuze maar ook qua bereiding niet. Jammer
Jurgen H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Korte tijd geleden hier gegeten, na al eerder kennisgemaakt te hebben met Braziliaans BBQ in Den Haag.
We hadden niet gereserveerd en er werd dan ook beetje bedenkelijk gekeken toen we om tafel vroegen voor 2, maar gelukkig was er een tafel beschikbaar. Verontschuldigend werd nog gezegd dat het niet zo een goede plek was, achteraan in restaurant, maar eigenlijk viel het erg mee; we hadden mooi uitzicht op de grill...
Het restaurant is erg gezellig en niet al te groot van opzet zoals in Den Haag, hier is het mogelijk om lekker te eten en ook te kletsen.
Het eten van de saladebar was heel divers en van goede kwaliteit. Maar uiteindelijk kwamen we voor de BBQ... :)
Er werden diverse soorten vlees geserveerd, zelfs ook garnalen van de spies, en alles was van zeer goede kwaliteit en erg lekker.
Enige minpunt en wat mij opviel was, dat tov Den Haag, men hier beduidend minder vaak langskwam met de duurdere soorten vlees zoals de picanha en file mignon. De cupim heb ik zelfs helemaal gemist
Gerrit J.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2014
Vorige week hebben mijn partner , dochter en ik hier gegeten. Ik was hier nog nooit geweest maar na verschillende goede verhalen van vrienden/familie hier ook een keer naar toe gegaan. Ik moet zeggen wat een geweldig leuk concept! Aan tafel worden spiezen met vlees rond gebracht en mag je heerlijk van alles wat proeven. Daarnaast is er een koud en warm buffet met hier heerlijke salades, soepen en andere stukjes vlees.
Wat mij naast het heerlijke eten opviel was de super attente en vriendelijke medewerkers/bediening. Deze hebben het voor ons echt een topavond bezorgd!

Het decor is prima, leuke inrichting met voorin een serre.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Omdat het nog altijd prima terrasweer is, heb ik vanmiddag de lunch gebruikt op het terras van "Comigo" in het centrum van Nuenen. Mijn keus viel op het "12-uurtje", bestaande uit een kop tomatensoep, 3 sneeën brood met als beleg een gebakken ei, gekookte ham, kaas, en een Van Dobben kroket. Het smaakte me goed, al ben ik geen liefhebber van jonge kaas. Maar met de bijgeleverde mosterd kon ik er een beetje smaak aanbrengen. De bediening is perfect.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2014
Al meerdere malen bezocht. Laatste keer enige twee gasten (maandagavond), desondanks prima verzorgd: BBQ voor ons aangemaakt en zoals we gewend zijn voorzien van heerlijke spiesen. Prima prijs/kwaliteitverhouding. Aanrader!
Rovine .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Na een lange wandeling besloten we hier spontaan neer te stijken voor een lunch. Het had de uitstraling die we zochten, rustige ambiance, met luxe broodjes en gerechten.
We gingen in een hoekje zitten waar we in eerste instantie over het hoofd gezien werden, maar na een minuut of 10 verscheen er iemand met excuses. Ik bestelde de koffie Comigo en dat was een goede keus. Met de bijbehorende lekkernijen werd de eerste honger gestild. Hierna arriveerden de broodjes. De keuze bestond uit verschillende broodsoorten en hoewel we beiden iets anders gekozen hadden kregen we toch dezelfde. De honger weerhield ons ervan er een punt van te maken. Eten was wel prima, evenals de bediening die vriendelijk en attent was. Dat maakte de overige missers deels goed.
Frank T.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Prima restaurant. Na enkele bezoeken van een gelijkwaardig restaurant in Braziliaans valt het eten en de sfeer iets tegen. De prijs /kwaliteits verhouding is echter prima, zeker de moeite waard om een keer te proberen.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Cadeau gekregen voor verjaardag. Hadden geen idee hoe of wat. Maar wat was het gezellig. En een erg leuk concept. Ook een hele goede prijs kwaliteit verhouding. De soep was heerlijk en het buffet goed gevuld. Wat een keuze. Van het warme vleesbuffet niets gegeten. Vlees aan de spies was heerlijk.
Ananas/kaneel voortreffelijk. Iets meer saus (2 schaaltjes) zou prettig zijn. Erg aardige bediening. Zuid-Amerikaanse biefstuk was prima, lekkerder en malser dan de gewone biefstuk.
Wij komen vanuit Utrecht zeker nog een keer langs.
Dirtsa .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2014
We hebben Comigo nu voor ongeveer de zesde keer bezocht. Steeds waren we enthousiast over de formule: soep vooraf (naar keuze), een zeer uitgebreid en uitstekend buffet (warm en koud) en aan tafel geserveerd gevarieerd vlees op grote zwaarden. Echter, deze keer vonden we het vlees absoluut te zout. Daardoor ging de eigen smaak van iedere vleessoort (kip, varkensvlees, lamskotelet, biefstuk enzovoort) verloren. We hebben hierover gesproken met de jongen die het vlees serveerde en hij nam de opmerking ter harte, noemde wat oorzaken, maar of dit voor ons automatisch betekent dat we een volgende keer terugkomen, betwijfel ik. Jammer, want het was voor ons tot nu steeds een uitstekend adresje voor een ongedwongen, afwisselende maaltijd geweest en het buffet...........dat was nog steeds jammie, jammie!
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Leuk grill restaurant in Braziliaanse stijl. Je neemt plaats aan een tafel en om de zoveel tijd komt men langs met een spies waaraan heerlijke gerechten van de barbecue. Vooral vlees, maar af en toe ook vis. Je krijgt voortdurend kleine gerechten voorgeschoteld dus, heerlijk om met familie of vrienden zo de avond door te komen. Vriendelijk personeel. Als er wat tekort is op tafel kun je het vragen en wordt het aangevuld (bijvoorbeeld frietjes ofzo). Je betaald all-in voor het eten, drank moet apart worden afgerekend. Ook leuke locatie voor high-tea of lunch.
Marjolein1986 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2013
Vanmiddag een soepje en een broodje gegeten bij Comigo. Het was nog weer om buiten te zitten dus van het decor binnen heb ik niet veel mee gekregen. De soep was erg lekker maar het broodje carpaccio daarentegen viel wat tegen. Het broodje was erg klein, ik kreeg als merendeel salade en weinig carpaccio. Ik vind 8,75 euro voor een broodje een prima prijs, echter verwacht ik voor dit geld wel wat meer carpaccio. Jammer! Verder door het personeel prima geholpen.
Patricia .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2013
Mijn vriend had van meerdere mensen gehoord over dit restaurant, waardoor wij hier zijn gaan eten.. Het ontvangst waa goed, jammer dat het concept niet goed werd uitgelegd.. Gelukkig konden we meeluisteren bij een andere tafel.. De service was vriendelijk.. Het eten was smakelijk.. De saladebar misschien iets te uitgebreid maar voor iedere mond iets te vinden naar smaak.. De tafeltjes stonden wellicht iets te dicht bij elkaar waardoor je niet echt privacy hebt.. Al met al een gezellige avond gehad!
Rakus .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2013
Voor liefhebbers van vlees is dit een aanrader. Heerlijke stukken vlees die op zijn Brazilliaans aan spiezen aan tafel worden aangeboden. Gevarieerd saladebuffet gerechten die ook heel lekker zijn. Wel vaak druk bezet, waardoor de obers niet altijd weten in welk hoekje ze nog niet zijn geweest, en daardoor er soms gasten worden overgeslagen met de spiezen. Wij komen hier regelmatig, en hebben de rit van 45 min er graag voor over.
IlseM .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2012
Zeer gastvrij ontvangen. Perfecte bediening. Vrije keuze in wat, hoeveel en wanneer je wilt eten. Ook goed geschikt voor de vegetariër! Eet je niet helemaal vol aan het heerlijke buffet, want het vlees en vis van de bbq wil je niet missen!
Jori V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2012
Al maandenlang voor ons een toplocatie om te lunchen. Een zeer uitgebreide lunchkaart met verschillenden smaakvolle gerechten. Vooral de diverse panini's zijn voor ons favoriet. De bediening is vriendelijk, correct en de snelheid van het uitserveren is uitstekend, kortom een aanrader. Voor wat betreft het diner kan ik geen oordeel geven daar we hier nog geen gebruik van hebben gemaakt.